Adriaen Thomasz Key oli flaami renessansiaja juhtiva portreemaalija Willem Key kauge sugulane ja �pilane. Eriti tema 1570ndate aastate t��d on silmapaistvalt sarnased �petaja omadega. Olgugi et Key tegi mitmele Antwerpeni kirikule altari- maale, sealhulgas ka frantsiskaani kiriku peaaltarile, imetletakse teda eelk�ige kui v�imekat ja t�etruud portretisti. P�rast Antwerpeni h�vitamist hispaanlaste poolt 1576. aastal j�i kalvinistist Key siiski oma kodulinna, kuigi paljud protestandid p�genesid p�hja poole. Juba eluajal pidi Key olema v�ga austatud kunstnik, kuna ta maalis mitmeid portreesid Oranje prints Williamist, Madalmaade iseseisvusv�itluse juhist Hispaania v�imu ajal. Key hilisemad portreed, mis kujutavad peamiselt Antwerpeni kodanikke, panevad suuremat r�hku poseeri- jate staatusele, olles ilmselt m�jutatud Antonis Morist. Tema chiaroscuro-puul�iked viitavad Flaami itaaliap�rase kunstniku Frans Florise eeskujule. Adriaen Thomasz ...
/ ¡ Algselt kujutas murtud kujutis. kujutab emast £16 ¢luud ja liigest. seletab ja isast m~olemaid koos. kui yang m¨arki, v~otmena seletab kui yang-seisu annab `¨ uhe' . Lisa- , mis l~ o plikult des m¨argile m~oo~ga , saa- k~overdunud . ja me `luud l~oikama' . Luu- on k¨ ull homofoonid, kuid po- kirja tarvis kilpkonnakil- le t¨ahenduslikult seotud. Luu- pide lahti l~oikamisel kasuta- kirja `pilve' ja `dekaa- 100 di' m¨argid kujutavad