Kategoorias klienditeenindus leiti 2 faili

Majandus >> Klienditeenindus
klienditeenindus - strateegia, elemendid jne... Klienditeeninduse strateegia eesmärgid – 1. endada ettevõtte kasumit optimaalse teenindustaseme juures 2. viia ettevõtte sisemine potentsiaal vastavusse klientide vajadustega 3. fokuseerida jõupingutused selliste teenuste pakkumisele, mis annavad ettevõttele konkurentide ees täiendavaid eeliseid Klienditeeniduse elemendid – 1. Info tellimuse kohta.
Eestlaste vastuseis ja vastuväited ostu-müügisuhtlemises tehingus
4
docx

Eestlaste vastuseis ja vastuväited ostu-müügisuhtlemises/tehingus

Eestlaste vastuseis ja vastuväited ostu- müügisuhtlemises/tehingus Müümine on tarbijale ja tema soovide ja vajaduste rahuldamisele suunatud tegevus. Me kõik oleme müüjad, sest müümime ei tähenda ainult mingisuguste kaupade vahendamist. Peale füüsiliste kaupade müüme meie oma oskusi, oma ideid. Hea müügioskus on igasuguse ärilise edu alus. Muidugi pole mingisug...

Klienditeenindus - Lääne-Viru Rakenduskõrgkool
9 allalaadimist
Nõuandeid kliendile - ettekande tekst
2
docx

Nõuandeid kliendile - ettekande tekst

Millegipärast on juurdunud arvamus, et nägemine on midagi sellist, mis on meile garanteeritud, hoolimata sellest, et me oma silmade ja nägemise eest sugugi hoolt ei kanna ­ isegi mitte 2 minutit, kaks korda päevas, nagu me oma hammaste tervishoiule pühendame. Kui meil oleks sisse harjutatud sarnased harjumused oma nägemise ja silmade tervise eest hoolt kanda, siis oleks silmade tõttu kannatavaid inimesi olu...

Klienditeenindus -
4 allalaadimist