Taneli suur tähelend sai alguse 2000. aastal, võites 85cc FIM World Cup´i. Järgmisele aastal võitis ta 125cc FIS Junior Cupi. Oma eksimatu ja metsiku sõidustiili tõttu on ta teeninud endale hüüdnime ,,Eesti Express". 2002.-2003. aastal sõitis Tanel Vangani Racing KTM tiimis, mis oli tema esimene professionaalne võistkond. Võib öelda, et selleks ajaks oli ta end murdnud tippatasemel motosporti. 2004. aastal läks ta üle 250cc klassi Suzuki meeskonda.2005- 2008 sõitis Tanel Leok Kawasaki tehase meeskonnas. Tanel leok võitis oma esimese poodiumikoha FIM motokrossimaailmameistrivõistluste MX1 klassis 2006. aasta aprillis Belgias. Peale suurepärast 2006 aasta hooaega pikendati lepingut kahe aasta võrra. Kokku võitis Leok Kawasakiga sõites 9 poodiumikotha. 2009 aastal liitus Leok Red Bull Yamaha De Carli meeskonnaga. Yamaha tiimis sa ta esmakordselt punase plaadi, mis tähistab maailmameistrivõistluste liidrit. See hooaeg oli Leokile väha
Õppis sõmerpalu Põhikoolis 16- aastaseks saamiseni. 05.01.13 2 Tulemused rääkisid juba alguses iseenda eest Esimene noor kahe maailmatiitliga klassis 85cc aastal 2000 2001 võitis Junior World Cup-i. Ta sai hüüdnimeks Estonian Express, kuna ta sõidustiil on vigadeta ning jõuline. 05.01.13 3 Tiimid 2002-2004 KTM 2004 Suzuki 2004-2008 Kawasaki 2008-2009 Yamaha 2009 Honda 05.01.13 4 Pereelu Tanelil on poeg Sebastian, kes sündis 2007. Tanel on abielus Karoliina Karuga 05.01.13 5 Tanel Leok maailmas Parim Eesti krossisõitja Tänu temale tuntakse Eestit paremini Viis Eesti krossi uuele tasemele Väga suur iidol paljudele 05.01.13 6 Tänan jälgimast! Andri Uueküla 05.01.13 7
In motocross, there are many forms: Freestyle, Pit Bikes & Mini-Motocross, Supermoto, ATV/Quad Motocross, Sidecars and Supercross. There are different classes: 50cc, 65cc, 85cc, 125-250cc, 450-525cc. Classes are divided by the power of motors. The world is dominated by two main Motocross series; the World Championship series and American National Championship. Another important series for example European champion ship and Junior Champion ship. The bigger motocycle manufactures are Honda, Kawasaki, Suzuki and Yamaha. They are Japanese motocycles. The only Austrian manufacture is KTM. Anothers are smaller motocycle manufactures for exampe Aprilia, Polini and TM Racing. Unfortunately motocross brings about serious injuries and may end with death. But Motocross will continue to grow in popularity every year.
Jaapani muusika Jaapanlased naudivad paljusid erinevaid popmuusika liike. Kõige rohkem fänne on jaapanlaste seas nende endi kodumaisel popmuusikal. Seda kutsutakse kayokyoku'ks. Inimesed ei naudi seda vaid kontsertidel ja raadiosttelerist, vaid laulavad seda ka kodudes ja baarides karaokena. Kayokyoku peamised stiilid kujunesid välja hilistel 1910ndatel ja läbi 1920ndate. Nüüdisajaks on see muutunud tänu muu maailma popmuusika mõjudele. Nende uute stiilide meloodiad on kõrgematasemelised ja rütm on rohkem artikuleeritud tugeva elektroonilise trummiga. Popid on siiski ka Ameerika jazz ja popmuusika ja latiinomuusika. Viimasel ajal on üha rohkem võitnud populaarsust rock, soul ja folk läänemaadest ja seda eriti noorema generatsiooni seas. ~~~ Paljud heliloojad töötavad aktiivselt koto ja shakuhachimuusika valdkonnas. Palj...
- tät die Realität, die Immunität - ur die Kultur, die Literatur - age,- n die Etage - anz die Toleranz, die Distanz - enz die Konferenz, die Prominenz tähenduse järgi puud ja paljud lilled die Birke, die Tanne NB!der Ahorn die Rose NB!der Mohn puuviljad die Pflaume, die Birne NB! der Apfel, der Pfirsich mootorrattatüübid die Kawasaki, die BMW laevade ja lennukite nimed die Bremen, die Boeing sigaretisordid ja sigarid die Camel enamik saksa jõgesid die Elbe, die Donau NB!der Rhein, der Main, der Neckar -a/ -e lõpulised välismaa die Wolga, die Themse jõed nimisõnana kasutatud die Tausend, die Eins põhiarvud Kesksoost on nimisõnad,mis lõpevad sufiksitega: -chen das Mädchen, das Kücken - lein das Hündlein
3 3. saka 2 636 200 222,11 11 869 4. Nagoya 2 225 900 326,45 6818 5. Sapporo 1 890 500 1121,12 1668 6. Kbe 1 529 900 552,72 2768 7. Kyto 1 472 800 827,90 1779 8. Fukuoka 1 418 500 340,60 4165 9. Kawasaki 1 350 000 144,35 9352 10. Saitama 1 184 300 217,49 5445 11. Hiroshima 1 159 400 905,01 1281 12. Sendai 1 027 900 788,09 1304 13. Kitakysh 989 600 487,66 2029 14. Chiba 931 500 272,08 3424 15. Sakai 833 000 149,99 5553 Kasutatud materjalid: https://en.wikipedia
1900 aastate juunis prantslaste ehitatud Narval, millel oli nii auru- kui elektri mootor, oli esimene allveelaev, millel oli topelt kere. Laev kaalus 200 tonni ja suutis sukelduda 160 km sügavusle. 1904 aastalt prantslaste ehitatud Aigrette oli esimene allveelaev, mis hakkas pinnal sõite gaasi mootori asemel diisel mootorit kasutama. 1914 aastaks oli Aigrette-tüüpi allveelaevu ehitatud juba 76. Jaapanis ehitati esimene allveelaev aastal 1904 ning selle konstrueerijaks oli Kawaski. Kawasaki allveelaeva hobujõud suurenes poole võrra ning kütusekulu vähenes ¼ võrra. Vene merevägi eelistas Germaniawerfti allveelaeva, mis ehitati Kieli laevatehases. 1903.aastal Saksamaal hakkas allveelaev Forelle oma esimese täiesti töökorras mootori jõul liikuma. Forelle müüdi 1904.aastal Venemaale. Allveelaev Fulton ehitati Ameerika Ühendriikide mereväele. Vene-Jaapani sõja(1904-1905) ajal müüdi see laev Vene mereväele.
Visioon näitab meeskonnale, millesse ettevõttes usutakse ja kuhu soovitakse minna. Töötav visioon põhineb kollektiivsetel väärtustel ja ootustel. • Visiooni iseloomustab: – Kirjeldab ideaali. – Ei sisalda (detailseid) numbreid. – On suunanäitajaks. – On ettevõtte spetsiifiline. – On teadvustatud tervele meeskonnale. 44. Ärimudel Kawasaki ja Osterwalderi järgi. Kawasaki järgi: Ärimudeli defineerimiseks tuleb vastata kahele küsimusele: 1. Kelle taskus on sinu raha? 2. Kuidas sa kavatsed selle oma taskusse saada? St tuleb määratleda kliendid, ning nende lahendatav probleem. Samuti müügimehhanism, millega tagad, et su tulud ületavad kulusid. Osterwalderi järgi: Ärimudeli keskmes on väärtuspakkumine ehk tegelik põhjus, miks tarbija teatud toodet või teenust tarbib.
tuuled krossimaailmas Krestinovi jaoks. Mõne ajapärast sai selgeks, et aastal 2009 osaleb Krestinov Mx1 klassis. Meeskonnaks oli Silver Action KTM. Meeskond oli tehase toega. 2009. Oli selge, et suurema võimsusega masinaklassis läheb Gerdil raskeks. Hooaja kokkuvõttes oli 23.koht. Sama aastal tuli ka eesti meistriks. Alates 2007 aastast on olnud igal hooajal liige Eesti rahvuste krossikoondises. 2010 aastal osales Krestinov Briti meistrivõistlustel. 2010 oli tema tööandjaks LPE Kawasaki. Hooaja esimestel etappidel startis veel Krestinov KTMiga. Kuid alates aprillist oli stardis juba Kawasakiga. 2011.a möödus taas Inglismaal, kuid juba Honda mootorrattaga. 2012.aastal sõitis Krestinov jällegi Inglismaa radadel. Jätkas Honda meeskonnas. Saavutas etapivõidu hooaja esimesel etapil. Hooaja kokkuvõttes sai hea tulemuse Inglismaa meistrivõistlustel olles kolmas. 2013. Tuli jällegi ettevõtta meeskonna vahetus. Uueks tööandjaks Apico Suzuki.
Zhongshan, Zhuhai, Macau (120 miljonit elanikku). http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hong_Kong_Skyline_Restitch_-_D Tkaid koridor · Jaapani idarannikul kulgev umbes 1200 km pikkune linnastunud ala. Piirkonnas elab üle 80 miljoni inimese. · Suur Tokyo elanike arvuks on ligi 36 miljonit. · Suuremad linnad Chiba, Tokyo, Kawasaki, Yokohama, Nagoya, Kyoto, Osaka, Kobe, Hiroshima. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Megalopolis.png http:// Suur Kairo ja Lagose piirkond Aafrikas ·Suur Kairos elab 16 miljonit · Lagose linnastus on 22 elanikku. Kairo, Giza, miljonit elanikku. Üks Qalyubia, Helwan, 6. maailma kiiremini kasvavaid Oktoober. linnu.
3 7. Kyōto Kyōto 1,474,47 827,9 1779 3 8. Fukuoka Fukuoka 1,463,82 340,6 4165 6 1,425,67 9. 9352 Kawasaki Kanagawa 8 144,35 1,222,91 10. 5445 Saitama Saitama 0 217,49 1,174,20 11. 1281 Hiroshima Hiroshima 9 905,01
3. saka 2 636 200 222,11 11 869 4. Nagoya 2 225 900 326,45 6818 5. Sapporo 1 890 500 1121,12 1668 6. Kbe 1 529 900 552,72 2768 7. Kyto 1 472 800 827,90 1779 8. Fukuoka 1 418 500 340,60 4165 9. Kawasaki 1 350 000 144,35 9352 10. Saitama 1 184 300 217,49 5445 11. Hiroshima 1 159 400 905,01 1281 12. Sendai 1 027 900 788,09 1304 13. Kitakysh 989 600 487,66 2029 14. Chiba 931 500 272,08 3424 15
N. EMT, Stockmann - NB! Kõrgem hind peab kompenseerima diferentseerimiskulud Fokuseeritud strateegia: - Keskendumine kitsale turusegmendile - Eesmärk on teenindada sihtsegmendi tarbijaid konkurentidest paremini - Konkurentsieelise aluseks võivad olla: *Madalamad kulud nišši teenindamisel *Võime pakkuda nišši kuuluvatele tarbijatele midagi teistest eristuvat. 49. Ärimudeli Kawasaki ja Osterwalderi järgi. Ärimudel G. Kawasaki järgi Ärimudeli defineerimiseks tuleb vastata kahele küsimusele: - Kelle taskus on sinu raha? - Kuidas sa kavatsed selle oma taskusse saada? - St tuleb määratleda kliendid, ning nende lahendatav probleem. Samuti müügimehhanism, millega tagad, et su tulud ületavad kulusid. Osterwalderi ärimudel - Kaasajal vast populaarseim ärimudeli käsitlus. 50
paremini. Konkurentsieelise aluseks võivad olla: * Madalamad kulud niši teenindamisel. * Võime pakkuda nišši kuuluvatele tarbijatele midagi teistest eristuvat. PARIMATE KULUDE TAGAJA STRATEEGIA Madalate kulude kombineerimine toote minimaalsest nõutavast tasemest veidi paremate omaduste, teeninduse ja/või kvaliteediga. Turgudel, kus tarbija on hinnatundlik, kuid diferentseerimine on normi LOENG7 48. Ärimudelid Kawasaki ja Osterwalderi järgi. KAWASAKI: Ärimudeli defineerimiseks tuleb vastata kahele küsimusele: 1. Kelle taskus on sinu raha? 2. Kuidas sa kavatsed selle oma taskusse saada? St tuleb määratleda kliendid, ning nende lahendatav probleem. Samuti müügimehhanism, millega tagad, et su tulud ületavad kulusid. OSTERWALDER – omamoodi template, mille põhjal ettevõtted saavad oma eksisteerivat või planeeritavat ärimudelit visualiseerida. Iga sektsiooni all vastad teatud küsimustele 49
- Võime pakkuda nišši kuuluvatele tarbijatele midagi teistest eristuvat PARIMATE KULUDE TAGAJA STRATEEGIA Madalate kulude kombineerimine toote minimaalsest nõutavast tasemest veidi paremate omaduste, teeninduse ja/või kvaliteediga Nt EasyJet Turgudel, kus tarbija on hinnatundlik, kuid diferentseerimine on normiks „More value for the money“ NB! Suur oht, et sõnum ’’ei jõua kohale’’ 48. Ärimudel Kawasaki ja Osterwalderi järgi. G. KAWASAKI ärimudel: Ärimudeli defineerimiseks tuleb vastata kahele küsimusele: - Kelle taskus on sinu raha? - Kuidas kavatsed selle oma taskusse saada? See tähendab: tuleb määratleda kliendid, ning nende lahendatav probleem. Samuti müügimehhanism, millega tagad, et su tulud ületavad kulusid. OSTERWALDERI ärimudel Kaasajal vast populaarseim ärimudeli käsitlus 49. Väikeettevõtluse osakaalu tõusu põhjused viimastel
2. Yokohama 3 607 000 437,38 8246 3. saka 2 636 200 222,11 11 869 4. Nagoya 2 225 900 326,45 6818 5. Sapporo 1 890 500 1121,12 1668 6. Kbe 1 529 900 552,72 2768 7. Kyto 1 472 800 827,90 1779 8. Fukuoka 1 418 500 340,60 4165 9. Kawasaki 1 350 000 144,35 9352 10. Saitama 1 184 300 217,49 5445 11. Hiroshima 1 159 400 905,01 1281 12. Sendai 1 027 900 788,09 1304 13. Kitakysh 989 600 487,66 2029 14. Chiba 931 500 272,08 3424 15. Sakai 833 000 149,99 5553
- ur die Kultur, die Literatur - age,- n die Etage - anz die Toleranz, die Distanz - enz die Konferenz, die Prominenz ...tähendusega: · puud ja paljud lilled die Birke, die Tanne, die Rose (NB!der Ahorn, der Mohn) · puuviljad die Pflaume, die Birne (NB! der Apfel, der Pfirsich) · mootorrattatüübid die Kawasaki, die BMW · laevade ja lennukite nimed die Bremen, die Boeing · sigaretisordid ja sigarid die Camel · enamik saksa jõgesid die Elbe, die Donau (NB!der Rhein, der Main, der Neckar) · -a/ -e lõpulised välismaa die Wolga, die Themse jõed · nimisõnana kasutatud die Tausend, die Eins põhiarvud (DAS) Kesksoost on nimisõnad,mis lõpevad : ...sufiksitega:
- Suurendada müügimahtu ja/või - Saavutada tarbijate margitruudus. NB! Kõrgem hind peab kompenseerima diferentseerimiskulud. Fokusseeritud ehk turuniši strateegiad: Keskendumine kitsale turusegmendile. Eesmärk on teenindada sihtsegmendi tarbijaid konkurentidest paremini Konkurentsieelise aluseks võivad olla: - Madalamad kulud niši teenindamisel. - Võime pakkuda nišši kuuluvatele tarbijatele midagi teistest erinevat. 49. Ärimudel Kawasaki ja Osterwalderi järgi. Ärimudel G. Kawasaki järgi: Ärimudeli defineerimiseks tuleb vastata kahele küsimusele: - Kelle taskus on sinu raha? - Kuidas sa kavatsed selle oma taskusse saada? St. Tuleb määratleda kliendid, ning nende lahendatav probleem. Samuti müügimehhanism, millega tagad, et su tulud ületavad kulusid. Osterwalderi ärimudel: Kaasaja vast populaarseim ärimudeli käsitlus. Neli põhiosa: Laenuandja, eelkõige pank
t 1. Tky 8 391 000 616,65 13 500 2. Yokohama 3 607 000 437,38 8246 3. saka 2 636 200 222,11 11 869 4. Nagoya 2 225 900 326,45 6818 5. Sapporo 1 890 500 1121,12 1668 6. Kbe 1 529 900 552,72 2768 7. Kyto 1 472 800 827,90 1779 8. Fukuoka 1 418 500 340,60 4165 9. Kawasaki 1 350 000 144,35 9352 10. Saitama 1 184 300 217,49 5445 11. Hiroshima 1 159 400 905,01 1281 12. Sendai 1 027 900 788,09 1304 13. Kitakysh 989 600 487,66 2029 14. Chiba 931 500 272,08 3424 15. Sakai 833 000 149,99 5553
ja suurejoonelised. Linnas puhkes tuletorm, mille epitsentris võis temperatuur tõusta kuni 1000. Selles rünnakus hukkus vähemalt 100 000 inimest ja üle miljoni jäi kodutuks. Ka USA lennukite meeskonnad olid pommitamise tulemustest sokeeritud. Põlevate inimkehade lehk oli sedavõrd tugev, et lendurid pidid kasutama hapnikumaske. Samasuguseid rünnakuid korraldati veel Nagoya, Kobe, Osaka, Yokohama ja Kawasaki linnale samavõrd hävitavate tulemustega. Aatompommide kasutamine ja tagajärg Kõige vastakamaid seisukohti tekitas USA rünnakutes siiski aatompommide kasutamine Hiroshima ja Nagasaki linna vastu. Esimesed aatompommid töötati välja USAs Manhattani projekti raames
Ärivõimaluste kasutamisele orienteeritud ettevõtjad, kes soovivad ära kasutada tajutud ärivõimalusi (opportunity entrepreneurs) Sundettevõtjad, kes on hakanud ettevõtjaks, kuna teised töövõimalused puuduvad või on mitterahuldavad (necessity entrepreneurs) 2. Ärimudeli mõiste, erinevad ärimudelite näited (,,bite and hook", ,,bricks and clicks business model" ,,freemium business model" jt) Ärimudeli mõiste: G. Kawasaki järgi ärimudeli defineerimiseks tuleb vastata kahele küsimusele: 1) Kelle taskus on sinu raha? 2) Kuidas sa kavatsed selle oma taskusse saada? St tuleb määratleda kliendid, ning nende lahendatav probleem. Samuti müügimehhanism, millega tagad, et su tulud ületavad kulusid. Erinevad ärimudelite näited: - ,,Bite and hook" ehk ,,sööt ja konks" odavalt, ka kahjumiga, seejärel teenitakse
Tel Aviv-Jaffa 2,595,000 Jerusalem 628,000 Philippin es 85 Japan _ _ _- ' Vietnam 81 Tokyo 12,059,000 Yokohama 3,427 ,000 Osaka 2,599,000 Nagoya 2,171,000 Sapporo 1,822,000 Kobe 1,494,000 Thailan d 62 Kyoto 1,468,000 Pukuoka 1,341,000 South Korea 48 Kawasaki 1,250,000 Hiroshima 1,126,000 All oth er coun tr ies 365 Jordan Sou rce: If.S. Cens us Bueau Amman 1,147,000 Kazakhstan Almaty 1,129,000 laos Myanmar (Burma) Philippines Singapore Thailand Uzbekistan
Changes in skeletal Park. 2008. Proteins in longissimus muscle of Korean muscle heat shock proteins: pathological significance. native cattle and their relationship to meat quality. Frontiers in Bioscience 6D:12–25. Meat Science 80:1068–1073. Locker, R. H., and D. J. C. Wild. 1982. Yield point in Kinbara, K., S. Ishiura, S. Tomioka, H. Sorimachi, S. Y. raw beef muscle. The effects of ageing, rigor tempera- Jeong, S. Amano, H. Kawasaki, B. Kolmerer, S. ture and stretch. Meat Science 7:93–107. Kimura, S. Labeit, and K. Suzuki. 1998. Purification Maddock, K. R., E. Huff-Lonergan, L. J. Rowe, and S. of native p94, a muscle-specific calpain, and charac- M. Lonergan. 2006. Effect of oxidation, pH, and ionic terization of its autolysis. Biochemical Journal strength on calpastatin inhibition of μ- and m-calpain. 335:589–596