Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

äriidee (6)

3 KEHV
Punktid
äriidee #1
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-01-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 430 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 6 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor liisavaht Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

Äriidee

võiks pakkuda riideid ja kaupu, mida võib leida linna kuabanduskeskustest. Sihtgrupp on kõik inimesed kes elavad külades ja ei saa endale lubada sõita linna ja osta vajalike kaupu. Tooteid võib müüa laatadel või autost. Müügiks pole suurt telki vaja ja seetõttu ei ole vaja tasuda müügiplatsi eest. Algkapitaliks on vaja umbes 7000 eurot, nii palju maksab veo pood. Alguses üritan kindlasti ise kõigega hakkama saada, sest ainult mida on vaja ­ juhiluba, auto ja kubad. Valisin selle äriidee, sest mõtlen, et see on reaalne ja tasuv idee. Raseduse riiete rentimine (31 punkte) Tänapäeval meie maailmas on palju rasedaid naisi ja lapsi. Ja muidugi on naistel probleem, et poodides ei ole riideid rasedate jaoks. Firma hakkaks pakkuma raseduse riieete rentimist. Naised kellel on võimalus anda rendile oma riided võivad pakkuda oma teenuseid. Sihtgrupp on rasedad naised. Müügiks on vaja üürida väike ruum, kuhu võib paigaldada lauad riietega.

Ettevõtluse alused
thumbnail
2
doc

Ärimudel

sellest, et nad näevad head välja, olenemata ilmas, ajast ja olukorrast. Meie tootel on varieeruvad värvid ning värvikombinatsioonid, mis on abiks neile, kes ei ole kursis uute moesuundadega ja ei oma piisavalt oskusi, et enda välimust värskendada ning põnevamaks muuta. Partnerid: Partneriks on meil ettevõte Oriflame beauty, kes aitab meil toodet valmistada, reklaamida ning müüa. Tegevused: Toote näidiste valmistamine, toote reklaamimine/ tutvustamine, äriidee müük Oriflame'ile, toote kasutamise koolitused ja esitlused. Ressursid: Omakapital 200 ( näidiste valmistamiseks, reklaam) ja edaspidised kulud katab ettevõte Oriflame beauty ( valmistab edaspidi toodet, reklaamib) Pakutav lisaväärtus: Aja kokkuhoid, toodet on lihtne kasutada. Raha kokkuhoid, toode on jõukohase hinnaga. Peale kandmisel näeb välja identne mõlemal silmal. Kliendisuhe: Peamine kliendisuhe on rahaline suhe. Ärimudeli elluviimisel on kindlasti

Ettevõtlus
thumbnail
1
docx

Majanduse äriidee

Hendrik Kuusk AT-09 Iseseisev töö : äriidee Minu äriideeks on autode aurupesu. See pole muidugi minu poolt välja mõeldud, vaid juba kasutusel olev teenus, aga minu teada Pärnus seda teenust veel ei pakuta. Äriidee seisneb autode pesemises kuuma auruga. Auruga, mille temperatuur on keskmiselt 85°C, saab auto väga hästi puhtaks pesta nii seest kui väljast. Aurupesuga on hõlbus pesta ka auto mootoreid. Eeliseks on see, et kui tavapesu puhul kulub ühe pesu jaoks 100-200 liitrit puhast vett, siis aurupesu jaoks vaid 3-4 liitrit

Majanduse alused
thumbnail
12
docx

Ettevõtluse alused kordamiseks

head informatsiooni turu kohta. Selleks tuleb teha TURU-UURING: vastused põhiküsimustele: ­ kes on antud toodete tõenäolised ostjad (teenuste kasutajad), ­ kas neid on piisavalt palju ja nende ostujõud piisav (mõjutab kasumiläve!), ­ kuidas nad antud toodet (teenust) hindavad, ­ kuidas nendeni jõuda. ­ kas ja kuidas on nende vajadused juba rahuldatud. Turu-uuring tuleks teha enne, kui käivitada uus ettevõte või projekt. Turu-uuringu tüüpilise etapid on: ­ turundus- ehk äriidee genereerimine (sobib ajurünnakuna) ­ tööhüpoteesi kujundamine ­ infovajaduse määramine ­ teiseste infoallikate uurimine ­ esmaste infoallikate uurimine ­ andmete töötlemine, analüüs ja interpreteerimine ­ tööhüpoteesi kontroll (kui ei sobi, tagasi etappi b > uus hüpotees) ­ turundusplaani (äriplaani, strateegia) koostamine Turundusplaan tuleb seostada finantsplaaniga ja kavandada konservatiivselt!

Ettevõtlus alused
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

Loodava väikeettevõtte asukoht: Suurettevõte võib kaaluda kõiki olulisi tegureid ja optimeerida oma asukoha, väikeettevõtja alustab tihti seal, kus lihtsalt olemas vaba ruum. Pereettevõte võib olla igasugune äriühing. Tähtis on see, et kogu aktsiad oleksid perekonna omandis. Tavaliselt on pereettevõtted siiski väikesed ja kodukesksed. Tähtsamad ressursid koduettevõtte käivitamiseks on ruumid ning perekond. Peab omama ainult head tahet ja valida õige äriidee. Väikesest kodusest pereettevõttest võib õige strateegia korral välja kujuneda keskmine või suur ettevõte 11. Personalipoliitika, isikkoosseis, värbamine, valik Personalipoliitika ehk mehitamispoliitika on oluline tegevuskava tööjõu värbamisel. See koosneb kindlatest alustest, reglitest ja seisukohtadest, mida järgitakse tööjõu hankimisel, kuidas toimub valik ja paigutamine. Isikkoosseisu arvestus võimaldab kindlaks teha,

Majanduse alused
thumbnail
8
pdf

Ettevõtlus - planeerimine ettevõttes

M. Porter eristab kolm peamist (üldtuntud) konkurentsistrateegiat (joonisel): Turu-uuring tuleks teha enne, kui käivitada uus ettevõte või projekt. Turu-uuringu tüüpilise etapid on: ­ turundus- ehk äriidee genereerimine (sobib ajurünnakuna) ­ tööhüpoteesi kujundamine ­ infovajaduse määramine ­ teiseste infoallikate uurimine Konkurentsistrateegia ei ole dogma: seda võib vajadusel muuta

Ettevõtlus
thumbnail
6
docx

Ettevõtluse konspekt

kellel on teatud kaasasündinud võimed ja erilised isiksuseomadused ning eriline intuatsioon ja oskus ärivõimalusi ära tunda. Saavutusmotivatsioon ja tugev võimuvajadus 10. D. L. Birch´i panus ettevõtlusuuringutesse. Gasellettevõtted. Leidis, et väikeettevõtted annavad suurema osa töökohtadest. Jagas firmad ``hiirteks'' ja ``gasellidest'', neist viimane on kiiresti kasvav väikeettevõte, kes annavad ligi 70% uutest töökohtadest. 11. Äriidee, äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel, äriplaan ­ sammude olemus ning järjekord ettevõtte rajamisel. Äriidee on idee, mida saab ära kasutada ärilisel otstarbel tulu teenimiseks Analüüs väljasõelumine eesmärgiga leida neid, millega tasub edasi tegeleda, millel on potentsiaali Ärimudel etapp enne äriplaani, kus pannakse kogu äri eesmärgid lühidalt paberile kirja 6 kategoorias (võtmepartnerid, võtmetegevus, võtmeressursid,

Ettevõtlus
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

Omanikud, nende osa kapitalist: Aleksander Jakubelovits 5000 eurot, Kennet Käpp 5000 eurot, Gloria Hallaste 5000 eurot Kontakt: +372 56 56 9774 Faks: +372 67 555 Elektronposti aadress: [email protected] 1.2. Ülevaade Meie valmistame just Sinu soovide järgi kauni ja kvaliteetse mööbli. Lase oma fantaasial lennata. Miks võiks just OÜ Mööblipioneer selle äriidee ellu viia? Eelkõige seetõttu, et meil on olemas oma ala väga head spetsialistid, kellel on pikaajaline töökogemus ning täielik orienteerumine kliendile. Loomulikult anname ka omapoolseid nõuandeid, mis baseeruvad kogemustel ning püüame alati leida lahenduse, mis on kliendi jaoks parim. Kliendid: Tooted/teenused: · Mööblikauplused · Eritellimustööd

Äriturismi alused



Lisainfo

äridee 1 A4 lühikirjeldus

Kommentaarid (6)

margep profiilipilt
margep: ülesehituse poolest oli abiks
19:12 05-01-2012
ingli28 profiilipilt
ingli28: Tõesti kasulik!
19:40 01-05-2014
gaidaaaa profiilipilt
gaidaaaa: enam-vähem
13:06 26-04-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun