Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Väntpressi põhisõlmedeks on kinnine terask- ere, milles paikneb jäik väntkepsmehanism 1, mis annab üles-alla liikumise pressi kere külge kinnitatud juhtpindades 2 asuvale liugurile 3. Stantsi ülemine pool on kinnitatud pressi liuguri külge, alumine-regu- leeritava kõrgusega lauale 4. Mõlemad stantsipooled on varustatud väljatõukajaga 5 stantsitud tooriku koheseks eemaldamiseks stantsivaost.
Vänt - laga. Alumine pea on enamasti mittelahtivõetav ja selles võlli osade komplekti kuulub ka hooratas, mis ühtlustab võlli asub ühe- või kaherealine rull-laager. Laagri rullid võivad pöörlemiskiirust,, abistab mootorit ülekoormuse hetkil ja veereda kas alumisse peasse pressitud tsementeeritud sooritab- töötsükli abitaktid.
Väntvõllile on kinnitatud keps 8, mis annab edasi-tagasi liikumise pealiugurile 9. Peale selle on väntvõll ekstsentriku 10, kepsu ja kangsüsteemi 11 kaudu ühendatud külgliuguriga 12. Stants koosneb liikumatust mitmevaolisest pressi kerele kinnitatud matriitsipoolest 14 ja vastavate vagude kohal pealiugurile kinnitatud templitest
Vänt - kepsmehhanism………………………………………………………………….7 5. Õlitussüsteem…………………………………………………………………………10 6. Jahutussüsteem………………………………………………………………………..15
Väntvõlli pöörlemisel on normaaljõud suuruselt ja suunalt pidevalt - 2-taktilise mootori heitgaaside temperatuur enne turbiini on esimese veerandpöörde jooksul (kolb liigub ÜSS-st ASS-u) pikema teekonna kui pool kolvikäiku ja peale ASS-u 1800 kuni 270 0 liigub muutuv suurus.
Vänt - kepsmehhanism koosneb järgmistest osadest: a) kolb (piston); b) kolvirõngas (piston-ring); c) kolvisõrm (wristpin); d) keps (connecting rod) ja selle laagrid; e) väntvõll (crankshaft) ja selle laagrid; f) hooratas.
Vänt - kepsmehhanismi Membraanpumba ehitus: A- imipool, B- survepool, 1- surveklapp, 2- membraan, 3- membraani koolutusketas, 4- imiklapp, 5-juhtvarras6-membraani kinnitus korpusega7-käigukamber8-ajamimehhanism
Vänt - võivad rullid olla paigutatud üksteisest eraldatuna nn. võllil saab eristada võlli- ja vändafcaeM, ning neid ühenda separaatorisse või lahtiselt üksteise kõrvale.
Vänt - kepsmehhanism koosneb järgmistest osadest: a) kolb;b) kolvirõngas; c) kolvisõrm ; d) keps ja selle laagrod; e) väntvõll ja selle laagrid; f) hooratas.
Väntpressi põhisõlmedeks on kinnine teraskere, milles paikneb jäik väntkepsmehanism 1, mis annab üles-alla liikumise pressi kere külge kinnitatud juhtpindades asuvale liugurile.
Väntmehhanism - muudab kütuse põlemisel tekkinud gaaside rõhu (edaspidi-indikaatorrõhk pi) kolvi edasi-tagasi liikumise abil väntvõlli pöörlevaks liikumiseks.
Vänt mehhanism – väntmehhanismiks on vastuvõtta gaaside paisumisel tekkiv rõhk ja muuta kolvi edasi tagasi liikumine väntvõlli pöörlevaks liikumiseks.
Väntpressi puhul on toorikute täpsus kõrge ning metalli säästimeks on võimalik kasutada ka väiksemaid stantsimiskallakuid kuna on olemas väljatõoukajad.
Väntvõll - on väntmehhanismi osa, mille abil muudetakse kepsu vahendusel kolvi sirgjooneline liikumine, ringjooneliseks liikumiseks või vastupidi.
Väntvõll on mootoris väga keskne komponent, mis muudab kolbide üles-alla liikumise pöördliikumiseks, mis lõpuks paneb pöörlema rattad.
Väntvõlli kande - e. Raamlaagrid - raamlaagrite alumiste poolte pesad on kas valatud, või keevitatud alusraami ristvaheseintesse.
Väntmehhanismi ülesandeks on võtta vastu gaaside surve ning muudab kolvi sirgjoonelise edasi-tagasi liikumise pöörlevaks liikumiseks.
Väntvõlli põsed on väntmehhanismile vastukaaluks, nad ühtlustavad tsentrifugaaljõudu ja sellega laagrite kulumist.
Väntvõllil on pidur (11), mis tagab liuguri peatumise ülemises asendis, sidur ja pidur on omavahel blokeeritud.
Vänt - ja gaasijaotusmehhanismi rikkeid saab kõrvaldada heledamalt ja ei vähene mootori soojenemisel.
Väntpress on stantsimisseade, kus tooriku deformeerimine toimub pressi liuguri poolt arendatava jõu toimel.
Väntmehhanismi - ülesanne on muuta kepsu sirgjooneline liikumine väntvõlli pöördjooneliseks liikumiseks.
Väntvõll - koosneb poolitatud võllist, mis on üheks tervikuks liidetud neid ühendava vända kaudu.
Väntvõll on kujuvõll, väntvõll muudab kolvidelt kepsude kaudu saadava jõu pöörlevaks jõuks.
Väntvõll - punane Võllikaelad - punane Kolvid ja kepsud - hallid Vändakaelad - sinine
Väntvõlli tasakaalustamiseks on hoorataste vändakaela karterit). poolselt küljelt osa metalli eemaldatud.
Väntvõlli vändad on varustatud vastu kaaludega, mis on kinnitatud hüdrauliliselt mutritega.
Väntvõlli sees on kanalid, nende kaudu juhitakse surve all õli väntvõlli laagritele.
Vänt - mehhanism koosneb vardast, võllist, kepsust liugursid ja hoorattast.
Väntvõllid on   nõrgemad   kui  sepistatud,   kuid   laiemalt   kasutuses.
Vänt - mehhanism muudab sirgliikumise pöördliikumiseks ja vastupidi.
Vänt - kepsmeh. Kolvi liikumisel tekib silindris surve või hõrendus.
Väntvõlli osad on esi tapp, võllikaelad, võllipõsk, õlikanal ja tugiäärik.
Väntmehhanismi põhiosad on silinder, kolb, kolvirõngad, kolvisõrm, keps ja väntvõll.
Väntmehhanismi ülesandeks on võtta vastu gaaside surve ning muuta kolvi sirgjooneline
Väntvõll - crankshaft Väntvõlli laagrid- crankshaft bearings
Väntvõlliga on ühendatud rattad, mis panevad liikuma kogu auto.
Väntvõll on jõumomenti edasi kandev masina detail.
Väntpressidel on samad mis stantsimisel vasarail.
Väntvõll on seppistatud ühest tükkist.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Väntmehhanismi ülesandeks on vastu võtta gaaside paisumisel tekkiv rõhk ja muuta kolvi edasi-tagasi liikumine väntvõlli pöörlevaks liikumiseks Väntmehhanism koosneb ...



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun