Sõnu seletav sõnaraamat

Turunduskontseptsioon – Keskendub pigem tarbijale ehk sellele, kuidas kõige sobivamalt tarbijate soove rahuldada Sotsiaalse turunduse kontseptsioon – tarbijate vajaduste rahuldamine pidades silmas firma eesmärke, ühiskondlikku heaolu ja ratsionaalseid tarbimispõhimõtteid 7. Nüüdisaja turunduse tunnusjooned Sisemine turundus ehk alguses peab nn müüma oma toote maha töötajatele õpetades ja harides neid.
Turunduskontseptsiooni aluseks on tarbjavajaduste väljaselgitamine, mõistmine ning rahuldamine. Turunduskontseptsiooni kohaselt peavad vahetuse aluseks oleva pakkumise puhul kokku saama tarbjate soovid ja vajadused ning ettevõtte eesmärgid ja sihid(kasum). * Sotsiaalse turunduse kontseptsioon - tuntud ka kui sotsiaalselt vastutustundlik turundus.
Turunduskontseptsioone on 5: * Tootmiskontseptsioon - Kaup peaks olema tarbijate jaoks odav ning kättesaadav. Kogu ettevõtte eesmärgiks on võimalikult efektiivne tootmine, madalad kulud ning massturundus.

Turunduskontseptsioon on seisukohal, et ettevõte peab uurima konkreetselt määratletud sihtturu vajadusi ja soove ning pakkuma välja nendele vajadustele paremaid rahuldamis- võimalusi kui konkurendid.
Turunduskontseptsioon - ettevõtte eesmärkide ning konkurentsieelise loomiseks on tarvilik kõrgema tarbijaväärtuse loomine, kohaletoimetamine ning kommunikatsioon valitud sihtturgudel.
Turunduskontseptsioon – ettevõte peab tundma oma sihtturu tarbijate soove ning vajadusi ja vastavalt suutma pakkuda konkurentidest paremat ning rahuldustpakkuvamat toodet.

Turunduskontseptsioon on ettevõtte turundusfilosoofia, mille sisu erinevus seisneb ettevõtte, tarbija ja ühiskonna osatähtsustes.
Turunduskontseptsioon – aluseks on tarbijavajaduste väljaselgitamine, mõistmine ja rahuldamine.
Turunduskontseptsioon on juhtimisfilosoofia, mis mõjutab kõiki organisatsiooni tegevusi.

Vote UP
-1
Vote DOWN
Turunduskontseptsioon on turunduskommunikatsiooni planeerimise kontseptsioon, mis tunnustab tervikliku plaani lisaväärtusi, hindab erinevate kommunikatsioonivahendite strateegilisi rolle ja kombineerib kommunikatsioonivahendeid, saavutamaks selgust, järjepidevust ning suurimat mõju.
Turunduskontseptsioon on aktuaalne alates 1950ndate aastate algusest.
Turunduskontseptsioon - Klient ostab seda, mida ta vajab.

Vote UP
-1
Vote DOWN
Turunduskontseptsioon – ettevõte peab uurima konkreetselt määratletud Vaatlus sihtturu vajadusi ja soove, pakkuma nende vajaduste paremaid Eksperiment, test rahuldamisvõimalusi kui konkurendid.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto


30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto