Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
Õpetamisel on õpitulemuste kontrollimine muidugi keerulisem ülesanne ega piirdu vaid ühekordse proovi võtmisega ning selle kvaliteet sõltub märkimisväärselt nii õppe-eesmärkide püstitamisest kui ka kontrollimeetoditest ning –vahenditest. 9. Millistes dimensioonides võimaldab kontrollküsimusi iseloomustada õppe-eesmärkide spetsifikatsioon? Õppesisu omandamise tase määratakse tavaliselt B. Bloomi taksonoomia, harvemini R. Gagnè õppetulemuste klassifikatsiooni kategooriates.
Õpetamisel on väga kulukas, aga ka väga tähtis ja oluline, sest tihti on see ainus võimalus, kuidas need lapsed saavad suhelda üksteistega, omandada haridust, et selle kaudu saada positiivne ellusuhtumine võrdselt teiste ühiskonnaliikmetega.
Õpetamisel on väga oluline, milline on õpperuum, selle välimus ja sisustus, õppevahendid ja nende korrasolek, valgustus peab olema piisav, samuti peab olema soojus temperatuur paras, mitte liiga külm või palav.
Õpetamisel on muutunud üha tähtsamaks ärksa õpihuvi kujundamine, õppija varasemate kogemuste ja ootustega avestamine ning efektiivsete õpioskuste kättejuhatamine.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.