Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Äriplaan OÜ Keeglisaal (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


TALLINNA MAJANDUSKOOL
Ametnikutöö osakond
Keeglisaal
Äriplaan
Kristi Gross SR 148
Tallinn 2015
Sisukord
Lühikokkuvõte 3
Ettevõtte üldiseloomustus 4
Turundusplaan 5
Teenus 6
Konkurents 6
Strateegia 7
Organisatsioon 8
Finants-hinnad 9
Riskianalüüs 10

Lühikokkuvõte


Ettevõtte üldandmed
  • Ettevõtte juriidiline vorm: Osaühing
  • Ärinimi : OÜ Keeglisaal
  • Asutamisaeg: mai 2016
  • Asutamiskoht: Tallinn
  • Asutaja: Kristi Gross
  • Põhitegevusala põhikirja järgi: Keeglimängu, piljardi ja saunateenuse pakkumine ning samas ka baaripoolne teenindus.

Valides ettevõtte õigusvormi võimalike variantide vahel, otsustasin osaõhingu kasuks, kuna Äriseadustik regulerib OÜ tegevust piisavalt täpselt ( täpsemalt kui FIE tegevust ) ning nõutav algkapital on suhteliselt väike (võrreldes aktsiaseltsiga ).

Ettevõtte üldiseloomustus


Eelduse ja puudused
Pakkuda heal tasemel teenindust ning baari poolel pakkuda võimalikult palju neid tooteid, mis osutuvad klientide hulga populaarseks.
Eelisteks on:
  • Hoone rentimise võimalus, kus on olemas keeglirajad.
  • Hea asukoht
  • Kohta on juba eelnevalt vaba aja veetmiseks kasutatud ning seoses sellega on see tuntud.
  • Osalised tedmised keeglimängust
  • Tutvused

Puudusteks on:
  • Vanad seadmed
  • Tallinnas on palju kohti vaba aja veetmiseks.

Eesmärgid
Lühiajalised
Vasakule Paremale
Äriplaan OÜ Keeglisaal #1 Äriplaan OÜ Keeglisaal #2 Äriplaan OÜ Keeglisaal #3 Äriplaan OÜ Keeglisaal #4 Äriplaan OÜ Keeglisaal #5 Äriplaan OÜ Keeglisaal #6 Äriplaan OÜ Keeglisaal #7 Äriplaan OÜ Keeglisaal #8 Äriplaan OÜ Keeglisaal #9 Äriplaan OÜ Keeglisaal #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 91 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor oopium123 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
doc

Nimetu

Pärnu Ülejõe Gümnaasium OÜ Amps'n'Go Äriplaan Koostas: Kristina Bauer Juhendaja: Kristi Suppi Pärnu 2011 Sisukord 1 Kokkuvõte................................................................................................................................4 1.1 Ettevõtte põhiandmed....................................................................................................... 4 1.2. Ettevõtte taustaandmed.................................................................................................... 4 1.3. Äriidee .............................................................................................................................4 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated..............................................................................5 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus........................................................................

Majandus
thumbnail
22
pdf

Äriplaan - 4-Youth

küsimustes. Töötajad arenevad edasi ja saavad kogemusi just läbides koolitusi. Töökohad ja töötasud jaotatud vastavalt nende raskusastmele. 10.3 Palgasüsteem ja selle areng Töötajate töötasud jaotuvad selle raskusastmele. Palk sõltub ettevõtte edukusest ja finantsilisest olukorrast. 11. Finantsmajandusplaanid 11.1 Planeerimis süsteemi kirjeldus ja süsteemi areng Planeerimissüsteemi aluseks on käesolev äriplaan, mida kontrollitakse ja täiendatakse kord aastas. Planeerimissüsteemi alusel koostatakse kasumiplaan. 11.2 Finantseerimine Enda raha panen ettevõttesse 3000 ja laen 5000. 11.3 Kasumiplaan tulud 1.aasta 2.aasta 3.aasta 4.aasta müügitulu 23400 25400 27800 28500 intressid kokku 23400 25400 27800 28500 kulud

Majandus
thumbnail
44
doc

Informaatika äriplaan

Püsiv Invest OÜ Äriplaan Püsiv Invest OÜ Rehvivahetus töökoda Tallinn 2012 Sisukord Sisukord.................................................................................................................. 2 Lühikokkuvõte........................................................................................................ 3 1. Äriidee, missioon, visioon ja eesmärgid..............................................................4 2. Ettevõtte iseloomustus....................................................................................... 5 3. Ärikeskkonna analüüs......................................................................................... 6 4. SWOT ja strateegia............................................................................................. 7 4.1. Konkurentsi- ja turundusstrateegia..............................................................7

Äriõigus
thumbnail
42
docx

ÄRIPLAAN: VideoCV OÜ

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL TALLINNA KOLLEDŽ Majandusarvestus Ettevõtluse alused VideoCV OÜ Äriplaan Õppejõud: Tallinn 2014 SISUKORD 1KOKKUVÕTE..............................................................................................................................3 2ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................4 3 ETTEVÕTTE KIRJELDUS. ÄRIIDEE, MISSIOON, VISIOON JA EESMÄRGID..................5 4 ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS..............................................................................7 5 TEENUSED..................................................................................................................................8 6 KLIENT, TURG, KONKURENTS.............................................................

Ettevõtluse alused
thumbnail
23
doc

OÜ Veture

MAINORI KÕRGKOOL Ärijuhtimise õppesuund Pille-Riin Adamka OÜ VETURE Äriplaan Juhendaja: Alje Nohrin, BA OÜ Veture 2 Tartu 2009 SISUKORD 1. ÜLDOSA 1.1. Äriidee kirjeldus........................................................................3 1.2. Asukoht..................................................................................5 1.3. Töötajad.................................................................................6 1.4. Vajalikud vahendid.....................................................................7 1.5. Algbilanss...............................................................................9 2. TOOTMINE JA TURUNDUS 2.1. Toote valmistamise teenuse kirjeldus ja hinnakujunduse põhimõtted.............................................................

Äriplaan
thumbnail
32
doc

Ettevõtluse alused eksam 2015

keskkonna. nende raames. Uuendustega kaasnev risk. Uuenduste võimalus Inertdud. Muudatuste kallidus. Vajadus olla paindlik, vältida Seotus standartsete ülemäärast seotust kindlate struktuuridega. ressurssidega. 15. Äriidee, äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel, äriplaan – sammude olemus ning järjekord ettevõtte rajamisel. 1. Äriidee leidmine (+ärikontseptsiooni väljatöötamine+toote prototüübi valmistamine) 2. Äriidee teostatavuse analüüs (feasibility study) – kas äriidee on ka ärivõimalus? 3. Ärimudeli koostamine 4. Äriplaani koosatamine 16. Äriidee põhikomponendid (3). Kes on tarbajateks? Mida pakutakse? Kuidas tegutsetakse? (Eelmise küsimuse 1. Punkt) 17. Äriidee ja ärivõimalus

Ettevõtluse alused
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

ÄRIPLAANI STRUKTUUR 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, on soovitav selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pöörata, sest see on äriplaani kõige rohkem loetud osa. Äriplaani kokkuvõttest peab saama kiire ülevaate, mida ja milliste vahenditega plaanitakse saavutada. Kokkuvõte ei tohiks olla pikem kui 1 lehekülg. Veelkord - kokkuvõttes tuleb esile tuua ainult olulisim! 2. Ettevõtte üldandmed · Ettevõtte nimi · Ettevõtte juriidiline vorm · Aadress · Telefonid · Faks · E-mail · Juhatuse liikmed · Põhikapital, st aktsiakapital/osakapital · Omanikud, nende osa kapitalist · Kontaktisik, tema telefon 3. Äriidee on mõte hakata tegelema mingi teenuse pakkumise või toote tootmisega ning teenida sellega kasumit. Äriidee võimalikud komponenendid mida antud äriplaani osas kirjeldada on: · ärivaldkond

Äriplaan
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

TURUNDUSE EKSAM Peatükk 6 ,, Toode" Toode ­ pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks ja tähelepanu äratamiseks. Võib olla nii toode, teenus, inimene, organisatsioon, kogemused või idee. TARBEKAUBAD Mugavustooted · Tarbija ostab tihti ja kohe, kulutades minimaalselt aega ja energiat ostu sooritamiseks. · Toote teisi alternatiive ei kaaluta · Madala hinnaga ja neid on saadaval igal pool nt seep, ajalehed ja muud majapidamistarbed · Esmatarbetooted ­ tarbitakse tihti, rutiinselt ja igas leibkonnas · Impulsstooted ­ ostetakse kiiresti ja planeerimata impulsi ajel. Kui toode pole hetkel saadaval siis seda tavaliselt ei osteta · Hädaostutooted ­ ostetakse pärast tugeva vajaduse tekkimist. Pole aega uurida alternatiive nt kui vihma hakkab sadama, ostab vihmavarju, lambipirn põleb läbi ostab uue lambi Valiktooted · Ostetakse harvem ja mõeldakse hoolikalt läbi nende

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun