Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Õppetöö kvaliteet TTÜs (1)

3 KEHV
Punktid

Lõik failist

Õppetöö kvaliteet TTÜs #1 Õppetöö kvaliteet TTÜs #2 Õppetöö kvaliteet TTÜs #3 Õppetöö kvaliteet TTÜs #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 64 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mattias4 Õppematerjali autor
probleemid ja võimalikud lahendused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
38
doc

Haridusest Eestis Nõukogude võimu ajal- uurimustöö

Iisaku Gümnaasium HARIDUSEST EESTIS NÕUKOGUDE VÕIMU AJAL Uurimuslik töö tasemeeksamina Koostas: Anu Järvepera Juhendas: Karin Voist Iisaku 2009 1 Sisukord 2 1. Sissejuhatus.......................................................................................................... ....4 2. Eesti hariduse ajalugu (keskkoolid ja gümnaasiumid).............................................5 3. Ideoloogiline surve õpikute näol..............................................................................9 3.1. Lugemik kui mõjutusvahend..............................................

Ajalugu
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

Oleksin ma edukas ettevõtja? Paulo Coelho on oma raamatus ,,Alkeemik" lausunud järgmist: ,, Kui sa midagi väga tahad aitab sind selles kaasa salamisi kogu maailm." Seega ma leian, et mitte miski siin planeedil Maa pole võimatu ning mu omad kogemused näitavad, et võimatu pole ka pea ees tundmatusse ärimaalima sukelduda ning lõpuks ikka tunda enda seal justkui kala vees. Mina ettevõtjana. Kui aus olla olen ma kogu oma mäletatava elu endale ette kujutanud seda, et kui ma kord suureks kasvan juhin ma oma isikliku ettevõtet. Ma mäletan kusagilt kaugest lapsepõlveajast, kuidas ma mõtlesin välja mänge ja olukordi, kus mina olin ärijuht ning kujutasin endale ette, kuidas ma oma alamaid juhendan, neile tegevust otsin ja kui edukas see lõppkokkuvõttes on. See on ilmselge, et mängumaailm erineb reaalsusest. Kui seal on kõik nii kerge ja lihtne siis reaalsus on vastupidine. Õpilasfirma ,,SiiDii" tõi mu pilvedelt alla maa peale. Oma firmat luua on keerukas. Juba nime

Turundus
thumbnail
64
doc

Uurimistööde korraldamine

eesmärgiks on õpetada uurimistöö tegemist, kuid mis toetavad ka praktilise töö vormistamist ja kaitsmist: õppekava lisa 12 on valikkursuse ,,Uurimistöö alused" ainekava ja lisas 4 (loodusainete valdkonnas) on esitatud valikkursus ,,Arvuti kasutamine uurimistöös". Valikaine ,,Uurimistöö alused" annab algteadmised teadusliku uurimistöö olemusest, meetoditest, etappidest, struktuurist, vormistamisest ning kaitsmisest. Ainekava kohaselt koosneb õppetöö auditoorsetest loengutest ja/või e- õppevormidest, mille jooksul käsitletakse eespool nimetatud teemasid. Lisaks kasutatakse individuaalõppevormi, mille vältel õpilane koostab koostöös juhendajaga vabalt valitud ainevaldkonnas uurimistöö, sh uurimistöö annotatsiooni emakeeles ja A-võõrkeeles, ning retsensiooni kaasõpilase uurimistöö kohta. Kooli määrata on kursuse ,,Uurimistöö alused" auditoorsete tundide arv ja/või

Uurimistöö
thumbnail
25
pdf

Immanuel Kant

põhivormides kirjeldatud. Iga mõiste moodustamine on ühtlasi otsus. Otsustamine tähendab ju sisusid ja tunnuseid omavahel seostada. Võttes aluseks formaalse loogika otsustusvormid loetleb Kant 12 kategooriat, rühmitades need otsustusvormide eeskujul neljaks: 1. Otsused kvantiteedi kohta: (otsuse ulatuvuse kehtivus) Üldine eriline üksik 2. Kvaliteet: 3. Relatsioon: (suhte liik) (suhte kehtivus vöi mittekehtivus) kategooriline (tingimatu) jaatus hüpoteetiline (tingitud) eitus disjunkti (välistatus) löputus 4. Modaalsus: (Suhte kehtivuse viis) problemaatiline (oletatav)

Filosoofia
thumbnail
14
doc

DESCARTES meditatsioonid

MEDITATSIOONID ESIMESEST FILOSOOFIAST , kus tõestatakse Jumala olemasolu ning erinevus inimese hinge ja keha vahel René Descartes Tõlkinud Andres Luure ESIMENE MEDITATSIOON Arvamustest, mida saab kahtluse alla seada. Märkasin juba mitu aastat tagasi, kui palju eksiarvamusi ma olen nooruses tõe pähe omaks võtnud ja kui kahtlane on kõik, mis ma nende peale hiljem olen ehitanud, ning taipasin, et kui ma tahan teadustes lõpuks midagi kindlat ja püsivat paika saada, pean ma järelikult kord elus kõik maatasa tegema. et hakata uuesti peale esimestest alustest; aga see töö tundus tohutu, ja ma ootasin, et jõuaks kätte sedavõrd küps iga, et pole enam tulemas paremat aega teaduste kallale asumis

Filosoofia
thumbnail
43
pdf

TANTSIJA FÜÜSILISE VIGASTUSE MÕJU ELUKUTSELE SOMAATILISTE TREENINGSÜSTEEMIDE NÄITEL

13 kuna keha hakkab tasakaalu taastama, mis omakorda võib tingida ebanormaalset lihaskasutust, mida on üsna oluline teada tantsija jaoks. Siit järeldub! Kui mõista, et eluterve keha aluseks on see, kuidas oma instrumenti joondada, kuidas tasakaalustatult liikuda, kuidas peatuda, lõdvestuda jne., siis paraneb nii automatiseeritud liigutuse kui ka juurdeõpitava kvaliteet. Automatiseeritud liigutus ja liikumine on jälgitav igal elualal (autojuhid, liinitöölised), nõnda ka tantsumaailmas. 14 2.3 Skinner'i releasing-tehnikast lähtuvalt Joan Skinner'i välja töötatud releasing tehnika põhineb arusaamisel, et keha peab vabanema blokkidest, et vabamalt väljenduda ja loomulikumalt liikuda. Artiklis In its purest

Tantsimine
thumbnail
36
doc

laste eripära

Näiteks nagu: 1. Au sees on õpilased, mitte süsteem. 2. Õpilastele antakse mõistlikkuse piires valida, kuidas ja kui kiiresti õppematerjali läbi võtta. 24 3. Õppekava on vastavalt igale klassile paindlik, muutudes tihti selle järgi, millistele õpilastele materjali pakutakse. 4. Mitte süsteem vaid õpilased ja õpetajad määravad õppetöö taseme ja vastutavad selle eest. 5. Õpetajatel on suur iseseisvus oma õpperühmade piires. 6. Ei kummardata pimesi vanu hariduse omandamise mudeleid. Uued ideed on teretulnud. 7. Testid on kogu aeg pidevas muutumises. Pidevalt töödeldakse neid ringi, vastavalt õpilaste teadmiste ja teadlikkuse tasemega ning neile edastatud ja nende poolt läbitöötatud informatsioonidega. 8

Psühholoogia
thumbnail
72
docx

Kasvatusteadused

TALLINNA ÜLIKOOL Rakvere Kolledz AP 1 KÕ KASVATUSTEADUSED Õpimapp Kristina Karu Juhendaja: Anu Carlsson Rakvere 2014 SISSEJUHATUS Õpimappi alustasin arvamusega J.J. Russeau raamatu „EMILE“ põhjal. Raamatu esimese poole kohta tegin konspektivormis mõttekaarte. Teise poole kohta kirjutasin välja mõtteid, mis mind kõnetasid. Edasi on lisatud E.S. Sarve loengu mõtteid tunnist 22 oktoobril. Seejärel lisatud lühikokkuvõte märksõnade näol Hirsijärvi ja Huttuneni raamatust „Sissejuhatus kasvatusteadustesse“. Järgnevalt lisasin essee „Kliima minu töökohas“ ja arutlesin Sinkkose artikli väidete üle. Tutvusin ja arutlesin Eesti Haridusteaduste ajakirjas oleva artikli „Eesti koolide esmakursuslaste õpi ja teadmuskäsitlus“ üle. Ajakirja „Haridus“ artikli „Hariduse tipus. Aga kus tipp asub?“ ja Tiiu Kuurme artikli „Elitaarkoolidest“ refereerisin kokku, kuna teema haakus. Õpetaj

Alusharidus




Kommentaarid (1)

YBD profiilipilt
YBD: suur tänu hea materjali eest!
14:09 01-12-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun