Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"Brändi" - 425 õppematerjali

thumbnail
14
pdf

Brändi juhtimine eksam konspekt

Tugevatel brändidel on omadus siduda end kliendiga, tagades sellega koostöö ka tulevikus. Brändid aitavad inimestel teha valikuid, luues konkurentsieelise ning saavutades ajutise hinnaalanduspakkumise teiselt tootelt. Brändid on suunatud edule ja konkurentsile. Strateegiliselt saab end väljendada erinevalt: kujundus, emotsionaalsus, värvid, jne. Kõige olulisem brändil on lahti mõtestada see, mida tahetakse edastada, kui pikk peaks olema konkreetse brändi eluiga ja elukäik. Brändimine on meetod, millega eristada oma toode konkureerivatest toodetest. Bränd on tarbijatele, et väärtustada kaupa, mida tarbija ostab. Bränd tekib alles siis, kui toodet on võimalik ka tarbijale vastuvõetavaks teha. Brändid on ,,lubadused", mis on loodud tarbijate meeltes. Veel üheks tähtsaks brändide omaduseks on see, et bränd peab olema avalikult tuntud. Brändid kujutavad...

Brändi juhtimine
138 allalaadimist
thumbnail
7
pptx

Brändi

Liviko valikus on esindatud tuntud brändid nii Hispaaniast, Prantsusmaalt kui ka Bulgaariast. Meie kuulsaimad kaubamärgid pärinevad Hispaania legendaarsest Brandy de Jerez `i piirkonnast, mida täiendavad brändid naaberpiirkonnast Montillast, kus valmistamise seadused ei ole nii ranged ning seetõttu hind soodsam. (Liviko andmete põhjal) Brändi ajalugu Brändi Ajalugu Nimetus brandy, mis on hollandlastelt laenatud sõna brandewijn mugandus ning pärineb märksa hilisemast ajast kui jook ise, tähistas algselt liigsest veest vabastatud veini kontsentraati. Laevaomanike meelest oli suurte veinivaatide vedamine mitme maa ja mere taha ülearu tülikas, kokkukuivatatult ehk nö tihendatult võttis sama joogipoolis mitu korda vähem ruumi, säilis paremini ning muutus aja jooksul järjest maitsvamaks....

Toiduainete õpetus
15 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Tööleht brändi kohta.

1. Mis ajast pärinevad esimesed teated brändilaadsete jookide valmistamisest ? 2. Mis on brändi parim serveerimistemperatuur ? 3. Millest algab brändi tegemine ? 4. Mis Vaate kasutatakse parimate armanjokkide tegemisel ? 5. Mille järgi on Hispaania tippbrändi nimetatud ? 2. Täida lüngad. ...... tippkvaliteet on eeskujuks paljudele praegustele ja tulevastele konjakitootjatele. ....... kujutab endast erinevas küpsusastmes oleva baaspiiritusega vaatide süsteemi, mille täitmine ja tühjendamine toimub ....... . See osa vanimast ......... , mis läheb villimisele, asendatakse sama koguse...

Klienditeenindus
4 allalaadimist
thumbnail
9
ppt

Brändi

sajandist. Prantsusmaal, Armagnaci piirkonnas arvestatakse selle ajalugu aastast 1285, mil paavst Clemensi (1264­1314) ihuarst Arnaud de Villeneuve destillatsiooniprotsessi käiku esmakordselt kirjeldas. Nimetus brandy, mis on hollandlastelt laenatud sõna brandewijn mugandus ning pärineb märksa hilisemast ajast kui jook ise, tähistas algselt liigsest veest vabastatud veini kontsentraati. Brändid Metaxa. Selle brändi puhul käib vaidlus, kas tegemist puhtakujulise brändiga, sest tootmisel lisatakse muskaatviina. Samas ei vähenda tehnoloogilised eripärad toote popuraasust ei kodumaal Kreekas kui väljaspool seda. Metaxa puhul on etiketil märgitud tärnidega, kui kaua on ta küpsenud tammevaatides. Calvados. See on õunabrändi mida toodetakse Pranstsusmaal Calvados`e maakonnas. Esimene kirjalik viide aastast 1553. Aastast 1942. omab kalvados Appelation d`Origne Controléé staatust, mis...

Joogiõpetus
15 allalaadimist
thumbnail
36
pptx

Brändi

sajandist. Ilmselt olid need foiniiklased ja roomlased, tänu kellele veinivalmistamise kunst levis üle kogu Lõuna-Euroopa. 17. sajandi alguses oli brändi üks olulisimaid tooteid Prantsusmaal, mis aitas kaasa majanduse kasvule. See levis läbi Hollandi Inglismaale, Kaug-Idasse ja Ameerikasse. Brändi on alkohol, mis on destilleeritud puuviljadest. Sõna brändi tuleneb inglise sõnast brandy, mis on lühend sõnast brandywine, mis oma korda tähendab ,,põletatud vein’’. Brändit võib valmistada kõikvõimalike puuviljade mahladest ja pressimisjääkidest, mida on võimalik kääritada. Erinevad brändid Kõige kuulsam brändi on kahtlemata konjak, mis on oma nime saanud Cognaci linnakese järgi Prantsusmaal. Brändit, mis on toodetud mujal Prantsusmaal või mujal maailmas, ei tohi ametlikult konjakiks kutsuda...

Joogiõpetus
8 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Essee "Kuidas mood meid mõjutab?"

Keegi ostab ainult sel põhjusel, et olla nagu teised, tunnetada, et ta on osa millestki suurest, kuid see miskit, pole enamat kui hulk rahvast sarnaste asjadega. Kas on tõsiselt mõtet maksta 200-300 eurot rohkem pooleldi hammustatud õuna logo eest? Milleks? Kas me tõsiselt oleme nii lollid, et ei oska ise mõelda, mis meil vaja on? Tegelikkuses meid mõjutab mass.Iga inimene, kes on ostnud mõnda kuulsa brändi toote, teeb selle veel tugevamaks. Samuti võtame näiteks vee Evian'i, vesi nagu vesi, kuid ei, me oleme nõus maksma 40-50 eurosenti rohkem ja miks? Jah, see vesi võib olla maitsev, kuid ütleks, et ca 70% sellest on lihtsalt pähe surutud reklaamiinimeste poolt, kõlab võib-olla naljakalt, kuid tõsi. Iga ost, on nagu uus elu, et anda mingile asjale uut elu, peab teadma põhjust milleks? Keegi ei keela kasutada seda tootjat, mis sulle meeldib aga peab oskama põhjendama...

Brändi juhtimine
5 allalaadimist
thumbnail
16
pptx

Prada SWOT analüüs tekst

Liisa Sõgel PRADA ● Mario Prada ● 1913, Milano ● Fratelli Prada (Prada vennad) ● nahktoodete pood ● Miuccia Prada ● seljakotid ja anumad ● aksessuaarid ja rõivad ❖ jalanõud, kohvrid, kellad, parfüümid, kosmeetika, prillid, telefonid ● meestele ja naistele ● vanakooli Itaalia kvaliteet ● kaasaegne mood Tugevad küljed ❖ austatud moemaja ❖ unikaalne kujundus ❖ mitmed poed maailmas ❖ suur ja truu klientuur ❖ pidev keti laiendamine ❖ läbimõeldud strateegia ❖ hea turundus Nõrgad küljed ❖ kauba tootmine pole loodusesõbralik ❖ 57% toodetest on nahast ❖ nõrk osalemine e-kaubanduses ❖ väga kallid tooted ❖ tuntus uutel turgudel Võimalused ❖ innovatsioon ❖ allhanke tootmine ❖ sissepääs arenevatele turgudele ❖ noorema põlvkonna tarbijad ❖ koostöö tuntud ettevõtetega Ohud ❖ konkurents Louis Vuitton, Hermes, Gucci ❖ asenduskaup ❖ potentsiaalsed tulijad ❖ kiirmoefirmad (Zara, H&M) ❖ muutused majanduses ...

Brändi juhtimine
17 allalaadimist
thumbnail
31
odt

Joogiõpetus

Tänu sellele rikastavad meie joogivalikut sellised marjad nagu: · Konjak · Grappa · Brändy · Marc · Armanjak · Vermut · serri · Madeira · ja teised kanged veinid Mis on konjak? Konjak on valgetest viinamarjadest ( peamiselt Uguri Blanc sordist, vähesed määral ka Colomarb ja Folle Blance) valmistatakse brändi , mida toodetakse Cognac´i linnas ja maakonnas. Valmistamiseks kasutatavad viinamarjad peavad olema kasvanud Prantsusmaal rangelt kindlaks määratud piirkonnas- Charentes´es ( 16 ja 17 Department) ja väikeses osas Deux Sevres´is. Konjakit hakkati teadlikult valmistama ja tarbimiseks tootma 17 sajandi esimesel poolel. Esimese konjakimarjana on 1643 aastal registreeritud Augier. Suurtest konjakitootjatest asutati kõige varem Martell- 1715 aastal. Valmistamine...

Joogiõpetus
193 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Alkoholi ajalugu ja liigitus.

Järeleproovimisel osutunud kõik sulatõeks ja nii hakatudki Cognacis brouillisd edaspidi kaks korda destillerima. Fakt on, et esimesena kõigi omataoliste seas kanti just Gourry de Chadeville'i suguvõsale kuuluv Domain de Chadeville aastal 1619 Cognaci piirkonna registrisse. Teoreetiliselt on brändi tootmine järgnenud sajandite jooksul suuresti muutunud, keemiaalased teadmised on täienenud, destilleerimis- ja villimisseadmed on kaasajastunud, tootmisareaal laienenud ning mõnede regionaalsete tipptoodete kaitseks on täpselt paika pandud ka nende nimekasutusõigus. Tegelikult tehakse nüüdki suur osa tööst mehaaniliselt või lausa käsitsi ning lõpptulemuse kvaliteet oleneb endiselt ilmast ja inimesest. 2 Kalvadose ajalugu...

Keemia
72 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Brandy

Nimetatud vaadid annavad brändile magusa puuviljamaitse. Saksamaal valmistatakse brändid tavaliselt veinist mis on valmistatud Itaalias, Prtantsusmaal või mujal. Saksa brändi Weinbrand, küpseb vähemalt pool aastat tammevaadis. Brändit toodetakse veel Armeenias, Aserbaidzhaanis, Gruusias, Ukrainas, Moldovas, Usbekistanis, Lõuna Aafrikas, Austraalias ja muudes maades. Küll on aga kõigile brändidele omane asjaolu,et piiritus laagerdatakse vaadis. Just tammevaatides omandab brändi iseloomuliku värvi ja aroomi. Brändid ehk laagerdunud veinidestilllaadid, mida valmistatakse lahjast viinamarjaveinist destilleerimise teel. Brändid on reeglina erineva vanuse ja erinevate kvaliteetidega destillaatide segud. Aitäh!...

TOIDUAINETE SENSOORSE...
7 allalaadimist
thumbnail
29
ppt

Ingliskeelne presentatsioon "Coco Chanel"

Coco Chanel Gabrielle Bonheur Chanel · Pioneering French fashion designer · Founder of the famous fashion brand Chanel Coco Chanel Wearing her trademark- classical pearls Early life · Born on 19 August 1883 in France · Daughter of traveling salesman Albert Chanel and Jeanne Devolle · Tracing of her roots · Five siblings: two sisters and three brothers · Mother's death · Orphanage years Young Coco Chanel At the age of 19 The Beginning of CHANEL · Dream of becoming a famous fashion designer · The name ­ Coco · Affair with the French millionaire Étienne Balsan · Designing hats as a hobby · First shop The first CHANEL store Opened in 1913 Gabrielle Chanel with her sister Adrienne Sisters standing in front of Coco's first fashion Boutique The Chanel empire · Gaining reputation · False history for her humble beginnings · Simplicity of the clothes · A Chanel couture jacket · First signature fra...

Inglise keel
15 allalaadimist
thumbnail
8
pptx

Marlboro

Marlboro Spearmint Marlboro Peppermint Marlboro Windmill Sigarettid: Marlboro 100's Marlboro Red Label Marlboro Gold Pack Marlboro Silver Pack Marlboro Menthol Blue Pack Miks on Marlboro populaarne Marlboro brändi promotakse filmides Ta on üks esimesi tubakafirmasid Talle kuulub enamus tubaka turust Erinevad tooted Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Suitsetamine kahjustab tervist Click to edit Master text styles Second level Third level...

Geograafia
8 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum – üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus Reklaam on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. (C.Bovee, W. Arens. (1989). Contemporary Advertising) • Reklaam on tarbijale suunatud kaupade või teenuste tasuline avalikustamine. (D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria) • Reklaam on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. (L. Priimägi. (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara) • Reklaam on teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise e...

Reklaamipsühholoogia
57 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise alused

4)Pargi.ee (telefoni äpp) USP : mugav parkimise teenus, mida saab kasutada autost väljaminemata ning raha kaasaskandmata. Kõike, mida on vaja selle äppi kasutamiseks on telefon ja internetipangale ligipääsu võimalus 2. Leia piisavalt tuttav Eesti mikro- või väikeettevõte. Koosta esitlus selle ettevõtte toote või teenuse brändi loomisest ja positsioneerimisest. Tutvustan väikeettevõtet Karimus, kes tegutsevad Eesti turul juba üle 20 aastat. Brändi loomisel aitasid neid sellised turundamismeetodid nagu: ajalehe-, tele- ja raadioreklaamid. Nende mööbel on ainulaadne ja kordumatu; disainerid suudavad kaasajaga kaasas käia, üritades külastada erinevaid messe nii Eestis, kui ka välismaal. Ettevõte Karimus positsioneeris ennast kalli ja kvaliteetse toodanguga. Nende loosugiks on, et...

Majandus
43 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise aluste eksam

 Turunduse mõiste.   Toode ja teenus ­ erinevus ja sarnasus. • Turunduse on tegevususe süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused  ning müüja eesmärgid. Turundus on selliste tegevuste leidmine selleks, et tekkiks müük.  • Toote ja teenus on mõlemad valmistatud selleks, et tarbijate vajadusi rahuldada. Nende  erinevus seisneb sellest, et üks on materjaalne tein mitte materijaalne hüvitis.  2. Turundusmeetmestik. McCarthy P­d.   Unikaalne müügiargument. Eristumise vajalikkus turunduses. • Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks. • McClarthy lõi 4P mudeli : Toode(millist sortiminti, kvaliteediga, kuidas pakendatud, milline  garantii), hind(baashind, allahindlused, makseperriood, krediiditingimused), müügikanal ehk  turustus, turunduskommunikatsioon ehk Toetus(kuidas antakse teada pakkumise olemasolust ...

Majandus
84 allalaadimist
thumbnail
74
doc

Kuluarvestus

 Üksikute kulude mõõtmine, et vastu võtta otsuseid erinevates ärisituatsioonides  Tegevuskontroll, et teostada operatiivse juhtimise ja kontrolli ülesandeid. Kulu (cost)– ressursside loovutamine eesmärgi saavutamiseks. Kulu objekt (cost object)– midagi, mille kohta saab või tahetakse teada kulude suurust. Näit. Toode, teenus, projekt, klient, brändi kategooria, mingi tegevus, osakond. Kulude kogumine ja kulude jaotamine. Kulude kogumine (cost accumulation) – kuluandmete kogumine mingil organiseeritud viisil kasutades raamatupidamise süsteemi. Tüüpiliselt toimub kulude kogumine: 1. Kululiikide kaupa ja 2. Kuluobjektide kaupa Kuluobjekt – see, mille kohta tahetakse teada kulude hulka Kululiikide arvestus – Millised kulud tekkisid ettevõttes Kulukohtade arvestus – millistes ettevõtte osades tekkisid kulud...

Kuluarvestus
189 allalaadimist
thumbnail
6
docx

TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED

Turundus on info, toodete ja teenuste kontseptsiooni, hinna, toetuse ja turustuse planeerimine ning teostamine, realiseerimaks individuaalseid ja organisatsioonilisi eesmärke (AMA, 1980 aastad). 4. Kirjelda tarbija on ostuprotsessi. - Tarbija ostuprotsess on eelarve planeerimine, toote, kaupluse, brändi ja makseviisi valimine. 5. Mis on positsioneerimine? - Positsioneerimine on toote/teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija teadvuses. 6. Mis on segmenteerimine? - Segmenteerimine on eraldamine. Segmendid peavad olema eristuvad, mõõdetavad, ligipääsetavad, olulised ja stabiilsed. 7. Mis on strateegiline turundus? - Strateegiline turundus on analüüsidele orienteeritud protsess....

Turunduskommunikatsioon
29 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kaasaegne personalitöö

Kaasaegne personalitöö Jätkusuutlikus ettevõtluses peitub tugev ärikaasus. Õigesti juurutatuna loob see väärtust, säästab raha, soodustab innovatsiooni, vähendab riske, tugevdab ettevõtte brändi ning tõstab nii töötaja kui kliendi lojaalsust. Meelitamaks ligi ja säilitamaks parimaid töötajaid, peavad ettevõtted leidma viise loomaks sidemeid, mis baseeruvad enamal kui rahalistel preemiatel. Viimasest olulisem on luua töötajatega suhted, mis tuginevad millelgi, mille suhtes töötajad kirge tunnevad. Oluline on luua töötajatega suhted, mis tuginevad millelgi, mille suhtes töötajad kirge tunnevad. Töötajad soovivad töötada ettevõtetele, mis jagavad nendega ühiseid...

Personali juhtimine ja...
9 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Alkoholid

Kõrgema kontsentratsiooni saavutamiseks destilleeritakse segu kuni 80° C juures. Pärast (sageli mitmekordset) destilleerimist saavutatakse alkoholi mahuosaks kuni 96 %. Saadud produktid lahjendatakse kangete alkohoolsete jookide saamiseks veega. Kääritamisel saadud alkohoolsed joogid: Õlu, vein, siider, sampanja, sake, sonti, kumõss, kilju, mõdu, pulke, soju jt. Destilleerimisel saadud alkohoolsed joogid Viin, viski, konjak, brändi , liköör, rumm, dzinn, tequila, kalvados, slivovits, grappa, absint, akvavit, nastoika, piiritus, puskar, pontikka jt. Segujoogid: Portvein, kokteilid jt. Muud alkoholi sisaldavad tooted: Denaturaat, odekolonn ja muud kosmeetikatooted, mitmesugused lahustid, puhastusvahendid, vedelkütused jmt. ALKOHOLI TARVITAMINE Päevane kahjutu kogus olevat 30ml meestel ja 20ml naistel, selle ületamisel on tegu juba organismi järjekindla mürgitamisega...

Keemia
562 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Alkoholid ja fenoolid

7,5% Veini valmistatakse peamiselt viinamarjamahlast, mis on rikas glükoosi poolest. Mahl saadakse viinamarjade pressimisel ning kääritatakse pärmi lisamisel. Punased veinid valmistatakse tumedatest viinamarjasortidest, jättes käärimise algul osa marjakestei mahlasse. Valged veinid on valmistatud heledatest viinamarjasortidest. Veinid liigitatakse naturaalveinideks, milles kogu etanool pärineb ainult sama mahla käärimisest, ja piiritusveinideks, mis muudetakse kangemaks etanooli või brändi lisamisega. Naturaalveinid on sageli hapu maitsega, kuna suhkrud on ära käärinud; suhkruid võib pärast käärimist ka juurde lisada, kui soovitakse magusat veinid. Naturaalveinid sisaldavad 8...15% etanooli. Piiritusveinid on enamasti magusad, neile lisatakse viinamarjamahlakontsentraati või suhkruid ja nad sisaldavad tavaliselt 15...20% etanooli. Puuvilja-ja marjaveinid valmistatakse vastavate mahlade kääritamisel, lisades...

Keemia
64 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun