Baasinformatsioon:
Karburaator on tehases standardselt
reguleeritud, varustades mootorit igal
töörežiimil optimaalse kütuse ja õhu
seguga.
Seda karburaatorit on võimalik
reguleerkruviga ainult vähesel määral
reguleerida.
Standardseadistus:
: pange mootor seisma
: kontrollige õhufiltrit – vajadusel
puhastage või vahetage filter välja
: kontrollige summuti sädemepüüdja
võrku* – vajadusel puhastage või
vahetage võrk välja
H = keerake maksimumpöörete
reguleerkruvi vastu kellaosuti
liikumise suunda kuni tõkiseni
(max 3 / 4 pööret)
L = keerake tühikäigu segukruvi kellaosuti
liikumise suunas – kuni tõkiseni –
ning seejärel veel 1 / 4 pööret tagasi
________________________________________________
Karburaator
ETTEVAATUST
Käivitamisel peaks tühikäigu regulaator (T) olema reguleeritud selliselt, et saekett
ei liiguks.
Kui karburaatoriga esineb muresid, kontakteeruge edasimüüjaga.
T: Tühikäigu regulaator
• Ärge reguleerige karburaatorit, kui see ei ole vajalik.
• Karburaatori reguleerimiseks tehke alljärgnevat:
- Pärast mootori käivitumist laske mootoril mõned minutid tühikäigul soojeneda.
- Pöörake tühikäigu reguleerijat (T) vastupäeva kuni saekett peatub.
- Pöörake tühikäigu reguleerijat (T) vastupäeva veel lisaks 1/2 pööret.
- Kiirendage täisgaasiga, et kontrollida sujuvat üleminekut tühikäigult täisgaasile.
0 1. Puhasta ja kuivata õhufilter. 2. Veendu et küünal oleks korralik, võimalusel paigalda uus. 3. Kui on käsitsi suvise ja talvise režiimi vahetus, siis veendu, et oleks valitud ajakohane režiim. 4. Täida kütuse- ja õlipaak. 5. Tee saega (u 10..15 min talvel / 5...10 min suvel) tööd, et mootor saavutaks õige töötemperatuuri. 6. Keera gaasihoova tugikruvi väljapoole (st. gaasi siibrit kinni poole), kuni mootori pöörded langevad liiga madalale. 7. Keera segukruvi väljapoole niikaua, kui mootor veel ühtlaselt käib (võimalikult välja, kuni mootor puterdama hakkab ja nõks tagasi). 8. Kui tühikäigu pöörded on nüüd liiga kõrged, siis korda punkti 6 ja 7, nii kaua kui leiad optimaalsed pöörded, mil mootor käib ühtlaselt aga ketti veel kaasa ei vea. Juhul kui mootor vajab enne reguleerimist kiiremaid pöördeid, keera töötaval mootoril ettevaatlikult mõlemat kruvi väljapoole (väldi mootori seiskumist), niikaua kui pöörded on tühikäigu jaoks liiga kõrged ja alusta punktidega 6; 7. -
MaarikaA.