Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ärietikett (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas jätta endast positiivne ja mõjuv esmamulje ?
  • Mida ei tohiks teha ?
  • Kuidas jätta positiivne imago ?
  • Kuidas vestlust alustada ja üleval hoida?
  • Kuidas vestlust ohjes hoida?
  • Kuidas olla meeldejääv ja mõjuv telefonivestluses ja ärikirjas?
  • Kuidas külalisi stiilselt istuma panna ?
  • Kuhu panna salvrätik?
Vasakule Paremale
ärietikett #1 ärietikett #2 ärietikett #3 ärietikett #4 ärietikett #5 ärietikett #6 ärietikett #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-01-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 84 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor jj1602 Õppematerjali autor
Mis on ärietikett?reeglid mida tohib mida ei tohik teha, lauakombed; kuidas jätta positiivne imago-meestele. naistele. ja muud lühidalt kokkuvõttes

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Telefonisuhtlus

8. Suhtlemine telefoni teel Telefon leiutati üle 100 aasta tagasi ning siis ei osatud veel aimatagi, kui tähtsaks ta meie elus osutub. Telefonisuhtlus on üks verbaalse suhtlemise viisidest ning tänapäeval üks kõige kiiremini kasvanud suhtlemisviise ka turismitööstuses. Paljud ametid ja töökohad ongi loodud klientide teenindamiseks enamasti vaid telefoni teel (näiteks hotellide broneerimiskeskused). Kuidas toimida telefoniga suhtlemisel? Kõigepealt tuleb meelde tuletada, mida oleme rääkinud suulisest suhtlemisest ­ kõik see kehtib ka telefonisuhtluse kohta, kuid heaks telefoni teel suhtlemiseks tuleb teada veel väga palju muud. Üldised reeglid telefoniga rääkimiseks on järgmised: Kui telefon heliseb, ei tohi vastata liiga kiiresti ega lasta ka liiga kaua oodata. Kolme helinat peetakse optimaalseks, mille järel tõstetakse toru. Pärast 6 helinat läheb helistaja tavaliselt juba närviliseks ja pärast 8 helinat paneb ta kindlasti t

Suhtlemisõpetus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun