Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"interneti-reklaam" - 250 õppematerjali

thumbnail
2
doc

Reklaam Internetis

Reklaam internetis Aitame paljudel ettevõtetel saavutada paremaid tulemusi reklaamikampaaniate korraldamisel. Meie reklaamikandjaks on internet. Seda hästi lihtsal põhjusel - Reklaam internetis on efektiivne ja odav. Üha tähtsamaks muutub võimalikult odavate, samas efektiivsete kampaaniate läbiviimine. Tähtis on oma sihtrühma võimalikult täpne tabamine neile meelepärasel moel. Pole ju mõtet raisata reklaamiraha miljoni inimeseni jõudmiseks, kui vajaminev osa sellest on võibolla vaid mõni protsent. Internet on see, mille abil on võimalik oluliselt odavamalt kampaania läbi viia, kusjuures selle efektiivsus pole mitte ainult võrdväärne suurema summa eest traditsioonilises meedias korraldatuga, vaid suurem. TNS Emori internetikasutuse uuringud näitavad, et 15-74-aastastest eestimaalastest kasutab internetti juba 55%, mis teeb interneti vahendusel suhtleva kogukonna suuruseks 575 000 inimest. Aasta varasemaga on internetikasutajate arv s...

Meedia → Meedia
77 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine..............................................................6 4. Reklaamivõimalused internetis.............................................................7 4.1 Bännerreklaam.........

Muu → Ainetöö
149 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaamid kui internetis edu saavutajad

Reklaamid kui internetis edu saavutajad Tänapäeval on reklaamid kõikjal meie ümber. Telekas, raadios, linnatänavatel ja isegi ühistranspordis ja autodel . Reklaamid on juba osake meie ühiskonnast ning laieneb iga aastaga . Reklaamid ise on kas mingit toodet või teenust tutvustav video, pilt või heli. Reklaami eesmärkideks saab pidada tarbija ligimeelitamist ja toote või teenuse teadlikkuse edendamist, mõlemate juhtude puhul on tegu turundusliku eesmärgiga . Reklaamid võivad olla ka manipuleerivad ning neid saab liigitada mitmeti: meediakanalite, teemade/valdkondade, piirkonna ja tellijate järgi. Kuidas sai interneti reklaamidest multi-miljoni dollariline tööstusharu? Interneti tulekuga on enamus paberkandjatel olevatest reklaamidest kolinud üle netiavarustesse ning sellest on saanud multi-miljoni dollariline tööstus. Emaili teel saadetava reklaami nimeks pandi “spämm” ning selle loojaks oli Gary Thuerk. Maailma esimeses spämm emailis ...

Majandus → Makroökonoomia
2 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Internetireklaam

EESTI AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA Finantsjuhtimine Reklaamiõpetus Ülle Stamberg Internetireklaam, selle eelised ja puudused Referaat Õppejõud: J.Tarnasinskaja Tallinn 2011 Sissejuhatus Ajalugu on näidanud, et reklaam tekkis ja arenes lahutamatus seoses majanduslike suhete, tööstuse, kaubanduse ning tehnika edenemisega. Alguses olid reklaam suuline, randkaupmehed tõmbasid rahva tähelepanu pakutavatele kaupadele hüüete ja lauludega. Tänapäeval on internetireklamil suured eelised võrreldes mistahes teiste reklaamitüüpidga. Üks esimesi asju, paljud ettevõtted tegid majanduslanguse ajal on vähendati rahasid reklaamkulutustele. See on sagely ajutine reaktsioon, mille eesmärk oli kulude kokkuhoid lühiajalises perspektiivis. Standard majanduslanguse esimene asi, mis tavaliselt mõjutatud on offline...

Majandus → Turundus
71 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Turundus internetis

Tänapäeva moodsal info-ja meediamaastikul on reklaami viimine potensiaalsele ostjale aina raskem. Klient tuleb ise üles leida ja talle selgeks teha, miks on just see toode või teenus talle parim. Läbi aegade on olnud turundus televisiooni ning teiste infokanalite kaudu edukas, kuid nüüd on trendid muutumas ning inimesed ei veeda telekat vaadates enam nii palju aega kui vanasti. Raadiot kuulatakse ainult autos ning välireklaami piiratakse ning kõigele lisaks on sellised reklaamid kallid ning tihti ei pruugi need isegi kliendini jõuda. Seoses Interneti tormilise arenguga ning inimeste harjumuste muutumisega, on arenenud just Internet üheks suurimaks võimaluseks kliendini jõudmiseks ning enda tutvustamiseks. Internet on toonud turundusse palju uusi unikaalseid võimalusi, näiteks reklaami ja info jaotamine suurtele gruppidele suhteliselt madala kuluga ning Interneti funktsionaalsus tuues sisse interaktiivsuse, mis võimaldab saada koheseid v...

Majandus → Majandus
74 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Internetiturunduse referaat

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtluse osakond Karita Lepiste EP 1 INTERNETITURUNDUS Referaat Juhendaja: lektor Mari Erm-Reining Pärnu 2014 SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1. Internetiturundus............................................................................................................4 1.1. Internetiturundus võrreldes traditsioonilise turundusega........................................4 1.2. Internetiturunduse plussid ja miinused...................................................................4 1.3. Peamised internetiturunduse vahendid...................................................................5 2. Internetiturundus eesti kontekstis........................................................................

Majandus → Turundus
28 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Ärimudel

Ärimudel Oriflame beauty sticky eyeshadow Partnerid: Oriflame, Tegevused: Meigitarvete müük, reklaam, koolitused Ressursid: Kaubaidee müük firmale Oriflame, omakapital Pakutav lisaväärtus: Aja kokkuhoid, lihtne kasutamine, raha kokkuhoid, toode näeb mõlemal silmal välja identne. Kliendisuhe: Rahaline suhe, tasuta näidised Müügi- ja turunduskanal: Oriflame ( internet, kataloog, müügiagendid), toote tutvustamise koolitused, reklaam ( kaubanduskeskustes) Sihtgrupp: Naised 15-70 Võtmekulud: Reklaam, koolitused, toote näidiste valmistamine Tulumudel: Idee müük firmale Oriflame, koolitustasu, igakuine kasu tuludest. Toode 1-Toode ise Toode 2- Koolitus Toode 3- Materjalide kulu Toode 4- Meigieemaldus padjakesed Osterwalderi ärimudel Toote lühitutvustus: Meie toode on uuenduslik ning kergesti kasutatav, sobib nii noortele kui ka vanematele. Toote pealekandmine on lih...

Majandus → Ettevõtlus
183 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Mina ja reklaam

Mina ja reklaam Tänapäeval kohtab reklaame tänaval kõndides, bussiga, rongiga, trammiga, trolliga sõites, isegi taksoga sõites. Reklaamid jooksevad telekas, raadios, internetis, isegi kinos. Reklaamid on juba osake ühiskonnast. Reklaami eesmärk on olla võimalikult kirev ja rahvale silma jääda ning et nad kindlasti ostaksid pakutavat kaupa või teenust. Reklaamidest kõige huvitavamad ja põnevamad on telereklaamid, kuid mitte kõik. Ka televiisoris näidatavate reklaamide hulgas on igavaid ja tüütavaid, odavalt tehtud reklaame. Kõige rohkem mõjutavad mind teleka reklaamid, sest vaatan telekat üsna palju. Osad televiisori reklaamid on üsna tüütud, mõni aga väga huvitav ja vaatama kutsuv. Reklaamidest vihkan enim interneti reklaame, sest nad on nii kirevad, hüppavad ette ning ütlevad: ,,Olete võitnud iPhone, klõpsake siia." Minu arvates on reklaami jaoks tähtis sihtgrupp. Näiteks kui k...

Ühiskond → Ühiskond
13 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Meedia ja mõjutamine

liigne võõrsõnade kasutamine, meie-nemad vastandamine. Reklaam ­ eesmärk on kutsuda inimesi ostma või teenuseid kasutama. Reklaam on firmade, organisatsioonide ja üksikisikute tellitud tasuline mitteisiklik kommunikatsioon massimeedia kaudu, et veenda või mõjutada auditooriumi. Reklaam ­ teavitab inimest, mõjutab inimest valima, kujundab inimeses uusi hoiakuid. Telereklaamid, ajakirjareklaamid, ajalehereklaamid, raadioreklaam, interneti-reklaam, võrdlev reklaam. Ekstiav, halvustav, kõlvatu või varjatud reklaam on keelatud, sest see petab või alavääristab tarbijat või konkurenti. Kvaliteetajakirjandus ­ räägivad ainult eksperdid, keeruline infoedastus, ratsionaalne argumentatsioon, lood ühiskondlikest liikumistest. Tabloid ­ rohkem hääli saab kuuldavaks, lihtne esitlus, emotsionaalne infoesitus, lood õnnetustest. Veebiajakirjandus ­ raadio ja televisioon on audiovisuaalse meedia kanalid

Eesti keel → Eesti keel
48 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Mida suudab avalik arvamus?

Mida suudab avalik arvamus? Ilma pikema jututa julgen ma öelda, et avalik arvamus suudab kõike! Viimastel aastakümnetel on väga oluliseks vahendiks inimestele arvuti. See asendab telefone, televiisoreid, raamatuid, ümbrikukirje, ajalehti, infopunkte ja palju muud sellist. Arvuti on tänapäeva inimestele üks olulisemaid töövahendeid, mida ei asenda mitte miski. Sellest tulenevalt on igal inimesel võimalik külastada teiste inimeste kasutajakontosid, kommenteerida uudist või mõnda pilti, jagada infot ülikiirelt. Seoses sellega, et inimene loob endale arvutimaailma konto, kuhu saab lisada pilte ning muid teateid, on ka teistel vabad käed selle nägemiseks ja loomulikult kommenteerimiseks. Kindlasti on palju neid, kellele ekraani taga, kaitstud positsioonil, meeldib teiste kallal nokkida. (Nokkijaid ei pruugi olla üks.) Sellest võib omakorda tekkida ,,interneti kaklus", kus nõrgem kaotab. Kaotaja e...

Kirjandus → Kirjandus
15 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

Kuidas reklaam mõjutab klienti. Reklaam on kuulutused, plakatid, raadio, televisioon ja interneti teel teatamised jm vahendid, mille eesmärgiks on midagi laiemalt tuttavaks teha, tarbijaid meelitada või informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil. Tänapäeva tarbimisühiskonnas tuleb toodet või teenust pakkuval ettevõttel end reklaamida, kuna konkurents on tugev. Reklaami eesmärgiks on mõjutada inimeste suhtumist, arusaamu, hoiakuid ja käitumist. Kui toote või teenuse pakkuja arvestab seda ja määrab kindlaks oma tarbijagrupi siis ta ei saa oma reklaamis eksida. Reklaam võib ka manipuleerida inimestega, pannes neid ostma toodet või teenust, millel on väga hea ja tugev reklaam, kuid kaup üksi ei pane inimesi seda ostma. Reklaami saab liigitada teabemeediumi alusel. Siinkohal on tähtis kindlaks määrata toote või teenuse sihtrühm nt noorematele inimestele suunatud reklaam võib saad...

Meedia → Massikommunikatsiooni ajalugu
154 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaan OÜ KiirKuller

PÄRNU RAEKÜLA KOOL Märt Laas Äriplaan OÜ KiirKuller Juhendaja: Kristi Suppi PÄRNU 2011 SISUKORD: SISUKORD:........................................................................................................................ 2 1. KOKKUVÕTE................................................................................................................ 3 1.1 Ettevõtte nimi.............................................................................................................3 1.2 Tegevusala................................................................................................................. 3 1.3 Ettevõtlusvorm...........................................................................................................3 1.5 Töötajad..................................................................................................................... 3 ...

Majandus → Majandus
87 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Reklaami analüüs

Reklaami analüüs Kosmodisk Kosmodiski reklaamitakse igal pool: ajakirjanduses, internetis, televiisoris ja nii edasi. Selleks kasutatakse inimesi, kes räägivad, kuidas see neile mõjunud on ja kui hea see on. Samas võivad need inimesed olla ära ostetud, et nad räägiks sellist juttu. Interneti leheküljel on välja toodud mitu plusspunkti selle kohta. Näiteks, et see leevendab seljavalu või kaotab selle sootuks, kõrvalmõjudeta, ei vaja täiendavaid energiaallikaid ning ikka ja jälle korratakse, et see on 100% turvaline ja mõjuv. Ei saa kunagi kindel olla, kas see ikka on nii mõjuv ja tõhus kui räägitakse. Televiisoris on reklaamitud sama tekst, mis internetis kirjas ja selle võib juba peast ära rääkida. Lisatud on juurde veel erinevaid pakkumisi, mis ostuga kaasa saab , et inimesed rohkem ostaksid. Tavaliselt sellised topshopi tooted ei ole nii tõhusad ja head kui räägitakse. Kui tellid sa...

Eesti keel → Eesti keel
69 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Online Lotto versus Elboonia

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Sotsiaalteaduskond Õiguse instituut Online Lotto versus Elboonia Memorandum Õppeaine: EL Siseturuõigus Õppejõud: Kari Käsper Tallinn 2013 Memorandum Koostas: ..... Kuupäev: 24.05.2013 Teema: Õiguslik analüüs kaasuses ,,Online Lotto versus Elboonia" Kaasus: Online Lotto on EL liikmesriigis Tutoopias registreeritud ettevõte, mis pakub interneti teel loto mängimise võimalust veebilehel onlinelotto.eu. Ettevõtte tegevus on igati kooskõlas Tutoopia seadustega, need ei keela ega piira hasartmänguteenuste osutamist kuidagi. Tutoopias on ranged reeglid hasartmängukorraldajate tegevusele, et vältida pettust ja rahapesu, ning nende rikkumise eest on ette nähtud ranged sanktsio...

Õigus → Õigus
34 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Arvutiviirused

Arvutiviirused 1. Arvutiviirus ehk viirus on programm, mis on võimeline end iseseisvalt kopeerima ning arvutit nakatama. Mõistet „viirus“ kasutatakse ekslikult ka muud tüüpi, ka isepaljunemisvõimeta pahavaraprogrammide puhul: nt reklaam, nuhkvara, ussid ning trooja hobused. Ehtne viirus levib ühest arvutist teise nakatunud peremees- programmi ümbertõstmisel. Selline levimine toimub näiteks failide saatmisel üle võrgu ja interneti või nende transportimisel erinevate andmekandjatega, nt flopiketas, CD, DVD ja USB-mälupulk. 2. Erinevalt gripiviirusest levivad arvutiviirused igal aastaajal ja igasuguse ilmaga.Nad levivad koos failidega USB pulkadel ja CD-del, samuti arvutivõrgu kaudu e-posti 3. teelvõi viirusesse nakatunud veebilehti külastades. Paljud arvutikasutajad on ühel hetkel avastanud, et nende failid on rikutud ja andmeid ei saa enam taastada või käitub arvuti kuidagi k...

Informaatika → Arvuti õpetus
2 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Meedia – nüüdisaegse ühiskonna üks suurim mõjutaja

Meedia ­ nüüdisaegse ühiskonna üks suurim mõjutaja Meedia on midagi, millega me kõik oleme kas teadlikult või alateadlikult seotud iga päev. See on üks nüüdisaja enim arenenud valdkondi, millega tegeleb väga suur hulk inimesi, kelle tehtud töö mõjutab veel suuremat arvu isikuid. Kuidas aga on meedia saavutanud ühiskonnas sellise asendamatu rolli? Aastakümneid tagasi kui Eestit valitses Nõukogude võim, kehtis täielik tsensuur nii raadios, ajalehtedes kui televisioonis. Seda sellel eesmärgil, et panna inimesed arvama, et tolleaegne ühiskonnakorraldus oligi ainuõige ja hea. Ning see õnnestus edukalt. Kuid inimesed, kes olid saanud võimaluse heita pilk välismaailma, ei naasenud enam kunagi. Antud näide peaks tegema selgeks, kui suurt mõju indiviidile massimeedia tegelikult avaldab. Tänapäeval oleme me jõudnud sõnavabaduse ning tsensuuri kaotamiseni. Meedia on kasvanud hiiglasuureks, ning tänu Interneti laialdasele levik...

Kirjandus → Kirjandus
27 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Reklaam meresuu

Me oleme alati sinu jaoks olemas... Võtsin vaatluse alla veebilehe www.meresuu.ee reklaami. Esilehel oli kohe märgata ilusat reklaami. Reklaamiti Meresuu Spa & Hotel’i veebilehte, mis pakub erinevaid puhkajatele teenuseid. Antud reklaam on suunatud enamjaolt just kõikidele puhkajatele. Samas võib öelda, et antud reklaam on suunatud ka inimestele kellel on huvi oma tervise kohta. Reklaami sihtgrupp on toodud välja suures ning kohe väljapaistvas pealkirjas „Me oleme alati sinu jaoks olemas...“, mis meelitab kindlasti inimesi seda kohta külastama. Reklaam räägib puhkajahuviliste nimel. See tuleneb ka sellest, et veebilehel on paigaldatud erinevast küljest vaadeldavad ilusad, erksad fotod Meresuu Spa & Hotel’ist. Lisaks fotodele, on reklaamil ka mitmeid Meresuu andmeid, millest arusaamiseks peaks inimene olema teadlik erinevatest pakkumistest. Antud reklaami andmetes välja toodud sõnad: Partnerid, er...

Kirjandus → Eesti kirjandus
3 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Õpimapp

Sissejuhatus Õpimapp on koostatud väikeettevõtluse eriala, õppeaines ,,Turunduse alused". Töö eesmärk oli leida lahendused probleemidele ja küsimustele, mis tekivad igapäevase turundustegevusega ning mis aitaks paremini omandda turunduse põhialuseid. Ülesannete lahendamisel on tekstitöötlusprogrammi MS World. Turunduse areng Kirjeldage ühe konkreetse ettevõtte turunduseesmärke. Turundus OÜ eesmärgiks on pakkuda kõige parema hinna -ja kvaliteediga teenust- me ei müü õhku! Me näitame, kuhu läheb kliendi poolt investeeritud raha, ehk oleme läbipaistvad. Turundus eesmärgiks on pakkuda kõiki teenuseid ühest kohast, ehk klient ei pea muretsema enam, kas keegi saab õigeks ajaks projektid valmis ja kas need on nii kvaliteetsed, et oleks vastuvõetavad. Meie projekteerime, valmistame, turundame ja analüüsime. Tooge välja tegurid, mis takistavad suhete tekkimist ostjate ja müüjate vahel konkreetses ettevõttes. · Liiga kõrge hind ...

Majandus → Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Uurimistöö retsensioon

Retsensioon 17.mai 2013 Retsensioon on esitatud Külli Kaldoja uurimistöö kohta, mis käsitleb teemat ,,Muinasjutu kasutamine reklaamides". Uurimistöö koosneb üheksast peatükist, sisaldab sissejuhatust ja kokkuvõtet. Töö esitab kahte joonist ja kahte tabelit. Kasutatud kirjanduse loetelu sisaldab kahtekümmend nimetust. Antud uurija poolt valitud teema on piisavalt aktuaalne ja on välja toodud palju näiteid. Töö vastab teemale, mööda kirjutamist ei esine. Teema on põhjalikult läbi uuritud. Käsitletud on reklaami ajalugu, praegust seisu ning ka tulevikku. Teiste autorite seisukohad kirjandusallikatest ja mujalt pärinevad andmed on viidatud. Töö ülesehitus on korrketne, mis hõlbsustab selle lugemist. Teoreetilises analüüsis on kasutatud interneti materjale ja kirjanduslikke allikaid. Uurimistöö eesmärgiks on uurida reklaami kui mõi...

Varia → Uurimistöö alused
139 allalaadimist
thumbnail
8
doc

äriplaan

AS Kuule ÄRIPLAAN SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................2 I. ETTEVÕTTEST.........................................................................................................3 II. ÄRIIDEE JA EESMÄRGID..................................................................................... 3 III. TOODE/TEENUS ...................................................................................................3 1.1 Teenus................................................................................................................3 1.2. Üldine kirjeldus................................................................................................3 1.3 Hind................................................................................................................... 4 1.4. Võrdlus konkureerivate teenustega...................

Majandus → Majandus
554 allalaadimist
thumbnail
9
pptx

Walt Disney

Walt Disney Ajalugu: 16.oktoober 1923 ­ firma algus 5.september 1927 ­ Oswaldi lühifilm 18.november 1928 ­ Mickey Mouse 17.juuli 1955 ­ esimene Disney lõbustuspark 1.oktoober 1971 ­ the Magic Kingdom Brändist/firmast: Vennad Roy & Walt Disney Väärtus 32,223 $m 91.aastane 5 tegevusvaldkonda Lugupeetuim firma 2013.aastal Tugevused: Hea turundustegevus (koostöö ­ Suurbritannia, Jaapan, Hiina, Venemaa) Brändi hea maine Turuliider animatsioonides Brändi tuntus üle maailma Mitmekesisus Nõrkused: Juurdepääsu puudumine kõigile Üle hinnatud Suurenevad restruktrueerimise kulud (uuendamine) Võimalused: Suurenev meelelahutus ja meedia tööstus Interneti kommunikatsiooni areng Odavate veebilehtede areng Laienemine Hiinasse Uute firmadega koostöö edendamine (kasumi saamiseks) Ohud: Asenduskaubad Olemasolevad firmad Uued firmad Piraatlus Range regulatiivne keskkond Reklaam https://www.youtube.com/w...

Majandus → Majandus
1 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Teele Jänes Triin Kööp Katriin Mats TH2 REKLAAM JA REKLAAMIKUJUNDAMISE TEGEVUSED NING SELLEGA SEONDUVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1. REKLAAM................................................................................................................... 5 1.1. Reklaami mõiste ja ajalugu.....................................................................................5 1.2. Reklaami eri liigid ja reklaamdisain..........................................................................

Majandus → Turunduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Äriplaan - AS rent

AS Rent Firma AS Rent tegeleks igasuguste esemete, teenuste, masinate ja pindade rentimisega. Seesugune firma vajaks loomulikult suurt algkapitali, kuid paari aastaga oleks juba oodata ka märgatavat tulu. Alustuseks oleks tegevusala põhiliselt auto- ja tarbeesemete rent. Loomulikult oleks firmale vaja asupaika, töötajaid ja renditavaid tooteid. Selleks kõigeks tuleks suur laen võtta ja osaliselt saaks ka riigilt ettevõtte alustuseks algkapitali. Firma asuks kusagil Tallinna lähiümbruses, soodsamate maa hindadega kohas. Autode rent kujutaks endast põhiliselt sõiduatuode renti, kuid mitte paariks päevaks, nagu seda enamus pakuvad, vaid vajadusel aastaiks. Sellest tulenevalt oleks pikaajalise rendi hind vähemalt poole soodsam kui teistel pakkujatel. Hooldama peaks klient rendi ajal masinat aga ise ja tagastamisel peaks arvetama ka loomulikku kulumist. Renditavaid autosid pakuksin ma ka müü...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
55 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kuidas ohjeldada netikommentaatoreid

Kuidas ohjeldada netikommentaatoreid? Kuidas oleks võimalik ohjeldada netikommentaatoreid? See töö oleks päris raske. Pole võimalik kõiki kommentaatoreid korraga korrale kutsuda. Kõige lihtsam võimalus oleks üleüldiselt netikommentaarid ära keelustada. Arvatavasti seda ei tehta. On veel olemas teisigi võimalusi. Üks võimalustest oleks suurem kontroll kommenraatide üle. Kahjuks on see enamasti kõikidel neti saitidel võimatu. Kuna kõigil pole võimalust moderaatorite palkamise jaoks, kes näiteks kasvõi ebameeldivaid kommentaare kustutavad. Kahjuks on paljud uudiste saidid need, kes panevad uudistele pealkirjad sellised, mis juba ise kutsuvad kommenteerima, ilma järele mõtlematta. Kahjuks ei loeta siis ka uudist. Tiit Hennoste ütles, et seda tehakse selleks, et kommentaarid toovad klikke, klikid näitavad väljaande suurt loetavust, see toob reklaami ja reklaam raha. Ja raha on just see mida online saidid soovivad.1 K...

Kirjandus → Kirjandus
16 allalaadimist
thumbnail
11
doc

ÄRIPLAANI ANALÜÜS

TALLINNA MAJANDUSKOOL Majandusarvestuse ja maksunduse osakond ÄRIPLAANI ANALÜÜS Juhendaja: Helle Liblik Tallinn 2010 Ettevõttest....................................................................................................................................3 Turg ja tarbijad............................................................................................................................4 Konkurents..................................................................................................................................5 Konkurendid............................................................................................................................5 Konkurentsieelis......................................................................................................................5 Reklaam...................................................

Majandus → Ettevõtlus alused
328 allalaadimist
thumbnail
5
pdf

Internetiturundus

Internetiturundus Essee Õppeaines: Turundus EHO 212 Ehitusteaduskond Õpilane: Henri Täht Õpperühm: KEI 33/43 Juhendaja: L. Peetrimägi Tallinn 2008 Tänapäeva infotehnoloogilisel ajastul on internet igapäeva lahutamatuks osaks muutunud. Internet on oluline kanal ja muutub üha olulisemaks.1 Internet on muutunud inimeste igapäevaelus tavaliseks meediakanaliks. Juba 2005. aasta lõpus kasutas TNS Emori uuringu andmetel regulaarselt internetti 58 protsenti 6- 74 aastastest eestimaalastest, mis on ligikaudu 700 000 inimest.2 Internetiturundus ei ole enam valdkond, millele eraldatakse raha, siis kui mujalt üle jääb. Siiani ei pööra enamus ettevõtteid internetiturundusel olulist tähelepanu. Kui esmapilgul ei olegi pilt väga hull, enamus ettevõtetel on kodulehed olemas, siis natukene põhjalikumalt uurides võib näha, et need ei täida oma ülesannet. Jääb mulje, et suur osa kodulehti on loodud...

Majandus → Turundus
129 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Rikutud Internet

Rikutud internet Nimi Tallinn 2009 Sisukord 2 Sissejuhatus Internet on saanud meie elu üheks väga tähtsaks ja mugavaks osaks. Ta on väga lihtsasti kätte saadav, mugav, mitte sugugi kallis. Kaasajal saab internetis lugeda uudiseid, tellida toitu koju, vaadata filme,arveid maksta, mängida mänge jne. Internet on meie jaoks nagu teisugune koht, maailm, kus saab lõõgastuda, uudiseid lugedes või oma lemmik mänge mängides, kuid nüüdisajal ei ole see enam sugugi mugav. Kuna internet on täis viiruseid ja muid pahatahtlikke programme mis teevad internetis surfamise ebameeldivaks ja lausa ohtlikuks. Näiteks olles oma lemmik veebilehel, lugedes seal uudiseid ja ilmagi et tavakasutaja aru saab tungib pahtahtilk programm läbi veebibrausei tavakasutaja arvutisse ja hakkab seal igasugust pahndust tegema. Tehtes arvuti aeglaseks, visates igasuguseid uusi ,,aknaid" veeb...

Informaatika → It eetilised, sotsiaalsed ja...
46 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk

MAINORI KÕRGKOOL Rakenduspsühholoogia õppesuund Personalijuhtimise eriala Lailo Halilova, Liis Peet INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA EESMÄRK Referaat Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk -2- Tallinn, 2008 SISSEJUHATUS Moodsa maailma turundus on mõjutatud ,,postmodernismist", mis tähendab, et kaob järjepidevus, olukordi pole võimalik ette ennustada, protsesside kontrollimine keeruline, kommunikatsiooniväli on kompleksne, vastuoluline. Turundus planeerib, kavandab, seab eesmärke, analüüsib, kontrollib, et tarbijateni jõuda. (K. Kerem). Oluliseks nähtuseks meediakeskkonnas on see, et aina enam ettevõtteid hakkab rakendama integreeritud turunduskommunikatsi...

Majandus → Turunduse alused
194 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond AXBO ÄRATUSKELL turundusplaan Koostajad: Sisukord Tallinn 2010 Kokkuvõte............................................................................................................ 3 Ettevõtte üldandmed........................................................................................... 4 Äriideestik............................................................................................................ 4 Turu analüüs........................................................................................................5 Turusituatsioon ja ­arengutendentsid..................................................................................... 5 Turunduskeskkonna analüüs.............................................................................5 Makrokesk...

Majandus → Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Elustiilitööstuse haardes

Elustiilitööstuse haardes Elustiilitööstus on vallutanud kogu maailma. Seda levitatakse ajakirjade, televisiooni, raadio ja interneti kaudu, ning just elustiilitööstus on see, mille järgi on hakanud inimesed oma elu kujundama. Popiks on muutunud sale keha ja trendikad riided, mida reklaamitakse kogu elustiilimeedia kaudu. Inimesed saavad elustiilitööstusest tihti infot, mis ei pruugi olla sada protsenti tõepärane ja tekib tunne, nagu oleksime sellest kõigest justkui sõltuvuses. Elustiilitööstuse mõju inimestele on üüratu. Selle tarbijale muutuvad järjest tähtsamaks välimus ja trendikus. Artiklitele lisatakse pilte, mis kujutavad tänapäeva inimese iluideaali – saledust, seksikust ja treenitust. Endalegi teadmata mõjutab see meie alateadvust ning süvendab meie arusaamu ilust veel rohkemgi. Elustiiliajakirjad on tulvil artikleid, mis pakuvad abi kiiresti saleneda või leida omale uus armastatu. Tegelikkus ...

Eesti keel → Eesti keel
12 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Interneti turundus ja sotsiaalvõrgustike tutvustus

TALLINNA TEHNIKAKÕRGKOOL TALLINN COLLEGE OF ENGINEERING Interneti turundus ja sotsiaalvõrgustike tutvustus Õppeaines: SUHTLEMISPSÜHHOLOOGIA Mehaanikateaduskond Õpperühm: KTI 41 Üliõpilane: Viljo Kokla, Tõnis Pihlak, Andrei Vaht Juhendaja: A. Kaldoja Tallinn 2010 Sisukord Interneti turundus võimaluste tutvustus................................................................................................3 Tasuta külastatavus otsingumootoritest...........................................................................................3 Klikipõhine reklaam........................................................................................................................3 Bännerreklaam.................................................................................................................................4 Suhtearendus ja usal...

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkonnakaitse
70 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused. 1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, ringkirju jms. Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega. Tegelikult on reklaam vaid müügitoetuse üks meetmeid, kusjuures toetus on turunduse kui terviku osa. Reklaam võib olla suunatud tootele või tootjale. Tootereklaam on tootja või turustaja sõnum toote toetamiseks, millega tuuakse esile konkreetse toote omadused, funktsioonid, harud, eelised ja mud aspektid. Tootjareklaam loob soodsa pildi ettevõttest ja tema toodetest ning ei ole mõeldud mingi ühe toote müümiseks. Reklaam on marketingi ning promotsioonitegevuse üks osa...

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkond
45 allalaadimist
thumbnail
10
doc

TURUNDUSE ALUSED eksami teemade loetelu 2010

TURUNDUSE ALUSED EKSAMI TEEMADE LOETELU. 1. Turunduse olemus ja turundustegevuse eesmärk. Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. 2. Turunduse 7 põhimõistet. Vajadus on inimeste poolt tunnetatav puudusseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilised, sotsiaalsed ja individuaalsed. Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega. Soovid võtavad nende objektide kuju, mis on võimelised rahuldama vajadusi, soovid on muutlikumad kui vajadused. Nõudlus: ...

Majandus → Turunduse alused
81 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Multimeedia

Multimeedia Milleks multimeediat vaja? · Multimeedia tähendab inglise keeles mitme teabeliigi kombineeritud esitlust · Eesti keeles on seda tõlgitud sõna "media"- multimeedium ehk multimeedia · Multimeedia on infotehnoloogia kiiresti arenev valdkond Multimeedia peamised tunnused · Ühes loomeproduktis paljude teabeliikide kokkusulatamine Tekst Graafika Multimeedia Tabelid Animatsioon Graafika Audio Video Multimeedia peamised tunnused · Eri teabeliigid ühendatakse kokku arvuti abil. ­ Reaalajatöö (vajab head arvutit) ­ Interaktiivtöö ... "inimene- arvuti" (õppimis-, töötamis- ning meelelahutusvõimalusi) Multimeediast veel veidi · Osad multimeedia vormid on ammu tuntud ­ Kino ­ Televisioon · Mõlemal juhul on peamisteks vahenditeks k...

Informaatika → Arvutiõpetus
23 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Tarbi, inimene, tarbi veel!

Tarbi, inimene, tarbi veel! Aastatuhandete vältel on inimene muutunud aina laisemaks ja laisemaks. Viimase sajandi jooksul on see olnud eriti märgatav, sest kiire tehnika areng on viinud ühiskonna sinnamaale, kus enam ei jälgita, mida ostetakse, ja ei anta endale aru tarbimisharjumustest. Alates sellest kui inimkond muutus tsiviliseeritumaks ja paberilipakatele anti väärtus, on keskendutud aina enam nende paberilipakate kogumisele. See on viinud elatustaseme kasvuni arenenud maades ent arengumaades on seisukord samasugune nagu 400 a. tagasi. Lääneriikide elanikud tarbivad piiramatult, samas kui kolmanda maailma riigid kannatavad pideva puuduse käes. Praegu, kui räägitakse masendunult majandussurutisest, ei arvestata sellega, et Aafrikas ja Kagu-Aasias ei ole inimeste jaoks sisuliselt mitte midagi muutunud. Elatustaseme kasvuga seoses tõusid inimeste palgad ja nad said endale lubada kaupu, millest arvasid endi puudust tundvat. Jä...

Eesti keel → Eesti keel
80 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Äriplaan - OÜ xModule

Rakvere Gümnaasium OÜ xModule ÄRIPLAAN Koostajad: Carl Raimond Andres Rakvere 2008 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................2 I. ETTEVÕTTEST.........................................................................................................3 II. ÄRIIDEE JA EESMÄRGID..................................................................................... 3 III. ÄRIPLAAN .............................................................................................................4 1. Teenus........................................................................................................................4 1.1. Üldine kirjeldus...........................................................................................

Majandus → Majandus
752 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Nakkusturundus

KOOL Õppekava nimetus Eesnimi Perenimi Nakkusturundus Referaat Juhendaja Koht 2015 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 1.NAKKUSTURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................4 2.MEEDIUMID..........................................................................................................................5 2.1Populaarseimad meediumid...............................................................................................5 3.NAKKUSTURUNDUSE VIISID............................................................................................7 4.POSITIIVSED JA NEGATIIVSED ...

Majandus → Turundus
2 allalaadimist
thumbnail
4
rtf

Ühiskond- meedia, autoriõigus, mõisted

1. Mida kujutavad endast massikommunikatsioon, massimeedia, interaktiivne meedia ja sotsiaalmeedia? Massikommunikatsioon ehk massisuhtlus on teabekorraldus, mille käigus tehniliste vahenditega levitatakse teavet laiadele rahvahulkadele. Massimeedia - vahendid, mis võimaldavad edastada infot üheaegselt või lühikese ajavahemiku jooksul väga paljudele inimestele, massidele. ( Massimeedia vahenditeks on raadio, televisioon, trükiajakirjandus.) Sotsiaalmeedia on meedia, kus inimesed suhtlevad, loovad, jagavad teavet ja ideid virtuaalsetes kogukondades ja võrgustikes. 2. Iseloomusta meedia rolli ühiskonnas. Meedia abil informeeritakse inimesi kodukohas, oma riigis ja välismaal toimuvast; uudiste ja nende tõlgendamise kaudu kujundab avalikku arvamust ja juhib tähelepanu teravatele probleemidele. Massimeedia suudab teavet levitades mõjutada rahva meelsust ning käitumist. Ühiskonnas leviv teave (ka kuulujutt) võib kutsuda esile rahutusi ja ...

Ühiskond → Ühiskond
5 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Äriplaan - OÜ V-Mix Tantsukool

-1 Jõhvi Gümnaasium OÜ V-Mix Tantsukool Äriplaan Koostaja: Villu Mikk 11a Õpetaja: Tea Alljärv Jõhvi 2009 SISUKORD 1 SISUKORD.......................................................................................................................... 2 I. ETTEVÕTTEST...............................................................................................................3 II. ÄRIIDEE JA EESMÄRGID............................................................................................3 III. ÄRIPLAAN....................................................................................................................3 1. Teenus.......................................

Majandus → Majandus
261 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Majandusõpetuse äriplaan

Rapla Ühisgümnaasium Mariliis Lepikult 11R Arhitektuuribüroo Majandusõpetuse koolieksam Juhendaja: Tarmo Peterson Contents 1 Sissejuhatus..............................................................................................................................3 2 Tootekirjeldus.......................................................................................................................... 4 3 Finantsarvestus.........................................................................................................................5 3.1 Põhivahendid.....................................................................................................................5 3.2 Väikevahendid.................................................................................................................. 8 3.3 Materjalid.....................

Majandus → Majandus
101 allalaadimist
thumbnail
6
docx

INTERNETI TURUNDUS VS TRADITSIOONILINE

KUUSALU KESKKOOL INTERNETITURUNDUS VS TRADITSIOONILINE TURUNDUS Referaat Anete Samelselg 12. Klass Kuusalu 2018 SISSEJUHATUS Minu referaadi teemaks on turundus. Valisin selle, sest igapäevaselt sotsiaalmeediat külastades või lehti lugedes puutun kokku kuulutuste ja bänneritega, mis on üheks turunduse osaks. Seetõttu otsustasin seda valdkonda lähemalt uurida. Infot kogudes leidsin, et turundust võib jaotada internetiturunduseks ja traditsiooniliseks turunduseks, nagu minuni jõudnud reklaame sotsiaalmeedia ja ajalehe kaudu. Selle alusel pealkirjastasin oma referaadi "Internetiturundus vs traditsiooniline turundus". Töö on jaotatud kolmeks peatükik...

Majandus → Majandus
3 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Disaini ise

SINDI GÜMNAASIUM Disaini ise ÄRIPLAAN Koostas: KP Juhendaja: KS Sindi 2010 Sisukord 1. Kokkuvõte...............................................................................................................................4 1.1 Ettevõtte põhiandmed....................................................................................................... 4 1.2 Äriidee...............................................................................................................................4 1.3. Taustaandmed.................................................................................................................. 4 2. Turusituatsioon ja selle arengu väljavaated............................................................................ 5 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus...........................

Majandus → Majandus
136 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Meedia

Sissejuhatus Meedia on organiseeritud tehnoloogia, mis teeb võimalikuks massikommunikatsiooni (Denis McQuail). Tänapäeva meedia mõjutab õigupoolest kõiki elualasid ning etendab paljudes suhetes võtmeosa. Kommunikatsioonitehnoloogia on tänapäeva üks kiiremini arenevamaid teadusharusid. Enamik, mida me ümbritsevast teame, ongi saadud meedia kaudu. Oma referaadis käsitlen ma meediat demokraatlikus ühiskonnas. Meedia liigitamine 1. Ajaleht (jm. trükised) - perioodiline väljaanne mis ilmub suhteliselt lühikese ajavahemiku järel ja teavitab lugejaid nii päevasündmustest kui ka aktuaalsetest probleemidest, levitab arvamusi ja pakub lisaks meelelahutust ja elutarvelist teavet. 2. Raadio - raadioaparaadist meieni kostev helide maailm, milles segunevad sõnad, muusika, aga ka kõik muud kõrvaga kinnipüütavad helid loodushäältest inimese kunstlikult tekitatud heliefektideni välja. Raadio annab teavet ümbr...

Kirjandus → Kirjandus
253 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Ajakirjanduse müüdid

Ajakirjanduse müüdid Lugesin kolumnisti Martin Kala arvamusartiklit ajakirjanduse müütidest, mis avaldati Postimehes 28.novembril 2011. Nagu iga ühiskonda mõjutava teguri juhtumis, on ajakirjandusegi kohta liikvel informatsiooni, mis ei vasta tegelikkusele. Just nende lahti mõtestamise ja ümberlükkamisega Martin Kala otsustaski tegeleda, tuues sealjuures arvukaid ja mõjuvaid näiteid. ,,Esimene müüt: ajalehed on suremas," algas üks pealõikudest kurjakuulutavalt, ent selle väite ümberlükkamisega ei läinud härra Kalal kaua ­ ta võrdles ajalehe ja interneti, ajakirjanduse peamise konkurendi, suhet omal ajal toimunud televiisori lühiajalise võidukäiguga raadio üle. Ka siis osutusid kartused, et viimane hoopis kaob, vaid ennatlikeks arvamusteks. Siinkohal tõi ta aga välja ühe tähtsa punkti, mis võib küll lugejaskonda kitsendada: internetil, eriti just uudis- ja suhtlusportaalidel on populaa...

Kirjandus → Kirjandus
6 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Hariduse globaliseerumine

Hariduse globaliseerumine Liisa Eensoo Hariduse globaliseerumine ja avardumine võimaldab nii riigi kui kodaniku tasandil arengut näha kompleksse protsessina. Sellest tulenevad kogemused annavad Eestile võimaluse osaleda ja kaasa rääkida otsuste tegemisel rahvusvahelisel tasandil. Hariduse kaudu taastoodetakse generatsioonide ebavõrdseid võimalusi. Kui vanematel on halvem sotsiaalmajanduslik staatus, vähendab see hiljem lapse võimalusi koolis edukalt toime tulla. Seetõttu on paljudes Euroopa riikides püütud vähendada hariduslikku kihistumist, vältides laste varast selektsiooni ja eelistades ühtluskooli printsiipi. Erineva sotsiaalse taustaga laste ebavõrdset stardipositsiooni saab tasandada, kui kõigile tagatakse kõrgekvaliteediline haridus. Seetõttu pööratakse Põhjamaades tähelepanu juba kooli-eelsele haridusele, et kooli minnes oleks ...

Geograafia → Geograafia
58 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Kaasaegne turundus - referaat

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Kaasaegne turundus 2012/2013 Referaat Koostaja: Juhendaja: Aet Kull Viljandi 2013 Mis on üldse turundus? Turundus on tegevuste süsteem, mille eesmärgiks on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja eesmärgid. Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja (või nad arvavad, et on vaja), aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada. Turundust võib käsitleda ettevõtte keskse äriprotsessina, kus turundus tähendab toote arendamise, hinnastamise, jaotuskanalite ja reklaamitegevuse planeerimise ehk turundusmeetmestiku...

Majandus → Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Meedia kui kasvatusprobleem

MEEDIA KUI KASVATUSPROBLEEM Referaat kasvatusteadusest Tallinn 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. MEEDIA ROLL LAPSE ELUS....................................................................................4 1.1 Laps ja televiisor......................................................................................................4 1.2 Laps ja arvuti...........................................................................................................6 2. MEEDIAKASVATUS..................................................................................................9 KOKKUVÕTE................................................................................................................11 KASUTATUD KIRJANDUS..........................................................................................12...

Psühholoogia → Internetipsühholoogia...
32 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise aluste eksam

 1. Turunduse mõiste.   Toode ja teenus ­ erinevus ja sarnasus. • Turunduse on tegevususe süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused  ning müüja eesmärgid. Turundus on selliste tegevuste leidmine selleks, et tekkiks müük.  • Toote ja teenus on mõlemad valmistatud selleks, et tarbijate vajadusi rahuldada. Nende  erinevus seisneb sellest, et üks on materjaalne tein mitte materijaalne hüvitis.  2. Turundusmeetmestik. McCarthy P­d.   Unikaalne müügiargument. Eristumise vajalikkus turunduses. • Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks. • McClarthy lõi 4P mudeli : Toode(millist sortiminti, kvaliteediga, kuidas pakendatud, milline  garantii), hind(baashind, allahindlused, makseperriood, krediiditingimused), müügikanal ehk  turustus, turunduskommunikatsioon ehk Toetus(kuidas antakse teada pakkumise olemasolust  ...

Majandus → Majandus
84 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Interneti plussid ja miinused

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Võrgurakendused I IDK0040 Interneti plussid ja miinused Essee Tallinn 2006 Interneti plussid ja miinused Tänapäeval on internet saanud inimestele täiesti igapäevaseks asjaks. Mõni ei suuda päevagi ilma internetita olla, mõni saab täiesti ilma hakkama. Nüüdisaja kiires elutempos on internet aga asendamatu. Kogu maailm on sinust nupuvajutuse kaugusel. Samas internet toob kaasa ka mitmeid negatiivseid nähtusi. Ühesõnaga, nii nagu igal teiselgi asjal, on ka internetil omad plussid ja miinused. Vanasti oli inimestel rohkem aega kui praegu. Kui oli vaja midagi teada saada või millegi kohta infot vaja, siis uuriti raamatuid või arutati teiste inimestega. Praegu on kõigil koguaeg vähe aega ja elutempo on kiire. Ning internet on igapäeva elus info saamiseks hädavajalik. Ükskõik, mille kohta on vaja midagi kiiresti teada saada, s...

Kategooriata → Võrgurakendused i
107 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

AINE E-TURUNDUS (TMM1060) KORDAMISKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA Kordamisküsimused Sisukord Kordamisküsimused ................................................................................................................................................ 1 Mis on e-turundus ja milline on selle roll ettevõtte turundusmeetmestikus .............................................. 2 Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Põhjenda ........................................................ 2 Milline on turunduse ja infotehnoloogia rollijaotus e-turunduses .............................................................. 2 Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? ................................................................................................................................. 2 Olulised murdepunktid Interneti arengus turundusk...

Tehnoloogia → E-turundus
51 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun