Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"javafx" - 3 õppematerjali

thumbnail
24
doc

PPK(outdated)

else return func(str.substring(0, strlen-1), sub);} else return func(str.substring(1), sub); 15. Find the longest word in string public static void str(String s){ String[] wordsArray=s.split(" "); int maxsize=0; String maxWord=""; for(int i=0; i < wordsArray.length; i++) { if(wordsArray[i].length()>maxsize) { maxWord=wordsArray[i]; maxsize=wordsArray[i].length();} } JavaFX 1. Draws straight lines public class SeparateJoon extends Application { static int count = 0; class MyHandler implements EventHandler { @Override public void handle(MouseEvent arg0) { }} public static void main(String[] args) { launch(args);} @Override public void start(Stage primaryStage) throws Exception { BorderPane root = new BorderPane();

Informaatika → Java programmeerimine
35 allalaadimist
thumbnail
13
pdf

Java algtõed

1 Mis on Java? Java -- alates 1991. aastast Sun Microsystems poolt arendatav ja 23. mail 1995 avalikustatud objektorienteeritud programmeerimiskeel. Esialgselt oli uue programmeerimiskeele nimetuseks Oak ja seda loodi koduelektroonika tarbeks, kuid hiljem nimetati see ümber Javaks ja seda hakati kasutama rakendite (aplettide) (ingl applet), rakenduste (application) ja servertarkvara loomiseks. Põhivõimalused · eriolukordade töötlemise laiendatud võimalused; · sisend/väljund filtrimisvahendite lai kogum; · sisseehitatud lihtsad klassid (massiiv, loetelu, stack jms); · võrgurakenduste loomise lihtsate vahendite olemasolu; · http-päringute ja vastuste loomise klasside olemasolu; · Sisseehitadud keelevahendid mitmelõimeliste rakenduste loomiseks; · unifitseeritud ligipääs JDBC- ja SQLJ-põhistele andmebaasidele ...

Informaatika → Programmeerimine
91 allalaadimist
thumbnail
40
odt

Objektorienteeritud programmeerimise loengutekst

add(ringid); juur.getChildren().add(ristkülik1); Scene stseen1 = new Scene(juur, 500, 300, Color.SNOW); pealava.setTitle(,,Ringid ja ristkülik"); pealava.setScene(stseen1); pealava.show(); } Sündmus (ingl. Event) Etapid: 1. midagi juhtub 2. sellest teatatakse (registreeritud objektidele) 3. teade liigub mingit teed pidi 4. tee peal võib igasuguseid asju juhtuda 5. näiteks süüakse ära 6. reageeritakse ­ sündmust käsitletakse (handling) javafx.event.Event - hulk alamklasse on tüüp, allikas, siht Käsitleja - liidest EventHandler realiseeriva klassi isend (meetod handle), võib ,,ära süüa" Filter Mis on käsitleja? Mugavusmeetod (convenience method) · setOnKeyPressed(eventHandler) Lisada käsitleja/filter · addEventHandler(KeyEvent.KEY_PRESSED, eventHandler) · addEventFilter(KeyEvent.KEY_PRESSED, eventHandler) Erinevused täitmise järjekorras Eraldi klass

Informaatika → Programmeerimine
79 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun