Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"kehaorganite" - 6 õppematerjali

thumbnail
14
doc

Refleksoloogia

ning mediaalsetel ja lateraalsetel külgedel, ning nende asendid järgivad loogilist anatoomilist eeskuju. [1] (vt. lisa 2) Keha ise jaotatakse neljaks osaks: 1. pea- ja kaelapiirkond 2. rindkerepiirkond õlgadest vahelihaseni 3. alakehapiirkond vahelihasest vaagnapiirkonnani 4. vaagen [1] Need piirkonnad on jalalabadele selgesti visandatavad ja annavad täpse pildi neil peegelduvast kehast. Seda silmas pidades on kehaorganite seisukorda kõige lihtsam hinnata horisontaalsete jaotuste alusel. [1] (vt. lisa 3) Eespool kirjeldatud osad on selgesti nähtavad ka jalalaba struktuuris: · pea- ja kaelapiirkond = varbad · rindkerepiirkond = jalapäkk · kõhupiirkond = võlv · vaagnapiirkond = kand · paljunemispiirkond = pahkluu · selgroog = mediaalne jalalaba · väline keha = lateraalne (külgmine) jalalaba · vereringe ja rinnad = dorsaalne (selgmine) jalalaba [1]

Bioloogia → Bioloogia
22 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Unenäod

Miina Härma Gümnaasium Psühholoogia Grete Elise Rägo Unenäod Referaat 2015 Tartu Sisukord Table of Contents Sissejuhatus,....................................................................3 Uni................................................................................... 4 Unenäod...........................................................................5 Unenägude ajalugu...........................................................7 Unenägude seletamine ja uurimine.....................................8 Kokkuvõte....................................................................... 10 Kasutatud kirjandus........................................................11 Lisa................................................................................12 2 Sissejuhatus, Ligi kolmandiku om...

Psühholoogia → Psühholoogia
10 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Jaapani budism

tähistatakse vabas õhus süüdatud lõkete ja tantsuga (5). 3.2.1. Teejoomise tähtsus Pärimus räägib, et Jaapani munk Eisai (1141- 1215) tõi 1168. Aastal Hiinast Jaapanisse teepõõsa seemned ning külvas need oma templi aeda. Sellest ajast seostatakse teejoomise rituaali (chado) Eisairinzai koolkonnaga. See on üks hiina kultuuri elemente, mille rinzai koolkond üle võttis ja endale kohandas. Hiinas kasutati teed juba ammu kehaorganite funktsioneerimise harmoniseerimiseks. Chado, mis pole küll rangelt võttes religioosne toiming, on tihedalt seotud zeni vaimuga. Õeldakse, et ,,zenil ja teel on üks maitse". Eisai loodud rinzai zen taotleb spontaanset satorit (jaapani väljend, mis tähendab valgustusele jõudmist), mis saavutatakse kõigisse asjadessesulandumisega meditatsioonis (3). 3.3. Jaapani budistlikud usupühad Jaapani budism matkib mõningal määral sintoismile iseloomulikku pühade (matsuri) pidamise tava

Kultuur-Kunst → Kultuurilugu
15 allalaadimist
thumbnail
8
wps

Vaarao tutanhamon

Preestrid panid südame asemele enamasti skarabeuse, meil sitasitikana tuntud mardika teisend, keda egiptlased pühaks pidasid ja kellel oli neile sama suur sümboolne tähendus nagu kristlastele ristil. Sellel, et ka muud siseorganid tuli kehast eemaldada, on arusaadavad põhjused: esiteks tundsid egiptlased loomulikult sisikonna vastuvõtlikkust mädanemisele, teiseks arvestasid nad kehaorganite sümboolset omadust kutsuda inimeses esile nälga ja janu. Neid tundeid ei tohtinud aga surnul tema teel allilma tekkida. Niisiis jaotati siseorganid nelja erinevasse nn. kanopose kruusi. Nende kaasi ehtisid Horose poegade Amseti, Hapi, Duamutefi ja Kebehsenufi pead, mis pidid kaitsma nälja ja janu eest. Vanas ja Keskmises riigis anti surnutele hauda kaasa koguni "toitu ja jooki", s.o. puust veinikannud ja alabastrist hanepraad. Ka pandi praadimiseks ja küpsetamiseks kaasa

Keeled → Prantsuse keel
7 allalaadimist
thumbnail
16
txt

Tutanhamon

Vanade egiptlaste veendumusel kaalus Osiris surnutekohtu ees sdant ja seetttu pidi seda silitama erilises kruusis. Preestrid panid sdame asemele enamasti skarabeuse, meil sitasitikana tuntud mardika teisend, keda egiptlased phaks pidasid ja kellel oli neile sama suur smboolne thendus nagu kristlastele ristil. Sellel, et ka muud siseorganid tuli kehast eemaldada, on arusaadavad phjused: esiteks tundsid egiptlased loomulikult sisikonna vastuvtlikkust mdanemisele, teiseks arvestasid nad kehaorganite smboolset omadust kutsuda inimeses esile nlga ja janu. Neid tundeid ei tohtinud aga surnul tema teel allilma tekkida. Niisiis jaotati siseorganid nelja erinevasse nn. kanopose kruusi. Nende kaasi ehtisid Horose poegade Amseti, Hapi, Duamutefi ja Kebehsenufi pead, mis pidid kaitsma nlja ja janu eest. Vanas ja Keskmises riigis anti surnutele hauda kaasa koguni toitu ja jooki, s.o. puust veinikannud ja alabastrist hanepraad. Ka pandi praadimiseks ja kpsetamiseks

Kategooriata → Vabaaeg
7 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Kordamisküsimused

selle saab tagasi nõuda alusetu rikastumise sätete järgi. 9. TEHINGU tühisuse alused 4 Eraõigus Agnes Kullap TLÜ Tühine tehing ei oma algusest peale õiguslikke tagajärgi; tühisest tehingust ei teki pooltele õigusi ja kohustusi. Öelda, et tühist tehingut ei pea täitma pole sisuliselt õige, kuna õigupoolest polegi ju midagi, mida saaks täita. Heade kommete või avaliku korra vastasus . Näiteks kehaorganite müük, prostituudi teenus, altkäemaks. Heade kommete mõiste on ajas muutuv (näiteks peeti varem Saksamaal heade kommete vastaseks ka lõbumajade üürilepinguid) ning selle mõiste konkretiseerimine jääb kohtupraktika ülesandeks. Heade kommete tähendus sõltub riigist, antud õiguskorras, eelkõige põhiseaduses kehtivatest väärtusmastaapidest. Saksamaal loetakse heade kommete vastaseks

Õigus → Eraõigus
147 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun