Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"filmimaailma" - 20 õppematerjali

thumbnail
9
ppt

Transformerid

tavalisest teismelisest nimega Sam Witwicky (Shia LaBeouf), kel endal pole asjast veel aimugi. Rezissöör Lavastaja Michael Benjamin Bay sündis 17. Veebruaril 1965, Los Angeleses. Peale filmikooli lõpetamist töötas Bay muusikatööstuses, tehes videosi sellistele nimedele nagu Tina Turner, Meat Loaf, Lionel Richie, Wilson Phillips ja Donny Osmond. Peale selle tegi ta ka reklaame sellistele brändidele nagu Nike, Reebok, Coca-Cola, Budweiser ja Miller Lite. Filmimaailma läbilöögi tegi Micheal Bay 1995. aastal, lavastades kassahiti "Bad Boys", mis ühtekokku teenis ligi 160 million dollarit. Edukas on mees olnud ka järgnevatel aastatel, kassahittidega nagu "The Rock" (1996), "Armageddon" (1998) ning "Pearl Harbor" (2001). Pildid Näitlejad Josh Duhamel Shia LaBeouf Tyrese Gibson Megan Fox Jon Voight Shia LaBeouf Sündinud: 11.06.1986 Los Angeles, California, USA Kuulsamaid rolle: "Transformerid: Langenute

Informaatika → Arvuti õpetus
4 allalaadimist
thumbnail
1
docx

"Põrgupõhja uus vanapagan" A.H.Tammsaare

Tihitipeale ei suutnud ta head ja halba eristada. Enamus probleeme lahendas ta tänu oma jõule ja vägivalla kasutamisega. Ta säilitas kogu aeg lapseliku lihtsameelsuse. Must-valgeid filme olen alati vaadanud teistsuguse väärtusega. Must-valged filmid on vanad ja huvitavad, sest mina pole sellel ajal elanud kui olid ainult sellised filmid vaid olen ikkagi harjunud värvilise pildiga. Seepärast võin öelda, et film oli minu jaoks kaasakiskuv. Huvitav on võrrelda filmimaailma arengut. Kõik oli väga lihtsalt ja selgelt välja toodud ning põnev oli jälgida milliseid efekte oli filmi sisse toodud. Kindlasti soovitan kõikidel Tammsaare huvilistel vaadata seda filmi, kui seda juba tehtud pole. Kindlasti raamat on palju täpsem ja põhjalikum, kuid filmi on samuti huvitav vaadata ning toob n-ö pildi silme ette.

Kirjandus → Kirjandus
32 allalaadimist
thumbnail
2
docx

1920 – 1930 mood ja soengud

vesinikülihapendit, mida peeti skandaalseks, kuid seda märksa väiksema eduga, sest paljud värvid olid üsna ohtlikud ja inimsed said neist sageli mürgituse. Alles kahekümnendatel aastatel muutus meikimine sotsiaalselt aktsepteeritud tavaks. Naised tundsid eneses lõpuks vajalikku enesekindlust ja uue, keermega huulepulga tarvitamine oli nüüd fläpperi firmamärk. Eriti efektne oli end meikida avalikus kohas. Kahekümnendad oli ajajärk, mil aristokraatlikke rollieeskujusid asendasid filmimaailma kangelannad. Tugevalt meigitud silmad ja Amori vibu joonega suu tulid Hollywoodi pöörase välimusega näitlejannadelt, ning järsku tahtis iga tüdruk välja näha nagu Clara Bow. (Clara Bow) 1920ndate eksootilie välimusega filmidiivad sümboliseerisid moekust, ja kuna nad tegid selliseid vapustavaid asju, nagu seda oli küünelaki kasutaminse, siis sai värvitud küüntest moehullus.

Ajalugu → Ajalugu
30 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Berlinale

Samuti toimub igaastaselt Berlinalel ka paljude uute filmide esilinastusi. Festivali peasaal asub Berliinis, Potsdami väljakul kinos Berlinale Palast. (Die Berlinale) Samuti on festival teemade järgi jagatud erinevatesse sektsioonidesse nagu rahvusvaheline kino Wettbewerbis, kunstifilmid Panoramas, laste-ja noortefilmid Generationis, uued saksa filmid Perspektive Deutsches Kino innovaatilised ja eksperimentaalsed filmid Forumis. Samuti on Berlinale raames loodud erinevaid projekte filmimaailma edendamiseks. Näiteks toetab World Cinema Found filmide tootmist nõrga infrastruktuuriga riikides ning Berlinale Talents pakub noortele lootustandvatele filmitegijatele võimalust osaleda erinevates filmiteemalistes töötubases ning juturingides. (Valck 2007) Järgmine Berlinale leiab aset 5.-15. veebruaril 2015 Berliinis ning see on järjekorras juba 65.festivali toimumise kord. (Hintereder 2009) Andmeallikad: Hintereder Peter,(2009), Tatsachen über Deutschland, Peter Hintereder,

Meedia → Meedia
1 allalaadimist
thumbnail
17
pptx

1920-1930 Mood

Second level Third level Fourth level Fifth level Lastemood Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Eeskujud ja moeloojad Rollieeskujusid asendasid filmimaailma kangelannad. Tugevalt meigitud silmad ja Amori vibu joonega suu tulid Hollywoodi pöörase välimusega näitlejannadelt. Näitleja Clara Bow Näitleja Marlene Dietrich Kirjanik Nancy Cunard Coco Chaneli kitsad seelikud ja avarad jakid muutusid populaarseteks Eeskujud ja moeloojad Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level

Muu → Käsitöö
30 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kaljo Kiisk

hiljem kujunes ootamatult laialt tuntud ja armastatud rahvafilmiks, ühtlasi tõestades niihästi kirjandusteose päris-gailitlikku elujõudu kui ka isikupärase reziikaemuse kunstilist lumma. ,,Hullumeelsus" - see valusgroteskse mõttega linateos, valendav esteetiline pärl, mille levi ühes hullumeelses riigis vägivaldselt katkestati, nii et õnnestunud teosel polnud võimalik siseneda ega kuuluda oma aja filmimaailma konteksti. Kui film kord paarikümne aasta pärast ,,riiulilt" alla võeti, oli see rahvusvahelist tunnustust leidev retro. ,,Saja aasta pärast mais" ­ see film ootab oma õiget aega, mil ühiskond suudab seda filmi vaadata objektiivselt, keeruka koodi lahti lugeda ja aegade üle järele mõtelda. ,,Kevade" ­ Eesti rahva lemmikfilm.

Kirjandus → Kirjandus
5 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Muutuv mood 1920-1940

ka vesinikülihapendit, mida peeti skandaalseks, kuid seda märksa väiksema eduga, sest paljud värvid olid üsna ohtlikud ja inimsed said neist sageli mürgituse. Alles kahekümnendatel aastatel muutus meikimine sotsiaalselt aktsepteeritud tavaks. Naised tundsid eneses lõpuks vajalikku enesekindlust ja uue, keermega huulepulga tarvitamine oli nüüd fläpperi firmamärk. Eriti efektne oli end meikida avalikus kohas.Kahekümnendad oli ajajärk, mil aristokraatlikke rollieeskujusid asendasid filmimaailma kangelannad. Tugevalt meigitud silmad ja Amori vibu joonega suu tulid Hollywoodi pöörase välimusega näitlejannadelt, ning järsku tahtis iga tüdruk välja näha nagu Clara Bow. 1920ndate eksootilie välimusega filmidiivad sümboliseerisid moekust, ja kuna nad tegid selliseid vapustavaid asju, nagu seda oli küünelaki kasutaminse, siis sai värvitud küüntest moehullus. Kümnendi lõpuks hakkas Coco Chanel propageerima kuldset jumet ning ka päevatmisest kujunes teadlik tegevus

Ajalugu → Ajalugu
61 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Piraatlus - kokkuhoid või probleem

ootusi. Selle tõttu mõned neist inimestest laevad huvi pakkuvaid faile alla ja kui neile meeldib allatõmmatud toode, siis on nad tõenäolisemalt selle eest valmis ka maksma. Kõik niinimetatud piraadid ei ole südametud jõhkardid, kes mõtlevad ainult enda huvide eest, on ka neid, kes lihtsalt tahavad kvaliteetsed toodet ilma riskimata. Räägitakse, et piraatlus tekitab kahjusid firmadele, muusikutele ja filmikompaniidele, kuid kas see on täiesti tõsi? Vaatame nii filmimaailma kui ka muusikuid. Kas on näha, et need firmad või inimesed on kannatanud piraatluse tõttu? Ei ole, sest maailmas on piisavalt inimesi, kes ostavad nende tooteid ja toetavad neid. Küll aga oli neli aastat tagasi uudis, et Metro-Goldwyn-Mayer läheb pankrotti ja nii ka juhtus. Mõelda vaid, üks Hollywoodi suurimatest kompaniidest läks pankrotti. Kas saab süüdistada piraate selle juhtumises? Saab küll, kuid kui tõenäone on, et piraatlus oli selle taga

Informaatika → Arvutikasutus
16 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Eesti ajalugu

MÕISTED- Eesti Vabadussõda-iseseisvuse kaitseks ja kindlustuseks peetud sõda Venemaa ja Eesti vahel. Landeswehri sõda-relfakonflikt Rahvaväe ja landerveerlaste vahel. Tartu rahu- Eesti ja Venemaa vahel sõlmitud rahuleping (2.veebr.1920) Riigikogu- ühekojaline EV parlament. Riigivanem-valitsuse juht, kes täitis ka riigipea ülesandeid demokraatlikud õigused ja vabadused. Vapsid-Vabadussõja Veteranide Liit, mis sekkuskriisiaastail poliitikasse,nõudes põhiseaduse muutmist. Vaikiv ajastu-Pätsi autoritaarne diktatuur 1934-1940. Tsensuur-range kontroll ajakirjanduse üle. President-riigipea. Balti Liit-Soome,Eesti,Läti,Leedu,Poola vaheline tihe sõjalis-poliitiline koostöö. Neutraliteet-Eesti välispoliitika erapooletus. Maareform-mõisamaade riigistamine ja jagamine soovijaile taludeks. Kultuuriautonoomia- suuremad rahvusgrupid said õiguse luau omavalitsuslikke asutusi, mis hoolitsesid nende emakeelsete koolide ja kultuuriasutuste eest. Ühtluskoo...

Ajalugu → Ajalugu
37 allalaadimist
thumbnail
18
doc

"Inglise patsient" teose analüüs

Ondaatje vennapoeg David Ondaatje on režissöör ja stsenarist. Tema looming seob omavahel fatuallse ning kujuteldava, luule ja proosa. Michael sai esialgu oma maine ning kuulsuse luuletajana. Tema pikemad jutustavad teosed, mis tihti põhinevad reaalsete inimeste ebatavalistel eludel, võivad sisaldada nii reaalseid kui ka välja mõeldud elemente. Ondaatje kujundlikkust iseloomustab selle paindlikkus ebareaalse, ebaavalise poole; selle sukeldumine ka filmimaailma, jazz-i ja sõprussuhetesse. Ondaatje postomdernistlikud jooned tulevad eriti hästi esile tema pooleldi-autobiograafilistes teostes. Alate 60ndatest, on Ondaatje olnud seotud Toronto Coach House Booksiga, töötades selles väikesed iseseisvas ajakirjanduses luuletoimetajana. Koos oma naise Linda Spaldinguga toimetavad nad ajakira nimega ‘’Brick’’. Viiekordse Governor General’i auhinna võitjana on teda pärjatud ka Gilleri auhinnaga,

Kirjandus → Kirjandus
4 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Justin Timberlake

alustada muusikakarjääri olid, kui Justin osales telesaates Star Search "Justin Randall"'i nime all. 1993. aastal ta liitus The Mickey Mouse Club'iga . Seal ta tutvus tulevase tüdruksõbra ja superstaari Britney Spears'i, tulevase tuurikaaslase Christina Aguilera ja bändikaaslase JC Chasez'iga. Kui telesari lõppes 1995. aastal, siis Timberlake kutsus Chasez'i bändi, mida organiseeris poistebändi mänedzer Lou Pearlman. Grupp saavutas tuntuse nimega `N SYNC. Timberlake'i filmimaailma debüüt oli 1999. aastal filmis "Model Behavior", kus ta mängis väljamõeldud kuulsust nimega Jason Sharpe, kes teadmatult armub kohalikku ettekandjasse. "Model Behaviour" oli tehtud televisioonis esitamiseks, eelkõige telekanalis Disney Channel'is. 1995-2002: 'N Sync Timberlake ja JC Chasez, kes olid tuttavad telesarjast Mickey Mouse Club, olid kaks esilauljat populaarses üheksakümnendate poistebändis 'N Sync. Bänd loodi 1995. aastal ja alustas Euroopas karjääri 1996

Muusika → Muusika
4 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Maailma Filmikunsti Ajalugu

lavastamaks mõned filmis esinevad stseenid. See oleks olnud viimane film, kus Griffith aktiivselt osalenud oleks, kuid nii see siiski ei läinud, sest tegelikkuses oli Griffith´i ülesandeks tegeleda vaid ekraani- ja kostüümiproovidega. Kui peale filmi valmimist kajastus tegijate nimekirjas ka Griffith´i nimi, lasi viimane selle sealt eemaldada. Kuigi Griffith enam filmitegemistes ei osalenud, oli ta siiski filmimaailma inimeste seas väga austatud ja hinnatud. Griffith suri 23 juulil 1948 aju hemorraagiasse. Jumalateenistus Hollywood´i vabamüürlaste templis oli küll suurejooneline, kuid filmitööstuse staaridest viibisid kohal vaid üksikud. Kinofilmide legend charley Chaplin on nimetanud Griffith´it kui ,,meie kõikide õpetaja". Väga paljud lavastajad on avaldanud austust filmile ,,Intolerance". Näiteks Orson Welles on

Filmikunst → Film
56 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Kolme põlvkonna teabevälja analüüs

Sellel kohal tuli mulle appi Tumblr, kus oli üks spetsiifiline postitus, mis kõik täpselt ära selgitas, kust kõik alguse sai, kes tegutsesid ning mis praegusel hetkel toimub. See postitus oli kogunud ka kõige rohkem punkte, mis tähendas, et väga suur hulk inimesi oli seda lugenud ning olid samuti olukorrast rohkem informeeritud kui varem. Minu elus on tähtsal kohal kõiksugused kunstid. Olen ammu olnud muusika, filmimaailma ning kunstilise elu austaja. Minu jaoks on nii nendega tegelemine kui lihtsalt vaatlemine äärmiselt lihtsustatud, sest elan ajal, mil kõik on kättesaadav. Kinos käin harva, kuid loen palju raamatuid ning käin võimalusel ka kontserditel ja teatris. Mulle on väga meeltmööda see, et mul on vaba valik tegeleda kõiksuguste kunstidega ning tunnen ennast üsna priviligeeritult. Evi teabeväli (Sündinud 1973. aastal, uurin aastat 1992) Evi, 41-aastane, sündinud 1973

Meedia → Sissejuhatus kommunikatsiooni...
25 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Miks kunst ja kultuur armastab hulle

sisemised kompleksid, haiglapersonal tundub olevat eriti hälbinud hulle põhjendamatult rängalt distsiplineerides ja terava mõistusega McMurphyt elektrisokkidega püüdes taltsaks muuta. Selles filmis jääb võidutsema tõeline hullus, Nicholsoni kehastatud mässumeelne peategelane kaotab oma mõistuse haigla intensiivse ravi tõttu, tema indiaanlasest sõber aitab ta filmi lõpus teispoolsusesse, et päästa mees nõdrameelsete haiglaõdede võimu alt. Hullud ja hullumeelus on filmimaailma üks lemmikteemasid: meenutagem või Ameerika kinotööstuse kaasaegset klassikut ,,Piinatud geeniusest". Või vene filmi "Hullumaja", kus esitatakse igavene küsimus: kes siis ikkagi hullud on, kas need õnnetud internaadi elanikud või üksteist pommitavad, tulistavad ja lõikavad "normaalsed", internaadi aia taga elavad tegelased. Õndsal lollikesel, sanatoorse hullumaja kliendil, on vene kultuuris täiesti eriline koht. Ta

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
144 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Jumestuse ajalugu

Soosituim huulevärv oli maasikapunane, kuid see pidi olema hea tervise, mitte kosmeetikavahenditega saavutatud tulemus. Uute jumestusvahenditena tulid 1912. aastal saadavale põsepunalapid, millest eraldus roosipunast värvi ja millega hõõruti peale põskede vahetevahel ka huuli. Põsepuna kanti endiselt ümmarguse laiguna keset põske. 1920 ­ 1930 Kosmeetikatooted muutusid odavamask ja kättesaadavamaks. Meikimine muutus popimaks ja avalikuks, malli võeti filmimaailma kangelannadelt. Jumestuses pöörati erilist tähelepanu puudri kasutamisele. Segati erinevaid toone, näo ülaosas soovitati tarvitada tumedamat ja alaosas heledamat puudrit. Huulepuna kanti peale sõrmega, Amori vibu meenutava kujuga suu, mis oli seksapiilsuse ja enesekindluse märk. Silmameigis tumendati lauge ja kulmud olid õhukesed. Ilu polnud kohustus, vaid daamide hea enesetunde väljendus. Moodsaim jumestuskunstnik oli Max Factor (1877 ­ 1938). Ta oli pärit Poolast,

Ajalugu → Ajalugu
134 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Kultuur maailmasõdadevahelisel ajal

1920ndatel oli majanduskasv.T?nu uutele kodumasinatele ja liiklusvahenditele tekkis inimestel vaba aeg. Inimesed hakkasid elust rohkem r??mu tundma.Paranesid omavahelised suhted, oli rohkem suhtlemist ja arenes ?hiskondlik elu.Paranesid ka linnadevahelised suhted, sest reisida sai kiiresti ?hest linnast teisse. Mood Suur muutus toimus moes.Stiil muutus rohkem poisilikuks.1920ndad oli ajaj?rk, mil aristokraatlikke rollieeskujusid asendasid filmimaailma kangelannad. Tugevalt meigitud silmad ja Amori vibu joonega suu tulid Hollywoodi p??rase v?limusega n?itlejannadelt, ning j?rsku tahtis iga t?druk v?lja n?ha nagu Clara Bow. 1920ndate eksootilie v?limusega filmidiivad s?mboliseerisid moekust, ja kuna nad tegid selliseid vapustavaid asju, nagu seda oli k??nelaki kasutaminse, siis sai v?rvitud k??ntest moehullus.1920ndate l?puks hakkas Coco Chanel propageerima kuldset jumet ning ka p?evatmisest kujunes teadlik tegevus. Ilu

Ajalugu → Ajalugu
42 allalaadimist
thumbnail
39
doc

Kübarad

hakkasid naised aduma juuste lõikamise mõttekust. Enamikule inimestele oli see äärmiselt emotsionaalne teema. Sajandeid olid juuksed olnud naise uhkuse kroon ja loobumine naiselikkuse kõige pühamast sümbolist oli midagi, mida ei kiputud kergekäeliselt tegema, kuigi asi võis näida vastupidine. Poisipea kõrghetkel kandsid uudset lühikest soengut kõik peale väärikate matroonide ja tiitliga lesknaiste. Kahekümnendad oli ajajärk, mil aristokraatlikke rollieeskujusid asendasid filmimaailma kangelannad. 1920ndate eksootilise välimusega filmidiivad sümboliseerisid moekust, ja kuna nad tegid selliseid vapustavaid asju, nagu seda oli küünelaki kasutaminse, siis sai värvitud küüntest moehullus. Kümnendi lõpuks hakkas Coco Chanel propageerima kuldset jumet ning ka päevatmisest kujunes teadlik tegevus. Ilu polnud kohustus, vaid daamide hea enesetunde väljendus. 1930-1940 28

Ajalugu → Ajalugu
16 allalaadimist
thumbnail
100
docx

Sotsiolingvistika uurimistöö näide

) ta vist ütles ainult ühte lauset seal [((pomiseb naerdes))] J.M: [(pomiseb, võimatu aru saada)] võib öelda et väga nii ja [naa] K: [$jaah$] aga aga noh tähendab loomulikult see on super=roll ja ja ja (.) see on kummaline tegelikult et see imago see koomiku=imago on hästi raske kaduma (.) tegelikult robin uiliamsi ää (.) isiku isiku juurest (.) tegelikult kui ta filmimaailma tal enam=vähem tulid kohe algusest peale sellise päris tõsised rollid et the uöld äkooding to gaap ja sama guud mooning vietnaam kuigi kõik oma komöödiaelementide tõttu õõ tõttu seda peeti nagu puhtaks komöödiaks aga oli ka ikkagi siuke tõsine film (.) deed põuet sossaieti ja nii edasi nii edasi see ka et ä (.) et ä ta oli kaa (.) ta oli ikka tugev draamanäitleja J.M: noo aga hiilgav karjäär (.) mis neil hollivuudi staaridel häda on et hiilgavast

Filoloogia → Filoloogia
26 allalaadimist
thumbnail
104
docx

TÄNAPÄEVA EESTI INIMESE KUJUTLUS HALDJAST EHK KES HALDJAS ON OLNUD JA KELLEKS TA ON SAANUD

Idee uurida lähemalt haldjaid ja nendega kaasas käivaid tõekspidamisi, kujutlusi, arvamusi jne tekkis seoses kunstiga ehk haldjate kujutamisega pildis ning erapooliku tähelepanekuga, et 3 Tänapäeva eesti inimese kujutlus haldjast ehk kes haldjas on olnud ja kelleks ta on saanud viimasel aastakümnel on Eestis kasvanud haldjate kui müütiliste tegelaste populaarsus (eelkõige mängu- ja filmimaailma kaudu). Juurdunud on teatud arusaamad haldjatest ning antud töö on katse vaadelda nende arvamiste tagamaid ning kõrvutada seda algsete ideedega haldjaist. Käesoleva uurimistöö eesmärgiks on ühest küljest luua mingisugune pilt tänapäeva eesti inimese kujutlusest haldjast ning teisest küljest püüda avada ja vaadelda haldja olemust ja otstarvet nii eesti kui ka teiste rahvaste mütoloogias. Viimane on edasi antud noppeliselt,

Ühiskond → Ühiskond
15 allalaadimist
thumbnail
57
docx

NAISKLIENDI TARBIMISHARJUMUSTE MUUTUSED RÕIVA- JA ILUTOODETE KATEGOORIAS

millega. Teadjamad mõistavad, et kõik, mida kantakse, on laetud tähendusega, mis asjatundjatel ei jää tähelepanuta, kuid kõige tähtsam on siiski vabadus (ibid). Rõivaste ja nende kandmise suhtes oli tekkinud uut laadi tundlikkus. Nagu kõige muugagi sel kümnendil, ei määranud naiste väljanägemist mitte saatus ega isegi kindel mood, vaid sisemine hoiak (Mulvey, Richards 1998: 190). 20. sajandil oli ajajärk, mil aristrokraatlikke rollieeskujusid asendasid filmimaailma kangelannad. Jumestusvahendite hind muutus odavamaks ja tooted kättesaadavamaks, kõik naised ihkasid välja näha sama efektsed kui filmidiivad. Meikimist peeti popiks ning end söandati jumestada ka avalikes kohtades – meenutagem, et puritaanlikul viktoriaanlikul perioodil peeti meikimist vaid striptiisitaridele ja prostituutidele kohaseks tegevuseks. Tugevalt meigitud silmad ja kitsad, Ambori vibu meenutavad veripunased huuled olid 20-ndail seksapiilsuse ja enesekindluse kaubamärgiks ja

Majandus → Kaubandus ökonoomika
10 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun