Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"nelikkaitseklapp" - 8 õppematerjali

thumbnail
7
doc

Õhkpidurid

Tema ülesanne on pumbata suruõhu hulka alkoholi, et õhus olev niiskus kondenseerudes ei jäätuks. Õhukuivati Õhukuivati ülesanne puhastada ja kuivatada õhku enne selle juhtimist süsteemi. Töötab automaatselt. Nelikkaitseklapp Nelikkaitseklapp jaotab üldtoiteharust tuleva suruõhu pidurisüsteemi nelja haru vahel ning ühe või mitme haru vigastuse korral säilitab rõhu tervetes harudes. Lisaks määrab nelikkaitseklapp ka harude täitumisjärjekorra. Suruõhupaak Igal piduriharul kasutatakse eraldi suruõhupaaki et tagada piduriharude tõrgeteta töö pidurdamisel. Ühesuunaklapp Ühesuunaklapp laseb õhul liikuda ainult ühes suunas. Ühesuunaklappe kasutatakse suruõhupaakide toitetorustikes ja mitmes piduriseadmes õhu tagasivoolu vältimiseks. Kaitseklapp Kaitseklappi ülesanne on kaitsta pidurisüsteemi avariilise ülerõhu eest lastes suruõhu välisõhku. Väljavõtteklapp...

Auto õpetus
310 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Sissejuhatus Erialasse

10W. Knorr- Bremse kompressoreid iseloomustavad toodetava suruõhu rõhk kuni 12,5 baari väike õlikulu, pikk tööiga ja energiasäästusüsteem(ESS). Energiasäästusüsteem võimaldab vähendada energiakulu 60% ulatuses. EAC ­ elektrooniline õhukontroll. Õhkpidurite ja ­vedrstusega sõiduk vajab teatavate parameetriega suruõhku. Selleks on Knorr-Bremse välja töötanud elektroonilise õhukontrolli (EAC). Kui tavalises õhusüsteemis on peale kompressorit õhuregulaatoriga õhukuivati, nelikkaitseklapp ja rõhupiirik, siis EAC puhul on need neli asendatud ühe mooduliga, mis võimaldab täita järgmisi funktsioone: *töörõhku reguleerida *pidevalt töörõhku kontrollida *juhile hoiatavat teadet anda *lisaks diagnostika võimalused Süseem annab järgmised eelised: *kokkupakitud ehitus *laialdane kasutusvõimalus erinevatel sõidukitel *kuivatielemendi töö täpne seadmine *juhile teabe andmise võimalus erinevate sõlmede seisukorras *enesediagnostika ja töövõime kontroll...

Auto õpetus
105 allalaadimist
thumbnail
23
pdf

Õhkpidurid

10.2008 Alkoholipump Alkoholipump asub suruõhusüsteemis kohe peale kompressorit. Tema ülesanne on pumbata suruõhu hulka alkoholi, et õhus olev niiskus kondenseerudes ei jäätuks. Kaido Voitra Tartu khk Õhukuivati Õhukuivati ülesanne puhastada ja kuivatada õhku enne selle juhtimist süsteemi. Töötab automaatselt. Kaido Voitra Tartu khk Nelikkaitseklapp Nelikkaitseklapp jaotab üldtoiteharust tuleva suruõhu pidurisüsteemi nelja haru vahel ning ühe või mitme haru vigastuse korral säilitab rõhu tervetes harudes. Lisaks määrab nelikkaitseklapp ka harude täitumisjärjekorra. Kaido Voitra Tartu khk 6 6.10.2008 Suruõhupaak Igal piduriharul kasutatakse eraldi suruõhupaaki et tagada...

Õhkpidurid
131 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Õhkpidurid

Seisupidur rakendub, kui vedruakudest suruõhk välja lasta. Ning seda juhitakse seisupiduri kraaniga. Toitemagistraal töötab järgmiselt: seisupiduri haru õhupaaki hakatakse täitma kui rõhk üldtoiteharus tõuseb üle 6.3bari. Kui mingil põhjusel üldtoiteharus rõhk ei tõuse niikõrgeks et nelikkaitseklapp avada(mootoririke) sis on võimalik seisupidurit vabastada läbi täiteklapi väljastpoolt antava suruõhuga. Seisupiduri kaitseklapp avaneb rõhul 4bar ja sulgub kui rõhk langeb alla 3.4bari. Suletud kaitseklapi korral ei ole võimalik vabastada seisupidurit. Juhtmagistraal töötab järgmiselt: seisupidurit juhitakse seisupiduri kraaniga, millel on kolm asendit: sõiduasendis lastakse õhk seisupidurikraanist kiirendusklappi ja sealt edasi vedruakudesse...

Pneumaatika ja hüdraulika
24 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Õhkpidurid ja nende tööpõhimõte

Suruõhu juhtimisel pidurikambrisse rattad pidurdavad ja õhu väljalaskmisel pidurid vabanevad .Pidurite rakendumist juhitakse jalgpiduri kraaniga . Tagapiduriharu Tagapiduriharu tööd juhitakse sama jalgpiduri kraaniga millega esipiduriharugi . Tagapiduriharu koosneb kahest magistraalist , ehk toitemagistraalist ja juhtmagistraalist . Toitemagistraal töötab järgmiselt : kui nelikkaitseklapp avaneb pääseb õhk tagapiduriharu paakidesse , jalgpidurikraani ja tagapiduriharu kiirendusklappi. Juhtmagistraal töötab järgmiselt: piduripedaalile vajutamisel liiguv suruõhk jalgpidurikraanist haagisepidurite juhtklappile sealt edasi koormusregulaatorisse ja sealt edasi omakorda kiirendusklappile. Seisupiduriharu Seisupidur rakendub kui vedruakudest suruõhku välja lasta , ning seda juhitakse käsitsi seisupiduri kraaniga....

Õhkpidurid
51 allalaadimist
thumbnail
9
pptx

Õhkpidurid

Üheharuline piduriseade Pidurdamiseks vajalik suruõhk liigub rataste pidurimehhanismideni üht (dubleerimata) torustikku pidi. Lekke korral sõidukit sõidupiduriga pidurdada ei saa. Seetõttuseda süsteemi tänapäeval veokitel enam ei kasutata. Kaheharuline piduriseade Enne EBS kasutuselevõttu oli Euroopa Liidus standardiseeritud ja kasutusel kaheharuline piduriseade, kus esi- ja tagasilla pidurid käitatakse eri harudest pärit suruõhu abil. Ühe haru rikke korral peab tööle jääma haru, millega pidurdatakse vähemalt 2 ratast. Õhkpiduri tööpõhimõte Kompressor (1) täidab õhupaagi (2) suruõhuga. Paagis oleva suruõhu abil tekitatakse veoki aeglustamiseks vajalik pidurdusjõu d. Sõidukijuht reguleerib pidurdamise tõhusust jalgpidurikraani (3) pedaalile vajutades. Pidurikraani...

Autode hooldus
73 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014

Õ.-A. 1. Sisepõlemismootorite tüübid Sisepõlemismootorid jagunevad: I. Kolbmootor , kogu tööprotsess toimub mootori silindris; II. Turbiinmootor, pidevatoimeline mootor, mis muundab mehaaniliseks tööks voolava auru, gaasi või vee kineetilist energiat (töötav aine voolab läbi düüside või juhtaparaadi tööratta kõverpinnalistele labadele ja paneb viimase pöörlema. 2. Sisepõlemismootorite liigid Turbiinmootorid jaotuvad: -1 1) auruturbiinmootorid (alates mõni kW... 1200 MW ja rohkem, n = 30 000 min ): e aktiivturbiinid, b) reaktiivturbiinid (töötava aine töö = voolsuuna muutumine + paisumise reaktiivjõud, mille osatähtsus on üle 50%) ; 2) gaasiturbiinmoot...

Autod-traktorid i
61 allalaadimist
thumbnail
48
ppt

Pneumaatika alused

Suruõhku saadakse atmosfääriõhu kokkusurumisel ehk komprimeerimisel. Suruõhku saab kasutada mitmel viisil: seadmete (veoki piduriseade, pneumomootor, tööriist, orel) käitamiseks torutranspordis (jahu, raha poe kassast, värv maalritöödel jms) erinevate protsesside teostamiseks (näit kuivatus) Tavapärased suruõhuseadmed töötavad enamasti ülerõhul 6 bar st seitsmekordsel atmosfäärirõhul. Madalrõhuseadmete töörõhk on 2 ­ 2,5 bar. Kõrgrõhuseadmetes, kus on tarvis saada suuremaid jõudusid, kasutatakse rõhku kuni 18 bar (erandina ka 40 bar). Sissejuhatus Kõik suruõhusüsteemid koosnevad järgmistest osadest: suruõhu tootmine suruõhu ettevalmistamine suruõhu jaotamine suruõhu kasutamine täiturseadmete abil Suruõhuseadmed on suhteliselt lihtsa ehituseg...

Automaatika
14 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun