Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"praktiline-robootika" - 6 õppematerjali

thumbnail
14
pdf

Mikrokontrollerid ja praktiline robootika

Homework-04 Solution (100 marks) Read Chapter_4_Time_Based_Measurements.pdf Question 1 (10 marks) When converting an analogue value to a frequency, consider the following diagram describing the system. The frequency changes from 20 MHz to 18 MHz and the system samples at an interval of 2ms. How many counts does the microprocessor detect at, a) 20 MHz? b) 18 MHz? What is the difference in terms of number of counts detected by the microprocessor? Solution: 1 1 a) Converse 20 MHz to time length: T    0.00005ms f 20,000,000 2ms Number of counts in 2ms: N   40,000 0.00005ms 1 1 b) Converse 18 MHz to time length: T    0.000055556ms ...

Informaatika → Informaatika
15 allalaadimist
thumbnail
18
pdf

Mikrokontrollerid ja praktiline robootika

Read Chapter_5_Output_Control_Methods.pdf Question 1 (10 marks) Draw a PID control scheme and write down an equation to describe the PID control. Compare the differences between the “bang-bang“ control and proportional control. What are the functions of Integral and Derivative terms in the PID equation. Solution: Draw a PID control system: (Figure 5.5, page 111) Write down an equation to describe the PID control: (page 111) Compare the differences and the advantages between the “bang-bang“ control and Proportional control: (page 105) “Bang-Bang“ control or ON-OFF control is the simplest control system. It turns ON when the system needs more INPUT and tuns OFF if the system doesn’t need INPUT any more. The INPUT is similar to the PWM square wave (running ON and OFF during the length of the needed INPUT). Bang-Bang control is similar to the PWM input signal Proportional control: Bang-Bang con...

Informaatika → Informaatika
11 allalaadimist
thumbnail
24
odt

Tõstuk ja robootika

JÕGEVA PÕHIKOOL 8.C klass Kristjan Krihvel Tõstuk ja robootika Loovtöö J uhendaja Heli Toit Jõgeva 2015 Sisukord Sisukord.............................................................................................................................2 Sisukord........................................................................................................................2 ...........................................................................................................................................2 Sisukord........................................................................................................................2 Sisukord........................................................................................................................2 Sisukord..............................................................

Tehnika → Tehnikalugu
17 allalaadimist
thumbnail
10
docx

essee

[[Category:Erialatutvustus 2014 (Päevaõpe)]] =Õpingukorralduse ja erialatutvustuse aine arvestustöö= Autor: Tõnis Glase Esitamise kuupäev: 21. oktoober 2014 ==Essee== Õpingukorralduse ja erialatutvustuse aine näol oli tegu ühe huvitavama ainega sügissemestril. Enne semestri algust ÕISist ainet vaadates ei tekitanud antud aine suurt huvi ja mõtlesin et tulevad lihtsalt igavad loengud. Reaalsus oli aga hoopis teistsugune. Iga nädal tuli loengut andma keegi uus ja huvitav isik, kes rääkis erineval teemal ja asju erinevast vaatenurgast. Ei hakka maha salgama et päris igasse loengusse ma ei jõudnud füüsiliselt kohale ei jõudnud, seda erinevatel mõjuvatel põhjustel. Sellistel juhtudel aga alati vaatasin loengu esimesel võimalusel järgi ja tegin seda suurima huviga. Esimene loeng [https://echo360.e-ope.ee/ess/echo/presentation/552b549b-da8b-48c4-9047- cf34af6e6188 Loengu "Õppekorraldus ja sisekord" (Inga Vau, Margus Ernits, Merle Vare...

Informaatika → Informaatika
8 allalaadimist
thumbnail
25
odt

Popkultuur ja popmuusika

Popkultuur ja popmuusika  Mässaja arhetüüp. Mässu ja revolutsiooni teatav vastandus. Sartre on teinud vahet mässajal ja revolutsionääril. Sartre’le tuginedes saame tuua välja neli aspekti, mille põhjal eristada. 1) revolutsioonid toimuvad tuleviku nimel. Mässaja jaoks on kohe praegu. 2) igasugune revolutsioon on kantud uue korra nimel. Mässu taga on kaos. 3) revolutsionäärid taltsutavad oma iha. Mässajad lasevad ihad vabaks 4) Revolutsiooni loogika on uue maailma loomine kollektiivselt paljudele teistele. Mässu loogika on puhtalt individualistlik. Mässu ja revolutsiooni vahe tegemine on väga omane populaarmuusikaga seotud plahvatuse kirjeldamisel. 60ndatel plahvatushetk. Siis hakati popmuusikat siduma teatavate revolutsioonilistele ideedega. Toimus üleminek mässu sfäärist revolutsiooni sfääri. Hakati siduma positiivsete, progressiivsete väärtustega ühiskonnas. Punk. Teatud kaootilised impulsid, mis ühisko...

Kultuur-Kunst → Kultuur
15 allalaadimist
thumbnail
555
doc

Programmeerimiskeel

tutvu lausearvutuse keskkonnaga: http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/gateway/formular-uk-zentral.html Millistel muutuja väärtustel on lause (Av(B&A))v(-A&(Cv(B&-C))) väär? Panna tuleb results only, 0 on väär 1 on õige Tutvu ajalooga saidis kuni II maailmasõda: http://www.maxmon.com/history.htm Loe läbi jutt ja proovi andmetega mängida: http://math.hws.edu/TMCM/java/DataReps/index.html Kahend süsteemi arvu(101101001) ->kümnend süsteemiks. Nr sisse ja bianarile punkt, ja vaatan base ten integeri kümnendarvudest annab Ecki appletis juuresoleva graafilise kujutise, teen kujundi ja vaatan base integeri mis vastab kahendsüsteemi arvule 1110001 ASCII tabelis? Nr sisse ja punkt bianari, vaatan ...teksti Kümnendsüsteemi arv 33 on kahendsüsteemis? 33 kirjutan ja Base-ten integer, vaatan bianary Loe läbi jutud Atbashi ja Caesari šifri (Caesar cipher) kohta: http://www.wikipedia.org 2 Tutvu ajalooga kuni 1970ndad: http://www.islandnet.com/~...

Informaatika → Infotehnoloogia
148 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun