Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Äriplaani alused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on olemasolevate toodete puudused?
  • Kui ei siis kuidas seda puudust korvata?
  • Millist kasu saab klient teie olemasolust?
  • Mis teevad teie toote eriliseks ja konkurentide omast erinevaks ?
  • Kuidas on tagatud toote kvaliteet?
Äriplaani alused #1 Äriplaani alused #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-03-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor sten919 Õppematerjali autor
ki.ee/baromeetrid/
turuanalüüs
stat.ee
ariregister.rik.ee
kohalikud inimesed
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
eesmärgid - samm
s - saavutatavad
a - arusaadavad
m - mõõdetavad
m - mõjutavad-keda, mida, kas muudavad maailma paremaks
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
toode/teenus
ei piisa toote teenuse omaduste väljatoomisest, vaid tuleb kskenduda toote/teenuse eelistele ja unikaalsusele(miks
peaksid tarbijad just seda tahtma tarbida):

mida paremini tuntakse klientide vajadusi, seda lihtsam on neid rahuldada. kliendi vajadustel on oluline roll juba enne
toote tegemist.

toote teenuse kirjeldus äriplaanis

toote teenuse nimetused.
kirjeldage oma toodet/teenust nii pöhjalikult, et ka köige suurem vöhik saaks aru.

toote teenuse kasutamise vöimalused.

kui tegemist on mitme tootega, näidake ära nende osatähtsus.

toote/teenuse olemus ja peamised tunnused:
spetsiifiline toode/teenus;
laiatarbekaup.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
füüsiline koostis
tooraine,pooltooted,valmistoode.

turukölblikus ja konkurents:
kas on tegemist uudistootega vöi on toode juba müügil?
millised on olemasolevate toodete puudused?
kas olemasolevate toodete puudused on eemaldatud,
kui ei, siis kuidas seda puudust korvata?
millist kasu saab klient teie olemasolust?

eelised, mis teevad teie toote eriliseks ja konkurentide omast erinevaks?

pöhitoodetele/teenustele pakutavad lisanduvad tooted/teenused (hooldus, remont).

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

ÄRIPLAANI STRUKTUUR 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, on soovitav selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pöörata, sest see on äriplaani kõige rohkem loetud osa. Äriplaani kokkuvõttest peab saama kiire ülevaate, mida ja milliste vahenditega plaanitakse saavutada. Kokkuvõte ei tohiks olla pikem kui 1 lehekülg. Veelkord - kokkuvõttes tuleb esile tuua ainult olulisim! 2. Ettevõtte üldandmed · Ettevõtte nimi · Ettevõtte juriidiline vorm · Aadress · Telefonid · Faks · E-mail · Juhatuse liikmed · Põhikapital, st aktsiakapital/osakapital

Äriplaan
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

................................................................................................. 20 15. ÄRIPLAANI LISAD .............................................................................................................. 20 Lisa 1. Hinnapakkumise (lihtsustatud) näidis............................................................................... 21 2 SISSEJUHATUS Käesoleva juhendi eesmärk on selgitada äriplaani koostamise põhinõudeid. Äriplaanis peab olema võimalikult selgelt väljendatud äriidee ja selle teostus. Äriplaani koostamine on omamoodi test, kas idee töötab või mitte ­ kui "asi" näib paberil tulus ja toimiv, siis on mõtet hakata ideed realiseerima. Vastasel juhul kui idee ei anna positiivset tulemust teoreetiliselt, siis pole mõtet teha kulutusi ning asuda realiseerima äriideed, mis suure tõenäosusega ei saagi hakata tulu tootma.

Äriplaan
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sise

Turundus
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

TURUNDUS Loengukonspekt Õppejõud Reet Niilus Mõdriku 2011 2 SISUKORD 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 4 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................4 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 5 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................5 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................6 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................7 1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid................................................................

Turunduse alused
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

................................................................................................................. 75 Allikad ja viited ...................................................................................................................................... 77 2 ÕPIJUHIS Enamik, kes antud õppevahendit loevad-kasutavad, peavad äriplaani ilmselt kooli poolt ette nähtud kohustuslikuks kirjatööks. Seega tuleb äriplaani kirjutama hakates meeles pidada, et: 1) äriplaani (3 EAP) ei ole võimalik koostada ühe õhtuga, kuigi on olemas käsiraamat „Äriplaan 30 minutiga“; 2) töö tuleb kirjutada ise ja panna sellesse sisse oma teadmised – ei ole mõtet kopeerida olemasolevaid äriplaane, sest teadmisi ja oskusi nõnda juurde ei tule;

Majandus
thumbnail
38
odt

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

probleemi või otsitakse lihtsalt probleemi, millega oma lahendus siduda. ● Lahendused - Sektsioon, kus seletatakse lahti, kuidas ja mille abil määratletud probleeme lahendama hakatakse. Selles punktis on oluline omada infot klientide eelistuste, ootuste ning soovide kohta, et teha võimalikult edukaid valikuid. ● Võtmemõõdikud - Mõõdetavad verstapostid, mille abil analüüsitakse antud ärimudeli edukust. Võtmemõõdikute omamine ja saavutuste jälgimine on vajalik äriplaani etapiliseks hindamiseks. Nii on vajadusel võimalik teha andmetest tulenevaid muudatusi, et parandada tulemusi. ● Väärtuspakkumine - Lihtsalt sõnastatud ning üheselt mõistetav sõnum klientidele pakutavate hüvede kohta. (Milles seisneb uudsus? Kohandatus kliendile? Disain? Kaubamärgi staatus? Hind? Kas kliendi kulud vähenevad? Kas kliendi risk väheneb (garantii)? Kasutamismugavus?) ● Konkurentsieelis - Määratleb selle, mis kaitseb praegustel ning tulevikus

10. klassi majandus
thumbnail
16
docx

Ettevõtte kordamisküsimused

VÕRGUSTIK ja kliendisuhted. Kas see idee hakkab tööle ja kas sellega tasub edasi minna? Leidub erinevaid metoodikaid selle läbiviimiseks. Teostatavuse analüüs eelneb põhjaliku äriplaani koostamisele. ,,bite and hook" ­ odavalt, ka kahjumiga, seejärle teenitakse lisatoodetelt või Osa kogutavat informatsioonist lihtsustab järgnevat äriplaani väljatöötamist. teenustelt ­ nt mobiiltelefonid ja kõned, tindiprinterid ja tindikassetid. Nitendo wii. Narkodiilerid? 32

Ettevõtlus
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

uudishimu, kontrollitunne, kognitiivne dissonants, saavutusvajadus Sotsiaal-kultuuriline motivatsioon ­ sh. armastusevajadus, eneseohverdamisvajadus, empaatiavajadus, kuuluvusvajadus, ... Isegi bioloogiliste vajaduste rahuldamise puhul kirjutab kultuur ette, millisel viisil seda vajadust rahuldama peaks (v.a. hingamine). "Ma tahan!" Tahe ­ teadlik eneseregulatsioon, mille aluseks on suunatud psüühiline aktiivsus (T. Bachmann, R. Maruste. Psühholoogia alused. Tln. 2001, Ilo). Tahe on lisamotivatsiooni allikas. Tahteakti genees VAJADUS Vajaduse Soovimin tunneta Eesmärgi

Reklaamipsühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun