Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"dsg" - 10 õppematerjali

dsg - käigukasti hooldus oleneb konkreetselt käigukasti tüübist.
DSG

Kasutaja: DSG

Faile: 0
thumbnail
1
doc

Robotkäigukast

Robotkäigukastide puhul võib tugeval kiirendusel siduri kasutamine käigu vahetamise hetkel üldse ära jääda, sest auto oskab vähendada mootori kiirust vastavaks järgmise käigu pöörlemise kiirusele. On olemas ka kahe siduriga robotkäigukastid, kus paaritutele ning paariskäikudele on eraldi sidur. Seega on järgmine käik juba alati valmis ning käiguvahetus toimub kiiremini, kui Vormel 1 autol. Näiteks kulub kahe siduriga DSG käigukastil ainult 8 millisekundit käigu vahetamiseks, superautol Ferrari Enzo aga tavalise manuaalkastiga 150 millisekundit. Samuti on käiguvahetused sujuvamad, kui ühe siduriga robotkäigukastidel. Tuntuim robotkäigukast on Volkswageni DSG (Direct-Shift Gearbox). Algselt lõi käigukasti BorgWarner, kuid VW ostis käigukasti tootmisõigused endale. Kasutatakse seda nii pisikeses Volkswagen Polos kui ka maailma kiireimas autos Bugatti Veyron. DSG esimene version...

Tööõpetus
40 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Volkswagen Golf

Kergehitusega siin vist tegemist pole. Kuid Volkswagen ongi suuremat tähelepanu pööranud mugavuse kasvatamisele. Põhjalikum mürasummutus hõlmab nii uut tulemüüripolstrit kui ka rattakoobaste isolatsiooni, rääkimata helineelavast kilest tuuleklaasis. Ning esi- ja tagasilla õõtshoobade parendatud ehitusega liigendid peaksid kere veel paremini vedrustusest isoleerima. Tehnilised andmed VW Golf 1.4 TSI DSG Ottomootor: R4, kompressor + turbo, ees põiki · 4 klappi silindris · töömaht 1390 cm3 · võimsus 118 kW (160 hj) @ 5800 p/min · pöördemoment 240 Nm @ 2000 p/min · 7-käiguline kahe siduriga DSG-käigukast · esivedu · ketaspidurid, ees ventileeritavad · pikkus/laius/kõrgus 4296/1786/1464 mm · telgede vahe 2574 mm · tühimass 1361 kg · kandevõime 499 kg · haagise mass piduritega/ilma 1400/680 kg · pakiruum 350-1305 l · kütusepaak 55 l · aeg 0-100 km/h 8,0 s...

Auto õpetus
129 allalaadimist
thumbnail
615
doc

Europarlamenti kandideeriad

See thendab, et kikides valimisjaoskondades saab valida htesid ja samu kandidaate erinevalt Riigikogu valimistest. Eestist valitakse europarlamenti kuus saadikut, kokku on Euroopa Parlamendis 732 saadikut 25-st Euroopa Liidu riigist. Riigikogus esindatud erakondade esinumbrid europarlamendi valimisnimekirjades on Kristiina Ojuland Reformierakonnast, Edgar Savisaar Keskerakonnast, Tunne Kelam Isamaa ja Res Publica Liidust, Ivari Padar Sotsiaaldemokraatlikust Erakonnast, Marek Strandberg Eestimaa Rohelistest ja Anto Liivat Rahvaliidust. Eesti Reformierakond esitas 12 kandidaati, Eestimaa hendatud Vasakpartei 6, Eesti Keskerakond 12, Erakond Isamaa ja Res Publica Liit 12, Vene Erakond Eestis 6, Erakond Eesti Kristlikud Demokraadid 3, Sotsiaaldemokraatlik Erakond 12, Erakond Eestimaa Rohelised 12, Libertas Eesti Erakond 6, Eestimaa Rahvaliit 12, Pllu...

Ühiskonnaõpetus
12 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

VW Scirocco ajalugu (PP esitlus)

Kõik o rid n cc o idele ing on s M aada K.3 m man v ud uaal al 6-käi elitele käig kast gulin Sciro uline ning e DSG 6- võ i 7- MK.3 > MK. 3 a lik o 1.4 T S 1.4 T I 90kW t oriv o S (,,roh I 90kW e Blue c co...

Auto õpetus
14 allalaadimist
thumbnail
16
doc

VOLKSWAGEN GOLF MUDELITE ülevaade

BWA 4 16 1984 147 BYD 4 16 1984 169 Allikas: (Tamm 1997: 64) Mootorid ja käiguosa võisid eri mandritel olla erinevad, kuid Golf 5 on saadaval ainult 4-silindrilise bensiini- ja diiselmootoriga ning uue põlvkonna TDI mootoriga (vt tabel 2). Käigukastide valik oli: manuaal-, automaat-, tiptronic ja DSG käigukast. Põhja-Ameerika mudelitel kasutati sama 2,5- liitrist 5-silindrilist bensiinimootorit, mis oli sellel turul ka Jettal ja New Beetle'il, kuigi alates 2008. aastast sai mootor 20 hj (15 kW) võimsuselisa. Põhja-Ameerikas sai valida 5-käigulise manuaal- ja 6-käigulise automaatkäigukasti vahel. GTI-d hakati tootma 4-silindrilise 2,0-liitrise turbomootoriga, mille võimsus oli 200 hj (147 kW), käigukastiks sai valida ka 6-käigulise DSG. 2005. aasta...

Andme-ja tekstitöötlus
74 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Iseseisev töö Minu lemmik auto

Enamusel reklaamtrükistel kujutati vana logo (jooksev jänes) koos fraasiga: "Ta on tagasi 14 490 USA dollariga". Põhja-Ameerikas, kus SEATi ja Skodat ei esindatud, nõudis Volkswagen, et taaselustataks Rabbiti kaubamärk. Mootorid ja käiguosa võisid eri mandritel olla erinevad, kuid Golf 5 on saadaval ainult 4-silindrilise bensiini- ja diiselmootoriga ning uue põlvkonna TDI mootoriga. Käigukastide valik oli: manuaal-, automaat-, tiptronic ja DSG käigukast. Põhja- Ameerika mudelitel kasutati sama 2,5-liitrist 5-silindrilist bensiinimootorit, mis oli sellel turul ka Jettal ja New Beetle'il, kuigi alates 2008. aastast sai mootor 20 hj (15 kW) võimsuselisa. Põhja-Ameerikas sai valida 5-käigulise manuaal- ja 6-käigulise automaatkäigukasti vahel. GTI-d hakati tootma 4-silindrilise 2,0-liitrise turbomootoriga, mille võimsus oli 200 hj (147 kW), käigukastiks sai valida ka 6-käigulise DSG. 2005...

Sissejuhatus autotehniku...
12 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Kodutöö aines kütused ja määrdeained

Tihedus temperatuuril 15°C, kg/l 0,878 Viskoossus temperatuuril 40°C, mm²/s 28,70 Viskoossus temperatuuril 100°C, mm²/s 5,19 Viskoossusindeks, mm²/s 111 Leekpunkt COC, °C 190 Hangumistemperatuur, °C -40 Üleüldine baasnumber, mgKOH/g 21 Poolautomaatne käigukast DSG 0AM (DQ200) 7/1 Maht: 1,7 liitrit Poolautomaatse käigukasti puhul võib kasutada seda sama transmissioonõli, mida manuaalsel käigukastilgi. Tavapärane kontroll samuti iga 30000km/24 kuu järel. Hüdrauliliselt käivitatav käigukast Maht: 1 liiter Hüdrauliline vedelik – SP FLUID 3013 SP Fluid 3013 on eriline hüdrauliline vedelik, mis põhineb spetsialiseeritud premium baasõlil....

Auto õpetus
25 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

DSG-käigukast

• Nii saavutatakse sujuv käiguvahetus – kuigi käiguvahetusel mootori pöörded kukuvad, siis auto kiirendab ikka ühtlaselt, käiguvahetus toimub veomomenti katkestamata. ERINEVAD SÕIDUREŽIIMID • Olemas on D, S ja Tiptronic asendid. • D – tavaline ökonoomseks sõiduks loodud programm. • S-asendis vahetab DSG käike sportlikult ehk järgmine käik lülitatakse sisse hiljem, suurematel pööretel ja tagasi alla varem. • Tiptronic-asendis saab juht ise manuaalselt valida, millal ta tahab käiku vahetada. Seda saab teha käigukangi abil või kui roolil on käiguvahetuslabad, siis nende kaudu. KAS VAJAB HOOLDUST? • DSG-käigukasti hooldus oleneb konkreetselt käigukasti tüübist. • Volkswagen kasutab kahte sama...

Hüdraulika
9 allalaadimist
thumbnail
142
pdf

Aruanne mv TransDistinto

2 Üldandmed laeva jõuseadme kohta 1.2.1 Jõuseadmete tüüp Peajõuseadmed Peamasin: 4 taktiline, 6 silindriline, realine troon diisel mootor MAK 6M32. Abijõuseadmed Abidiislid: 4 taktiline, 6 silindriline, realine diisel mootor DS9 Bow Thruster: JetThruster 4K-1200 & Scania DI12 Avariidiisel Generaator: 4 taktiline, 6 silindriline, realine diisel mootor Sisu 620 DSG 1.2.2 Pea- ja abijõuseadme võimsus Peamasina 1x2880kW Abimasinad 2x184kW Avariidiisel generaator 1x89kW 8 Vööripõtkur 1x 292 kW 1.2.3 Sõukruvi jõuülekande tüüp Peamasinast läbi reduktori sõuvõllile ja edasi reguleeritava sammuga sõukruvile. 1.2.4 Laeva kiirus edasi- ja tagasi käigul Edasi 13,5 ja tagasi 8 sõlme 1.2.5 Mehhanismide paigutus masinaruumis ja tekil 1...

Masinamehaanika
25 allalaadimist
thumbnail
31
pptx

Jõuülekanne

Hüdrotrafo https://www.youtube.com/watch?v=hhwYIs6Lu3M Käigukasti liigid · Manuaalne (käsitsi käiguvahetusega) (Manual Transmission ­ M/T) · Automaatne (automaatse käiguvahetusega) (Automatic Transmission ­ A/T) · Püsikiirusliigendiga (käiguvahetuseta) (Constant Velocity Transmission ­ CV/T) · Automatiseeritud manuaal kast DSG, DCT, Manuaal käigukast · Manuaalkäigukastiga sõidukil vahetatakse käiku siduriga, mis võimaldab eraldada jõuülekande mootorist, kui sõiduk on peatunud või juht on käiku vahetamas. Käsikäigukast võimaldab juhil läbi käigukangi muuta hammasajamite asetust, et tagada jõuülekande ja mootori optimaalne võimekus. Manuaaljõuülekannet illustreeriv pilt: · https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v= wCu9W9xNwtI Automaatkäigukast...

Jõuülekanne
17 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun