Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Äriidee (0)

1 HALB
Punktid
Äriidee #1 Äriidee #2 Äriidee #3 Äriidee #4 Äriidee #5 Äriidee #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-09-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 124 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor onde20 Õppematerjali autor
ärindus, ettevõtluse alused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
docx

Enesehinnang ettevõtjana - Kodutöö aines Ettevõtluse alused

Fototeenuse pakkumine – 30,5 punkti Firma tegevusalaks on pakkuda pildistamis teenust. Teenust pakutakse nii fotostuudios kui ka välitingimustes, vastavalt kliendi soovidele. Kõrvale pakutakse ka jumestamis teenust ning kliendi enda fotode töötlemis teenust. Konkurente antud turul on palju, kuid igaühte eristab nende pildistamis- ning töötlemise käekiri ja ka see, kas jumestamist pakutakse otse fotograafi poolt või peab klient endale eelnevalt jumestamise tellima. Valisin antud äriidee kuna tunnen, et suudan just antud teenusega kombineerida kokku kõik oma parimad ideed: fototeenuste pakkumine, jumestamis teenuse pakkumine, ning ka riiete rentimine, ehk siis rekvisiitide rentimine, pildistamiseks. Tunnen end antud valdkonnas kindlalt ning oman ka piisavalt kogemust – olen tegelenud fotograafiaga aastaid, rentinud fotostuudiot ning oman oskusi ka jumestamises. Tean, et antud valdkonnas on konkurents

Ettevõtlus alused
thumbnail
9
docx

Ettevõtluse konspekt

Hinnapoliitika- Hind sõltub konkurentide hinnast. Soodustusi tehakse teatud perioodi tagant ( keskmise aja tagant, kui see toode tavaliselt otsa saab). Müügipoliitika- Pakkumise kättesaamine tehakse mugavaks(poodides).Müügikohast ei sõltu väga midagi, sest inimesed tahavad nii õvi naa pesupulbrit osta. Turunduskommunikatsioonipoliitika- Televisioonis reklaamida, sest seal inimene kohe näeb reklaami. Rõhutatakse lõhna ning selle häid pesemisomadusi. KT jaoks kordamine. Selgita oma äriidee strateegiat. Reklaamikanalite vajalikkus on oluline. Pigem televisiooni kaudu, sest toode on uus ning siis märgatakse seda. Kättesaadavus potensiaalsetele tarbijatele on hea( müüakse poodides).On üsna otstarbekas, sest see võiks olla enamustele inimestest päris vajalik. Isiklikku müüüki või müügisoodustusi ei ole väga otstarbekas kasutada. Toodet on saada erinevates värvides ning kujundustes, hind kujuneb sellest, kui palju materjali ühe toote tegemiseks läheb

Ettevõtlus
thumbnail
16
docx

Ettevõtte kordamisküsimused

D. McClellandi ettevõtjakäsitlus. Olulisemad motivaatorid ettevõtjana tegutsemisel McClellandi järgi. · üle 70% uutest töökohtadest tekib gasellides Ettevõtja roll McClellandi järgi. · kõrge riskiga ettevõtted Käitumisteaduslik lähenemine ettevõtjatele · Ettevõtluse arendamiseks oli oluline stimuleerida indiviide alustama oma 11. Äriidee, äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel, äriplaan ­ sammude olemus äriga ning kiirendada selle abil majandusarengut; tekkis ahvatlus selgitada ning järjekord ettevõtte rajamisel. välja isiksuse-omaduste profiili, mis seostuks ettevõtlus-alase eduga (või läbikukkumisega). 1. Äriidee leidmine (+ ärikontseptsiooni väkjatöötamine+toote prototüübi valmistamine)

Ettevõtlus
thumbnail
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

...................................................8 1.7Konkurentide uuringu kokkuvõte.........................................10 Lisa 1 Intervjuu juhend......................................................11 Lisa 2 Intervjuu potentsiaalsete klientidega ­ eksklusiivne sülearvuti pesa..................................................................12 3 Klientide uuring Kliendiuuringu eesmärk on testida äriidee toimimist ning teha selgeks, kes ja millistel tingimustel pakutavat toodet ostavad. Selleks tuleb määratleda sihtturg ehk selgitada välja potentsiaalsed kliendid. Kliendiuuringu puhul on oluline välja selgitada sihtturu suurus, et hinnata oma müügivolüüme ja nõudlust pakutavale tootele. 1.1 Sihtturg Sihtturu määratlemise eesmärk on leida tootele potentsiaalsed kliendid ja neid iseloomustada. Tuleb määratleda sihtturu suurus ning ettevõtte potentsiaalne turuosa.

Majandus
thumbnail
12
docx

Ettevõtluse alused kordamiseks

head informatsiooni turu kohta. Selleks tuleb teha TURU-UURING: vastused põhiküsimustele: ­ kes on antud toodete tõenäolised ostjad (teenuste kasutajad), ­ kas neid on piisavalt palju ja nende ostujõud piisav (mõjutab kasumiläve!), ­ kuidas nad antud toodet (teenust) hindavad, ­ kuidas nendeni jõuda. ­ kas ja kuidas on nende vajadused juba rahuldatud. Turu-uuring tuleks teha enne, kui käivitada uus ettevõte või projekt. Turu-uuringu tüüpilise etapid on: ­ turundus- ehk äriidee genereerimine (sobib ajurünnakuna) ­ tööhüpoteesi kujundamine ­ infovajaduse määramine ­ teiseste infoallikate uurimine ­ esmaste infoallikate uurimine ­ andmete töötlemine, analüüs ja interpreteerimine ­ tööhüpoteesi kontroll (kui ei sobi, tagasi etappi b > uus hüpotees) ­ turundusplaani (äriplaani, strateegia) koostamine Turundusplaan tuleb seostada finantsplaaniga ja kavandada konservatiivselt!

Ettevõtlus alused
thumbnail
38
odt

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

sissetuleku taseme ja töökoormuse, mida nad teeniksid palgatöötajana. 2. Elustiili ettevõte: Ettevõte, mis tagab omanikule/omanikele võimaluse järgida teatud elustiili ja teenida sellega elatist. 3. Innovatsioonidele orienteeritud ettevõte: Ettevõte, mis toob turule uusi tooteid ja teenuseid, avastades ja luues uusi võimalusi, sõltumata ressurssidest, mis tal on jooksvalt kasuta Barringer´i ja Ireland´i äriidee teostatavuse analüüs 3. Kuidas jaotatakse Euroopa Liidus ettevõtteid mikroettevõteteks, väikeettevõteteks, keskettevõteteks ja suurettevõteteks (töötajate arvu järgi)? • 92% mikroettevõtted (0-9 töötajat) • 7% väikeettevõtted (10-49) • < 1% keskettevõtted (50-249) • 0,2% suurettevõtted (250+) • SMEs – Small and Medium Enterprises – 0-249 töötajat (VKEd). 4. Nende (küsimuses 3 nimetatud) ettevõtete orienteeruv osakaal ettevõtete koguarvus

10. klassi majandus
thumbnail
20
doc

Ettevõtluse alused

· Leidur (disainer, kunstnik vms) ­ nõudlust omava toote/teenuse autor. · Ettevõtja ­ see, kes näeb tootes ärivõimalust ja suudab seda ära kasutada. · Kasvava organisatsiooni juht ­ juhib ettevõtet kiire arengu perioodil, suudab kontrollida organisatsiooni kasvu ja tegevusulatuse laienemist. · Väljakujunenud, stabiilse organisatsiooni juht. 15. Ettevõtja ja väljakujunenud organisatsiooni juhi omaduste erinevused. 16. Äriidee, äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel, äriplaan ­ sammude olemus ning järjekord ettevõtte rajamisel. · Äriidee leidmine (+ ärikontseptsiooni väljatöötamine + toote prototüübi valmistamine). · Äriidee teostatavuse analüüs (feasibility study) ­ kas äriidee on ka ärivõimalus? Teostatavuse analüüs seisneb äriidee elujõulisuse esmases hindamises. Püütakse määratleda potentsiaalseid probleeme ja vastata küsimusele:

Ettevõtluse alused
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

TEGEVUSED KANALID VÕTMEKULUD TULUM UDEL 4 7. Äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel ­ kõige üldisemalt nende roll ja koht uue ettevõtte rajamise protsessis. Teostatavuse analüüs kontrollib äriidee elujõulisust. Püütakse määratleda potentsiaalseid probleeme ja vastata küsimusele: Kas see idee hakkab tööle ja kas sellega tasub edasi minna? Leidub väga erinevaid metoodikaid. Teostatavuse analüüsiga kontrollitakse, kas äriidee on elujõuline. Ta seisneb äriidee esmases hindamises, et otsustada, kas äriidee elluviimisega tasub edasi minna. Leidub erinevaid metoodikaid selle läbiviimiseks. Lihtsustatud variant-Teha kolm testi: 1

Ettevõtlus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun