Värviline müügipsühholoogia
Müügikultuur
Värviline müügipsühholoogia
Selleks, et toimuks edukas müük on oluline tunda psühholoogiat. Müügipsühholoogia peab
arvestama paljude aspektidega.
Klassikaline psühholoogia väidab, et inimene tajub maailma põhiliselt viie meelega nägemise,
kuulmise, haistmise, maitsmise ja kompimise abil, kusjuures 80%informatsioonist saadakse
nägemismeele kaudu. Inimene eristab värve nagu helisidki vastavalt silma ja kõrva võimalustele.
(http://www.hariduskeskus.ee/opiobjektid/varvusopetus/vrvipshholoogia.html)
Oma iseseisvas töös käsitlen värvide mõju. Käsitlen seda teemat, kuna värvide psühholoogiat on
uuritud väga põhjalikult ja antud teema kohta on piisavalt palju materjali ka eesti keeles. Töös toon
ara ka neli tuntud firma logo, mis on müügi osa ja kirjeldan/analüüsin lühidalt nende värvilahendusi.
Värvid turunduses sisaldavad alati mingit sõnumi...