Sõnu seletav sõnaraamat

X organisatsioonil on selged eesmärgid, teatakse, mida tahetakse teha ja saavutada; x strateegilise planeerimise käigus selguvad tegevusharu ja laiema tegevuskeskkonna arengutendentsid, saadakse teadlikuks ähvardavatest ohtudest ja leitakse uusi võimalusi; x kujunevad eeldused ressursside kontsentreerimiseks kõige tähtsamatesse valdkondadesse ning kooskõlastatud tegutsemiseks; x lihtsam on tagada organisatsiooni tegevuse järjepidevus.
X turusegmendid on küllastunud x tarbijad käsitlevad tootesarjas pakutavaid variante asenduskaupadena x vahendajad on omandanud suurema tähtsuse ja majandusliku jõu kvaliteedi ja stiili tagamisel x muutused konkurentsikeskkonnas x majanduslik langus paneb tarbijaid otsima odavamaid tooteid x tootja saab keskenduda tootmisele x väiketootjatel on kaubandusvõrkusesse sissepääs piiratud.
Xxxoü müük on võrreldes 2007 aastaga suuresti langenud, mille põhjustajaks võib nimetada majanduse halba seisu, mis on toonud kaasa tarbijate järkjärgult väheneva tarbimise. Analüüsi käigus on näha, etttevõtte juhatus on teinud targa otsuse avada uus kauplus, mis on aidanud leevendada müügitulu langust.

Xxx on kohaliku linna demokraatlikult moodustatud võimuorganite institutsioon, mille õigus, võime ja kohustus on seaduste alusel iseseisvalt korraldada ja juhtida kohalikku elu, lähtudes linnaelanike õigustatud vajadustest ja huvidest ning arvestades linna arengu iseärasusi.
Xx xxxx on xxxxx linnas ainult üks konkurent – x.xxxxx xxxx (xxxxx xx), mis asub põhimõtteliselt üle tee. Viimase plussiks võib pidada pikaajalist fotograafitöö kogemust ja miinuseks kaugust peatänavast ning väikest kaubavalikut . xx xxxxx pakub aga rohkem teenuseid.
X tarbijad on liialt mõjutatud brändi endise kvaliteedi tasemest x Tarbijatel puuduvad teadmised, et anda kvaliteedile adekvaatset hinnangut x Tarbijad on mõjutatud eelarvamustest (Made in Turkey, Made in Germany)

X hinnang - Mõõdab, kuivõrd tarbijale bränd meeldib ning milline on selle populaarsus (nt Kas bränd on oma valdkonnas parim). Hinnang on otseselt seotud brändi tajutud kvaliteedi ja brändi populaarsusega.
Xiv - XV loengu kordamisküsimused 1. Millised kolm kõige olulisemat tegurit, mis mõjutavad juhtimise ja äri arengut järgneva 10-20 aasta jooksulu? 1. Globaliseerumine:  Internatsionaliseerumine
Xxxx oü - s oli minu juhendajaks juhatuse liige , kes aitas mul oma teoreetilisi oskusi proovile panna ning samas vajadusel mõista raamatupidamise reaalse tegevuse ning teoreetilise osa erinevusi.

Xml on universaalne ja laialt kasutatava tehnoloogia, mis peaks vähendama teiste tarkvaraarendajate poolt loodud rakendustes esinevaid vigu Office dokumentide avamise ja salvestamisega.
Xij – i-nda haru toodang, mis läheb uuesti tarbimisse j-ndas harus, xi – i-nda haru kogutoodand, yi – i-nda haru lõpptoodang, mis läheb tarbimisse väljaspool tootmissektorit.
Xxx - 1500 eurot Omanikud, nende osa kapitalist XXX- 1000 eurot Kontaktisik, tema telefon Hulgi- ja jaekaubandus; mootorsõidukite ja Ettevõtte tegevusala (EMTAK) mootorrataste remont

Xxx on avatud esmaspäevast kuni neljapäevani kell 11.00 – 22.00 ning reedel ja laupäeval kell 11.00 – 23.00. Vahetevahel toimuvad peod elava muusikaga, kunagi oli populaarne
Xxxx oü - l on õigus ja kohustus pidada iseseisvalt oma raamatupidamise arvestust lähtudes eeskirjast. Raamatupidamise sise-eeskirja kinnitab juhtkond ettevõttes kehtestatud korras.
Xxxoü on kaubandusettevõte on nelja kauplusega, kus kaup ostetakse kohapeal eraisikute poolt välja ja sellepärast on mõistlik, kui ettevõttes ostjatele krediiti ei pakuta.

X koolitus on alates 2003 aastast tegutsev ettevõte, mille tegevusalaks on kaasaegsele psühholoogiale ja juhtimisteooriatele tuginevate koolitus- ja arendusteenuste pakkumine.
X diversifikatsioon - müügimahu suurendamine uute toodetega uusi turgusid vallutades, ka mitmetel aladel tegutsemine; uued tooted rajanevad kas vanale või uuele tehnoloogiale.
X kes on meie klient? x Mis tooteid või teenuseid me peaksime pakkkuma? x Kuidas me saaksime kõige paremini neid teenuseid neile klientidele osutada?

X kaitsefunktsioon – õiguslik kaitse x kommunikatiivne funktsioon – bränd annab tarbijale informatsiooni oma nime, pakendi, disaini ja kampaaniakte kaudu.
Xvr keskkonnas on võimalik läbi mängida mitmeid erinevaid rolle alates esimesena kohale saabunud ametnikest kuni lennusalga helikopterijuhini välja.
Xxx oü - l puuduvad pikaajalised kohustused, mis teeb ettevõtte väga atraktiivseks potentsiaalsetele investoritele ja laenuandjatele.

X inspireeriv - Tugev bränd peaks inspireerima valdkonda, mille poolest ta tuntud on. Nt Nike üleloomulik Jersey Polo Shirt.
Xyz - analüüs XYZ-analüüsi alusel jaotatakse tooted stabiilse, kõikuva ja reeglipäratu käibega teenusteks.
X kommunikatsiooniplatvorm - reeglistik suhtluseks ehk kus, kellele, millal, miks ja kuidas x kommunikatsiooniplaan x strateegia

Xx aastaaruanded on kooskõlas Eesti Vabariigi Hea Raamatupidamistavaga, mis on vastavuses raamatupidamise seadustega.
X nöör on info edastamise ja protsessi juhtimise süsteem, mis tagab kogu süsteemi allutatuse piirangule.
X socio - cultural factors represent the culture of the society that an organization operates within.

X puhver on tähtsuse järgi reastatud, ootel tööde ja tellimuste kogum protsessi mingis osas.
X harjutus - tundides võiks olla suurem rõhk strateegilisel juhtimisel, case-study’del jne.
X strateegia on org.-i eesmärkide ja ressursside ning muutuvate turundusvõimaluste ühildamine.

X1i - sõltumatu muutja, SKP inimese kohta i-ndas riigis aastatel 2007 ja 2010(eurodes)
X2i - netosissetulek i-ndas riigis aastatel 2007 ja 2010 (ostujõu pariteedi ühikutes)
X consistent - Järjekindel bränd näitab, et bränd ehitab ja seisab tarbijate usalduse eest.

X atraktiivsus - Kliendile peavad brändi lubadused ja pakutav väärtus olema atraktiivne.
X kes on kliendid? x MIS on kliendi vajadused? x KUIDAS neid vajadusi rahuldada?
Xml - põhised dokumendi esitusvormid kooskõlastatakse Riigikantseleiga.

X diferentseeritus – erinevus teistest x Olulisus – Brändi sõnumi ulatus.
X3i - töötuse määr i-ndas riigis aastatel 2007 ja 2010 (%)
X kg - 100% 2 kg - 40% X = (2 * 100) : 40 = 200 : 40 = 5 kg

X unikaalsus - Tugev bränd peaks olema teistsugune ja eriline.
X jätkusuutlikkus - Tugeb bränd muudab äri konkurentsitihedamaks.
Xxx e. alandama hinda ja suurendama tootmismahtu

Xxx oü on asutatud aastal 20xx Nimi Perenimi poolt.
X usaldusväärsus - Tugev bränd hoiab kinni oma lubadustest.
X eristumisfunktsioon – eristada tooteid konkurentide omadest.

Xxxx oü - s ei esine kinnisvara investeeringuid.
X relevantsus – Tugev bränd peab olema asjakohane.

Xxxx oü on asutatud 2003 aastal.

Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto


30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto