Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Õigusaktide kogum - koodeks, kuhu olid koondatud kõik seadusega antud privileegid (nn asutamisürikud Haapsalu asutamiskiri). 1632 Tartu Ülikooli asutamiskiri Gustav Adolfi poolt välja antud.
Õigekirja - ja komavead ei oma nii suurt tähtsust kui põhimõttelised lauseehitusevead või tähenduse vääriti mõistmised, kuigi ka need on eesti keele oskamisel määravad.
Õppekava maht on 210 EAP. Teoreetiliste õppeainete kõrval saavad üliõpilased ka praktikat.Tavaliselt praktika toimub haiglastes, polikliinikutes, tervisekeskustes ja hooldusmajades. Õppimispraktikat on võimalik sooritada ka välisriikides, sest see kõrgkool osaleb mitmetes rahvusvahelistes koostööprojektides.
Õpilase ees - ja perekonnanimi: ____________________________________________________________ Koostöös kirjastusega tänapäev ja ajakirjaga hea laps korraldab keskus algupäraste 0,5 p 77 78 Kool: _________________________________________________________________________________ lastejuttude võistlust.
Õigekeelsussõnaraamatus on iga sõna juures number, mis viitab ühele raamatu alguses esitatud tüüpsõnale.
Õpetajagi on ainult inimene, kuid ometi ootame temalt sageli rohkem, kui teeme seda iseendalt lapsevanemana. Miks? Kas ainult seepärast, et usaldasime oma lapse kooli hoolde ja nüüd muudkui nõuame? Aga ise? Ehk tasuks siis ka iseenda ja oma lapse vastu suuremat nõudlikkust üles näidata.
Õnnelikumad meist on pidanud sellele vaid tunnistajaks olema, aga kõigil nii palju ei vea. Koolikiusamine ei ole kuidagi moodi seotud kooli suuruse, asukoha või astmega, kiusaja tegude taga on üldjuhul siiski kehv kasvatus või isiklikud probleemid.
Õpetaja kohuseks on koolis vägivalda ära hoida, aidata kaasa lapse normaalsele arengule, julgustada last, olla valvas, sest õpilane peab väga palju aega oma ajast, veetma koolis. Kool ei tohi muutuda õpilasele ebameeldivaks kohustuseks.
Õpetajaraamat on valminud projekti “Koolieelsetes lasteasutustes eesti keele kui teise keele õppe aluste loomine ja koolitajate koolitamine” raames Mitte-eestlaste Integratsiooni Sihtasutuse Haridusprogrammide Keskuse tellimusena.
Õppekavas on sätestatud, et „põhikooli lõpetaja tunneb lihtsamaid uurimismeetodeid ja kasutab mõnda neist oma õppetöös“ 1. Sellega muutub õpilasteadus senisest väheste entusiastide harrastusest massiliseks tegevuseks.
Õpetaja ülesanne on projektitöö kaudu õpilasi suunata, toetada ning tagada igale õpilasele võimalus jõuda ainevaldkonna eesmärkideni, luua selleks sobiv aktiviseeritud õpikeskkond. Projektitöös osaleja ülesandeks on
Õnneks nüüd on mul vaid astma alastaadium ja pole vaja enam inhalaatorit kasutada ja mul pole astmahooge. Kuid see ei tähenda, et olen astmast täielikult vabanenud, kui suitsetama hakkaksin võib see veel tagasi tulla.
Õpilaste sekka on ilmunud keegi lohusninaline tifliislane, kellel harjaspüsti juuksed, hall moealbilt kitsas bluus ja samasugused püksid — ainukesed selletaolised kogu asutises, sellepärast teatava õilsuse tunnuseks.
Õpilase ees - ja perekonnanimi (tähesuurus 16, bold) • Töö pealkiri (tähesuurus 20, bold) • Töö liik (tähesuurus 16) • Juhendaja nimi (tähesuurus 14) • Töövormistamise koht ja aasta (tähesuurus 16)
Õigekiri on väga oluline ja oskus oma mõtteid selgelt, argumenteeritult ja ladusas-korrektses keeles väljendada ei ole tänapäeval kindlasti vähem oluline kui 10, 20 või 50 aastat tagasi.
Õpilasuurimuste puhul on sageli probleemiks sobiva lähenemisnurga ja õige uurimismeetodi leidmine ning selle kasutamise oskus, kogutud materjali analüüsimine ja tõlgendamine, oma arvamuse sõnastamine.
Õpetamise kõrvalt on selline hobi suurepärane. Eratunde annan ma ka. Tahan, et neiud ja noormehed ikka targad ja nupukad oleks ning et nad ise igale võimalikule probleemile lahenduse suudaksid leida.
Õppevahendid on laual. 1 min. Tunni alustamine Distsipliin * tunni organiseerimine Korrapidaja teatab puudujad * tähelepanu haaramine Laulmine 1 min. Ühislaul „Emakesele“ Huvi äratamiseks
Õpetaja olla on raske, aga noorte juhendamine ja järgmiste põlvkondade aitamine on seda väärt. Kõik, kellele selline töö vähegi meeldib peaks vähemalt mõtlema õppejõuks hakkamine
Õpetaja amet on üsna raske ja vastutusrikas, sest selle tööga kaasnevad tavaliselt unetud ööd, palju mõttetööd ja samuti kontroll õpilaste üle. Õpetajaid on väga erinevaid.
Õnnestav on tõdeda, et unustatud vana on samas ahvatlev uus. Kui hea on osata ise leiba küpsetada ja raske on üle hinnata väärtusi, mida see endaga kaasa toob.
Õpid - elad üldjuhul head elu. On vähe neid kes ilma hea hariduseta on saavutanud midagi suurt . Haridustee algab juba vägagi varakult- nimelt lasteaiat.
Õpetajaraamat on koolieelsete lasteasutuste eesti keele kui teise keele õppemater- jali osa, mille eesmärgiks on anda õpetajale metoodilist nõu ja soovitusi.
Õigusmõistmisvastased kuriteod on näiteks need, mille paneb toime prokurör, uurija või uurimist teostav isik, kui ta teadvalt võtab süütu kodaniku kriminaalvastutusele.
Õigusaktid – 13 saj (alguses)– alistumisleping: sellega lõppeb eestlaste muistne vabadussõda, kui Saaremaa jagati lõplikult kristlaste vahel.
Õpetaja abi on vaja ka õpilaste individuaalsete teadmiste ja oskuste adekvaatsel hindamisel ning nende sobitamisel planeeritava uurimistööga.
Õnnestumistingimused - Austin: performatiivid ei saa olla väärad/tõesed, aga võivad õnnestuda. Väide õnnestub, kui kõneleja väitesse usub.
Õpitegevuses on suhtlemine kõige enam organiseeritud-reglementeeritud.Toimub teadmiste omandamine, üldistamine ja süstematiseerimine.
Õnnejaht on aastaringne! Armastus on tunne, mida tuntakse üksinda, mida pole võimalik kirjeldada ja mida kuigivõrd ei mõisteta.
Õpilasel on kergem end parandada, kui õpetaja on vigadele osutades konkreetne ja annab asjakohast nõu, kuidas edasi tegutseda.
Õpilasel on endal uurimisvaldkond ja teema, mis teda huvitaks, siis leiab ta ise sobiva õpetaja, kes võiks tööd juhendada.
Õnnelikkude ehk õnnelike Osastav õnnelikku õnnelikke Sisseütlev õnnelikusse ehk õnnelikku õnnelikkudesse ehk õnnelikesse
Õpilasi keda on tingimata vaja saada ühise pildi peale selgub neid ritta seades ikkagi et kõige tähtsam persoon puudub.
Õpetaja töö on väga raske ja ei tasu ennast ära. Lapsed on noored, rahutud, ei kuula sõna ning ka palk on väike.
Õpetajaid on mul üheksa kooliaasta jooksul olnud palju, ning kõigi nende õpetusmeetodites on midagi erinevat.
Õpetajaraamat on lasteaia keeleõpetajale metoodiliseks abiks, lastele mõeldud töölehtede täienduseks ja lisaks.
Õpetajate palka on tõstetud. Enamustesse koolidesse on organiseeritud tasuta lõunasöök linnavalitsuse poolt.
Õpitulemus on parem, kui õpilane kasutab ühe meele asemel enam meeli, millest oli juba teooriaosas juttu.
Õhtuti on üsna lihtne teha koduseid töid, kui tunned, et oled teinud midagi enda keha jaoks hästi.
Õpetajatele on aastaid üritatud selgeks teha, et uuem kirjandus läheks õpilastele palju paremini peale.
Õpl - is ja esitas küsimuse: “Mida teha, meie rahvus on ohus!” See küsimus vaevab ka mind.
Õlu on madala kalorsusega alkohoolne jook, mis sisaldab sama palju kaloreid nagu apelsinimahl.
Õige vorm on tühistama. Väljendil ümber vaatama on eesti keeles vaid üks tähendus - otsene.
Õige sõber on see kelle peale arvuliste näitajate tead ja tunned ta huvisi ja tegevusi.
Õnnelikkus on üheselt mõistetav ja mida peame siis ikkagi tegema, et olla õnnelikud?
Õnne redel on libe. Muretsemine tähendab homsete pilvedega tänase päikese peitmist.
Õppepraktika ajal on praktikandil vaja teha koostööd nii juhendaja kui ka kaasõppijatega.
Õppe lõpetamiseks on vajalik kirjaliku lõputöö ning praktilise lõpueksami sooritamine.
Õppelaenu on võimalik taotleda, kui haridusministeerium on teid kandnud õppurite
Õpilasuurimuse meetoditeks on näiteks kirjeldus, võrdlus, analüüs, katse, vaatlus, küsitlus.
Õpetaja ülesanne on viidata asjakohastele uurimustele, mis on õpilasele mõistetavad.
Õigestielatud elu on aus elu: mitte tappa, varastada, ega petta on enesestmõistetav.
Õnnel on miljon eri kuju ning seetõttu ei saa seda üheselt defineerida.
Õllekõht on tekkinud rasvasest ja kõrge kalorsusega toidu liigtarbimisest.
Õpiefekt on eriti väike juhul, kui õpitakse vaid kõrva või silma kaudu.
Õpituga on võimalik saavutada? Inimesed tekkisid maale kunagi väga ammu.
Õpitulemused on paremad. Ka Eestil on, millest teised võivad õppust võtta.
Õpilasuurimuses on kindlasti üle kolme allika, soovitatavalt viis kuni kümme.
Õieti vabadus tähendab kuna iga inimese jaoks on vabadus midagi erinevat.
Õige harva on sinine ning et tühi ja halli karva on sageli inimene.
Õnnelik olla on inimesele sama loomupärane nagu taimele tung kasvada.
Õlletegu keelatud – sest see ei lähe käima või rikub Toomas selle.
Õpilasel on erinevad huvid ja erinev suhtumine õppetöösse.
Õige tundmine on ka oluline selleks, et õigesti määrata liike.
Õpetajate viie - lapselises peres noorimana, Varssavis, Poolas.
Õnne suurendamiseks on hea valida pulmade kellaajaks 12 ja 3 ajal.
Õpetaja kont - rollib, kas laps jõudis õigesti lõpuni.
Õiged inimesed on ainult need, kel on õige inimese vari.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õige elukutse on see mis sind huvitab, näiteks kui meeldib õpetada võib minna õpetajaks, kui meeldib väikeste lastega tegeleda võib õppida lasteaia kasvatajaks või kui meeldib tegeleda numbritega võib hakata raamatupidajaks. Mis iganes aga sobib.
Õpetajas on inimest, koolidirektoriski on pisut.
Õppematerjale on võimalik saada õpikeskkondadest.
Õige tee on see, mida hea meelega ei valita.
Õige vorm on parandusi tegema, parandatakse.
Õige vorm on asula. Sisse viima – vvodit.
Õppematerjalid on väga mahukad ja aeganõudvad.
Õigel mehel on 1 või 2 last ja Eesti naine.
Õpetamine on õppimine. Jaapani vanasõna
Õ tekkimine on toimunud mitmes järgus.
Õpetaja saar - Mirriti klassijuhataja.
Õigekiri on hinnatud rahuldavaks.
Õigeusklikeks ehk alles 16. sajandil.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õhtutäht on sama referentsiga kuid erineva tähendusega/mõttega/intensiooniga. • Samale isikule võib viidata fraasidega Mari, naabritüdruk ja preili Mänd.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õigekeele reeglid on mõeldud välja seleks et anda edasi õiget informatsioon vältimaks seda, et inimesed üksteisest mööda ei räägiks.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õige eurooplane on aga ikka dolihokefaalne, nagu arvab Miilinõmm, mitte brahhükefaalne.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õigekirjareeglid on päris üksikasjalised ning igal komal või punktil on suur tähtsus.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õnnelikud lõpud – Teie valik aga oli lausa tülgastav ja väga ebameeldiv lugeda.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õiglus on inimkonna ühiskondliku elu alusmüür, armastus tema päike.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õpiharjumused on paremad kui 3. ja 6. klassi õpilastel, peab paika.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õppeedukus on tähtis ka gümnaasiumi katsete jaoks.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õnnetunne on see, mis paneb inimesed seespoolt
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õigekirjareeglid on enamasti kokkuleppelised.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Õhkkond - .......................
Vote UP
-2
Vote DOWN
Õigekirjakorrektor ehk speller kontrollib, kas sõna leidub leksikonis kontekstile tähelepanu pööramata, grammatikakorrektor vaatab kogu lauset.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun