Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"partnerriikide" - 21 õppematerjali

thumbnail
19
rtf

NATO

Atlandi piirkonnas tervikuna. Tänapäeval on allianss põhjaliku uue julgeolekusuhete kogumi keskseks käivitajaks kogu selle piirkonnas. 46 riiki- NATO liikmed, endised Varssavi pakti riigid ja isegi neutraalsed riigid - on üheskoos õppustel, aruutavad ühiselt julgeolekuküsimusi ja viivad koos läbi isegi rahutagamisoperatsioone. "Selle kõikehõlmava raamistiku väärtus on väga selge. Kõigil 1 NATO ja tema partnerriikide roll. 1999, lk 3. 2 NATO ja tema partnerriikide roll. 1999, lk 4. 4 riikidel on struktuur, mille kaudu nad saavad tugevdada oma julgeolekuhuve. Pole vaja mingeid väikesi jäiku piirkondlikke liite. Pole vaja ühepoolseid lahendusi. Programm "Partnerlus rahu nimel" ja Euro- Atlandi Partnerlusnõukogu abil on üles ehitatud uus julgeolekusuhe üksteise kaasamise ja koostöö suunas

Ühiskond → Ühiskond
7 allalaadimist
thumbnail
7
ppt

Nato

kollektiivkaitse kaudu. Eesti liitus NATO-ga 2004. aastal. NATO asutamine · 1949. aastal allkirjastasid 12 riiki: Belgia, Holland, Island, Itaalia, Kanada, Luksemburg, Norra, Portugal, Prantsusmaa, Taani, USA ja Suurbritannia Põhja-Atlandi ehk Washingtoni lepingu, asutades sellega Põhja-Atlandi Lepingu Organisatsiooni ehk NATO. NATO kui organisatsioon · NATO koosneb peamiselt kahest elemendist: - liikmesriikide ning partnerriikide esindused. Piltid Kasutatud kirjandus! · http://www.mod.gov.ee/et/luhiulevaade-nato-st . · http://www.google.ee (NATO) · Lähiajalugu 2osa lk15 (NATO)

Ajalugu → Ajalugu
23 allalaadimist
thumbnail
10
ppt

Regionaalne integratsioon ja integratsiooniprotsessid maailmas

Vabakaubanduspiirkonnas liikmesriigid kõrvaldavad omavahelise kaubavahetuse tõkked, ent need säilitavad need igaüks eraldi kaubavahetuses kolmandate riikidega. Tolliliidus lisaks omavaheliste kaubandustõkete kõrvaldamisele töötavad liikmesriigid välja ühised tollieeskirjad kolmandatest riikidest imporditavate kaupade osas. Tolliliidu loomisega kaasnev uue kaubanduse loomine Moodustades tolliliidu kaotatakse partnerriikide vahelised kaubanduspiirangud ning muudab hindu, luues nii uut kaubandust. Tollimaksude kasutamine vähendab importi, sest koos tollimaksuga muutuvad imporditavad kaubad kallimaks ning ei suuda enam edukalt konkureerida. Toote hind tolliliidus on madalam, kui ilma tolliliiduta. Tolliliidu loomine suurendab tarbijate heaolu, sest hind tolliliidus on madalam ning tarbitav kogus suurem. Tolliliidu loomisega kaasnev kaubanduse ümbersuunamise efekt

Majandus → Majandus
47 allalaadimist
thumbnail
94
doc

Euroopa Liidu naabruspoliitika

Viimane ENP uuenemine toimus pärast nn “araabia kevadet”, mil EL tõi ENP-sse “enam enama eest” printsiibi, püüdes erinevate initsiatiivide abil pöörata senisest veelgi enam tähelepanu demokraatia ja majanduse arendamisele. On selge, et ka edaspidi on oluline, et ENP kui Euroopa Liidu üks võtmepoliitikaid ja tähtis osa Euroopa Liidu ühtsest välispoliitikast, suudaks kohaneda muutuvate oludega Euroopa Liidu naabruses ning leida uusi võimalusi, kuidas toetada partnerriikide arengut ning aidata neil toime tulla nende ees seisvate väljakutsetega. Euroopa Liidu Naabruspoliitika (ENP) edukus sõltub oluliselt selle rahastamisest, millega tegeleb valdavalt Euroopa Komisjoni “Majanduse ja rahaküsimuste peadirektoraat”. Viimase põhifunktsioonid ENP osas on järgmised: 1) Jälgida ning analüüsida majandus- ja rahandusalaseid arenguid Euroopa Liidu naabruspoliitikaga haaratud riikides; 2) Pidada

Ühiskond → Poliitika
6 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Eesti väliskaubandus 1994 - 2006

imporditi 7,8%, millest veerand võttis enda alla puuvill. Maavarad moodustasid koguimpordist 7,4%. Põhilised imporditavad maavarad olid kütused. (Väliskaubandus... 2017) Kuna Eesti väiksuse ja avatuse tõttu on eksport väga oluline, et majanduse pikaajaline edukus kindlustada, siis moodustas eksport ka sisemajanduse koguproduktist aastaks 2000 üle 95%. 2000. aasta põhieksport moodustas 57,9 miljardit krooni väliskaubanduse käibest. 2001. aastaks oli muutunud ka tähtsamate partnerriikide osatähtsus. Näiteks vähenes Venemaa osatähtsus 3,0%-le võrreldes 1995. aasta 16,4%-ga. Samas Rootsi osatähtsus jällegi tõusis 11,8%-lt 15,2%-le. Eksport Balti riikidesse oli 2001. aastaks tagasihoidlikuks jäänud, moodustades kõigest 7,6% kogu ekspordist. (Eesti väliskaubanduse... 2001) Alates 2004. aastast, kui Eesti ühines Euroopa Liiduga on kaupade sisse- ja väljavedu hoo sisse saanud. Aastakasvu tempo võis ulatuda 20%-ni ja isegi veel rohkem. Juba 2005. aastaks

Majandus → Kaubandus
3 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Tähtsamad rahvusvahelised organisatsioonid

NATO liikmesriikide ühisele kaitsele, käsitledes rünnakut ühe liikme vastu rünnakuna kogu alliansi vastu. Aastal 2009 on NATO liikmesriigid: Albaania, Ameerika Ühendriigid, Belgia, Bulgaaria, Eesti, Hispaania, Holland, Horvaatia, Island, Itaalia, Kanada, Kreeka, Leedu, Luxemburg, Läti, Norra, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Rumeenia, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Suurbritannia ja Põhja-Iirimaa Ühendkuningriik, Taani, Tsehhi, Türgi, Ungari. Lisaks teeb NATO koostööd paljude partnerriikide ning teiste rahvusvaheliste organisatsioonidega. Põhimõtted: ühtekuuluvus ­ Põhja-Atlandi Lepingu Organisatsioon (NATO) on 28-st Põhja- Ameerika ja Euroopa riigist koosnev ühendus, mille eesmärgiks on täita 1949. aasta 4. aprillil allkirjastatud Põhja-Atlandi lepingu sätteid. Lepingu üks tähtsamaid punkte ütleb, et rünnakut ühe NATO liikmesriigi vastu käsitletakse kui rünnakut kogu NATO vastu ning sõjalise konflikti korral sekkuvad kõik NATO riigid.

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
143 allalaadimist
thumbnail
5
doc

ühisturg ja ühisturundus

tootmistegurite ehk tööjõu ja kapitali vaba liikumine. Ühisturgude puhul tuuakse tihti vlja niinimetatud " neli vabadust" , mis iseloomustavad kõiki ühisturu loomiseks sõlmitud kokkulepetest tulenevaid vabadusi: · kaupade vaba liikumine - tulemusena on ühisturg sarnane ühe riiki siseturule, kus ei ole olulune, missuguses regioonis on kaubad toodetud. Lepitakse kokku ühistes normides ja partnerriikide vaheliselt ei tehta seeljärel enam mingisuguseid piiranguid kaupade liikumises. · teenuste vaba liikumine - ühisturu liikmesriikide ettevõtjatel on sellisel juhul õigus pakkuda oma teenuseid kõigis liikmesriikides või asutada oma ettevõtte ükskõik millises liikmesriigis. · isikute vaba liikumine - kõigi liikmesriikide kodanikud on ühtlasi ka ühisturu kodanikud ning võivad asuda elama või tötama ükskõik missugusesse liikmesriiki.

Majandus → Turundus
31 allalaadimist
thumbnail
13
doc

NATO

iial varem oma ajaloo jooksul" ning kinnitas, et sarnaselt teiste liitlastega annab Eesti oma panuse, et NATO oleks ka tulevikus tugevaim julgeolekuorganisatsioon. Eesti on võtnud omaks kõik Põhja-Atlandi lepingust tulenevad kohustused ning NATO poliitilise ja õigusliku pärandi. Eesti toetab alliansi kollektiivse kaitse põhimõtteid ning osaleb NATO kaitseplaneerimise süsteemis ja sõjalises struktuuris. Samuti pooldab Eesti NATO avatud uste poliitikat ja alliansi ning partnerriikide ja -organisatsioonide vahelise koostöö tugevdamist. Liikmestaatusest tulenevalt suurendab Eesti oma osalust rahvusvaheliste kriiside reguleerimisel ja reformikogemuse jagamisel. Eesti integratsioon üleatlandilisse julgeolekustruktuuri ei ole lõppenud, vaid jätkub mahuka tööna võetud kohustuste täitmises ja tegutsemises ühiste eesmärkide nimel organisatsiooni tõsiseltvõetava ja võrdväärse liikmena.

Sõjandus → Riigikaitse
120 allalaadimist
thumbnail
14
odt

Euroopa Liidu mõju Eesti Majandusele

põhimõtet kogu maailmas. ELi suhetes teiste riikide ja piirkondadega on inimõigused kesksel kohal. ELi asjaomane poliitika hõlmab naiste, laste, vähemuste ja põgenike õiguste edendamist, vastuseisu surmanuhtlusele, piinamisele, inimkaubitsemisele ja diskrimineerimisele, kodaniku-, poliitiliste, majanduslike, sotsiaalsete ja kultuuriliste õiguste kaitsmist ning inimõiguste kaitsmist, tehes aktiivset koostööd partnerriikide, rahvusvaheliste ja piirkondlike organisatsioonide ning rühmade ja ühendustega kõigil kodanikuühiskonna tasanditel. (Europa, Inimõigused ja demokraatia) 6 Elujõulised maapiirkonnad ja kvaliteetsed põllumajandustooted ELi põllumajanduspoliitika on viimastel aastakümnetel oluliselt muutunud, et aidata põllumajandustootjatel nende probleemidega toime tulla ning reageerida inimeste muutunud suhtumisele ja ootustele. ELi

Majandus → Majandus
4 allalaadimist
thumbnail
20
odt

TÄHTSAMAD RAHVUSVAHELISED ORGANISATSIOONID

andmeid ja analüüsitakse neid. Samuti tegeleb OECD sotsiaalsete ja keskkonnakaitse probleemide analüüsimise ning nende ennetamisega, mitmepoolsete kaubandussüsteemide arendamisega, kaasa arvatud vastav tegevus rahvusvahelistes organisatsioonides (WTO, UNCTAD). Lisaks teeb organisatsioon analüüse, millega püütakse määrata uusi tekkida võivaid probleeme ning pakkuda välja nende ennetamise võimalusi.OECD avaldab võrdlevaid ülevaateid liikmes- ja partnerriikide majandustest. Erinevate majan-dusharude osas avaldatakse statistiliste andmete kogumikke, analüüse ja soovitusi vastava valdkonna poliitika kujundamiseks. Majanduse analüüsimisel ja lahendamisel tehakse laialdast koostööd mitme teise maailmaorganisatsiooniga, nagu Rahvusvaheline Valuutafond (IMF), Maailmapank (WB) ja Maailma Kaubandusorganisatsioon (WTO). (Välisministeerium 2013) 6.2 OECD tähtsus Eestile

Ühiskond → Ühiskond
18 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Riigi majanduse jätkusuutlik areng. Intergratsioon.

ülekandumine sihtriiki kaasa reaalse sissetuleku vähenemise. Tulemusena läheb tootmine kohapeal maksma rohkem kui oleks olnud impordi hind koos kõikide maksudega. Regionaalne integratsioon suurendab liikmesriikide poliitilist mõjuvõimu. Majanduspoliitikate ühine koordineerimine suurendab nende efektiivsust ja mõju kolmandatele riikidele. Ühine positsioon läbirääkimistel suurendab võimalusi oma eesmärkide saavutamiseks rahvusvahelistel läbirääkimistel. Partnerriikide turgudele vaba juurdepääs suureneb ettevõtetevaheline konkurents luuakse suur tarbijaturg. Liikmesriikide ühised poliitilised ja majanduslikud eesmärgid vähendavad investeerimisega kaasnevaid riske. Ühine turg võimaldab kasutada olemasolevaid ressursse efektiivsemalt. Kaubanduspiirangute vähendamine vähendab kauplemise kulusid ja seeläbi üldist hinnataset. Suurenevast konkurentsist siseturul tekkib surve hindade alanemiseks. Konkurents

Majandus → Majandus
64 allalaadimist
thumbnail
17
pdf

OECD referaat

statistilisi andmeid ja analüüsitakse neid. Samuti tegeleb OECD sotsiaalsete ja keskkonnakaitse probleemide analüüsimise ning nende ennetamisega, mitmepoolsete kaubandussüsteemide arendamisega, kaasa arvatud vastav tegevus rahvusvahelistes organisatsioonides (WTO, UNCTAD). Lisaks teeb organisatsioon analüüse, millega püütakse määrata uusi tekkida võivaid probleeme ning pakkuda välja nende ennetamise võimalusi. OECD avaldab võrdlevaid ülevaateid liikmes- ja partnerriikide majandustest. Erinevate majandusharude osas avaldatakse statistiliste andmete kogumikke, analüüse ja soovitusi vastava valdkonna poliitika kujundamiseks. Majanduse analüüsimisel ja lahendamisel tehakse laialdast koostööd mitme teise maailmaorganisatsiooniga, nagu Rahvusvaheline Valuutafond (IMF), Maailmapank (WB) ja Maailma Kaubandusorganisatsioon (WTO). Organisatsioon tegeleb lisaks liikmesriikidele ka mitteliikmesriikide arenguküsimuste ja nõustamisega

Majandus → Rahvusvaheline majandus
59 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Arenguökonoomika eksam

1. Defineerige majandusareng ja majanduskasv. Miks on oluline eristada majandusarengut ja majanduskasvu? MAJANDUSKASV- tähistab kitsalt reaaltulude kasvu ühe elaniku kohta. MAJANDUSARENG-pikaajaline protsess, mille käigus toimub reaaltulude kasv ühe elaniku kohta, samal ajal kui absoluutse vaesuse piirist allpool elavate inimeste arv ei kasva ning tulude jaotumine ei muutu ebavõrdsemaks. OLULINE: Areng üldisemalt hõlmab lisaks majanduslikule arengule ka kvalitatiivseid ning struktuurseid muutusi ühiskonnas, näiteks: väärtushinnangute ja hoiakute muutumine; mittemateriaalsete vajaduste (turvatunne, õnn) rahuldatus; tehnoloogia areng; ühiskondlike (riiklike) institutsioonide areng; demograafiline areng. 2. Iseloomustage erinevaid arengukontseptsioone. Milles seisnevad moderniseerimise probleemid? Miks on ökoloogiliselt säästva arengu kontseptsioon oluline? MODERNISEERIMINE­ laia tähendusega sotsiaalteaduslik kon...

Majandus → Arenguökonoomika
10 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Maksroökonoomika

- õigusalane koostöö kriminaalasjades - politseikoostöö - võitlus rassismi ja ksenofoobiaga - võitlus uimasti- ja relvakaubandusega - võitlus organiseeritud kuritegevusega - võitlus terrorismiga - võitlus inimkaubanduse ja lastevastaste kuritegudega 34. ELi ,,neli vabadust" Kaupade vaba liikumine ­ tulemusena on ühisturg sarnane ühe riigi siseturule, kus ei ole oluline, missuguses regioonis on kaubad toodetud. Lepitakse kokku ühistes normides ja partnerriikide vaheliselt ei tehta seejärel enam mingisuguseid piiranguid kaupade liikumiseks. Teenuste vaba liikumine ­ ühisturu liikmesriikide ettevõtjatel on sellisel juhul õigus pakkuda oma teenuseid kõigis liikmesriikides või asutada oma ettevõte ükskõik millises liikmesriigis. Isikute vaba liikumine ­ kõigi liikmesriikide kodanikud on ühtlasi ka ühisturu kodanikud ning võivad asuda elama või töötama ükskõik missugusesse liikmesriiki.

Majandus → Majandus
118 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Arenguökonoomika

28. Kuidas suurendab vaba kaubandus heaolu? Missugused muutused jaotuses leiavad aset, kui saaksime vabalt eksportida ja importida? Ühisturgude puhul tuuakse tihti välja niinimetatud ,,neli vabadust", mis iseloomustavad kõiki ühisturu loomiseks sõlmitud kokkulepetest tulenevaid vabadusi: · Kaupade vaba liikumine ­ tulemusena on ühisturg sarnane ühe riigi siseturule, kus ei ole oluline, missuguses regioonis on kaubad toodetud. Lepitakse kokku ühistes normides ja partnerriikide vaheliselt ei tehta seejärel enam mingisuguseid piiranguid kaupade liikumiseks. · Teenuste vaba liikumine ­ ühisturu liikmesriikide ettevõtjatel on sellisel juhul õigus pakkuda oma teenuseid kõigis liikmesriikides või asutada oma ettevõte ükskõik millises liikmesriigis. · Isikute vaba liikumine ­ kõigi liikmesriikide kodanikud on ühtlasi ka ühisturu kodanikud ning võivad asuda elama või töötama ükskõik missugusesse liikmesriiki.

Majandus → Arenguökonoomika
182 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Eesti maksebilanss referaat

Riikide ühenduste järgi suurenes kaupade väljavedu kõikidesse riigigruppidesse. Enim kasvas eksport Euroopa Liidu riikidesse, eelkõige Rootsi, kuhu eksporditi kaupu aastatagusega võrreldes kaks korda rohkem. Eksport SRÜ riikidesse kasvas samuti, eelkõige Venemaa suunal, mis tõusis ekspordipartnerite seas kolmandale kohale. Ülejäänud riikide seas oli esikohal USA, kuhu eksport suurenes kolm korda. Kaupade sissevedu kasvas samuti nii riigigruppide kui ka suuremate partnerriikide arvestuses. Enim kosus import Rootsist, Saksamaalt, Venemaalt ja Hiinast. Väliskaubandusbilanss oli negatiivne Euroopa Liidu ja SRÜ riikidega. Suurima ülejäägiga oli Eesti kaubavahetus Euroopa Liidu riikidest Rootsi, Soome, Prantsusmaa ja Taaniga, SRÜ riikidest Moldovaga ning muudest riikidest USA ja Nigeeriaga. Suurim kaubabilansi puudujääk oli Saksamaa, Poola, Leedu, Läti, Hiina ja Venemaaga.

Majandus → Rahvusvaheline majandus
53 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Osce üro nato

Euroopa Liidu politseimissiooni). Eesti pooldab jõudsalt ka NATO avatud uste poliitikat ning NATO koostöö tugevdamist partnerriikidega. Lisaks operatsioonidel osalemise suurendamisele suurendab Eesti oma panust reformikogemuse jagamisel. Eesti toetab euroatlantilistesse struktuuridesse pürgivaid riike liikmelisuseks ettevalmistumise protsessis ja on valmis nendega oma kogemusi jagama. Iga riik nõuab individuaalset lähenemist, kuid kõigi partnerriikide puhul on eeskätt vajalik ka nende endi aktiivne osalemine neile suunatud koostööpoliitikate väljatöötamisel ja rakendamisel. Arenguabi ja reformikogemuse valdkonnas tehakse tihedat koostööd Gruusia, Ukraina ja Moldovaga. Projekti ,,Euro-Atlandi integratsioon Ukrainas" raames korraldab Eesti NATO Ühing alates 2008. aastast kaitsepoliitilisi ümarlaudu Ukraina kohalikele liidritele. Selle Eesti-Ukraina ühisprojekti eesmärgiks on tõsta Ukraina ühiskonnas

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
117 allalaadimist
thumbnail
25
doc

NATO referaat

alustades intensiivset väljaõpet; · minna üle sõjaaja juhtimisstruktuurile; · valmistuda koostööks appitulevate välisvägedega; · valmistuda humanitaar- ja sõjalise abi vastuvõtuks. Sõjaajal · toetada õhuväe vahenditega kaitsejõudude operatsioone; · tagada humanitaar- ja sõjalise abi vastuvõtt, korraldada teiste riikide vägede saabumist ja teha nendega koostööd; · tagada ja võtta osa NATO ja teiste partnerriikide ühistest õhuoperatsioonidest: · tagada koostöös partneritega ja nende abil kontroll riigi õhuruumi üle; · teostada koostöös partneritega ja nende abil strateegiliste objektide õhukaitset. 4) Kaitseliit on kaitsejõudude osa, Kaitseministeeriumi valitsemisalas tegutsev vabatahtlik, sõjaväeliselt korraldatud, relvi valdav ning sõjaväeliste harjutustega 5

Ajalugu → Ajalugu
226 allalaadimist
thumbnail
91
doc

VA dokumendi- ja arhiivihalduse kriisireguleerimise analüüs

ja kriisiolukordades. Sellistes tingimustes sõltub poliitiliste, sõjaliste ja tsiviilabimeetmete kohta käivate konsensusel põhinevate otsuste kiire vastuvõtmine vahetutest ja pidevatest konsultatsioonidest liikmesriikide valitsuste vahel [24, lk 161]. Samuti on tähtsal kohal NATO kriisireguleerimissüsteemis pidevad infotunnid ja konsultatsioonid, ekspertide visiidid, kriisiohjamissõppused ning partnerriikide osalemine NATO iga-aastastel kriisiohjamisõppustel, mille jaoks valmistatakse ette üldisi kriisireguleerimist käsitlevaid dokumente. Tänapäeval on aktuaalsed selliseid nn uued ohud nagu küberrünnakud, millele vastu seismist peab ka NATO enda südameasjaks. Valminud on NATO küberkaitsepoliitikat käsitlev raamdokument, mis määrab küberrünnakud valdkonnana, mille puhul on võimalik rakendada Washingtoni lepingust tulenevaid

Infoteadus → Allika?petus
88 allalaadimist
thumbnail
53
docx

Töötervishoiu ja tööohutuse seadus

intensiivset väljaõpet; ­ minna üle sõjaaja juhtimisstruktuurile; ­ valmistuda koostööks appitulevate välisvägedega; ­ valmistuda humanitaar- ja sõjalise abi vastuvõtmiseks. 2.2.3. Sõjaajal: ­ toetada õhuväe vahenditega kaitsejõudude operatsioone; ­ tagada humanitaar- ja sõjalise abi vastuvõtmine, korraldada teiste riikide vägede saabumist ja teha nendega koostööd; ­ tagada ja võtta osa NATO ja teiste partnerriikide ühistest õhuoperatsioonidest: ­ tagada koostöös partneritega ja nende abil kontroll riigi õhuruumi üle; ­ teostada koostöös partneritega ja nende abil strateegiliste objektide õhukaitset. 2.3. Merevägi 2.3.1. Rahuaja ülesanded: ­ kinnistada läbi väljaõppe kaitsetahet ja kaitsevalmidust; ­ teostada mereseiret; ­ osaleda Eesti rannakaitses; ­ tagada kõigi üksuste ettenähtud valmisolekutase; ­ korraldada rahuaegseid mereoperatsioone;

Õigus → Õiguskaitseasutuste süsteem
33 allalaadimist
thumbnail
192
pdf

Riigikaitse õpik

Eesti toetab alliansi kollek- vad lepingu põhimõtteid ning on val- tiivse kaitse põhimõtteid ning osaleb mis neid ellu rakendama. NATO kaitseplaneerimise süsteemis NATO tippkohtumisel Prahas 2002. ja sõjalises struktuuris. Eesti pooldab aasta novembris kutsuti NATOga lii- NATO avatud uste poliitikat ning al- tumise läbirääkimistele seitse riiki: liansi ja partnerriikide ja -organi- Bulgaaria, Eesti, Leedu, Läti, Rumee- satsioonide koostöö tugevdamist. nia, Slovakkia ja Sloveenia. Kutsele Liikmestaatuse tõttu osaleb Eesti alustada liitumisläbirääkimisi eelnes rahvusvaheliste kriiside reguleeri- Uute liikmete vastuvõtmisele pühendatud liputseremoonia NATO peakorteri ees aastal 2004 41 EESTI RIIGIKAITSE ÜLDINE KORRALDUS

Ühiskond → Riigiõpetus
65 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun