Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"logistikakulu" - 7 õppematerjali

thumbnail
4
docx

Rohelise logistika roll ja tähtsus tarneahelas

tavalampidega sama hinnaga, kuid see-eest aitab oluliselt kokku hoida kulutatavat elektrienergiat, klaasfassaad võimaldavad ladudesse rohkemat päevavalgust, läbipaistvad plastikkuplid/katuseaknad, fassaad- ja välisvalgustust saab lahendatud säästlike leedidega, mis omakorda suurendab ettevõtte kasumit. Roheline logistika parandab ettevõtte ja/või kaubamärgi mainet, aitab eristuda konkurentidest, aitab rahuldada klientide soove ja vajadusi, vähendab logistikakulu, pakub ettevõttele konkurentsieeliseid, aitab siseneda uutele turgudele, vähendab jäätmete hulka ja tõhustab jäätmete likvideerimist/kahjutustamist suurendab kasutuskõlblike jäätmete hulka, muudab mootorikütuse kasutamise tõhusamaks, optimeerib tootmist, vähendab tootmiskulusid, vähendab kahjulike heitmete hulka, aitab leida uusi kliente, aitab arendada uusi tooteid, vähendab toksiliste materjalide kasutamist, suurendab töötajate rahulolu.

Logistika → Logistika
55 allalaadimist
thumbnail
98
pdf

Sissejuhatus kontrollingusse

kasutamise optimeerimine • Pikaajalised, strateegiast ja toote elutsüklist lähtuvad kaalutlused 3. KULUDE STRUKTUURI MUUTUMINE • Kulude kasv ettevõtete funktsionaalsetes valdkondades: arendus, kvaliteedijuhtimine, sisseost. Differentseerimisstrateegia suurendab ka turunduskulude osakaalu kasvu. Ühendkulude kasv. • Kululiikide struktuurimuutused • Toorme ja materjalikulud ↑, personalikulu ↓, seadmekulu ↑, logistikakulu ↑, väljaspoolt teenused (service) ↑ • Püsikulude kasvule pidev vasturohu otsimine. • Püsikulude absoluutne ja suhteline kasv Т.KARM 26 JA KOHANDUMINE KAASAEGSETE STRUKTUURI-DEGA JA ETTEVÕTLUSE SUUNDUMUSEGA 4. OUT SOURCING 5. MÜÜGIKULUDE TUGEV DIFFERENTSEERUMINE 6. ARENDUS – JA INGENEERINGU KULUDE SIDUMINE TOOT ELUTSÜKLIGA 7. TQM KULUDE KASV JA LÄBIPÕIMUMINE 8. LOGISTIKAKULUDE PROTSESSIJÄRGNE ARVESTAMINE

Majandus → Majandus
13 allalaadimist
thumbnail
49
doc

Laondus ja veokorraldus

6. Kas osaoptimeerimine mõjutab logistikatoimingute ja protsesside lõpptulemust? enamasti ei mõjuta mõjutab enamasti negatiivselt mõjutab enamasti positiivselt mõjutab vahel positiivselt, vahel negatiivselt 7. Mida tähendab logistikas "osaoptimeerimine"? logistikajuht optimeerib ettevõtte logistikakulusid logistik minimeerib veokulu, kuid vaatleb ühtlasi, kuidas muutub terviklik logistikakulu ettevõte minimeerib või optimeerib omab kulud, arvestades seejuures ka partnerite kulusid ettevõtte allüksus minimeerib või optimeerib logistikakulud lähtuvalt oma eesmärkidest allüksuse piires 8. Mille suhtes avaldatakse üldjuhul logistikakulude määra ettevõttes? käibemaksuta müügihinna suhtes käibemaksuga müügihinna suhtes tootmise omahinna suhtes kasumimarginali suhtes 9

Logistika → Veokorraldus
232 allalaadimist
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

teostatav väikseimate kuludega. Optimaalne teenindustase on tase, mille puhul kulude edasisel vähendamisel hakkavad kliendid tajuma teenindustaseme langemist. Seejuures peab olema ühtlasi tagatud ettevõttel võimalus kasvada ja laiendada kliendibaasi. Teenindustaseme tõstmine ei ole üldjuhul õigustatud, kui logistikakulude suhteline kasv ületab läbimüügi suhtelise kasvu sama hinnataseme juures. Sellisel juhul hakkab suurenema logistikakulu osa ühe müüdud tooteühiku hinnast. Juhul kui teenindustaseme tõstmine koos logistikakulude suurenemisega ei too endaga kaasa oodatud (arvutatud) läbimüügi kasvu, pole teenindustaseme tõstmisel finantsmajanduslikku õigustust. Näide Firma logistkakulud moodustavad 10,0 milj. kr kuuläbimüügi juures 1,0 milj. kr ehk 10% läbimüügist (ilma km- ta). Brutokasum on seejuures läbimüügist 20% ehk 2,0 milj. kr. Otsustati tõsta teenindustaset, mille tulmusena

Logistika → Laomajandus
639 allalaadimist
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

kr. Otsustati tõsta teenindustaset, mille tulmusena suurenesid logitikakulud 1,2 milj. kroonini ehk 20%. Marketingikulud ja toodete hinnad jäid seejuures muutumatuteks (ceteris paribus). Selle tulemusena suurenes läbimüük 13,0 milj. kroonini, ehk 30%. Kas teenindustaseme tõstmine antud juhul oli majanduslikult õigustatud? Kui varem moodustasid logistikakulud läbimüügist 10%, siis pärast teenindustaseme tõstmist 9,23% (1,2 / 13 x 100% = 9,23%). Logistikakulu suurenes 0,2 milj. kr, brutokasum aga samal ajal 0,6 milj. kr (3,0 x 0,20 = 0,60). Selline teenindustaseme tõstmine on õigustatud, kuna brutokasum suurenes 0,40 milj. kr. Klientide segmenteerimine Üks peamistest vigadest, mida sageli tehakse on see, et kõikidele kliendisegmentidele pakutakse ühesugust teenindustaset. Sellega saavad võimalikust veidi madalama taseme A- rühma kliendid ja ülearu kõrge taseme C-rühma kuulujad.

Logistika → Logistika alused
285 allalaadimist
thumbnail
52
doc

LAOMAJANDUSE EKSAMI KÃœSIMUSED

llKORDAMISKÜSIMUSED 1. Mis on konsolideerimine? Saadetiste kogumine ja saatmine ühekorraga edasi ühte kindlasse sihtpunkti. 2. Mis on Cross-docking? Logistilise tegutsemise meetod/tegutsemiskontseptsioon, mille puhul toimuvad järjestikku saadetiste sorteerimine ja konsolideerimine. Sissetulnud konsolideeritud saadetised sorteeritakse ja jaotatakse üksikuteks kliendisaadetisteks, mis seejärel omakorda konsolideeritakse kohaletoimetamiseks ühe veoga. Tavapärane tegevus logistikafirmade sorteerimisterminalides ja ladudes 3. Mis on distributsioon? Distributsioon ehk jaotus on vastandiks konsolideerimisele. Analoogselt konsolideerimisega annab distributsioon säästu eelkõige veokulude, kuna ühte paikkonda viiakse selle käigus kohale suuri kaubakoguseid. 4. Mida tähendab logistikas kauba aja ja ruumi kasulikkus? See tähendab et ladustamine peab pakkuma kasu iga toote tarvis nii ajas kui ka kohas. ...

Logistika → Laomajandus
342 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

1 Logistika ülesanded ja missioon 25 Tarneahela liikmete arv ja kulud Kehtib reegel, et mida rohkem on tarneahelas vahendajaid, seda suuremaks muutub kaupluse- riiulil oleva toote logistikakulu ja müügihind. Igasugune kauba ostmine ja edasimüük, vedu, vahe- ladustamine ja kauba käsitsemine tekitavad tarneketis lisakulu. On arvestatud, et toote igasugune „puudutamine“ tarneahela liikme poolt kasvatab kulusid keskmiselt seitsme protsendi võrra. Tekib küsimus, kas samavõrd suureneb ka toote väärtus kliendi jaoks?

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun