Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

äriplaan - OÜ MERILIN DESIGNS - sarnased materjalid

klient, disain, aksessuaarid, ivaste, koost, oman, disainer, ivaid, tuhat, riplaan, sarv, rnus, kaupluste, riskid, asutamis, ttele, butiik, juhtkond, missioon, finantsplaan, partnerid, tarnijad, reklaamikampaania, avamine, tteid, kodulehek, positsioneerimine, konkurentsieelised, hinnastrateegia, promotsioonistrateegia, hindavad, omanikud, tegevjuhi
thumbnail
23
doc

OÜ Veture

OÜ Veture´d iseloomustab toodete valmistamise kiirus, samas pole ajavõidu tõttu loobutud rangest nõudest tagada iga valmistatud eseme suurepärane kvaliteet. Kuulume Eestis üsna väiksesse nn. ettevõtete liitu, kus firmasid, mis tegelevad antud valdkonnaga, ühendavaks lüliks on 1 kuu pikkuse garantii pakkumine. Sellega soovime oma tulevastele klientidele näidata oma toodete kvaliteedi taset ja usaldusväärsust. Kuna ettevõtte töötajateks on kunstilise haridusega disainer ning pikaajalise tööstaaziga rätsep, on omanäoline, uuenduslik, kaasaegne ning kaunis rõivas 99 % kindlusega tagatud. Me ootame oma klientideks kõiki, kellel oleks tarvis mõnda meie poolt pakutavatest teenustest või kes arvavad, et ehk oleme me võimelised teda mõnes teises meie tegevusega seotud alas aitama. Meie poole võivad pöörduda igas vanuses, pikkuses või OÜ Veture 4 laiuses inimesed

Äriplaan
538 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan - reklaamindus

Mõlematel on eelnev töökogemus reklaamifirmas ja omandatud kogemused ja teadmised võimaldavad neil juhtida oma reklaami ja trükiteenustega tegelevat ettevõtet. Lisaks on sõlmimisel koostööleping turunduskommunikatsiooni spetsialistiga, kes omab pikaajalist kogemust ja teadmisi ning vajadusel konsulteerib meie ettevõtet. Hetkel töötavad ja juhivad ettevõtet -------------kahekesi. Aga on ilmne vajadus hankida juurde üks juhtiv töötaja, IT spetsialist, disainer ja paar abitöölist. Hetkel on tööülesanded jaotatud kahe töötaja vahel väga hoolikalt, pidades silmas kummagi tugevamaid ja nõrgemaid külgi erinevates valdkondades reklaaminduses ja trükinduses. Eesmärgiks või ideeks on hakata osutama kvaliteetset reklaami- ja trükiteenust ning pakkuda täisteenust turunduskommunikatsiooni valdkonnas. See tähendab ,et kliente on vaja teenindada konkureeritult kiiresti, turuhinnaga ja vastavalt mõnele kliendile ka paindlikult

Majandus
934 allalaadimist
thumbnail
25
rtf

Äriplaan

...................................... 9 TUNDLIKKUSE ANALÜÜS....................................................................................................... 2 1 SISSEJUHATUS OÜ Phat Farm Eesti esindus on edasimüümisega tegelev firma, mille kauba artikliks on enamjaolt noorte vabaaja rõivad- ja jalanõud ning nende juurde kuuluvad aksessuaarid. Hetkel on firma asutamisel. Ettevõte tegeleb konkreetsemalt rõivaste, jalanõude ja aksessuaaride sisse toomisega Ameerikast ning kaubamärgi esindamisega Eestis. Meie klientuur on lai, hetkel oleme arvestanud sihtgrupiks 10-34 aastased, keda Eestis on 489 756. Kuna ta on üha laienev turg, on üsna tõenäoline, et ostjaskond laieneb iga aastaga. Meie eelised on teiste konkurentide ees eelkõige kaubamärgi tuntus üle maailma ja spetsialiseerumine just nimelt vabaaja teemaale.

Juhtimise alused
1582 allalaadimist
thumbnail
26
odt

Strateegilise juhtimise praktika

Kohviku tarbijaskond on väga erinev ning seega tuleb teenindada nii sees kui väljaspool ettevõtet. Pakutakse toitlustust ja teenindust väga erinevate sündmuste puhul: pulmad, peied, sünnipäevad, seminarid, konverentsid, kongressid, laagrid, suvepäevad, pidulikud vastuvõtud, firmade üritused. Soovi korral on võimalik reserveerida ka kohviku põhi- ja/või peeglisaali. Toitlustuse ja teeninduse planeerimine kliendi ürituse tarbeks on väga mugav. Klient saab kohviku juhatajaga kokku ning üheskoos arutatakse läbi külaliste arv, ürituse eelarve, kuupäev ning kellaaeg. Seejärel pannakse paika menüü ning võimalikud kliendi erisoovid toitude osas. Kui aga pole võimalik kokku saada, siis on kliendil võimalus saata kohviku juhatajale e-kiri, kus täpsustatakse külaliste arv, ürituse kuupäev ja kellaaeg ning menüü sisu. Juhataja saadab seejärel kliendile

Strateegiline juhtimine
380 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Disaini- ja õmblusstuudio „Mannekeen“ OÜ

Õmblusstuudio ,,Mannekeen" OÜ. Hetkel on soov avada kauplus/töökoda aadressil Ringtee 75, 50105 Tartu (Lõunakeskus). Firma sisetelefon on 7123456. Faks puudub. Maili-aadres: [email protected]. Juhatusse kuuluvad Kristiina Moosel, Ingrid Tagel ja Ragne Liblik. Põhikapitaliks on 2500, millest I.Tagel maksab 625; R.Liblik 625 ja K.Moosel 1250. Kontaktisikuks on Kristiina Moosel, tel. 55675360. 3.0 ÄRIIDEE Firma ärivaldkonnaks on teenindus ja disain. Pakume disaini ja õmblemis teenust klientidele, kelle lemmiktegevuseks ei ole soppamine, nende soovidele vastavalt. Võimalik ka saada nõu/abi/soovitusi meie stilistide käest. Sihtgruppi kuuluvad inimesed igas vanuses, kellel vähegi on soovi. Võimalus disainida/õmmelda ka lemmikloomadele. Idee uudsus seisneb selles, et sellist suurt ja nö. avalikku disaineri stuudiot Tartus veel ei ole. Ja mida rohkem firma teenib, seda rohkem tuleb uuendusi. Samuti on see Tartule

Äriplaan
96 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Praktika

SISUKORD SISUKORD...................................................................................................................................................................1 SISSEJUHATUS..........................................................................................................................................................2 ISIKLIKE EESMÄRKIDE JA ÜLESANNETE PÜSTITUS .....................................................................................................2 VALITUD PRAKTIKAETTEVÕTE - VALIKUKRITEERIUMID............................................................................................2 1. ETTEVÕTTE TEGEVUSE ANALÜÜS.................................................................................................................3 1.1 PRAKTIKAETTEVÕTTE KIRJELDUS ­ TEGEVUSALA, PEAMISED PAKUTAVAD TOOTED JA TEENUSED.....................3 1.1.1 Ettevõtte kujunemislugu...............................................

Äritegevuse alused
456 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Turundustöö

Turunduse kursusetöö Ettevõtte "OÜ Visiit SV" näitel SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................2 1. SISSEJUHATUS........................................................................................................3 1.1 Ettevõtte põhiandmed...........................................................................................3 1.2 Ettevõtte tegevusseis ja põhieelised.....................................................................4 1.3 Ettevõtte äriidee....................................................................................................4 1.4 Ettevõtte personal.................................................................................................5 2. TURUNDUSE INFOSÜSTEEM ..............................................................................7 3. TURUNDUSTEGEVUSE SENINE KORRALDUS.............................................

Turunduse alused
305 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan OÜ InStyle

6.2. Marketingi korraldamine ettevõttes Turundustöö eest hoolitseb ettevõttes juht. 6.3. Marketingi komponendid 6.3.1. Teenus On palju erinevaid soodustusi. Poe kliendikaardi omamisel allahindlus 5%, kliendi sünnipäeval allahindlus 10%. Ka hooaegade lõpus hinnatakse kogu hooaja kaup alla kuni 50%. 6.3.2. Hinnakujundus Toote omahinnale lisandub transpordikulu , käibemaks ning väike protsent ettevõtte arengu heaks. 6.3.3. Turustuskanalid Rahulolev klient levitab infot. Samas reklaamitakse ettevõtet ka internetis erinevaid kanaleid mööda. Võimalusel saab reklaamida ka ajalehes, raadios, televisioonis. 6.3.4. Turundusteabe komponendid 6.3.4.1. Müügi aktiviseerimine Paar nädalat enne ettevõtte avamist pannakse internetti ülesse avamiskuulutused, millega loodame ettevõtte tööle saada kohe ja järsult. Ilma selleta võib olla tellimuste arv väike ja peame ise peale maksma.

Majandus
408 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

Sisekujundus on samuti ettevõte omanike enda looming, kuid ehitusele kaasa aitab firma OÜ Normandia. Organisatsiooni meeskond on läbimõeldud ning palkame oma erialaspetsialistid. Samuti on võimalik töötada vaid poolekohaga. Klienditeenindusse palkame mitmekülgsete oskustega inimesi. Kindlasti tuleb sõlmida leping G4S-iga, et järelevalve toimiks ja meie töökeskkond oleks turvaline. Info- ja müügikanalitega tegeleb esialgu ettevõttejuhatus ehk mina isiklikult, kuna oman müügiesindaja pabereid ning turundus ja suhtlus on minu tugevamaid külgi. Organisatsiooni reklaamimine toimub läbi sotsiaalmeedia, samuti reklaamsedelitega, mille paneme autole. 8 5 SWOT-ANALÜÜS Järgnevalt annan ülevaate võimalikest tugevustest ning nendega kaasnevatest võimalustest kuid ka nõrkustest ja nendega kaasnevatest ohtudest. Tabeli põhjal, järgmisest peatükkist leiate riskianalüüsi.

Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan

MAINORI KÕRGKOOL ETTEVÕTLUSE INSTITUUT ÄRIPLAAN Pärnu 2010 1 SISUKORD KOKKUVÕTE...............................................................................3 1. ÜLDINFO................................................................................4 1.1 ÄRIIDEE KIRJELDUS..............................................................5 1.2 Asukoht....................................................................................7 1.3 Töötajad....................................................................................7 1.4 Vajalikud vahendid....................................................................7 1.5 Algbilanss.................................................................................7 2. TOOTMINE JA TURUNDUS.......................................................8 2.1 Teenuse osutamine....................................................................8 2.2 Turu analüüs..................................

Ärijuhtimine
626 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

Turundusplaani koostamise juhendmaterjal Tellija: Juhendmaterjali koostajad: 2005 Sisukord EASi pöördumine ......................................................................................................................2 Eessõna ....................................................................................................................................2 PLANEERIMISE ETTEVALMISTUS ............................................................................................6 Plaani koostamise vajalikkus ....................................................................................................6 Turunduse planeerimise protsess.............................................................................................7 Projekti ettevalmistus ja läbiviimine ..........................................................................................8 Projekti tegevuskava ja ajakulu...

Ainetöö
175 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Äriplaan OÜ VolleyS

Abja Gümnaasium Krete Allik OÜ VolleyS Äriplaan Abja-Paluoja 2015 1 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 1. ÜLDOSA................................................................................................................................3 1.1 Äriidee kirjeldus................................................................................................................3 1.2 Asukoht..............................................................................................................................3 1.3 Töötajad.............................................................................................................................3 1.4 Vajalikud vahendid............................................................................................................4 1.5 Algbilanss...................................

Äriplaan
134 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Tutvumispraktika aruanne

Tarnijate poolelt oli otsene kokkupuude ostuarvete töötlemise, säilitamise ning korrastamise juures. Omaltpoolt abistasin ostudokumentide arhiveerimisel nende kronoloogilisse järjestusse panemisel ning jälgisin kuidas toimub ostudokumentide kajastamine raamatupidamisprogrammis. Müügipoolega oli mul võimalus tutvuda läbi müügiesindajate töö jälgimise. Kuna samas kohas, kus asub XXX OÜ raamatupidamise osakond on ka müügikontor siis nii mõnigi klient pöördus ekslikult ostusooviga ka minu poole. Leidsin lahenduse sellele läbi nende õige inimese juurde suunamise. 18 Raamatupidamisdokumentide käive toimub ettevõttes läbi mitme erineva isiku ning otseselt oli mul võimalik jälgida müüügiosakonna, varustusosakonna ning finantsosakonna tööd. Käesolev praktika oli väga informatiivne nii raamatupidamise poolelt kui ka ettevõtte üldise

Raamatupidamine
551 allalaadimist
thumbnail
42
docx

Ettevõtte iseloomustus

1.8 Ettevõtte poolt klientidele pakutavate teenuste, toodete loetelu Põhiteenused: Majutus 280 numbrituba, standar toad, business-claas toad, kümme sviiti ja kolm executive sviiti ning üks presidendi sviit. Konverentsiteenus 14 erinevat konverentsiruumi 915 m² alal. Toitlustus Restoran Seasons 160 inimesel, Madissoni Grill & Baar, Lobby baar, Lounge 24 Lisateenused: Ärikeskus. Asub konverentsikeskuses teisel korrusel ning on avatud kõigile hotelli külastavatele klientidele. Klient pääseb ärikeskusesse oma numbritoa kaardiga ning on talle tasuta. Samuti on ärikeskuse kasutamine tasuta konverentsi kliendile kuid tema pääseb sisse ainult konverentsi administraatoriga või siis vastuvõtuteenindajatega kuna temal puudub hotelli toa kaart. Autode parkimisteenus. Teostavad portjeed, autod pargitakse maja küljes olevasse Rävala parkimismajja. Parkimine on klientidele tasuline. Pesupesemisteenus

Ettevõtlus
23 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

Toote/teenuse olemus ja peamised tunnused: *spetsiifiline; toode/teenus; * laiatarbekaup. Füüsiline koostis - tooraine, pooltooted, valmistoode. Turukõlblikkus ja konkurents: · kas on tegemist uudistootega või on toode juba müügil? · millised on olemasolevate toodete puudused? · kas vaadeldavas tootes on olemasolevate toodete puudused kõrvaldatud? · kui ei, siis kuidas seda puudust korvata? · millist kasu saab klient vaadeldava toote omandamisest? Eelised, mis teevad teie toote eriliseks ja konkurentide omast erinevaks? Põhitoodetele/teenustele pakutavad lisanduvad tooted/teenused (hooldus, remont). Tootearendus: kas teil on plaanis toote sortimenti laiendada (kui, siis mida ja millal)? Kui suur on tõenäosus, et teie toodet hakatakse kopeerima; kas on vaja patenteerida; toodet teenust puudutavad seadused ja määrused. Kuidas on tagatud toote kvaliteet?

Äriplaan
111 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Korralik äriplaan

Andrus Raud s e p , 25 000 kr 1 hääl 50% kodu Henrik Mägi, oma 25 000 kr 1 hääl 50% kodu Juhatus koosn e b kah e st liikme st: 1) Nimi: Henrik Mägi (juhatus e esim e e s ) · Vanus: 17 · Haridus: keskharidu s oman d a mi s el · Vastustab finantsjuhtimis e, töölepingute sõlmi mis e ja äri eda si s e strate e gia kujunda mi s e e e st. 2)Nimi: Andrus Raud s e p · Vanus: 17 · Haridus: keskharidu s oman d a mi s el · Vastustab LARPi varustus e tootmis e ja tootevaliku e e st. 3. Ettevõtluskeskonna arengusuunad 3.1. Tootmisharu arengusuunad

Majandus
627 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

4. Toote/teenuse olemus ja peamised tunnused: *spetsiifiline; toode/teenus; * laiatarbekaup. 5. Füüsiline koostis - tooraine, pooltooted, valmistoode. 6. Turukõlblikkus ja konkurents: kas on tegemist uudistootega või on toode juba müügil? millised on olemasolevate toodete puudused? kas vaadeldavas tootes on olemasolevate toodete puudused kõrvaldatud? kui ei, siis kuidas seda puudust korvata? millist kasu saab klient vaadeldava toote omandamisest? 7. Eelised, mis teevad teie toote eriliseks ja konkurentide omast erinevaks? 8. Põhitoodetele/teenustele pakutavad lisanduvad tooted/teenused (hooldus, remont). 9. Tootearendus: kas teil on plaanis toote sortimenti laiendada (kui, siis mida ja millal)? 10. Kui suur on tõenäosus, et teie toodet hakatakse kopeerima; kas on vaja patenteerida; toodet teenust puudutavad seadused ja määrused. 11. Kuidas on tagatud toote kvaliteet? 12

Äriplaan
398 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Disaini ise

1 Toode/ teenus: Kliendi soovile vastava disainiga T- särk Omandi vorm: OÜ Ettevõtte suurus: 4 töötajat Kodulehekülg: www.disainiise.ee 1.2 Äriidee Äriideeks on T-särgi poe väljaarendamine Pärnu kesklinnas. Põhitegevusalaks on algul T- särkide disainimine ning hiljem lisaks erinevatele tekstiilitoodetele kujundite disainimine. Suur toote disaini valik interneti keskonnas. Võimalus lasta teha unikaalne disain oma soovi järgi ja toote kätte toimetuse võimalus. Sihtgrupiks on kõik inimesed- naised, mehed, lapsed, nii noored kui ka vanemad inimesed. Eestis on küll olemas juba T-särgi poode, kuid siiani pole olnud võimalust viibida ise särgi kujundamise ning valmimise protsessil. Asudes Pärnu kesklinnas saab arvestada suurema külastajate arvuga. 1.3. Taustaandmed Äriplaan on koostatud Pärnu maakonnas, Pärnu linnas asuva t- särgi poe arendamiseks.

Majandus
136 allalaadimist
thumbnail
17
pptx

Äriplaani (OÜ Outside) PowerPoint esitlus

kiiresti kätte saada. Järgnevad kõik ülejäänud kliendigrupid, kuna kõik on potensiaalsed ostjad, kui teha neile kaup huvitavaks ja kergesti kättesaadavaks. Konkurendid Konkurentideks on kõik Eestis asuvad rõivaid ja aksessuaare müüvad poed, kuid suurimateks konkurentideks on need mis asetsevad internetis. Konkurentide arv on viimasel ajal vähenenud, kuna need suletakse vähese tuntuse tõttu. Reklaam Rahulolev klient levitab infot. Samas reklaamitakse ettevõtet ka internetis erinevaid kanaleid mööda. Võimalusel saab reklaamida ka ajalehes, raadios, televisioonis. Visioon Kliendisõbralik internetipood, mis ei poe probleemide puhul peitu. Neljanda aasta lõpuks ­ Esimene ettevõtte esinduskauplus. Hinnakujundus Ostukulu Saatekulu Eestisse Kasum ettevõtte arenguks Konkurentide hinnad Algbilanss Aktiva Passiva

Majandus
108 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Äriplaan puudemüügist

Meie firma eeliseks on abivalmis teenindus ja tuleme kliendile igas küsimuses vastu. 5 8. Strateegia Müügimeetod, mida kasutama hakatakse on tavaline puidufirmades kasutatav meetod. Suhtleme enda eelnevate klientidega ning soovitame neil rääkida meie firmast ka enda tuttavatele ja nii saaks meie kliendituur laieneda. Osutame ka kojuviimisteenust, kui klient seda soovib. 9. Transport Küttepuude teenust on plaanis pakkuda Kagu-Eestis. Meie firmal on olmemas isiklik sõiduvahend, mida saab kasutada kauba kohaleviimiseks. Seoses sellega ei ole vaja teha täiendavaid väljaminekuid transpordivahendi soetamiseks. 10.Reklaam Esialgu on plaanis teha reklaami Interneti ja ajalehe kuulutuste kaudu. Kui nähakse, et OÜ Soe tuba on ennast õigustanud ja andnud piisavalt kasumit, siis tehakse ka reklaamile rohkem kulutusi

Majandus
322 allalaadimist
thumbnail
6
docx

PEST ANALÜÜS AS TATOLI NÄITEL

3) Rahvuslik koosseis- mis rahvusest inimsed tarbivad/tarbiksid antud teenust/toodet enim. 4) Sündivus, perekondade karakterisikud- kus maakonnas sündimus suurem ja teenuse/toote tarbmine tõenäolisem. 5) Vanuseline koosseis- kus maakonnas vanuseliset paras seltskond, kes antud teenust tarbiks. Põllumajandusega tegeleb rohkem keskealisi ja vanemaid mehi. Elanikkonna ja tarbijate elustiil ja selle muutused on suurim mõjutaja põllumajanduses. Klient, kes kasutab tänapäeva tehnoloogiat saab rahulolu kvaliteetsest tehnikast, mugavusest ja tervisele mõeldud tehnikast. Klientide üldine suhtumine on positiivne, vähe on rahutuid ja rahulolematuid kliente. Avalikkuse ees teeb AS Tatoli samuti reklaami (messid, laadad jne. ), millega meelitab ligi vanu ja uusi tarbijaid. Ettevõte on säilitanud oma hea brändi ja imago. 1.6 Tehnoloogiline keskkond: 1) Uued tehnoloogiad: kaasaekse tehnoloogia kasutamine arendus- ja

Majandus
214 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äri- ja transpordistrateegia praktiline korraldus HansaTrans OÜ näitel

Tallinna Tehnikaülikool Kursuse lõputöö Äri- ja transpordistrateegia praktiline korraldus HansaTrans OÜ näitel 2011 Sisukord 1. Sissejuhatus 3 2. Ettevõtte veondusstrateegia 3 3. Kuluarvestus 4 4.Transpordi maksumuse arvestuse spetsiifika põllumajandus- 6 masinate näitel 5. Ettevõtte vajadused ja spetsiifika 6 6. Kuluarvestus transpordi kui sisseostetava teenusena 7 7. Kuluarvestus oma transpordi soetamisel 9 2 1. Sissejuhatus HansaTrans OÜ äriideeks on põllumajandusliku kile (silo säilitamise rullkile ja kattekile) ning muude strech-tüüpi pakkekilede kogumine ja ümbertöötlemine taaskasutamiseks uuesti pakkekilena. Kile kokkukogumine ja �

Ärilogistika
77 allalaadimist
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

suvepäevad, pidulikud vastuvõtud, firmade üritused. Soovi korral on võimalik reserveerida ka kohviku põhi- ja/või peeglisaali. Turunduse eesmärgiks on õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ja ühtlasi realiseerida ka ettevõtte enda eesmärgid. Treegeri kohvikus tegeleb turunduse ja selle alaste küsimustega kohviku juhataja Tiia Paosalu. Toitlustuse ja teeninduse planeerimine kliendi ürituse tarbeks on väga mugav. Klient saab kohviku juhatajaga kokku ning üheskoos arutatakse läbi külaliste arv, ürituse eelarve, kuupäev ning kellaaeg. Seejärel pannakse paika menüü ning võimalikud kliendi erisoovid toitude osas. Kui aga pole võimalik kokku saada, siis on kliendil võimalus saata kohviku juhatajale e-kiri, kus täpsustatakse külaliste arv, ürituse kuupäev ja kellaaeg ning menüü sisu. Juhataja saadab seejärel kliendile

Personalijuhtimine
554 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

oluline, et toote tellimisel oleks võimalik valida toote värvust (erinevad peitside, lakkide, puidu õlide toonid) ja et oleks võimalik tellida isikupärane toode (disainielementidena graveeringute, logode kasutamine). Puidust sülearvuti kohvrit/kotti peeti omanäoliseks, trendikaks, silmatorkavaks. Kokkuvõtvalt toome välja intervjuude põhjal esile kerkinud nõudlust mõjutavad tegurid: a) Sülearvuti kaitstus (sangade paigutus, et sülearvutile vigastusi ei tekitaks); b) Toote disain (arvestada Eesti ilmastikuoludega, et sülearvuti oleks kaitstud vee, tolmu eest); c) Toote kaal (peaks olema võimalikult kerge); d) Toote mõõt (arvestama peaks sülearvuti parameetreid); 5 e) Lisafunktsioonid (USB ava, akupank, laadija sahtel, dokumentide hoidmise sahtel jm). Kliendi hinnatundlikkus sõltub eelnimetatud asjaoludest. Kuna oleme hetkel ainsad

Majandus
16 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriplaani näidis

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL MAJANDUSTEADUSKOND Ärikorralduse instituut Kristi ROHTSALU ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN Juhendaja: A. Kamratov Tallinn 2003 Sisukord SISUKORD...............................................................................................................................................................2 ..................................................................................................................................................................................2 ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE...................................................................................................................................3 ÄRIIDEE.............................................................................................................................................................3 ASUTATAVA ETTEVÕTTE ÜLDISELOOMUSTUS......................................................................

Äritegevuse alused
808 allalaadimist
thumbnail
19
odt

TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool II Ä KÕ Nastasja Musienko TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 2011 SISSEJUHATUS. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega. Praktikaettevõte, Treegeri Kohviku OÜ teenindab Kultuurikeskuses toimuvaid kultuurisündmusi, seminare, õppepäevi ­ eelisjärjekorras. Tavapäevael on kohvik avatud kõikidele klientidele. Kuna praktika teema on ,,Töökorralduse praktika", siis pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Kõige rohkem tähelepanu pean pöörama töökorraldusele: üldpõhimõtted ja eesmärgid, töökorraldusliku suhtlemise tas

Töö-ja palgakorraldus
370 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Autoteenindus

suudame klientidele pakkuda kõike kõige paremat. Saame anda töötajatele vastava väljaõppe, et klientidel oleks hea. 5.2.2. Personalirisk Antud piirkonnas leidub koolitatud/õppinud töötajaid, kes vajavad vähesel määral lisakoolitusi. Kuid rahvastikku on sellevõrra vähe, et head töötajad võivad olla juba leidnud endale vallast või maakonnast väljaspool tööd. 5.2.3. Kliendirisk Kui pole kvaliteetsed tööd, head hinna ja kvaliteedi suhet, siis võib klient väge kergelt leida teise töökoja, kes tegeleb tema sõiduki probleemidega. . 6. TÄPSUSTA, KES ON SINU ETTEVÕTTE HANKIJAD EHK TARNIJAD. Ettevõte Tooraine/ Aadress Telefon Meiliaadress tarnija materjal Autokaubad Varuosad Ädala tn.1a, Tel. 6587018 [email protected] 24 OÜ Tallinn 10614 Helly Tööriided ja Mustamäe tee Tel: +372 [email protected] Hansen kindad 29, Talinn 682 5143

Uurimustöö
28 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Organisatsiooni arengustrateegia pagariettevõtte näitel

VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS Ärikoolituse õppetool Organisatsiooni arengustrateegia pagariettevõtte näitel Kursusetöö Juhendaja: Henn Tarro Väimela 2009 Sisukord Sissejuhatus........................................................................................................................... 3 1. Ettevõtte üldiseloomustus................................................................................................... 4 1.1 Missioon........................................................................................................................ 4 1.2 Visioon........................................................................................................................... 4 2. Väliskeskkonna analüüs...................................................................................................... 5 2.1 Põhitegurid...................................

Organisatsioon-a juhtimine
86 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED UURIMUSTÖÖ K&H AJALUGU 1991 tegevust alustab ehituse ja geodeesia valdkonnas AS K&H . 1994 tegevust alustab teede ja tänavate ning kommunikatsioonide projekteerimisega AS K&H projektbüroo. 1996 tegevust alustab AS K&H Tallinna osakond. 1997 Tallinna osakonnast kasvab välja tütarettevõte AS K&H Tallinn (100 %). Samal aastal alustab AS-s K&H tegevust müügiosakond, mis hakkab tegelema firma Hauraton toodete müügiga. Tegevust alustab ka tütarettevõte AS Teleekspert (70 %). 1999 uue tegevusalana lisandub ruumiline planeerimine. 2001 tegevust alustab tütarettevõte Trevali OÜ (50 %). Samal aastal omistatakse AS-le K&H kvaliteedijuhtimissüsteemi sertifikaat. 2002 AS K&H kolib uude peakontorisse aadressil Turu 45d, Tartu. Samal aastal alustab tegevust tütarettevõte Läti Vabariigis SIA Vides Projekts (70 %). AS-le K&H omistatakse ka keskkonnajuhtimissüsteemi sertifikaat. 2003 t

Majanduse alused
77 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Põhjalik äriplaan

telesaadetega seotud tegevusalad Ettevõtte tegevuspiirkond Eesti 3. Äriidee kirjeldus Ettevõte on meelelahutusäri, mille eesmärk on pakkuda inimestele ja ettevõtetele filmimisteenust (sh ka striimingut ehk otseülekannet) üle eesti, kliendile sobivasse kohta ja ajal. Idee mis pakub filmimis- ja striiminguteenuseid kõigile inimestele, ettevõtetele ja üritustele. Klient peab vaid oma soovi avaldama ja meie tuleme kohale ning teeme asja kõrgkvaliteetselt valmis turu parima hinnaga. Filmimine käib sõltuvalt vajadusest lihtsamate ja väiksemate kaameratega kuni profikaamerate, kaamerakraanade ja rööbasteni välja. Viimased võimaldavad saada eriti huvitavad kaadreid ja võttenurki. Tavaliselt eelneb filmimisele mingilgi määral ettevalmistus – see eeldab tellija poolset koostööd: keda või mida on vaja filmida? Kui kaua

Ettevõtlus alused
84 allalaadimist
thumbnail
7
docx

SMELLS OÜ ORGANISATSIOONI ARENDAMINE

2. TEGEVUSVALDKOND Müüja tegeleb klientidega ning aitab neile paremat kaupa valida, tegeleb kassas. 3. PÕHIKOHUSTUSED TÖÖTULEMUSED Kauba vastuvõtmine ja ettevalmistamine Poodi tellitud kaup on vastu võetud müügiks ning müügiks valmis. Kaubaväljapanekute korrastamine ja Kui klient on võtnud endale toode uuendamine ostmiseks, müüja asendab auku uue tootega. Kui kaubad on laiali pandud, teeb müüja riiulid korda. Kauba varustamine hindadega Igale tootele müüja paneb oma hinda. Klient saab kauba hinnast aru.

Majandus
3 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

Psühholoogiliste vajaduste liigitus: 1) biogeensed vajadused ­ no. sünnipärased ja olulised ellujäämiseks: vajadus söögi, joogi, puhkuse, aktiivsuse järele; 2) psühhogeensed vajadused ­ no. omandatud ühiskonnas elamisega: saavutus-, tunnustus-, omamis-, loomis-, iseseisvus-, turvalisuse- ja naudinguvajadus. Psühholoogilised tegurid ostlemisel (motivatsioon, tajumine, võimed, teadmised , isiksus, hoiak jms). Ostumüügi protsessis on kõige tähtsam see, et klient saaks oma vajadused rahuldatud ja seda just kõige positiivsemalt. Selleks, et tarbijal jääks ettevõttest hea mulje siis tuleb oma töötajaid hästi motiveerida, et nad suudaksid oma positiivsust klientidele edasi anda. Tarbijakäitumist mõjutavad psühholoogilised protsessid, kuna tarbijad tunnevad vajadust toote üle ning nad leiavad tee kuidas antud vajadused saaksid lahendatud tehes rahalisi otsuseid (kas üldse osta toodet ja kui osta siis mis brändi ja kust). 45

Turundus
135 allalaadimist
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

õppurid), Tööhõiveametit või personalivahenduse firmasid. 1.5. Transport Meie firma asetseb Tallinna tööstuslikus regioonis. Asume aadressil Peterburi maantee , kaugele ei jää ka sadam ja vajalikud partnerid (tooraine ja ehitustarvete edasimüüjad). Isikliku väikekaubikuga teostame kaubaveod. Vastavalt vajadusele kasutame ka rendilepingu alusel järelkärusid, mille eeliseks on soodne hind. Juhul kui klient ei soovi tootele ise järgi tulla, lisandubtranspordi maksumus arvel eraldi väljatooduna kauba hinnale. 7. ORGANISATSIOON 1.2. Organisatsiooni tutvustus Algne personal on juhtkond ja kaks töölist. Tulevikuplaan on töötajate arvu suurendada. Ettevõtte tegevjuht on Kennet Käpp. Tema jälgib firma üldist toimimist, tegeleb materjalide hanke ja transportimisega, lahendab jooksvaid probleeme ning planeerib ettevõtte tegevust.

Äriturismi alused
176 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun