PREPPY STIIL Preppyde termin tuleneb keskmisest kõrgema klassi vanemate võsukeste kolledži eelsest ettevalmistusest eliitkoolides. Ivy Leagueí stiilis riietus saavutas Ameerikas populaarsuse juba 1950-ndatel ning 1970-ndate lõpus kujunes välja preppy stiil, mis on viimasel ajal jõuliselt pead tõstnud. Ameerika idaranniku ülikoolide koolivormist välja kasvanud stiil muutus trendiks levides 1980ndate kestel hoogsalt üle maailma. Kelmikad koolitüdrukud vallutavad kontoreid ja linnatänavaid. Kes oleks arvanud, et koolivorm inspireerib moetrende ja muutub kunagi sedavõrd ihaldusväärseks? Nüüdseks on endisest trendist kujunenud ülemaailmselt armastatud klassika.
Lauren studied business at City College in Manhattan, and dropped out short of receiving his business degree. While working at A. Rivetz & Co., Lauren began designing wide ties, which spawned his first entrepreneurial career. With his tie designs and a $50,000 loan, Lauren founded the company Polo Fashions in 1968. Along with his older brother, he chose the name Polo because of the power, style and intrigue that the brand has always been associated with. The Polo brand known today as the preppy English-tweed look it conveys did not get to be a million dollar empire because Lauren was lucky, nor because Lauren had an immaculate sense of style. Lauren not only had an innovative mind, but he also knew that packaging and presentation were of utmost importance -- something he didn't need to learn while studying for his business degree. It is Lauren's innovativeness, among many other traits of the model businessman, that
mida oli nähtud. R. Lauren andis välja peagi Polo kuulsad lühikeste käistega võrgust särgid, koos Polo logoga aastal 1972. See ilmus 24 eri toonis ja sai peagi klassikaks. R. Lauren varustas riietusega kuulsat filmi nimega The Great Gatsby, ning aastaks 1980 kandideeris Polo ka nn võimu ülikonna tiitlile, võistedes selle nimel koos kõrgkvaliteedilise brändi Armaniga. Bränd Polo on tuntud tänapäeval kui preppy English omapärane ilme müüb - ei saanud miljoni dollari impeeriumiks vaid seepärast, kuna Laurenil oli õnne ega et tal oli laitmatu stiilitunnetus, vaid et tal oli kõik ja veelrohkemgi omadusi, mis aitasid tal nii kaugele jõuda. Laurenil polnud mitte ainult uuenduslik mõtlemisviis, vaid ta samuti teadis, et välimus ja esitlused olid ülimalt tähtsad midagi, mida ta ei pidanud õppima, loomulik anne.1
Tallinna Laagna Gümnaasium Eesnimi Kahekümne sajandi moemuutused Uurimustöö Tallinn 2011 Sisukord Sisukord Sissejuhatus 1. Ajalooline taust 1.1 Naiste võrdõigluslikkus 1.2 Moeloojad 2. Kahekümne sajandi algaastate mood 2.1 Coco Chaneli moemaja 2.2 Modernne rõivastumisstiil 2.3 Kaheksakümnendate liikumapanevad jõud 3. Megabrändid 3.1 Rõivad aktiivsetele ja tegusatele 2 Sissejuhatus Valisin teema Kahekumne sajandi moemuutused, kuna mind on alati huvitanud mood. Mood tutvustab põnevaid inimesi ja trende, näitab, mis toimub catwalkidel ja kulisside taga. Selle töö käigus uurin moemaailma säravamaid tähti, moe ajalugu ja põnevaid persoone välismaalt, kes tõid meie ellu uusi trende ja stiile. Mood ei sündinud sugugi mitte siis, kui esimene inimloom endale loomanaha ümber võttis.Inimesed katsid end algul sellepärast, et neil oli kas liiga külm või l...