Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"kassiir" - 22 õppematerjali

thumbnail
16
docx

„Esmatasandi juhi teadmised ning oskused ja tööülesanded Lasnamäe Prismas“

TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE1 „Esmatasandi juhi teadmised ning oskused ja tööülesanded Lasnamäe Prismas“ Referaat Juhendaja: Külliki Türi Tallinn 2014 SISUKORD 1.Esmatasandi juhi teadmised ning oskused ja tööülesanded Lasnamäe Prismas.........................................................................3 1.1 Lasnamäe Prisma Peremarketi struktuur..............................3 1.2 Kaupade tellimine.................................................................3 1.3 Kampaaniad..........................................................................4 1.4 Müüjate kordineerimine........................................................4 1.5 Prognoos............................................................................... 5 1.6 Inventuur...

Majandus → Juhtimine
13 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Konsonant - S

Konsonant ­ S 1. Kuidas häälik S tekib? Häälikut S nimetatakse tema erilise moodustusviisi tõttu sisihäälikuks ehk sibilandiks. Viimase oluline tunnus on, et keel ei suru end tugielundile(hambavallile või kõvale suulaele) ühtlaselt lähedale, vaid jätab hääldusõhu teele nõgusa, vaokujulise kanali. S on keelelabahäälik, moodustatakse külgi vastu hambavalli toetades. Keel paikneb õige pisut tagapool kui t hääldamisel, keeletipp hammastest tagasi tõmbunud. Keelelihased ei ole pinges, keelelaba kohal on parajalt avar vagu, mis laseb hääldusõhul kergesti väljuda. Eesti s-ile vajalikku avarat õhukanalit on võimatu saavutada keeleseljaga, kui keeletipp on vastu alumisi hambaid nagu vene ja saksa keeles tavaline. Tämbrilt on tüüpiline eesti s vähem terav kui vene, läti või rootsi oma, kuid mitte ka nii lai ja mahlakas, kui oleme harjunud kuulma soome keeles. 2. Vead hääliku S hääldamisel Kuna s kuulub keeletipuhäälikute kriitilisse rühma, ...

Kategooriata → Õpetaja kõnehääle arendamine...
21 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Isikutaju

inimesed kasutavad, et moodustada muljeid teistest inimestest. See ei hõlma ainult seda, kuidas me moodustame neid muljeid, vaid ka seda kuidas me teeme erinevaid järeldusi teiste inimeste muljetest. Võttes arvesse seda, kui tihti inimesed iga päev teevad selliseid otsuseid, näiteks kui te kohtute uue töökaaslasega hakkate te kohe kujundama selle inimese kohta esmamuljet. Lisaks kui te külastate toidupoodi peale tööd ning kassiir vaatab teid ja teeb teie kohta kohe mingid isklikud järeldused, mis sellest, et ta ei tea teist eriti midagi. Isikutaju võimaldab meil anda kiireid hinnanguid ja võtta vastu kiireid otsuseid, kuid see võib viia ka kallutatud või stereotüüpsetele arusaamadele teiste inimeste kohta. Isikutaju mõjutab meie igapäevast suhtlust teiste inimestega. Ilmselgelt on isikutaju väga subjektiivne ning seda võivad mõjutada mitmed muutujad. Millist infot me kasutame et üldmuljet saada teistest

Psühholoogia → Suhtlemis psühholoogia
15 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Isiksuse põhitüübid

Meeldib tegevuste selgepiirilisus ja täpsus. Tunneb end mugavalt reeglite, juhtnööride, käskude ja seaduste maailmas, kus ei pea ise midagi uut välja mõtlema. Seepärast täidab meelsasti passiivse käsu-täitja rolli. Ei meeldi ülesanded, mis nõuavad spontaanset ja originaalset lahendusviisi. Hindab kõrgelt majanduslikke väärtusi, kultuuritavasid ja ühiskonnas kehtivaid norme. Sobivad ametid: programmeerija, maksuametnik, raamatupidaja, dispetser, kassiir, passiametnik, registraator, panga teller, ekspediitor, kohtusekretär, kvaliteedi kontrollija, ettekandja jne

Inimeseõpetus → Inimese õpetus
33 allalaadimist
thumbnail
16
ppt

TOIDUPOE KLIENDITEENINDAJA TÖÖKOHT

triipkoodi ei pea ise käsitsi sisestama, vaid selleks ongi vöötkoodilugeja ning samuti ei pea juurikate/puuviljade koguste kaale ise sisestama, vaid selleks on automaatne kaal, millele asetatakse toode ja vastav kogus läheb automaatselt arvutisse ehk arvele juurde, ainult käsitsi tuleb sisestada toote kood. 7 3.3 Käsitsi I ülesanne on nupu vajutus, et lint tööle hakkaks, edasi liiguks. II peab kassiir tooted tõstma, võtma nii, et saaks need kas vöötkoodilugejaga registreerida või asetama kaalule, et saada teada toote kogus. III Kui mõne asja triipkoodi lugemine ei õnnestu, siis peab müüja selle käsitsi ise sisestama. IV Toodete eest maksmine, kas siis sularahas või kaartimaksega, rahatähti tuleb kontrollida spetsiaalse seadmega. V Kliendilt saadud summa tuleb samuti ise sisestada, et arvutil näitaks, kui palju tuleb kliendile raha tagasi anda.

Ergonoomika → Ergonoomika
11 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Elukutsed

4. Kes meil käivad? Oma igapäevases elus puutume kokku paljude erinevate elukutsetega inimestega. Nimeta elukutseid/töötajaid, kellega on/võib olla seotud elu kodus ja koolis. kodus- santehnik, korstnapühkija,…………………………………… …………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………. koolis- õpetaja, kokk,………………………………………………. ………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………… 5. Mõtle, mitme elukutse esindajaga on seotud leib Sinu laual! Nummerda luuletuses salmid. Loe pala! Koosta sündmuste põhjal skeem! Keda kiita leiva eest? M. Kesamaa Rõõmustab see kõiki meid, Ükski laps ei lähe segi: Pagar töötab,tainast mätsib, kui on laual värske leib. "Pagar!Pagar leiva tegi! tõukab ahju leivapätsid. Koolist tulles hea on isu, Ta on vaevanägija, Kuklasse siis tõukab mütsi. kuis ...

Ametid → Ametijuhend
14 allalaadimist
thumbnail
26
doc

”Toidupoe klienditeenindaja töökoht”

ise käsitsi sisestama, vaid selleks ongi vöötkoodilugeja ning samuti ei pea juurikate/puuviljade koguste kaale ise sisestama, vaid selleks on automaatne kaal, millele asetatakse toode ja vastav kogus läheb automaatselt arvutisse ehk arvele juurde, ainult käsitsi tuleb sisestada toote kood. 3.3 Käsitsi Klienditeenindamise protsess algab sellega, kui klient asetab tooted kassalindile ja müüja esimene ülesanne on nupu vajutus, et lint tööle hakkaks, edasi liiguks. Järgmiseks peab kassiir tooted tõstma, võtma nii, et saaks need kas väätkoodilugejaga registreerida või asetama kaalule, et saada teada toote kogus. Võib ka juhtuda, et mõne asja triipkoodi lugemine ei õnnestu, siis peab müüja selle käsitsi ise sisestama ning selle järgnevalt asetama toote taas lindile ning nupuvajutusega saab toode lindil edasi liikuda. Käsitsi osa juurde kuulub ka toodete eest maksmine, kas siis sularahas või kaartimaksega. Kassapidajal tuleb rahatähti

Ergonoomika → Ergonoomika
20 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Osakonnajuhataja õpimapp- ametijuhend, töölevõtuintervjuu, töökuulutus, tööjõuliikumine

Lisa 1. Töölepingu nr. 7 OSAKONNA JUHATAJA AMETIJUHEND 1. ÜLDOSA 1.1 Ametikoha nimetus Osakonna juhataja 1.2 Struktuuriüksus Müügiosakond 1.3 Alluvus Kaupluse juhatajale 1.4 Alluvad Vanem-müüja, müüja-kassiir 1.5 Asendaja Vanem-müüja, teise osakonna juhataja 1.6 Asendab Kaupluse juhataja 2. TÖÖ EESMÄRK Osakonna töö juhtimine, osakonna personalile tööülesannete jagamine, nende püstitamine ja kontrollimine, ülesannete täitmise tagamine. Olla osakonna personalile igakülgselt toeks ja saavutada suurepärased müügitulemused. 3. AMETIKOHA TEENISTUSÜLESANDED JA SOOVITUD TULEMUS Tööülesanded Soovitud tulemus 3.1 Kampaaniate ...

Muu → Amet
78 allalaadimist
thumbnail
42
docx

Suhtlemine kliendiga

TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 SUHTLEMINE KLIENDIGA Uurimustöö Juhendaja: Külliki Türi Tallinn 2013 1 SISUKORD 1.SISSEJUHATUS.............................................................................3 2.KÜSITLUS..................................................................................... 4 3.ANALÜÜS..................................................................................... 9 3.1Kas positiivse esmamulje loomine kliendiga on tähtis?..........9 Diagramm 1.............................................................................9 3.2Kas sa lood kliendiga silmsideme?.........................................9 Diagramm 2.............................................................................9 3.3 Kas sa leiad ennast olukorrast, kus Sinu kehakeel ei vasta sõnalisele väljendusele?.........................

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
12 allalaadimist
thumbnail
7
pdf

Kontseptuaalne süsteemianalüüs

joonist 3). *2* Süsteem autendib Administraatori. *3* Süsteem kuvab "kasutajate redigeerimise" akna (vt. joonist 4). Kas selline kirjeldus sobib (on hea) nõuete analüüsi töö kontekstis? Vali vastuseks üks variant: Sobib küll Ei sobi 6. Domeeni (osaline) kirjeldus on järgmine: Kassa on Laos paiknev müügipunkt, kus käsitletakse parasjagu pooleliolevat müügitoimingut (Klient on tulnud soovitud kaupadega kassasse ja soovib neid osta; Kassiir alustab uut müüki, registreerib ostetavad kaubad; registreeritakse makse; klient lahkub. Uut müüki ei alustata enne, kui pooleliolev on lõpetatud või tühistatud.) Kui müük on lõpetatud, kantakse tema andmed Lao süsteemi, kus arhiveeritakse kõik lõpetatud müügitoimingud. Mis tüüpi seos peab olema Kassa süsteemi domeenimudelis kontseptuaalsete klasside Müük ja Kassa vahel? Näidake õige (s.t. pakutud variantidest Kassa konteksti kõige paremini sobiv) vastusevariant.

Informaatika → Kontseptuaalne...
145 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Töölepinguseadus

Mari töötab seitsmepäevase ajavahemiku kohta (4 päeva ja 16 h päevas) 64 h – ilmselge rikkumine! Katseaeg on aeg, mil tööandja hindab, kas töötaja tervis, oskused, teadmised, isikuomadused ja võimed vastavad tasemele, mida nõutakse töö tegemisel. Kõige pikem katseaeg, mida seaduse järgi saab kohaldada on 4 kuud (pooled võivad alati kokku leppida lühemas katseajas). Antud kaasusest ei tulene kui pikk oli ühe või teise ametiala katseaeg, küll aga tuleb tõdeda, et kassiir ja müüja on väga sarnased kutsed. Miks üldse tööandja soovis, et Mari alguses kassiiri kohal katseajaga töötaks, ilma et ta sellele kohal tööle jääks – ma ei saa aru. Ja siis peale kassiiri katseaja lõppu müüjana katseajal oleks ja viimase lõppedes peaks ta olema asunud juba müüja elukutset omandama. Aga ma arvan, et tööandja eesmärgiks oligi seatud noorukest Marit lihtsalt ära kasutada. Tegelikkuses on nii,

Õigus → Tööseadusandlus
12 allalaadimist
thumbnail
14
doc

äriplaan spordijuhtimises

Tartu Ülikool Kehakultuuriteaduskond Ants Antsoni nimeline kiiruisuhall Spordijuhtimine I Äriplaan Koostaja: Anti Pungar Tartu 2010 Sissejuhatus............................................................................................................................ 3 Kiiruisuklubi eeliseks on otseste konkurentide puudumine Eestis, samuti ajalooline aspekt seoses eestlase Ants Antsoni olümpiavõiduga kiiruisutamises 1964 aastal Innsbruckis. Maailmas on seni 27 suletud 400m kiiruisuhalli. Planeeritav kiiruisuhall oleks ainus Baltimaades. Suletud 400m kiiruisuhalli pole ka Soomes ega Rootsis. Lähim 400m kiiruisuhall asub Valgevenes Minskis, mis valmis 2010. aastal............................................... 3 1. Organisatsiooni analüüs...................................................................................................

Sport → Spordijuhtimine 1
297 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Rammstein

Nii me kolmekesi moodustasimegi bändi tuumiku. ". Muud: 2000 aastal oli põlveoperatsioon, mis oli autoavarii tagajärg. Armastab akvaariumikalu. 2002 aastal ilmus temalt luulekogu : "Messer" ("Nuga"). 5 Richard Z. Kruspe-Bernstein Kitarrimängija Sündis: 24. juunil 1967. a. Wittenbergis (Saksamaa) Haridus: kvalifitseeritud kokk Esimene töö: kassiir Perekonnaseis: abielus ameerika näitleja Caron Bernsteiniga Lapsed: tütar Khira Li Lindemann (Teda võis näha kontserdil Live aus Berlin, laul "Tier"). Lapse emaga Richard abielus ei ole olnud. Eelmised bändid: Orgasm Death Gimmik Mõjud: Kõige rohkem on teda mõjutanud lapsepõlves "KISS". Richard: ""KISS" oli meie jaoks absoluutne fenomen. Nad kujutasid meie silmis puhtal kujul kapitalismi ja kõik lapsed olid KISS'ist justkui haiged. Me kirjutasime

Muusika → Muusika
27 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Check out

teenuste pakkumisel paratamatult tekkivate kadude protsentuaalne summa on juba arvestatud teenuste hinna sisse ning selle juurdehindlusega kompenseeritakse teenuste maksmata jätmisi ja kauba kadu. 1 Sõltuvalt hotellis kasutatavatest süsteemidest, on arvete liikumise teekond erineva pikkusega. Automatiseeritud hotellides jõuab külastaja kulutus kohe kliendi külalisarvele. Kui külastaja ostab restoranis tassi kohvi, sisestab ettekandja või kassiir kulutuse süsteemi ning prindib külastajale sellekohase dokumendi. Mitteautomatiseeritud hotellis on kulutuse külalisarvele jõudmine palju pikem protsess. 9.2. Arvelduste tüübid Hotell tegeleb iga päev suure hulga klientide arveldustega. Peale majutuse ja toitlustamise võivad kliendid kasutada lisateenuseid, nt pesumaja, toateenindus, ärikeskus, tervise- ja ilusalongid, saunad, piljardilauad jne. Enamikel juhtudel ei pea

Turism → Maaturism
18 allalaadimist
thumbnail
12
docx

kontseptuaalne süsteemianalüüs spikker

domeenimudelis võib olla ilma atribuutideta klasse? Valige õige vastus. *Võib ainult siis, kui on saavutatud vastav kokkulepe disaineritega. Ei või, sest ilma atribuutideta klasside esinemise korral poleks analüüs detailne. Jah, võib küll. 8. Domeeni (osaline) kirjeldus on järgmine: Kassa on Laos paiknev müügipunkt, kus käsitletakse parasjagu pooleliolevat müügitoimingut (Klient on tulnud soovitud kaupadega kassasse ja soovib neid osta; Kassiir alustab uut müüki, registreerib ostetavad kaubad; registreeritakse makse; klient lahkub. Uut müüki ei alustata enne, kui pooleliolev on lõpetatud või tühistatud.) Kui müük on lõpetatud, kantakse tema andmed Lao süsteemi, kus arhiveeritakse kõik lõpetatud müügitoimingud. Mis tüüpi seos peab olema Kassa süsteemi domeenimudelis kontseptuaalsete klasside Müük ja Kassa vahel? Näidake õige (s.t. pakutud variantidest Kassa konteksti kõige paremini sobiv) vastusevariant.

Informaatika → Kontseptuaalne...
166 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Süsteemianalüüsi kontrolltöö vastused

domeenimudelis võib olla ilma atribuutideta klasse? Valige õige vastus. *Võib ainult siis, kui on saavutatud vastav kokkulepe disaineritega. Ei või, sest ilma atribuutideta klasside esinemise korral poleks analüüs detailne. Jah, võib küll. 8. Domeeni (osaline) kirjeldus on järgmine: Kassa on Laos paiknev müügipunkt, kus käsitletakse parasjagu pooleliolevat müügitoimingut (Klient on tulnud soovitud kaupadega kassasse ja soovib neid osta; Kassiir alustab uut müüki, registreerib ostetavad kaubad; registreeritakse makse; klient lahkub. Uut müüki ei alustata enne, kui pooleliolev on lõpetatud või tühistatud.) Kui müük on lõpetatud, kantakse tema andmed Lao süsteemi, kus arhiveeritakse kõik lõpetatud müügitoimingud. Mis tüüpi seos peab olema Kassa süsteemi domeenimudelis kontseptuaalsete klasside Müük ja Kassa vahel? Näidake õige (s.t. pakutud variantidest Kassa konteksti kõige paremini sobiv) vastusevariant.

Informaatika → Kontseptuaalne...
190 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Süsteemianalüüs - Kolmanda loengutöö konspekt

tegevussammude eesmärkidest. Sisuline vs Konkreetne - konkreetses on kasutajaliidese disainiotsused (aknad, eksaanielemendid, navigeerimine jne) kirjutatud kasutusjuhu teksti sisse. Sellised konkreetsed kasutusjuhud on kasulikud detailses kasutajaliidese disaini töös hilisematel arendussammudel ja mitte varases nõuete analüüsi töös. 13. Tegutsejad 1. Primaarne tegutseja - omab kasutajaeesmärke, mis täidetakse käsitletava süsteemi teenuse kasutamise läbi. Näiteks kassiir. Miks identifitseeritakse? Et leida kasutajaeesmärke, mis juhivad kasutusjuhte. 2. Toetav tegutseja - võimaldab teenuseid (nt informatsioon) käsitletavale süsteemile. Nt automatiseeritud maksete autoriseerimise teenus. Sageli arvutisüsteem, kuid võib olla ka inimene või organisatsioon. Miks identifitseeritakse? Er selgitada välja välised liideseid ja protokolle. 3. Kõrvalseisev, lavatagune/offstage tegutseja - omab huvi kasutusjuhu käitumise suhtes,

Informaatika → Süsteemianalüüs
27 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused

optimumi leidmiseks võidakse teha eksperimente, suurendada kanalite arvu ja uurides, mis juhtub kuludega. Ooteaja mudelid. Mudel A. Lihtne teenindusmudel. Ühe kanaliga süsteem, järjekorra moodustamist iseloomustab Poissoni jaotusseadus, kl teenindatakse saabumise jrk-s, jrk-da saabutakse juhuslikult, iga kl teenindamise aeg on erinev, teenindamisaega kirjeldab negatiivse eksponentsiaalse tõenäosuse jaotumise seadus, teenindamise kiirus on suurem saabumise kiirusest, tüüpnäide: panga kassiir, tasuline üherealine sild. Mudel B. Mitme kanaliga, järjekorra moodustamist iseloomustab Poissoni jaotusseadus, teenindusaja ­ kspotentsiaalne jaotusseadus, teenindab 2 või enam töötajat, kl ootavad ühes jrk-s ja pöörduvad esimese töötaja poole, kes vabaneb, nt lennupiletite müügikassa. Mudel C. Teenindusaeg on konstantne, järjekorra moodustamist iseloomustab Poissoni jaotusseadus. Tüünide automaatne autopesula. Mudel D piiratud lähtekogus, väike lõplik tarbijaskond

Majandus → Operatsioonijuhtimine
51 allalaadimist
thumbnail
12
odt

Katastroofid, kliimamuutused

kundede osa, kes eelistavad osta kassast kaasa paberkoti, laiutab turul kile. Kilekott, mis oli veel 1980. aastatel vaat et luksuskaup, kujutab endast praegu keskkonnasaasta. Vaid väike osa kaupluste klientidest kasutab üht ja sama kilekotti poeskäikudel korduvalt. Briti ajaleht The Guardian kirjutas läinud nädalal, et maailma suurima elanikkonnaga Hiina piirab juunist kilekottide kasutamist kaubanduses. Nii ei saa kassiir enam pakkida toiduaineid meiegi kauplustes tasuta saadaval olevatesse üliõhukestesse ühe korra kasutatavatesse kilepakenditesse. Ülejäänud kilekotid on aga maailma suurima elanikkonnaga riigis edaspidi maksustatud. Kilekottide kasutamise piiramine või sootuks keelamine on kolmanda maailma riikides trend. Nõnda kehtestas Bangladesh kilekottide keelu juba 2002. aastal, sest nendest tingitud drenaaziummistused võimendasid riiki laastavaid uputusi.

Geograafia → Geograafia
53 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Suuline eksam

Niece Õe v. vennatütar Divorced Lahutatud Nephew Õe v. vennapoeg Widower leskmees Pilot lendur Waiter/waitress ettekandja Engineer Insener Mechanic Mehhanik Conductor Dirigent Police officer Politsei ohvitser Cashier Kassiir Secretary Sekretär Hairdresser Juuksur Receptionist Vastuvõtja, electrician elektrik registraator http://www.abiks.pri.ee Mathematician Matemaatik Accordionist Akordionist

Keeled → Inglise keel
583 allalaadimist
thumbnail
53
doc

Sissejuhatus sotsioloogiasse konspekt

· Juhid, tippametnikud (minister) · Professionaalid (arst) · Alamastme professionaalid (lennukipiloot) · Ametnikud (sekretär) · Teenindus- ja müügitöötajad (poemüüja) · Põllumajanduse ja kalanduse oskustöölised (jahimeed) · Oskus- ja käsitöölised (sepp) · Jne Ametite prestiiz Mida rohkem on ametil prestiizi, seda ihaldusväärsem see on. Näiteks Lauri Leesi näiteks ei taha, et tema õpilastest saaks parketipanija või Prisma kassiir Rahvusvaheline ametite prestiizi indeks Ametite prestiiz inimeste arvates. Ebavõrdsuse suurus ühiskonnad · Kui ühtlaselt on hüved ühiskonnas inimeste vahel jagunenud ­ selle uurimise jaoks on välja töötatud Gini Indeks. Baseerub Lorezi kõveral. Hüveks on peamiselt sissetulek. 45 kraadine joon on täiuslikkuse joon. Horisontaalteljel on inimesed, perekonnad või muud üksused. Vertikaalteljel on sissetulek. Kõverjoon näitab tegeliku sissetuleku jaotust. Mida

Sotsioloogia → Sissejuhatus sotsioloogiasse
74 allalaadimist
thumbnail
100
docx

VÕLAÕIGUSE ÜLDOSA KONSPEKT

Võlaõiguse üldosa Koduseks tööks vaja koostada nõudeavaldus. Eksamil 4-6 küsimust + kaasus. I LOENG Lepingulisis suhteid reguleerivad: Tsiviilõigus tegeleb nõudeõiguse küsimustega. (kellelt, mida ja mis alusel nõuda saame) Võlaõigus tegeleb lepinguliste suhetega. Võlaõigus on võlasuhteid käsitlev õigus. Võlaõiguse kesksesks õigusaktiks on võlaõigusseadus. Tarbijakaitseseadus, mille eesmärgiks on tagada tarbijale tema õigused ja selle kaitse. Võlaõigusseadust (VÕS) saab jagada kaheks: võlaõiguse üldosa (üldnormid) võlaõiguse eriosa (§208-1068) (erinormid) Üldosa erineb eriosast, sest kõigepealt rakendame eriosa norme ja kui need puuduvad, siis rakendame üldosa norme. Üldnormi kohaldatakse alles siis, kui erinorm puudub. Üldosas on üldnormid, mis on rakendatavad kõikide lepingute suhtes- tööleping jne. (§1) VÕS-i üldos...

Õigus → Võlaõiguse üldosa
127 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun