Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"joamets" - 15 õppematerjali

thumbnail
5
docx

Õigusõpetuse II KT 2011 (K. Joamets)

Kordamisküsimused II kontrolltööks 1. Nimeta õigusvastasust välistavad asjaolud 1.Õigusvastasus on süüteokoosseisus kirjeldatud teos sisalduv ebaõigus 2. Õigusvastasuse saab välistada karistusseadustikus sätestatud normiga 3. Hädakaitses toimepandud tegu ei ole õigusvastane 4. Kui isik rünnet tõrjudes ründajale ilmselt liigset kahju tekitab, formuleerub see hädakaitse piiri ületamiseks 5. Hädakaitse ja hädaseisundi eristamine käib õigusvastase ründe tõrjumises ja eesseisva ohu kõrvaldamises 6. Kohustuste kollisioon karistusõiguslikkus mõistes tähendab üheaegselt mitme kohustuse täitmist 7. Lubatavuseksimusega on tegu siis kui isik arvab ekslikult, et tegutseb õigustava asjaolu tingimustes 1. Mis erinevus on hädakaitseseisundil ja hädaseisundil Hädakaitse õigus tuleneb inimese loomulikust õigusest end kaitsta. Hädakaitse on kaitse, mis on vajalik ründe tõrjumiseks. Ründajaks on alati inimene; looma või asja puhul on tegemist ohu...

Õigus → Õigusõpetus
266 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Pianissimo

PIANISSIMO 04.03.2008 kell 19.00 toimus Tartu Ülikooli aulas Eesti-Soome kvintett. Klaveril oli Tanel Joamets, viiulitel olid Lasse Joamets ja Tuuli Talvetie, violal oli Riikka Repo ning tellol oli Lauri Angervo. Kuna seekordne jutsutus pidi olema klassikutest, siis tundus mulle just see õige olevat, kuna esitati ühte Wolfganf Amadeus Mozarti lugu ning üht Johannes Brahms lugu. Mozartilt esitati Klaverikontsert A-duur K414 ning Brahmsilt Klaverikvintett f-moll op.34. Esitajad olid lood mitmeks jaganud st, et Mozarti Klaverikontsert oli jagatud kolmeks osaks: Allegro; Andante; Allegretto

Muusika → Muusikaajalugu
6 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Tanel Joametsa klaverikontsert

Tanel Joametsa klaverikontsert Jõhvi Kontserdimajas toimus 23. jaanuaril väga kaasahaarav Tanel Joametsa klaverikontsert. Esitatikolme erineva helilooja teoseid, mille meeleolu oli kord moll, kord duur ehk lainetav. Tanel Joamets on lõpetanud klaveri erialal Heino Elleri nimelise Tartu Muusikakooli ja Eesti Muusikaakadeemia ning täiendanud ennast ka improvisatsiooniõpingutega. Soolokontserte on ta andnud peaaegu üle maailma. Kontserdil mämgis ta Claude Debussy, Aleksandr Skrjabini ja Sergei Rahmaninovi teoseid. Olin vaimustuses tema nüansirohkest ja seesmiselt laetud kõlakasutusest, samuti omanäolisest ja kirglikust esitusviisist.

Muusika → Muusikaajalugu
2 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Kammermuusikakontsert “Eesti 100”

tulnud redaktsiooni tsellole ja klaverile tegi Vardo Rumessen .1919 oli viimane aasta kui Artur Kapp oli Lõuna-Venemaal Astrahanis muusika juht. Solistideks olid Teet Järvi ja Mari Järvi. Kolmandana esitati Helena Tulve "Und von liehte vinster" ( "Ja valgusest pimedus"). Loodud fagotile keelpillikvartetile. See oli kogu kontserdi üks pikimaid ja vaiksemaid lugusid. Pidi väga teravalt kuulatama, sest mõni hetk jäi mulje, et muusikat ei oleks. Solistideks olid Lasse Joamets (viiul), Peeter Sarapuu (fagott), Olga Voronova (viiul), Laur Eensalu (vioola) ja Leho Karin (tsello). Järgnevalt tuli esitamisele Eino Tambergi " Teekond tsello ja löökpillidega" op128. Teos on loodud aastal 2007. Selle teose esiettekanne toimus 2007. aastal Eesti Noorte Heliloojate festivalil. Ja on ka öeldud et Eino Tamberg on üks Eesti kõige lõbusamaid heliloojaid. See teos oli ka kogu kontserdi üks lõbusamaid lugusi, mis tõi kohe endale ja tundus ka et saali hea tuju.

Muusika → Muusikaõpetus
1 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Ott Lepland - Referaat

Lisaks laulmisele on Lepland õppinud kümme aastat klaverit. WAF-i laulukooriga osaleti telesaates Laululahing, kus Lepland oli nii mõnegi laulu solist: "Sa haara kinni mu käest", "Vana vaksal", "On läinud aastad". Albumid 2010. aasta aprillis ilmus Ott Leplandil samanimeline debüütalbum "Ott Lepland". Plaadil on 12 lugu, mis kõik on eestikeelsed ning mille autoriteks Ott Lepland, Tanel Padar, Hendrik Sal- Saller, Laur Joamets, Kaspar Kalluste. Album sisaldas endas selliseid lugusid, nagu Otsides ma pean su jälle leidma, Süte peal sulanud jää, Läbi öise Tallinna, Üheskoos on olla hea. Albumit tabas ka suur müügiedu. 2011. aasta lõpus andis Ott Lepland välja oma teise stuudioalbumi "Laulan ma sind". Plaadil on 11 lugu, teiste seas ka lood "Sinuni", "Kohtume jälle", "Öö (singel)", "Tunnen elus end" ja "Kuula". "Öö mu kannul käib" on Leplandi kolmas stuudioalbum, mis nägi ilmavalgust 2012. aasta

Muusika → Muusika
11 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Ott Lepland referaat

Lisaks laulmisele on Lepland õppinud kümme aastat klaverit. WAF-i laulukooriga osaleti telesaates Laululahing, kus Lepland oli nii mõnegi laulu solist: "Sa haara kinni mu käest", "Vana vaksal", "On läinud aastad". Albumid 2010. aasta aprillis ilmus Ott Leplandil samanimeline debüütalbum "Ott Lepland". Plaadil on 12 lugu, mis kõik on eestikeelsed ning mille autoriteks Ott Lepland, Tanel Padar, Hendrik Sal- Saller, Laur Joamets, Kaspar Kalluste. Album sisaldas endas selliseid lugusid, nagu Otsides ma pean su jälle leidma, Süte peal sulanud jää, Läbi öise Tallinna, Üheskoos on olla hea. Albumit tabas ka suur müügiedu. 2011. aasta lõpus andis Ott Lepland välja oma teise stuudioalbumi "Laulan ma sind". Plaadil on 11 lugu, teiste seas ka lood "Sinuni", "Kohtume jälle", "Öö (singel)", "Tunnen elus end" ja "Kuula". "Öö mu kannul käib" on Leplandi kolmas stuudioalbum, mis nägi ilmavalgust 2012. aasta

Muusika → Muusika
7 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Ooperi kujunemine 17. sajandi Itaalias

1759), Farinelli (1705-1782) ja Domenico Bedini (1745-1795). See hääleliik kadus ooperilavalt 19. sajandi keskpaigas. Isegi 18. sajandil esitasid kastraadirolle mõnikord meheriietes naislauljad (3). KASUTATUD ALLIKAD 1. Siitan, T., Sepp, A. (2008). Muusikaõpik gümnaasiumile 1. osa. Tallinn: Avita. 2. Ooper. [11.veebruar.2012] http://et.wikipedia.org/wiki/Ooper 3. Kastraat. [11.veebruar.2012] http://et.wikipedia.org/wiki/Kastraat 4. Joamets, V. (2008) Ooperi teke. [11.veebruar.2012] http://eller.tmk.ee/UserFiles/File/Oppematerjalid/Ooperi_teke.pdf

Varia → Kategoriseerimata
23 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Kontserdisündmused Läänemaal 2008

Samas kontserttuuri muutis eriliseks see, et kõigil esinejatel oli tuuriks valminud uut esitlusmaterjali ning said viibida nelja ansambli esitluskontserdil korraga. 6 Augustibluus Toimus 01.08.2008-02.08.2008 Reede, 1.august Gene Taylor (The Fabulous Thunderbirds, Canned Heat, USA) Ultima Thule (Eesti) & Slavka Kobrin (Eesti/ Costa Rica) Laur Joamets & Freddy's Blues Gang (Eesti) ning All Stars Blues Band (Eesti) Compromise Blue(Eesti) Foorumites ja mujal internetis arvamusi otsides leidsin palju kiidusõnu Compromise Blue kohta, nad olevat siiamaani heas vormis olnud ning mängivad fantastiliselt. Natuke kriitikat sai Ultima Thule, nimelt suupillimängija improviseeris liialt palju ja kitarrist oli natukene laisk. Laupäev, 2. august Kultuurikeskuses: Steve Lury - suupill Steve Morrison - kitarr Raudteejaamas: "Acoustic special" L.R

Muusika → Muusika
10 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Fryderyk Chopin - muusika retsensioon

10.B Tallinn 2010 Sissejuhatus Mina käisin kuulamas Jubilate kontserdisarja Fryderyk Chopin 200 kontserdit 11.märtsil 2010 kell 18:00 Eesti Muusika ja Tantsuakadeemias. Esitusele tulid Fryderyk Chopin'i teosed tema 200nda sünnipäeva puhul. Esinesid EMTA klaveriosakonna õppejõud : Aleksandra Juozapenaite-Eesmaa, Age Juurikas, Ada Kuuseoks, Kai Ratassepp, Ivari Ilja, Tanel Joamets, Marko Martin, Mati Mikalai, Toivo Nahkur, Lembit Orgse ja Ralf Taal. Kava Ivari Ilja esituses Nokturn H-duur op 62 nr 1 Ada Kuuseoksa esituses Barkarool Fis-duur op 60 Tanel Joametsa esituses Polonees f-moll op 71 nr 3 Mati Mikalai esituses Ballaad g-moll op 23 Kai Ratassepa esituses Hällilaul des-duur op 57

Muusika → Muusikaajalugu
19 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Õiguse põhimõisetd

·Väärteod ·Tsiviilõigusrikkumised ·Distsiplinaarõigusrikkumised e tööõigusrikkumised Juriidiline vastutus ·On riiklik sunnivahend, mis seisneb õigusrikkuja ja tema käitumise hukkamõistmises õigusvastase süülise teo toimepanemise pärast ning temale isikliku, organisatsioonilise või varalise iseloomuga kitsenduse tekitamises. Juriidilise vastutuse liigid ·Kriminaalvastutus ·Haldusvastutus ·Tsiviilõiguslik ehk varaline vastutus ·distsiplinaarvastutus posted by Kristi Joamets @ 2:48 AM 0 Comments: Post a Comment <

Õigus → Õiguse entsüklopeedia
467 allalaadimist
thumbnail
13
pdf

Renessanss 14-16 sajand.

14. 16. sajand ­ renessanss Virge Joamets 13. sajand ­ keskaja tipp Kristlik kirik on veel väga ühtne Gootika Rüütlilaulu õitseng NotreDame'i koolkonna organum (Perotinus), uued zanrid kirikumuusikas, eriti motett = kirikumuusika kõige moodsam muusika. Modaalrütmika. Uued, uusajale omased jooned hakkavad Euroopa arenenumate maade elus ja kunstiloomingus tekkima 14. sajandist. Esmalt Itaalias ja Prantsusmaal. 14. ­ 16. sajand renessanss ­ renaissance, rinascita ­ taassünd. Antiiksete väärtuste taassünd. Eneseteadvus

Muusika → Muusikaajalugu
27 allalaadimist
thumbnail
31
docx

Arvo Pärt ja Rakvere Gümnaasium.

Selle tööga sain teada, milline oli Arvo kooliajal ning milline on ta praegu ja seda kõike kui tavaline inimene mitte kui maailmakuulus helilooja. Selle tööga suurenes ka silmaring ning kindlasti võtan nendest teadmistes edasisesse ellu palju kaasa. 15 KASUTATUD ALLIKAD JA KIRJANDUS 1. JAADLA, A. Virumaa Teataja: "Pisike poiss Jalgrattal." http:// www.virumaateataja.ee/ ?id=98304 (14.04.2010) 2. Joamets, V. Siitan, T. Eesti heliloojad. Arvo Pärt. http:// www. koolielu. edu. ee/ eesti_muusika/ composers/ part/elu2. Html (23.03.2010) 3. Vaike Kalda(Huik) kiri O.Kirsile 27. Jaanuarist 1994. Säilitatakse Rakvere Muuseumis. 4. KIRSI,H. KIRSS, O.MUIK,M. Rakvere Gümnaasium. Tallinn: Tallinna Raamatutrükikoda, 1997. 5. Odette Kirss (elukoht Rakvere), suulised mälestused.(09.04.210) 6. Klassikaalaste mälestused, Kirja pandud 1994

Kategooriata → Uurimistöö
70 allalaadimist
thumbnail
149
xlsx

Informaatika I arvestustöö 2014 TTÜ

Kalle Ahi Akad.tee 3-457 620 4065 Karen Voolaid Akad.tee 3-249 620 3537 Karin Lindroos Akad.tee 3-227 620 4103 Karin Reinhold tööleping peatatud Karsten Staehr Akad.tee 3-486 620 4062 Katrin Arvola Akad.tee 3-362 620 3962 Katrin Paadam Akad.tee 3-240 620 4106 Kersti Linask Akad.tee 3-234 620 4120 Kristel Siilak Akad.tee 3-238 620 4107 Kristi Joamets Akad.tee 3-229 620 4101 Kristiina Kerge Akad.tee 3-116 Kristiina Saarniit Akad.tee 3-380 620 4006 Laivi Laidroo Akad.tee 3-457 620 4065 Laura Tkatšova Akad.tee 3-353 Lehte Alver Akad.tee 3-384 620 4002 Leon Monroe Miller Akad.tee 3-237 620 4126 Liis Ojamäe Akad.tee 3-238 620 4107 Liis Saks Akad.tee 3-488 620 4057

Informaatika → Informaatika
90 allalaadimist
thumbnail
258
xlsx

Informaatika 1 - tekstikorpuse analüüs

Kalle Ahi Akad.tee 3-457 620 4065 Karen Voolaid Akad.tee 3-249 620 3537 Karin Lindroos Akad.tee 3-227 620 4103 Karin Reinhold tööleping peatatud Karsten Staehr Akad.tee 3-486 620 4062 Katrin Arvola Akad.tee 3-362 620 3962 Katrin Paadam Akad.tee 3-240 620 4106 Kersti Linask Akad.tee 3-234 620 4120 Kristel Siilak Akad.tee 3-238 620 4107 Kristi Joamets Akad.tee 3-229 620 4101 Kristiina Kerge Akad.tee 3-116 Kristiina Saarniit Akad.tee 3-380 620 4006 Laivi Laidroo Akad.tee 3-457 620 4065 Laura Tkatsova Akad.tee 3-353 Lehte Alver Akad.tee 3-384 620 4002 Leon Monroe Miller Akad.tee 3-237 620 4126 Liis Ojamäe Akad.tee 3-238 620 4107 Liis Saks Akad.tee 3-488 620 4057 Linda Heinsaar Akad

Informaatika → Informaatika
50 allalaadimist
thumbnail
278
doc

ESTONIAN SYMPHONIC MUSIC. THE FIRST CENTURY 1896-1996.

gamut hon-kumoi-yöshi in modifications. Lively energetic development, under manifold colouring, reaches far beyond the original. The movement may be considered monothematic, containing genuine symphonic elaboration. In the second movement, a beautiful theme from the strings sounds as a remembrance of the Baroque era masterpieces (Händel). We also hear inflections of Estonian folk tune in a generalised manner. 1 Virge Joamets, ‘Hopefully towards the future’ Muusikaleht 7/8, April (1994): 11. The Finale starts with the main theme from the first movement. Variants of it can be heard everywhere. These novelties sound fresh, rendering proof of a vivid symphonic imagination. A weighty Coda in marching mood concludes with dignity this substantial composition. Two more symphonies followed in the Nineties (1992, 1997). Generally, the inner charge seems to be lessening, creative thought becoming uneven

Keeled → Inglise keel
9 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun