Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Õppimine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis soodustab ja mis takistab õpilaste arengut?
  • Mida me kavatseme käsitleda?
  • Milline peaks olema õppetekst?
  • Millest sõltub teksti sisu?
  • Kuidas toimib võib toimida hindamine?
  • Milline õpetaja ei sobi õpetama?
  • Mis raskendab õppimist?
  • Milleks õppida?
  • Mida saab ja mida ei saa õppida?
  • Millised plussid ja miinused on igal käsitlusel?
  • Milline on kooli osa haridussüsteemis?
  • Millist neist saaks õppida?
  • Mis on VOOSEISUND?
  • Mis see on mida peetakse HARIDUSEKS?
  • Milline on hariduse koosseis ja struktuur?
  • Kuidas kujuneb haridus?
  • Kuidas täiustub haridus?
  • MILLEKS ON VAJA ÜLETADA RASKUSI?
  • Mil määral suudavad end kokku võtta ja pingutada?
  • Mil määral suudavad loobuda igaliiki ahvatlustest?
  • Keda või mida hinnatakse ?
  • Mis hindamisega kaasneb?
  • Mida hindamistulemustega peale hakata?
  • Milles ilmneb alusharidus?
  • Milles ilmneb algharidus?
Vasakule Paremale
Õppimine #1 Õppimine #2 Õppimine #3 Õppimine #4 Õppimine #5 Õppimine #6 Õppimine #7 Õppimine #8 Õppimine #9 Õppimine #10 Õppimine #11 Õppimine #12 Õppimine #13 Õppimine #14 Õppimine #15 Õppimine #16 Õppimine #17 Õppimine #18 Õppimine #19 Õppimine #20 Õppimine #21 Õppimine #22 Õppimine #23 Õppimine #24 Õppimine #25 Õppimine #26 Õppimine #27 Õppimine #28 Õppimine #29 Õppimine #30 Õppimine #31 Õppimine #32 Õppimine #33 Õppimine #34 Õppimine #35 Õppimine #36 Õppimine #37 Õppimine #38 Õppimine #39 Õppimine #40 Õppimine #41 Õppimine #42 Õppimine #43 Õppimine #44 Õppimine #45 Õppimine #46 Õppimine #47 Õppimine #48 Õppimine #49 Õppimine #50 Õppimine #51 Õppimine #52 Õppimine #53 Õppimine #54 Õppimine #55 Õppimine #56 Õppimine #57 Õppimine #58 Õppimine #59 Õppimine #60 Õppimine #61 Õppimine #62 Õppimine #63 Õppimine #64 Õppimine #65 Õppimine #66 Õppimine #67 Õppimine #68 Õppimine #69 Õppimine #70 Õppimine #71 Õppimine #72 Õppimine #73 Õppimine #74 Õppimine #75 Õppimine #76
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 76 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-10-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 79 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kafka MegaJesus Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
55
doc

Mõtlemine

SISUKORD SISUKORD................................................................................................................................1 SISSEJUHATUS....................................................................................................................... 1 1 MÕTLEMISE AJALOOLISE ARENGU TEOORIATEST....................................................2 1.1 Mõtlemise kultuurierinevused ja muutused ajaloos ........................................................2 1.2 H .Spencer mõtlemise evolutsioonist................................................................................3 1.3 L.Levy-Bruhl ja eelloogilise mõtlemise hüpotees............................................................ 4 1.4 L . Võgotski kultuurilis-ajalooline mõtlemiskäsitlus........................................................5 1.5 C.Levi-Strauss ja universaalid mõtlemises...................................................................... 5 2 MÕTLEMINE.

Psüholoogia
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

UNIVISIOON Maailmataju A Auuttoorr:: M Maarreekk--L Laarrss K Krruuuusseenn Tallinn Märts 2015 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande kolmas eelväljaanne. Autor: Marek-Lars Kruusen Kõik õigused kaitstud. Antud ( kirjanduslik ) teos on kaitstud autoriõiguse- ja rahvusvaheliste seadustega. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma autoriõiguse omaniku ( ehk antud teose autori ) loata. Lubamatu paljundamine ja levitamine, või nende osad, võivad kaasa tuua range tsiviil- ja kriminaalkaristuse, mida rakendatakse maksimaalse seaduses ettenähtud karistusega. Autoriga on võimalik konta

Üldpsühholoogia
thumbnail
83
doc

Õiguse sotsioloogia

Loengukonspekt + seminarid 2009 SISSEJUHATUS Sotsioloogia tegeleb inimeste sotsiaalsete koosluste ja ühiskonna teadusliku uurimisega. Ühiskonna kohta on palju seisukohti: K.Marx: Ühiskond on inimeste kooslus ja nende kogum M. Weber : ühiskond on mõtleva inimese tegutsemise resultaat Sotsioloogia kui teadus lähtub põhimõttest, et kõik nähtused, mis sotsiaalses ruumis eksisteerivad on omavahel seotud, nad on üksteisest tingitud ja nad on mõõdetavad, kusjuures kõiki nähtusi saab mõõta nii kvalitatiivselt kui kvantitatiivselt. Kvantitatiivset mõõtmist nii nimetatud vahendatud mõõtmine, kus sotsioloog e uurija ja uuritava e respondendi vahel on küsitlusleht, ankeet, st uurija ja respondent ei suhtle vahetult. Kvalitatiivne mõõtmine e vahetu mõõtmine ­ respondent ja uurija vahetult ajavad juttu ­ suunitlemata intervjuu (vahetu). Õiguse sotsiloogia objekt: - õiguse, õigusliku tegelikkuse uuri

Õiguse sotsioloogia
thumbnail
477
pdf

Maailmataju

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2012 Esimese väljaande eelväljaanne. Kõik õigused kaitstud. 2 ,,Inimese enda olemasolu on suurim õnn, mida tuleb tajuda." Foto allikas: ,,Inimese füsioloogia", lk. 145, R. F. Schmidt ja G. Thews, Tartu 1997. 3 Maailmataju olemus, struktuur ja uurimismeetodid ,,Inimesel on olemas kõikvõimas tehnoloogia, mille abil on võimalik mõista ja luua kõike, mida ainult kujutlusvõime kannatab. See tehnoloogia pole midagi muud kui Tema enda mõistus." Maailmataju Maailmataju ( alternatiivne nimi on sellel ,,Univisioon", mis tuleb sõnadest ,,uni" ehk universum ( maailm ) ja ,,visioon" ehk nägemus ( taju ) ) kui nim

Karjäärinõustamine
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Gerda Mihhailova TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ LOENGUKONSPEKT Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS 4 1. JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE ­ OLEMUS, SEOSED JA MÕISTED 5 1.1 Sissejuhatus ehk juhtimisega seonduvad mõisted...............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ................................................................................12 1.3 Juhtimine ja eestvedamine mõjuvõimu aspektist ...

Turismi -ja hotelli...
thumbnail
343
pdf

Maailmataju uusversioon

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2013 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande teine eelväljaanne. NB! Antud teose väljaandes ei ole avaldatud ajas rändamise tehnilist lahendust ega ka ülitsivilisatsiooniteoorias oleva elektromagnetlaineteooria edasiarendust. Kõik õigused kaitstud. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma autoriõiguse omaniku ( ehk antud teose autori ) loata. Autoriga saab kontakti võtta järgmisel aadressil: [email protected]. ,,Inimese enda olemasolu on suurim õnn, mida tuleb tajuda." Foto allikas: ,,Inimese füsioloogia", lk. 145, R. F. Schmidt ja G. Thews, Tartu 1997.

Teadus
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

Mõned mu õpetajad ütlesid mulle – sisuliselt ja vahel terve nädala. Ta ei jätnud mind isegi peale tunde – küllap ta mõistis, et oli läinud liiga kaugele ka sõnades – „Sinust ei tule midagi...“, lisades just selle päeva põhjuse: „sest sa ei kuulanud“ (isegi tolle aja kohta). Ta lihtsalt hoidis minust veerandi lõpuni eemale. või „ei kuula“ või „sa ei keskendu ega ole hoolas“. See õpetab ka, et õppimine on elukestev, et haridus ei lõpe koolis või kooliga. Päris kindlasti on vahe koolis käimisel ja haridusel. Ma lahkusin koolist 15-aastaselt; jooksin ära. Lahkusin, sest ma jäin vahele sellega, et panin kooli

Psühholoogia
thumbnail
49
docx

Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses

täita eesmärgid, öelda otse mida sobivalt, täita grupi eesm. mõtlen mõelda ja siis tegutseda + soolised erinevused (sõltuvuses) Mehed ja naised tõlgendavad sõltuvust erinevalt! N- sõltuvus suhted, düaad; M- sõltuvus laiema grupiga, kollektiivne Mina kujunemine: Teise rolli võtmine- enda kujutlemine teise inimese rolli, sarnaste sotsiaalsete rollide jagamine, teiste rollide õppimine. Tähtsad teised- vanemad, eakaaslased, jt, kellel on võim, et mõjutada inimeste arusaamu iseenesest. Üldistatud teised- kõikide samasse staatusesse kuuluvate inimeste käitumisnormid (sinna kuuluvad ka vanemad, kui võtavad last võrdselt- lapsega sama staatus seega). Rollivõtmise astmed- imiteerimine, mäng, rollikäitumise omandamine. Mina kujunemine- personaalne mina ehk spontaanselt kerkiv olemus ja sotsiaalne mina ehk mis sisaldab teiste omavahelisi suhtumisi.

Inimeseõpetus



Lisainfo

Väga põhjalik slideshow õppimisest.

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun