Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Äratasuvad kompensatsiooniplaanid (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Äratasuvad kompensatsiooniplaanid

Kätlin Tsarkova, Lailo Halilova,
Liis Peedi ja Sirje Lehtmaa presentatsioon
Stephen D. Kirklandi artikli
"Compensation Plans That Pay Back" põhjal
Kvalifitseeritud töötajate
leidmine ja hoidmine on
tänapäeval tõeline väljakutse.
Palga maksmisel tuleb lähtuda töötaja töötulemustest
Töötajad on strateegiline investeering, mitte üldkulu.


Produktiivsus
Töötajatele tuleb selgelt väljendada, mida neilt oodatakse
Eesmärgid peavad olema mõistlikud ja preemiad nende täitmise eest õiglased
Preemia tuleb välja maksta koheselt, et töötaja seostaks seda otseselt
töötulemustega


Vasakule Paremale
Äratasuvad kompensatsiooniplaanid #1 Äratasuvad kompensatsiooniplaanid #2 Äratasuvad kompensatsiooniplaanid #3 Äratasuvad kompensatsiooniplaanid #4 Äratasuvad kompensatsiooniplaanid #5 Äratasuvad kompensatsiooniplaanid #6 Äratasuvad kompensatsiooniplaanid #7 Äratasuvad kompensatsiooniplaanid #8 Äratasuvad kompensatsiooniplaanid #9 Äratasuvad kompensatsiooniplaanid #10 Äratasuvad kompensatsiooniplaanid #11
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-05-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 43 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor liisbethi Õppematerjali autor
Presentatsioon Stephen D.Kirklandi artikli "Compensation Plans that Pay Back" põhjal. Slaidide all on kommentaarid.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
doc

Äratasuvad kompensatsiooniplaanid

Kindlasti tuleks mainida ka positiivseid asju. Juht peaks olema kannatlik nende töötajatega, kelle töötulemused pole küll head, aga nad pingutavad. Oluliseks asjaoluks on suhtumine, Halbade töötulemustega töötajate palku tuleks kärpida, et heade töötulemustega töötajaid saaks premeerida. Töötajad on strateegiline investeering, mitte üldkulu. Majanduskriis paneb ettevõttele uued väljakutsed. Tuleb üle vaadata töötajate kompensatsiooniplaanid. Palgasüsteem peab motiveerima ja säilitama kõige väärtuslikumaid töötajaid oma parimatele võimetele.

Personalijuhtimine
thumbnail
17
doc

Personalijuhtimine

Kindlasti tuleks mainida ka positiivseid asju. Juht peaks olema kannatlik nende töötajatega, kelle töötulemused pole küll head, aga nad pingutavad. Oluliseks asjaoluks on suhtumine, Halbade töötulemustega töötajate palku tuleks kärpida, et heade töötulemustega töötajaid saaks premeerida. Töötajad on strateegiline investeering, mitte üldkulu. Majanduskriis paneb ettevõttele uued väljakutsed. Tuleb üle vaadata töötajate kompensatsiooniplaanid. Palgasüsteem peab motiveerima ja säilitama kõige väärtuslikumaid töötajaid oma parimatele võimetele. 7 6.2 Arendamine-koolitus Personali arendamise alla kuulub organisatsioonile vajalike töötajate ettevalmistamine, nende teadmiste ja oskuste arendamine ja karjääri juhtimine. Personali arendamine eeldab ka töö ja töökeskkonna arendamist, mis seisneb selle sisu muutmises ning meeldiva ja loova töö tagamises.

Juhtimine
thumbnail
19
docx

"Personalijuhtimine& quot; Alas, R.

keerukus) ; Vastutus (vastutus ja tegevusvabadus ; mõju lõpptulemusele ; mõjutamise suurusjärk) Milline meetod valida? ­ Tuleb arvestada järgnevate teguritega: Seadusandlus ja sotsiaalne keskkond ; organisatsiooni struktuur ; juhtimisstiil ; töötajate ja juthkonna vahelised suhted ; meetodi maksumus ja hindamiseks kuluv aeg. 19. Töötasu ja palgapoliitika Töötasu on nii pingutuse eest kui ka staatuse sümbol. Kompensatsioon jaguneb rahaliseks ja mitterahaliseks. Palk peab olema omaniku poolt vaadatuna mõistlik ja põhjendatud ning vastavuses töötaja tööpanusega. Töötaja seisukohalt peab palk olema konkurentsivõimeline, et värvata uusi töötajaid ja säilitada olemasolevaid. Palgasüsteemi strateegilised eesmärgid: Seaduslik ; adekvaatne ; motiveeriv ; võrdne kõigile ; turvalien ; efektiivne. Palga taset mõjutavad :

Personali juhtimine ja arendamine
thumbnail
46
docx

Juhtimine vastused

1. Ettevõtte keskkond, mõjugrupid ja nende peamised huvid. Sisekeskkond: juhid, omanikud, töötajad. Väliskeskkond: mikrokeskkond ja makrokeskkond. Makrokeskkond: riik, ühiskond, rahvusvahelised mõjurid. Väliskeskkonna loovad peamised väljaspool organisatsiooni olevad jõud, mis potentsiaalselt võivad oluliselt mõjutada kaupade või teenuste edu. Väliskeskkond jaguneb omakorda kaheks ­ mikro- ja makrokeskkonnaks. Makrokeskkond on laiem ja hõlmab faktoreid, mis mõjutavad kõiki organisatsioone võrdselt. Makrokeskkonna osad on rahvusvaheline, majanduslik, sotsiaalne, õiguslik-poliitiline ja tehnoloogiline keskkond. Organisatsiooni mikrokeskkond on konkreetsem ja organisatsioonile lähemal ning haarab konkurente, tarnijaid, kliente, strateegilisi liitlasi jm survegruppe. Rahvusvaheline keskkond hõlmavad ülemaailmseid arengusuundi, sealhulgas otseselt ärielu mõjutavaid trende. Ülemaailmsed trendid on Euroopa Liidu laienemine, keskkonnakaitse tõhustamine ja kõrgt

Juhtimine
thumbnail
14
docx

Kordamisküsimused eksamiks-2021

puhkust ette planeerida. Puhkuse ajakava ehk plaan, millal töötajad puhkavad, tehakse töötajatele teatavaks kalendriaasta esimese kvartali jooksul. 34. Millise eelise annab puhkuse ajakava vormistamine tööandjale? 35. Kirjelda tasusüsteemi ja töökorralduse seoseid. 36. Kirjelda palga mõju isikule ja organisatsioonile? 37.Mis on töötasu?  Tasu – töö ja/või teenuste eest saadav rahaline kompensatsioon 38.Mis on brutopalk, netopalk, reaalpalk?  Brutopalk - summa, mis sisaldab netopalka, töötaja tulu-, töötuskindlustus- ja kohustusliku kogumispensioni makse  Netopalk – töötasu summa, mis kantakse tööandja poolt töötaja pangakontole.  Reaalpalk – palk, milles on arvesse võetud tarbijaindeksi mõju  Töötasu alammäär - on madalaim palk, mida tööandja õiguslikult võib töötajale tema töö eest maksta (584 eurot 2021) 39

Keskkonnaökonoomika
thumbnail
59
pdf

Juhtimine

1. Ettevõtte keskkond, mõjugrupid ja nende peamised huvid. Sisekeskkond: juhid, omanikud, töötajad. Väliskeskkond: mikrokeskkond ja makrokeskkond. Makrokeskkond: riik, ühiskond, rahvusvahelised mõjurid. Error! Reference source not found.Väliskeskkonna loovad peamised väljaspool organisatsiooni olevad jõud, mis potentsiaalselt võivad oluliselt mõjutada kaupade või teenuste edu. Väliskeskkond jaguneb omakorda kaheks ­ mikro- ja makrokeskkonnaks. Makrokeskkond on laiem ja hõlmab faktoreid, mis mõjutavad kõiki organisatsioone võrdselt. Makrokeskkonna osad on rahvusvaheline, majanduslik, sotsiaalne, õiguslik- poliitiline ja tehnoloogiline keskkond. Organisatsiooni mikrokeskkond on konkreetsem ja organisatsioonile lähemal ning haarab konkurente, tarnijaid, kliente, strateegilisi liitlasi jm survegruppe. Organisatsiooni keskkonda tuleks käsitleda kui organisatsiooni suhtes erinevate huvide ja ootustega huvigruppide kooslust, kellega juhil organisatsiooni esindajana tule

Juhtimine
thumbnail
14
doc

Praktiline personalijuhtimine ja töösuhted Eksami kordamisküsimused 2016

Praktiline personalijuhtimine ja töösuhted TMO0060 Eksamitemaatika 1. Personalijuhtimise eesmärgid ja funktsioonid EESMÄRGID: Efektiivselt töötava personali ligimeelitamine Personali planeerimine Töö analüüs Personali värbamine Personali valik Personali efektiivsuse suurendamine Personali koolitus Personali arendamine Personali hindamine Efektiivse tööjõu säilitamine Töötajate tasustamine Organisatsioonikultuur Töötajatevahelised suhted Eesmärgid on omavahel tihedasti seotud ja üksteisest sõltuvad. FUNKTSIOONID: Töö analüüs Personali planeerimine Personali värbamine Personali valik Personali hindamine Personali hüvitamine Personali arendamine Tööandjate ja töövõtjate vahelised suhted 2. Personalijuhi rollid kaasaegsetes organisatsioonides, millist väärtust loob personalitöötaja Rollid ja väärtus: Töötajat

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
25
docx

Oranisatsioonijuhtimine - eksam

1 Arutle, miks on strateegilist juhtimist vaja ja milline on strateegilise juhtimise eesmärk. Millised on ettevõtte strateegia koostamise alused? Strateegiline juhtimine ehk pikemalt ettevaatav planeerimine. Kunagi ajaloos oli sõjategevusega seotud. Põhiliselt kasutatakse suuremates ettevõtetes, kuid on võimalik edukalt rakendada ka väikeettevõtluses. Strateegilise juhtimise protsessi 4 põhietappi - strateegiline analüüs ehk positsioneerimine; analüüsitakse EV sise- ja väliskeskkonda, et panna paika enda positsioon keskkonnas ning strateegilised tegurid, mis võivad tulevikus EV positsiooni mõjutada. Analüüsi abiga enda positsioneerimine peab andma vastuse, kuidas väliskeskkond kõigi oma muutujatega võib ettevõtet mõjutada, millised on ettevõtte enda võimekused ja võimalikud piirangud ning kuidas mõjutab EV tegevus erinevaid huvigruppe. Enne analüüsi juurde asumist sõnastada äriidee, ettevõtte visioon ning osaliselt ka missioon, mis paigutaks

Organisatsiooni juhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun