Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"brändi" - 430 õppematerjali

thumbnail
14
pdf

Brändi juhtimine eksam konspekt

konkureerivatest toodetest. Tugevatel brändidel on omadus siduda end kliendiga, tagades sellega koostöö ka tulevikus. Brändid aitavad inimestel teha valikuid, luues konkurentsieelise ning saavutades ajutise hinnaalanduspakkumise teiselt tootelt. Brändid on suunatud edule ja konkurentsile. Strateegiliselt saab end väljendada erinevalt: kujundus, emotsionaalsus, värvid, jne. Kõige olulisem brändil on lahti mõtestada see, mida tahetakse edastada, kui pikk peaks olema konkreetse brändi eluiga ja elukäik. Brändimine on meetod, millega eristada oma toode konkureerivatest toodetest. Bränd on tarbijatele, et väärtustada kaupa, mida tarbija ostab. Bränd tekib alles siis, kui toodet on võimalik ka tarbijale vastuvõetavaks teha. Brändid on ,,lubadused", mis on loodud tarbijate meeltes. Veel üheks tähtsaks brändide omaduseks on see, et bränd peab olema avalikult tuntud. Brändid kujutavad

Majandus → Brändi juhtimine
138 allalaadimist
thumbnail
6
docx

BRÄND

BRÄND Tooted on need, mida ettevõte valmistab, brändid on ned, mida tarbija ostab. Väidetavalt luuakse maailmas iga päev 10 000 brändi. Bränd on nime, sõna, pildi ja disaini ühendus, mis identsifeerib kauba ja eristab seda konkureeritavatsest kaupadest. Tähistab ka nn MARGITOODET. Omadused: Kaubal on objektiivsed omadused(kauba- disaini ja pakendikesksed, pmst need, mida saame mõõta, hinnata, katsuda) ning subjektiivsed omadused(psüühilises reaaluses ­ imidz, kujutlused, maine) Bränd on hea mitte emotsionaalsete ja mittematerjaalsete omaduste poolest. Koos moodustavad beed BRÄNDI kui margitoote omadused. Tunnused

Meedia → Reklaam
32 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise aluste eksam

 1. Turunduse mõiste.   Toode ja teenus ­ erinevus ja sarnasus. • Turunduse on tegevususe süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused  ning müüja eesmärgid. Turundus on selliste tegevuste leidmine selleks, et tekkiks müük.  • Toote ja teenus on mõlemad valmistatud selleks, et tarbijate vajadusi rahuldada. Nende  erinevus seisneb sellest, et üks on materjaalne tein mitte materijaalne hüvitis.  2. Turundusmeetmestik. McCarthy P­d.   Unikaalne müügiargument. Eristumise vajalikkus turunduses. • Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks. • McClarthy lõi 4P mudeli : Toode(millist sortiminti, kvaliteediga, kuidas pakendatud, milline  garantii), hind(baashind, allahindlused, makseperriood, krediiditingimused), müügikanal ehk  turustus, turunduskommunikatsioon ehk Toetus(kuidas antakse teada pakkumise olemasolust  ...

Majandus → Majandus
84 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Integreeritud turunduskommunikatsioon

asju; kelle käest piima, mett jne)  Massturundus ja massikommunikatsioon – alates 50ndatest (massturundus töötas hästi, kuna turg oli tühi ja nõudlus piisav)  Müügiedenduse osatähtsuse kasv 70-80.a. Sõnum on see, et toote omaduste asemel rõhutatakse hinda. Eesmärk võtta konkurentidelt kliente ära. Sunnitud minema hinnakommunikatsiooni peale, brändi arendamine ei olnud oluline.  Suhtlusturunduse teke Turundajaid piinas mõte, et suur osa reklaamist läheb raisku. Olemasolevatele klientidele palju odavam toodet müüa, kui otsida uusi. Suhtlusturundus tõi esile kahesuunalise kommunikatsiooni vahendid. Võid investeerida nii, et ei saagi ühe tehingu pealt kasu, vaid saad kunagi tulevikus. (nt pank)  Tehnoloogiate plahvastulik areng (otseturunduse vahedid: kiri, telefon, elektroonilised

Varia → Ettevõtlusorientatsioon
42 allalaadimist
thumbnail
36
pptx

Brändi

Brändi Ajalugu Brändit on valmistatud tõenäoliselt juba alates 12. sajandist. Ilmselt olid need foiniiklased ja roomlased, tänu kellele veinivalmistamise kunst levis üle kogu Lõuna-Euroopa. 17. sajandi alguses oli brändi üks olulisimaid tooteid Prantsusmaal, mis aitas kaasa majanduse kasvule. See levis läbi Hollandi Inglismaale, Kaug-Idasse ja Ameerikasse. Brändi on alkohol, mis on destilleeritud puuviljadest. Sõna brändi tuleneb inglise sõnast brandy, mis on lühend sõnast brandywine, mis oma korda tähendab ,,põletatud vein’’. Brändit võib valmistada kõikvõimalike puuviljade mahladest ja pressimisjääkidest, mida on võimalik kääritada. Erinevad brändid Kõige kuulsam brändi on kahtlemata konjak, mis on oma nime saanud Cognaci linnakese järgi Prantsusmaal. Brändit, mis on toodetud mujal Prantsusmaal või mujal maailmas, ei tohi ametlikult konjakiks kutsuda

Toit → Joogiõpetus
8 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega

a) Kas toode ohustab tarbija tervist ja elu b) Kas tarbija rahapanus on ostuga adekvaatne c) Kas tarbija tunneb tootest rahuldust (ka ego rahuldus) d) Kas toode täidab kõiki funktsioone 16. Toote tarbimisväärtust hinnatakse a) Ostueelselt b) Ostujärgselt c) Ei hinnata üldse 17. S.Freud on autoriks a) Seksuaalsuse ja motivatsiooniuuringutele b) Ekstravertide ja intorvertide teooriale c) Konflikti teooriale 18. Brändi dominante tuntus tähendab järgnevat: a) Tootekategooria tarbijale esimesena meenuv bränd b) Tarbija mainib iseeneselikult tootekategooria mingit brändi c) Tarbija tunneb brändi ära alles peale suunava küsimuse esitamist d) Tootekategooria brändile ainukesena meenuv bränd 19. Eratarbijaid segmenditakse a) Tooteliste näitajate alusel b) Majanduslike näitajatega c) Demograafiliselt 20. Brändi välise identiteedi all mõistetakse

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

eristab selle teistest konkurentskaupadest. Brändi mõiste on kujunenud nn. mõistekobaraks, -kompleksiks, mis sisaldab mitmeid erinevaid tähendusi. Omadesed:  objektiivsed omadused (kauba- , disaini- ja pakendikesksed)  subjektiivsed omadused: avalik arvamus kauba kohta, maine ning imidž, kujutlused kaubast ja selle omadustest, mis moodustavad teatava psüühilise reaalsuse Tunnused:  Brändi materiaalsed tunnused – toode, selle pakend, hind  Brändi mittemateriaalsed tunnused – logo, pakendi kujundus, imago, personaalsus Tarbija eelistab sellist, mille puhul tema hinnangul on tegemist kõige parima kombinatsiooniga st suurima väärtusega (võrreldes konkureerivate brändidega). Kollektiivne kauba kogemus. Brändi reklaami ja kogu sellega seotud promotsioonitegevuse peamine eesmärk on tõsta brändi VÄÄRTUST.( arvamuste ja tunnete kogum)

Meedia → Reklaam
10 allalaadimist
thumbnail
7
pptx

Brändi

Õunabrändit nimetatakse kalvadoseks Brändisid valmistatakse riikides, kus toodetakse ka viinamarjaveine. Liviko valikus on esindatud tuntud brändid nii Hispaaniast, Prantsusmaalt kui ka Bulgaariast. Meie kuulsaimad kaubamärgid pärinevad Hispaania legendaarsest Brandy de Jerez `i piirkonnast, mida täiendavad brändid naaberpiirkonnast Montillast, kus valmistamise seadused ei ole nii ranged ning seetõttu hind soodsam. (Liviko andmete põhjal) Brändi ajalugu Brändi Ajalugu Nimetus brandy, mis on hollandlastelt laenatud sõna brandewijn mugandus ning pärineb märksa hilisemast ajast kui jook ise, tähistas algselt liigsest veest vabastatud veini kontsentraati. Laevaomanike meelest oli suurte veinivaatide vedamine mitme maa ja mere taha ülearu tülikas, kokkukuivatatult ehk nö tihendatult võttis sama joogipoolis mitu korda vähem ruumi, säilis paremini ning muutus aja jooksul järjest maitsvamaks.

Toit → Toiduainete õpetus
15 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

mida siis kliendile müüma asutakse. Suhteturundus tähendab ka oma sihtgrupi täpsemat selekteerimist. Suhteturunduse eesmärk on nõudluse suurendamine ja lojaalsete klientide leidmine ning pikaajalise kliendisuhte loomine. Suhteturunduse halvimad näited on aga Rasva kinnitusel madalama hinnaga ja agressiivne müümine. Sinna alla kuuluvad näiteks ostuhulluste korraldamine hinnaga mängides, ka pankade järelmaksukaardid. 10. Brändi olemus Lihtsalt öeldes on bränd mingi toote, teenuse või firma identiteet; tema personaalsus, mis eristab teda teistest samalaadsetest. (tuntus, imago, lojaalsus) Näiteks on brändid Nike, Coca-Cola, Kalev, Saku või A. le Coq jne. Coca-Cola on nii toode kui bränd. 11. Kirjelda komponente, millest kujuneb brändi väärtus. Brändi tarbijaväärtus on varade kogum, mis on seotud brändi nime ja sümboliga ning mis lisavad pakutud tootele/teenusele lisaväärtust

Majandus → Majandus
117 allalaadimist
thumbnail
15
docx

ckospekt

Sotsiaalne identifikatsioon · Sotsiaalne identifikatsioon - samastumine teatud sotsiaalse grupiga. · Referentgrupp - grupp, kelle hulka tahaksime kuuluda ja kes on meile eeskujuks. · Sotsiaalse identifikatsiooni aluseks on: tendents grupeerida asju ja nähtusi kategooriatesse asjaolude otsing, mis kajastaksid positiivset enesehinnangut identifikatsioon ­ tuvastamine Toetada sümbolilise väärtusega kaupade tarbimist inimese sotsiaalseidentifikatsiooni osana ja seeläbi tõsta brändi tarbimisväärtust ja läbi müüki ... Mina-skeemid · Mina-skeemid peegeldavad enesekohaseid teadmisi, kogemusi ja mälestusi endast · Informatsiooni mina-skeemide kujunemiseks saame valdavalt sotsiaalsest keskkonnast · Kui mina-skeemid pole selgelt välja kujunenud märkame ja talletame enam skeemi põhiinformatsioonist erinevat infot ja tekib võimalus integreerida uusi teadmisi

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

figuuri-sõbrad, aqua plus, aura spring, väska..., siidritel fizz ja fizz gold seega kokku on pikkus 8 Sügavus ­ toote variatsioonid ühes tooteseerias nt aura plusil on pohla ja sidruni maitse Kooskõlalisus - kuivõrd sarnased on ettevõtte tooteseeria lõppkasutuse, tootmise, jaotuskanalite ja muu poolest. Nt siider ja vesi et kustutada janu. Tooteseeria ­ grupp tooteid sortimendi hulgas, mis on teineteisega tihedalt seotud, nende funktsioonid on sarnased, nad kuuluvad ühe brändi alla, sama sihtrühm, müüakse ühes ja samas müügikohas, Tooteseeria pikkus ­ toodete arv tooteseerias nt veel kuus ja siidril 2 Tooteseeria täius - tooteseerias olevate kaupade arvukus võrreldes maksimaalselt võimalike toodete arvuga Tooteseeria on liiga lühike kui kasumit saab suurendada sinna toodete lisamisega ja liiga pikk kui kasumit saab suurendada toodete eemaldamisega. Tooteseeriat saab venitada ehk ettevõttes suurendab tooteseeriat väljapoole senise tooteseeria piires

Majandus → Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Toote elutsükli mudel lk 140 Tootel on oma elu, nagu kõigil elusorganismidel, mis algab sünniga, läbib teatud etappe ja lõpeb surmaga. Elutsükli kontseptsiooni saab kasutada turu, toote ning brändi arengu analüüsimiseks. Toote elutsükkel on aeg toote kavandamisest kuni toote lõppemiseni. Neli faasi. Osad autorid toovad välja enne juurutusfaasi veel arendusfaasi Tunnus Juurutus Kasv Küpsus Langus Turunduse- Turu loomine, Turu hõlvamine, eeliste Turuosa kaitsmine, Saagikoristus, rentaabluse

Majandus → Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

Ehk toode areneb pidevalt peale turulule tulekut, kuni saavutab kõige parema läbimüügiga aja ning siis ta ka vaikselt sealt kaob. Toote elutsüklid on väga erineva pikkusega. 20. Mis on bränd? Toode on see, mida ettevõte toodab. Bränd on see, mida tarbija ostab. See tähendab, et bränd on üleüldine väärtus, mis kaasneb mingi toote ostmisega. Sellega on kaasas nimi, lisaväärtused ja kõik muu, mida ettevõte peale toote pakub. 21. Mis on imago? Imago on brändi maine klientide ees ehk see, kuidas kliendid antud brändi näevad. 22. Mis on identiteet? Brändi identiteet on brändi looja arusaam brändist ­ assotsiatsioonide kogum, mida brändi looja tahab tarbijas tekitada. 23. Brändi kujundamine Brändi kujundamisel peaks aluseks võtma visiooni ehk tulevikuarusaam brändist. Samuti peab silmas pidama keskkonda, turge, potensiaalseid kliente ja konkurente, et brändi saaks kõige õigemini positsioneerida. 24

Majandus → Turundus
249 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Donna Karan

algas joonistada ja juba keskkoolis ta õmbles oma esimest kolektsiooni. 1966 Lõpetas ,,George W. Hewlett High School" kooli. 1968-1974 Õpis kaks aastat prestiizi disainkoolis ,,Parsons The New School for Design". Pärsast seda disainer Anne Klein kutsutasid Donnat tööle. Pärast Anne Kleini surma aastal 1974 nimetati Karan brändi peadisaineriks, moemajas jätkas ta tööd aastani 1989. Selle perioodi jooksul sai ta 2 korda prestiizi preemiat ,,Coty American Fashion Critics' Awards". Aaastal 1984 , töötades endiselt Kleine nime all, tundis kogenud disainer end piisavalt küpsena, et alustada isikliku moeäriga. Moemaja asutati koos abikaasa Stephan Weissiga, kes oli hiljem ka brändi lõhnapudelite ja pakendite disainer. Olles sündinud ja elanud New Yorkis, tunneb disainer hästi selle linna nägu

Kultuur-Kunst → Rõiva ajalugu
32 allalaadimist
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

 Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess  Physical evidence - tõendus 4C mudel - keskendub tarbijale:  Klient, tarbija - customer, consumer  Kliendi kulu - customer cost  (Kasutus)mugavus, käepärasus - convenience  Suhtlus – communication 4D mudel:  Define – brändi olemuse defineerimine  Differentiate – toote selge ja tähendsulik eristumine  Deepen – brändi ja tarbija eesmärgiliste seoste pikaaegsem süvendamine  Defend – konkurentsi ja tarbijaeelistuste muutumisel positsiooni mõtestatud kaitsmine Maslow 2. Turunduse vajadus, turunduse juhtimine, turunduse kontseptsioonid, turunduse areng Turunduse vajadus:  Turundus stimuleerib nõudlust

Majandus → Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Reklaami tajumine, mäletamine, tähelepanuprotsessid, õppimine, kujutlus, imago. Talis Bachmann - Reklaamipsühholoogia

Tihti peale kasutatakse seda just alkoholi, suitsureklaamides jms. Suitsetaja pole kujutatud küll suitsuses ruumis vaid mujal, et luua parem kujutlus. Tihti peale lisatakse pildijutustusel elõppu k amõni lööklause nt õllereklaamidel – It has to be Heineken. IMAGO Imago on teatud ettekujutluste, ootuste,kogemuste ja teadmiste kogum mingi propageeriva toote,isiku või firma kohta.  Imago väärtus kui brändi ekviteedi kaudne näitaja on seda suurem,mida rohkem on võimalik selle brändi hinda tõsta, ilma et tarbija hakkaks tajuma, et teda koheldakse ebaõiglaselt.  Ekviteedi kaudu määratletakse brändi lisaväärtust,mis lisandub tema tootmise või tarnimisega seotud füüsilisele aktiviale, mõõdetuna majanduslikes terminites.  Imago on omakorda toote omaduste ning tema poolt esile kutsutud

Meedia → Reklaam
74 allalaadimist
thumbnail
9
ppt

Brändi

valmistamisest Euroopas pärinevad juba 13. sajandist. Prantsusmaal, Armagnaci piirkonnas arvestatakse selle ajalugu aastast 1285, mil paavst Clemensi (1264­1314) ihuarst Arnaud de Villeneuve destillatsiooniprotsessi käiku esmakordselt kirjeldas. Nimetus brandy, mis on hollandlastelt laenatud sõna brandewijn mugandus ning pärineb märksa hilisemast ajast kui jook ise, tähistas algselt liigsest veest vabastatud veini kontsentraati. Brändid Metaxa. Selle brändi puhul käib vaidlus, kas tegemist puhtakujulise brändiga, sest tootmisel lisatakse muskaatviina. Samas ei vähenda tehnoloogilised eripärad toote popuraasust ei kodumaal Kreekas kui väljaspool seda. Metaxa puhul on etiketil märgitud tärnidega, kui kaua on ta küpsenud tammevaatides. Calvados. See on õunabrändi mida toodetakse Pranstsusmaal Calvados`e maakonnas. Esimene kirjalik viide aastast 1553. Aastast 1942. omab kalvados Appelation d`Origne Controléé staatust, mis

Toit → Joogiõpetus
15 allalaadimist
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse liikmed astuvad vahetusse, sest soovivad omavahel ressursse jagada.   Maks...

Majandus → Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Tööleht brändi kohta.

1. Mis ajast pärinevad esimesed teated brändilaadsete jookide valmistamisest ? 2. Mis on brändi parim serveerimistemperatuur ? 3. Millest algab brändi tegemine ? 4. Mis Vaate kasutatakse parimate armanjokkide tegemisel ? 5. Mille järgi on Hispaania tippbrändi nimetatud ? 2. Täida lüngad. ...... tippkvaliteet on eeskujuks paljudele praegustele ja tulevastele konjakitootjatele. ....... kujutab endast erinevas küpsusastmes oleva baaspiiritusega vaatide süsteemi, mille täitmine ja tühjendamine toimub ....... . See osa vanimast ......... , mis läheb villimisele, asendatakse sama koguse .........

Majandus → Klienditeenindus
4 allalaadimist
thumbnail
6
pdf

REKLAAMITEOORIA EKSAMIKS KORDAMINE

Reklaamiteooria I Eksam Iseseisvate küsimuste läbitöötamine 5.09 SLIDESHOW I. Mis on mis? • CONTENT MARKETING = SISUTURUNDUS • Tarbija käitumise ja lojaalsuse mõjutamine. • Eesmärk kasvatada müüki. • BRAND JOURNALISM = BRÄNDI IMIDŽI LOOMINE • Kasvatab klientide teadlikkust. • Levitab brändi filosoofiat ja tõekspidamisi. II. Kuidas rakendub seadus präegustele turunduskommunikatsiooni võtetele? • Sisuturunduse puhul on seaduses märgitud, et tarbijat ei tohi mõjutada ebaeetilistel viisidel, nagu näiteks eakama sihtgrupi kergeusklikkuse ärakasutamine ning väitmine, et toode on loodussõbralik, teatud eriliste omaduste ning teaduslikult tõestatud faktidega, kui see pole tegelikult tõsi.

Majandus → Turundus
7 allalaadimist
thumbnail
64
docx

Positsioneerimine

tuleks keskenduda Emotsioonid ja hoiakud reklaami vastuvõtu regulaatoritena • Emotsionaalne reageering ja hoiak on nagu medali kaks külge, ühe poolega medalit ei ole • Individuaalsed emotsioonid/hoiakud ja kollektiivsed emotsioonid/hoiakud. Kollektiivsed emotsioonid/hoiakud – peegeldavad üksteiselt vastu, mille käigus need omakorda võimenduvad. Kollektiivne positiivne hoiak ei luba truudust murda/ brändi suhtes midagi halba arvata. Hoiak- suhteliselt püsiv eelsoodumus või valmisolek reageerida teatud kindlal moel; reageerida kas positiivselt või negatiivselt konkreetsele reklaamiteate selle esitamise hetkel. (Kui midagi on andnud negatiivse hoiaku, siis see bränd on sinu jaoks ebameeldiv, ja jääb ka) Emotsioon tekib, kui olukord on inimese jaoks oluline. Emotsioon määrab minu käitumise, hoiaku.

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

 Analüüsida liidri nõrkusi – neid peab ründama. Tarbija teadvus on rigiidne, püsiv. Olukord võib muutuda, positsioonid võivad majanduslikus mõttes vahetuda, kuid inimese teadvuses toimub see mõnevõrra aeglasemalt ning ainult siis, kui seda sihiteadlikult suunatakse (reklaam, PR). Number kahe strateegia ehk „tessad“ & „kossad“: Kui number 1 positsioon on hõivatud, võib olla ka „teine parim”. See annab võimaluse end/oma brändi jätkuvalt suhestada ja võrrelda juhtbrändiga näilise(!) sooviga seda troonilt kukutada. Tähelepanu on sellise tegevusega tagatud, samuti tootja sisemine motivatsioon muutuda ja täiustuda ning tarbija positiivne hinnang kauba kvaliteedi ja hinna suhtele. “Cherches le creneau” strateegia: Veel üks võte positsioneerimiseks – leida eristumisvõimalus mingi nišiomaduse/lubaduse abil ehk toote

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
57 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

Sotsiaalne identifikatsioon · Sotsiaalne identifikatsioon - samastumine teatud sotsiaalse grupiga. · Referentgrupp - grupp, kelle hulka tahaksime kuuluda ja kes on meile eeskujuks. · Sotsiaalse identifikatsiooni aluseks on: tendents grupeerida asju ja nähtusi kategooriatesse asjaolude otsing, mis kajastaksid positiivset enesehinnangut Toetada sümbolilise väärtusega kaupade tarbimist inimese sotsiaalse identifikatsiooni osana ja seeläbi tõsta brändi tarbimisväärtust ja läbi müüki ... Mina-skeemid · Mina-skeemid peegeldavad enesekohaseid teadmisi, kogemusi ja mälestusi endast · Informatsiooni mina-skeemide kujunemiseks saame valdavalt sotsiaalsest keskkonnast · Kui mina-skeemid pole selgelt välja kujunenud märkame ja talletame enam skeemi põhiinformatsioonist erinevat infot ja tekib võimalus integreerida uusi teadmisi

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk

Integreeritud turunduskommunikatsiooni strateegia koostamisel alustatakse tarbijate ja ettevõtete käekäiku mõjutavate sidusrühmade tundmaõppimisest, mille põhjal püstitatakse eesmärgid. Suhtlusprogramm tarbijagruppide mõjutamiseks koostatakse eesmärkidest lähtuvalt. Integreeritud turunduskommunikatsioon on mitme erineva kommunikatsiooni kanali kasutamine, mis võimaldab jõuda erinevate tarbijarühmadeni (nt TV brändi kuvandi kujundamiseks ja müügikohareklaam müügikäibe tõstmiseka sama kampaania käigus). Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk -3- (2: lk75, 76). INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI MÕISTE Integreeritud turunduskommunikatsioon kui uus turunduslik mõtteviis formuleeriti esmakordselt USAs 1980. aastate keskel. Seda on peetud 1990. aastate kõige märkimisväärsemaks turundusteooriaks

Majandus → Turunduse alused
194 allalaadimist
thumbnail
6
pptx

Fazeri piimašokolaad tervete pähklitega

Fazeri piimasokolaad tervete pähklitega Moonika Tamm. LG17 Toode Tootja: Fazer (logo erinevates värvides) Brändi nimi: Karl Fazer Tootenimi: Fazeri piimasokolaad tervete metsapähklitega Paberist ümbrise esipool logod firma ja brändi tootenimi 3 keeles (rootsi, inglise, soome) tootmismaa inglise keeles ilustreeriv pilt Paberist pakendi tagapool koostisained toiteväärtus tootja informatsioon tooraine kvaliteet/turvalisus - forbettercocoa.com parim enne ja valmistamiskuupäev toote mass - 200g triipkood firmalogo kauba markeeringud Koostisosad piim suhkur kakaovõi metsapähklid kakaomass emulgaator sool lõhna- ja maitseaine Kauba markeeringud

Toit → Toit ja toitumine
1 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

hügieenitooted, mõned ravimid, inimese seksuaaleluga seotud tooted, sigaretid, karusnahksed tooted.. teenustest nt abort, vaimuhaiguse ravi, kunstlik viljastamine. Sortiment (tootekompleks) - toodete ja tooteseeriate kogum, mida ettevõte müügiks pakub. Sortimendil on neli mõõdet: laius, pikkus, sügavus, kooskõlalisus. Tooteseeria (kaubagrupp) - (tootesari) - sortimendi hulgas grupp tooteid, mis on üksteisega tihedalt seotud, sest nende funktsioonid on sarnased, nad kuuluvad ühe brändi alla, neil on sama sihtrühm, neid müüakse ühes ja samas müügikohas või ühesuguses hinnavahemikus. Erinevate tooteseeriate juures võivad olla veel all-tooteseeriad. Tooteseeriat saab iseloomustada pikkuse ja täiuse kaudu. Toote elutsükkel - Toote elutsükkel koosneb 4 faasist: sisenemisfaas, kasvufaas, küpsusfaas ja langusfaas. *Sisenemisfaasis on toote käive väike, kuna seda alles tutvustatakse turule. Tarbijad ei otsi toodet

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Burberry

ülerõivastele. Tallinn 2012 1880.aastal tutvustas Burberry oma gabardiin kangast, mis oli tugev, tihedasti kootud ja erakordselt vastupidav. Lisaks sellele oli materjal kulumiskindel, hingav ja ülimalt vettpidav. Kangas oli mõeldud eelkõige ülikondade, mantlite, vormiriietuse ja jopede valmistamiseks. Burberry oli kaubamärgi esialgne nimetus, kuid firma hakkas peagi kasutama nime Burberrys. Eelkõige tulenes see brändi klientidest üle terve maailma, kes hakkasid firmat omaalgatuslikult kutsuma ´´Burberrys of London´´. See nimi on endiselt nähtav paljude vanemate toodete juures. 1891.aastal avas Burberry poe Haymarket´is Londonis, mis asub siiani samas kohas ja alles hiljuti asus seal ka firma peakorter. Hetkel on peakorter Horseferry majas, mis asub Briti parlamendimaja taga. 20.sajand 1901.aastal loodi Burberry logo, mida kasutatakse siiani

Kultuur-Kunst → Stiiliõpetus
15 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

Imago. Bachmann. Brändi psühholoogiline hind korreleerub omadustega (brand equality). Isegi kui bränd on pankroti seisundis siis selle turuväärtus on kõvasti suurem, kuna kui see on nimelt tuntud bränd nagu nt Perrier siis inimesed teavad seda ja ka hiljem ostavad seda sest see pole uus bränd/toode vaid see mida nad on juba varem proovinud ja usaldanud. Imago - toote omaduste ja tema poolt esile kutsutud assosatsioonide kogum, mida tarbijad seostavad brändi nimega. See on peamine viis eristada ühte brändi/firmat/marki teisest. Isegi kui toodete tegelikke omadusi muudetakse siis tarbijad teavad juba brändi ning tihtipeale jäävad neile ikkagi lojaalseks. Toonitatakse brändi pikaealisust ja järjepidevust. Kolm peamist komponenti: 1. toote/teenuse pakkuja imago ehk korporatiivimago 2. toote/teenuse kasutaja imago 3. toote/teenuse enda imago Nende kolme komponendiga moodustab brändi terviklik imago.

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
1 allalaadimist
thumbnail
9
pptx

Walt Disney

Walt Disney Ajalugu: 16.oktoober 1923 ­ firma algus 5.september 1927 ­ Oswaldi lühifilm 18.november 1928 ­ Mickey Mouse 17.juuli 1955 ­ esimene Disney lõbustuspark 1.oktoober 1971 ­ the Magic Kingdom Brändist/firmast: Vennad Roy & Walt Disney Väärtus 32,223 $m 91.aastane 5 tegevusvaldkonda Lugupeetuim firma 2013.aastal Tugevused: Hea turundustegevus (koostöö ­ Suurbritannia, Jaapan, Hiina, Venemaa) Brändi hea maine Turuliider animatsioonides Brändi tuntus üle maailma Mitmekesisus Nõrkused: Juurdepääsu puudumine kõigile Üle hinnatud Suurenevad restruktrueerimise kulud (uuendamine) Võimalused: Suurenev meelelahutus ja meedia tööstus Interneti kommunikatsiooni areng Odavate veebilehtede areng Laienemine Hiinasse Uute firmadega koostöö edendamine (kasumi saamiseks) Ohud: Asenduskaubad Olemasolevad firmad Uued firmad Piraatlus Range regulatiivne keskkond Reklaam https://www.youtube.com/watch?v=37vEXv2

Majandus → Majandus
1 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Kokkuvõte Fairy kohta

Thurrock´i tehases Inglismaal. Tootmist alustati 1950. aastal. Fairy geelid on üldiselt rohelist värvi, ajendades hästi tuntud reklaamlauset "Now hands that do dishes can feel as soft as your face with mild green Fairy Liquid" (Nüüd saavad ka käed, mis pesevad nõusid, tunduda sama pehmed kui su nägu, kasutades kerget rohelist Fairy nõudepesugeeli). 2015. aasta seisuga müüakse Fairyt enamus Euroopa riikides, kuigi selle piirkondlikud nimed varieeruvad. Näiteks Rootsis on brändi nimeks Yes. Neid nõudepesugeele on saadaval erinevat värvi ning erineva lõhnaga. Originaal pudel oli valge ning punase logoga kui need asendati PET- pudelitega. (PET-pudelite valmistusmaterjal, termoplastikust polümer) 2010. aasta veebruaris tõi Fairy müüki tagasi originaal pudeli, tähistamaks brändi 50. aastapäeva. Kasutatud allikad: http://www.fairydish.com.au/en_AU/fairy/ https://en.wikipedia.org/wiki/Fairy_(brand

Keemia → Keemia
7 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3: 25 küsimust ja vastust

c. organisatsiooni ja selle töötajate vaheline suhtlemine. d. meeste ja naiste vaheliste suhete mõju ostuotsustele. Küsimus 2 Tarbija sissetulek on tarbijakäitumise a. välimine mõjur b. sisene mõjur Küsimus 3 Positsioneerimine on turundustehnika, millega üritatakse a. hinnata segmendi atraktiivsust ning ettevõtte äritegevust antud segmendis. b. välja selgitada, mida inimesed tahavad osta ning kui tähtis on ost tarbija jaoks. c. sihtturu jaoks luua toote, brändi või organisatsiooni identiteeti. d. tähelepanu pöörata inimese ostujõule ja seda nii tervet turgu arvesse võttes, kui ka ühte sihtgruppi silmas pidades. Küsimus 4 Lühend USP tähendab ... a. konkurentsieelist b. konkurentsivõimeline positsioneerimist c. unikaalne tarbijakäitumist d. unikaalset müügiargumenti Küsimus 5 McCarthy4PD-d on ... a. toode (product), hind (price), esitlus (presentation), turunduskommunikatsioon (promotion) b

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
6 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Case teemal Kellogsi tootepoliitika

muutuvatele kliendi vajadustele. Tervisliku eluviisi tõus loob võimalusi Kellog'sil suurendada toodete arvu. · Hind- selleks, et saada teada hind, mida firma küsib toodete eest, tuleb kindlaks määrata müügisuurus. Suur bränd nagu Kellog's sab küsida lisatasu, kuna bränd on tugev ja tooted on kvaliteetsed. · Koht- koht, kus kliendid saavad tootet osta on samuti oluline tegur müügisuuruses. Kui brändi nagu Special K pole poodides saadaval, kus suuremad sisseostud tehakse siis langeb ka müügisuurus. · Müügi edendamine- Kellogs kasutab reklaami tegemiseks televisooni vahendust, samuti ka toodete proovimist. Kaaludes brändi Special K, on firma keskendused toote muutmisele läbi uute variantide. Kuigi Special K oli niigi hästi välja kujunenud toode, ei ole ta oma täis potensiaali veel saavutanud. See oli eraldi seisev toode

Majandus → Rahvusvaheline turundus
13 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Rahvusvaheliste suhete ajalugu

Infosõeluja (informaator) ­ need isikud kontrollivad varustuskeskusesse saabuvat informatsiooni. Muutumatu taasost: taasostmise olukorra loob pidev või korduv tavapärane vajadus Modifitseeritud taasost: selline olukord võib tekkida pideva või ka korduva vajaduse korral, kui teadaolevad ostmisvariandid muutuvad. Uus ost: uues olukorras on ostjal tegemist vajaduse või probleemiga, millega ta varem pole kokku puutunud. Brandil on kolm olulist osa: brandi nimi, logo ja slogan. Brändi nimi peab olema teistest eristuv, kergesti meeldejääv ning kirjeldama toote kuuluvust. Brändi nime toetab logo, mis on nime visuaalne lahendus. Logo pidev näitamine aitab tarbijal brändi ära tunda. Slogan on tunnuslause. power product model - iseseisev bränd ilma mingi seosteta tootjaga, näiteks Procter & Gamble pesupulbriga Tide tootebrändil on oma kontseptsioon ja seda ei seostata teiste saa firma toodetega

Politoloogia → Rahvusvahelised suhted
3 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Nicole Farhi

poolt. Farhi karjäär algas Pariisis, kuhu ta kolis 1965ndal aastal kui oli 18 aastane, et õppida moejoonistust Studio Bercot'is. Pariisis töötas ta vabakutselise disainerina. Ta illustreeris Pierre D'Alby, Bianchini-Férier, Elle ja Marie-Claire haute couture kollektsioone. Mõned aastad hiljem töötas ta ka Itaalias. Ennem Londonisse kolimist 1970ndal aastal töötas ta Stephen Marksiga tema French Connectioni brändi kallal. Nende professionaalne suhe kujunes romantiliseks suhteks. Nad abiellusid ning neil sündis ennem lahkuminemist ka tütar- Candice. Nad kolisid Londonisse ning hetkel elab ta endiselt seal, ehkki ta on öelnud, et tunneb nagu poleks ta Pariisist lahkunud, kuna armastab seda linna kõige rohkem. 1983ndal aastal algatas Marks Nicole Farhi brändi, andes Nicolile võimaluse disainida kollektsioon enda isikliku filosoofia järgi, luua riideid mida ta ise tahaks väga kanda.

Kultuur-Kunst → Sissejuhatus moedisaini
22 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

Tarbijakäitumine eksam konspekt

Turundaja peab mõistma tarbija käitumist protsessis kui tervikus ja selle erinevatel etappidel ning leida iga etapi jaoks iseomaseid tõhusaid meetmeid. Ostuotsustusprotsessi kolm põhitüüpi: x Laiendatud ­ läbitakse kõik etapid, kogutakse rohkesti infot, on iseloomulik kallite, keerukate, tundmatute toodete puhul. x Piiratud ­ läbitakse etapid lühema aja jooksul, vajatakse vähem infot, on iseloomulik tuttava tootesarja mõne tundmatu brändi korral. x Harjumuslik ­ jäetakse mõni etapp vahele, kulutatakse vähem aega, tunnuslik tuntud brändi ostmisele. Äritarbija ostuotsustusprotsess: x Probleemi teadvustamine x Toote spetsifikatsiooni koostamine x Alternatiivsete toodete ja hankijate otsimine x Alternatiivide võrdlemine x Toote ja hankija valimine, tellimuse esitamine x Ostujärgne hinnang valitud tootele ja hankijale 1.3. Osalusmäära teooria

Majandus → Tarbijakäitumine
222 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Spikker_KT2

puuduvad kogemused, kuid ta ei süvene oluliselt ostuotsustusprotsessi, kuna sooritatav ost ei oma tema puuduvad kogemused, kuid ta ei süvene oluliselt ostuotsustusprotsessi, kuna sooritatav ost ei oma tema jaoks suurt tähtsust. -> [Joonlaud]; 3) Erinevate variantide proovimine - Tarbija sooritab oste pidevalt, jaoks suurt tähtsust. -> [Joonlaud]; 3) Erinevate variantide proovimine - Tarbija sooritab oste pidevalt, kuid osalusmäär on madal. Tarbija ostab kord üht, kord teist brändi. Mõnikord selleks, et otsida vaheldust, kuid osalusmäär on madal. Tarbija ostab kord üht, kord teist brändi. Mõnikord selleks, et otsida vaheldust, mõnikord sellepärast, et lihtsalt polnud muud. -> [Piim, leib, vorst]; 4) Brändilojaalsus - Täheldatav mõnikord sellepärast, et lihtsalt polnud muud. -> [Piim, leib, vorst]; 4) Brändilojaalsus - Täheldatav ikoonbrändide puhul, mis on saavutanud oma koha tarbija teadvuses

Majandus → Interaktiivne turundus
72 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Brandy

Nimetatud vaadid annavad brändile magusa puuviljamaitse. Saksamaal valmistatakse brändid tavaliselt veinist mis on valmistatud Itaalias, Prtantsusmaal või mujal. Saksa brändi Weinbrand, küpseb vähemalt pool aastat tammevaadis. Brändit toodetakse veel Armeenias, Aserbaidzhaanis, Gruusias, Ukrainas, Moldovas, Usbekistanis, Lõuna Aafrikas, Austraalias ja muudes maades. Küll on aga kõigile brändidele omane asjaolu,et piiritus laagerdatakse vaadis. Just tammevaatides omandab brändi iseloomuliku värvi ja aroomi. Brändid ehk laagerdunud veinidestilllaadid, mida valmistatakse lahjast viinamarjaveinist destilleerimise teel. Brändid on reeglina erineva vanuse ja erinevate kvaliteetidega destillaatide segud. Aitäh!

Toit → toiduainete sensoorse...
7 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

22) Kes või mis on early adopter? Millises toote elutsükli faasis toimub toote tutvustamine? Early adopter on klient, kes on nõus toote varase kasutamise eest rohkem tasuma (toode võib selles faasis olla ka sootuks odavam) kui hilisemad kasutajad; soovib uut toodet võimalikult vara testida/kasutada – nt uued infotehnoloogilised vahendid. Toote tutvustamine toimub toote sisenemisfaasis. 23) Mis on bränd? Kuidas on seotud mõisted brändi identiteet ja brändikuvand (imago)? Bränd on väärtusloomesüsteem, mis kätkeb funktsionaalset kasu, lisaväärtust ja lubadust, mida tarbijad väärtustavad piisavalt, kulutamaks selle peale oma raha. Brändi identiteet on ettevõtte arusaam brändist, mida üritatakse kliendile edastada. Imago kujuneb tarbija peas ja tarbija tegelik arusaam brändist. Mõisted on seotud läbi sõnumi edastamise ja dekodeerimise.

Majandus → Turunduse alused
50 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Brändy power point

minimaalselt 2 aastat V.S.O.P küpsenud tammevaadis minimaalselt 4 aastat X.O küpsenud tammevaadis minimaalselt 6 aastat Brändid on vahel magustatud või maitsestatud. Omapärasemad neist Hispaanias Jerezi piirkonnas valmistatud brändid, mida laagerdatakse vanades serrivaatides. Nimetatud vaadid annavad brändile magusa puuviljamaitse. Saksamaal valmistatakse brändid tavaliselt veinist mis on valmistatud Itaalias, Prtantsusmaal või mujal. Saksa brändi Weinbrand, küpseb vähemalt pool aastat tammevaadis. Märgistus uralt või alter tähendab brändit mis on vaadis küpsenud rohkem kui aasta. Brändit toodetakse veel Armeenias, Aserbaidzhaanis, Gruusias, Ukrainas, Moldovas, Usbekistanis, Lõuna Aafrikas, Austraalias ja muudes maades. Küll on aga kõigile brändidele omane asjaolu,et piiritus laagerdatakse vaadis. Just tammevaatides omandab brändi iseloomuliku värvi ja aroomi. Lõpetuseks :

Toit → Joogiõpetus
37 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Prada

Prada Ajalugu • Firma loodi aastal 1913 Milanos, Itaalias • Põhikaubaks olid nahast tooted. • Rajajateks vennad Mario ja Martino Prada. • Aastal 1970 liitus firmaga Miuccia Prada  (66), kes 1978. aastal võttis firma juhtimise  üle ning on praeguseni koos abikaasa  Patrizio Bertelliga firma juht. • On vanim moetootja Euroopas. Firma  kuulub siiani perele. Brändi kujunemine • Esimene kollektsioon käekotte avaldati aastal 1979  ning need muutusid kohe väga populaarseteks. • Tooteid hakati eksportima erinevatele Euroopa  kaubamajadele. • 1983. aastal avati teine Prada butiik Milano  kesklinnas ning samal aastal hakati ka mujal  Euroopas mitmeid Prada poode avama. • 90ndatel sai Pradast staatuse sümbol. • Tänaseks pakub firma suurt valikut nii meeste kui ka  naiste riideid, jalanõusid, prille, käekellasid ja  lõhnaõlisid. Levik • Päritolumaaks Itaalia • Maailmas on 250 poodi...

Geograafia → Geograafia
4 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

 Tootekontseptsioon – seda iseloomustab kvaliteet. Ettevõtte eesmärk on toote arendamine (innovatiivsus) ja anda tootele lisandväärtust ja kvaliteeti. Ohud ja probleemid rakendamisel: liiga kallis toode – selle tõttu vähe tarbijaid ning kliendid ei pruugi mõista toote väärtust.  Müügikontseptsioon – seda iseloomustab agressiivne müük. Ettevõtte eesmärk on toote müümine. Ohud ja probleemid rakendamisel: tarbijad eemalduvad, brändi negatiivne maine.  Turunduskontseptsioon – seda iseloomustab tarbijate vajadused. Ettevõtte eesmärk on kõrgema tarbija väärtuse loomine (kohaletoimetamine ja kommunikatsioon) ja ettevõtte kasum.  Sotsiaalse turunduse kontseptsioon – seda iseloomustab tarbija ühiskonna kui terviku heaolu. Ettevõtte eesmärk on keskkonnasäästlik tootmine, rõhumine mõistlikele tarbimisharjumustele, mõtlemine pikemas perspektiivis ja

Majandus → Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Mõisted, jookide tehnoloogia

Müts (cap) ­ tihe fermenteeruva veini pinnal ujuv kestade kiht. N.P.U. ­ kolmanda (kõrgeima) grupi konjak. Nalivka ­ marja- või puuviljaliköör, nimetus vene keelest. Napoléon ­ see nimi lisatakse originaalkonjaki nimele juhul. Kui konjak on 6 aastat laagerdunud; kolmanda (kõrgema) grupi konjak. Nastoika ­ marjadel või puuviljadel seisnud viin Palsam ­ kange jook, mis sisaldab taimede eeterlike õlisid ja vaikusid. Pisco ­ Ladina-Ameerika brändi. Portvein ­ piiritusvein, alkohos. 17-20% (suhkrut 7-14%), seisnud vaadis vähemalt 3 aastat. Pulque ­ Mehhiko odav taimeõlu; rikneb nii kiiresti, et tuleb juua samal päeval. Puns ­segajook, keede-d rummist v. viinast, suhkrust, sidrunimahlast jm maitsea-t. Reserve ­ teise grupi konjak, vanust vähemalt neli aastat. Riisiviin ­ vt arrak. Riisling ­ rohekasvalge kuldse helgiga vein ja sampanja, Reini-äärsele viinamarjale.

Toit → Toiduaineõpetus
16 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turundussõnaraamat

müügitoetus tegevus, millega antakse teada toote positiivsetest omadustest ja veendakse tarbijat ostma turustus ehk müügikoht tegevuskoht, kus tarbijale tehakse toode kättesaadavaks lahendus tarbijale turundaja müüb tooteid, klient ostab väärtust või lahendust mingile probleemile puudulik tarbija ei taju erilisust, kuna brändi sõnum pole arusaadav positsioneerimine ülepakutud tarbija ei tunneta, miks ta peaks brändi eest rohkem maksma positsioneerimine kahtlustäratav tarbija suhtub umbusuga pakkujasse, brändi omadustesse ja positsioneerimine hinda eksitav positsioneerimine brändi positsiooni muudetakse pidevalt ebaoluline mida nõrgem on side brändi ja tarbija vahel, seda tõenäolisem, positsioneerimine et brändil ei ole kohta tarbija elus

Logistika → Logistika alused
4 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk

1. integreeritud lähenemise, 2. kliendikesksuse, 3. firma ja kliendi suhete pikaajalise arendamise, 4. turunduskommunikatsiooni promotsioonist laiema tähenduse mõistmise ja 5. turunduskommunikatsiooni planeerijate tiheda koostöö poolest. (H. E. Spotts, D. R. Lambert, S. E. Moriarty). Integreeritud turunduskommunikatsioon on mitme erineva kommunikatsiooni kanali kasutamine, mis võimaldab jõuda erinevate tarbijarühmadeni (nt TV brändi kuvandi kujundamiseks ja müügikohareklaam müügikäibe tõstmiseka sama kampaania käigus). (6: lk75, 76). Integreeritud turunduskommunikatsiooni eesmärgid ja tulemused Schultz ja teised rõhutavad, et integreeritud turunduskommunikatsiooni plaanide koostamine nõuab ülevaatlikku lähenemist ning ,,kogu pildi" nägemist. On möödapääsmatu, et ettevõte koostaks integreeritud turunduskommunikatsiooni strateegia, mis arvestaks ettevõtte tegevuse, protsessidega ning praktikatega

Majandus → Majandus
58 allalaadimist
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

kliente lojaalsetena hoida. Praktikas on keeruline sisse viia lojaalsusprogrammi, mis vastaks kõikidele lojaalsuse teoreetilistele juhistele, kuna puudub universaalne teoreetiline alus. 4 Lojaalsust vaadeldakse sageli kui ainult käitumist. Selline mõtteviis jätab kõrvale motivatsiooni, mis lihtsalt jälgib ning mõõdab, mitu korda tarbija ostab ühes tootekategoorias mingit brändi tingimusel, et teised aktsepteeritavad tooted või teenused selles kategoorias on ostjale kättesaadavad. Seega võib öelda, et käitumusliku lähenemisviisi kohaselt on lojaalsus suhe tootekategooria ühe brändi ostukordade ja kogu kategooria ostude vahel. Selle määratluse alusel võib väita: - kliendilojaalsuses eksisteerivad astmed, mida on võimalik väljendada proportsioonina või protsendina 0 ­ 100%,

Majandus → Klienditeenindus
233 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Frantsiis

TALLINNA TEHNIKA ÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärindus Alisia Vassiljeva TABB14 FRANTSIISIIDEE Kodutöö Õppeaine: Ettevõtluse alused Õppjõud: Juhan Teder Tallinn 2016 FRANTSIISIIDEE Kodutöö Frantsiisi ajalugu Pikk ajalugu maailmakuulsa brändi nimega Gold's Gym algas veel 1965. aastal. Just sellel aastal asutas Joe Gold oma esimese omapärase jõusaali linnas Veneetsia (California, USA). Selleks oli Gold’s gym, mis sai pöördepunktiks kulturistidele ning oli väga populaarne, vaatamata selle määrdunud ja räpasele varustusele. Jõusaalis valitses hästi omapärane atmosfäär, mis sobis suurepäraselt sportlaste nii keha- kui ka vaimu arendamiseks. 1977. asutas Joe Gold oma ülemaailmse jõusaaliketi

Varia → Kategoriseerimata
3 allalaadimist
thumbnail
3
docx

MOELOOJATE OMAKAPITAL

Keila Kool Statistikatöö SUURIMA OMAKAPITALIGA MOELOOJAD Martina Lindus 11.klass Keila 2014 Rikkaim disainer 2014 aasta seisuga on 64 aastane itaallanna Miuccia Prada. Prada moemaja ning Miu Miu brändi loojal on 11,1 biljoni dollari suurune omakapital. Suure edu saavutanud Miuccia on 2014 aastal Forbesi poolt avaldatud ’’maailma mõjukamate naiste’’ pingereas 75ndal kohal. Kaasmaalane Giorgio Armani asub 9,6 biljoni dollari suuruse omakapitaliga rikkaimate moeloojate edetabelis 2. Kohal. 80 aastane Armani brändi looja on ka suur spordihuviline. Ta on korvpallimeeskonna Milano Olimpia omanik ning on korduvalt kujundanud Inglismaa jalgpallikoondise vormi. 3

Majandus → Majandus
5 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Joogiõpetus

Alkoholi % Õlled .4-6 Lahjad veinid .6-12 Kanged veinid .11-17 Koore- ja munaliköör 15-22 Kanged joogid Alkoholi % Piiritus .95,5-96,8 Viin .38-58 Konjak ja brändi .40-45 Rumm .45-75 Viski .40-45 Liköörid .17-45 Lahjad alkohoolsed joogid Lahjad veinid valmistatakse viinamarja või muude marjade mahladest alkohoolsel kääritamisel. Veini ajalugu ja tänapäev · Noa jõi esimesena veini ­ kasvatas viinamarjad ja tegi veini! · 30-50 laiuskraadi vahel kasvab viinamari

Toit → Joogiõpetus
30 allalaadimist
thumbnail
6
docx

TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED

(mitu tähendust) ­ Turundus on äritegevus, mis on suunatud toodete ja teenuste liikumisele tootjalt tarbijani (AMA, 1950 aastad). Turundus on info, toodete ja teenuste kontseptsiooni, hinna, toetuse ja turustuse planeerimine ning teostamine, realiseerimaks individuaalseid ja organisatsioonilisi eesmärke (AMA, 1980 aastad). 4. Kirjelda tarbija on ostuprotsessi. - Tarbija ostuprotsess on eelarve planeerimine, toote, kaupluse, brändi ja makseviisi valimine. 5. Mis on positsioneerimine? - Positsioneerimine on toote/teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija teadvuses. 6. Mis on segmenteerimine? - Segmenteerimine on eraldamine. Segmendid peavad olema eristuvad, mõõdetavad, ligipääsetavad, olulised ja stabiilsed. 7. Mis on strateegiline turundus? - Strateegiline turundus on analüüsidele orienteeritud protsess.

Muu → Turunduskommunikatsioon
30 allalaadimist
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

Kursuse sisu: 1.Turunduse juhtimine ettevõttes. Turundusliku idee hindamine, eesmärgi saavutamine lähtudes turu trendidest ja vajadustest. Toote ja teenuse sarnasus-erinevus. Turundusmeetmestik(McCarthy 4P-d).. Toode ja teenus, tootearendus. Unikaalse müügiargumendi väljaselgitamine - USP. Hind, hinnakujunemise protsess ja seda mõjutavad tegurid. Juhtumianalüüsid ja grupitööd, näiteks: 3 inimest grupis. Toodetele/teenustele mõeldakse välja või täpsustakse USPd 3. Brändi strateegiad, funktsioonid ja juhtimine. Brändi alustalad, assotsiatsioonid. Brändi väärtuste juhtimine. Brändi finantsväärtus. Brändi tarbijaväärtus. Grupitööd, arutelud, näiteks: Brändi kogemus ja firma lubadused kliendile konkreetse ettevõtte näitel. 4.Turg ja selle prognoosimine. Turu prognoosimine. Turu-uuringud. Turundusuuring, turundusuuringu etapid. Uuringute jagunemine ja tüübid. Uuringu läbiviimise etapid. Andmete kogumise meetodid

Majandus → Majandus
57 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun