Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Sulge
Add link

"veenmisfaas" - 1 õppematerjal

120
docx

TURUNDUSE ALUSED

1) Ettevalmistusfaas A. Tulevase ostja otsimine. Ostja on see, kellel on vajadus ja soov ning maksevõime. B. Eellähenemine kliendile. Siin otsitakse teavet tulevase kliendi kohta ja valitakse temale lähenemiseks parim kohtumistaktika (kes on ostja, missugused on tema huvialad ja finantsseis, mida ja kust ta ostab, millist teenindust eelistab, kuidas saaks temaga kontakti). 2) Veenmisfaas A. Lähenemine müügi eesmärgil. Selles faasis müüja ja ostja kohtuvad esmakordselt. Oluline on esimene mulje. Müüja käitumine selles faasis sõltub paljuski ettevalmistusfaasis hangitud teabest. B. Kohtumine ja toote esitlemine. 39 Kohtumine algab tutvustuse ja sissejuhatava vestlusega. Müüjal tuleb kokku viia ostja, tema v...

Turunduse alused -
117 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun