Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Turunduskommunikatsiooni ehk turundusteabe levitamise all mõeldakse kõiki meetmeid, mille kaudu viiakse informatsioon toote kohta tarbijani – milliseid tooteid firma pakub, millise hinnaga, kust ja millal neid saab, millistel tingimustel jne. Selle tegevuse abil püütakse mõjutada tarbijate ostuotsuseid.
Turunduskommunikatsiooni ehk turundusteabe levitamise all mõeldakse kõiki meetmeid, mille kaudu viiakse informatsioon toote kohta tarbijani - milliseid tooteid firma pakub, millise hinnaga, kus ja millal neid saab, millistel tingimustel jne.
Turunduskommunikatsiooni taotluseks on mõjutada tarbijate käitumist; • turunduskommunikatsioon planeeritakse suunaga väljast sisse, alustatakse tarbijainfo kogumisega; • tarbitakse kahesuunaliselt, interaktiivselt.
Turunduskommunikatsioon on süsteem, millega turundaja otsib turunduskommunikatsiooni mõõdetavaid lahendusi, mis põhinevad detailsel tarbijainformatsioonil.” (D. E. Schultz).
Turunduskommunikatsioon on brändi ja firmat toetavate kommunikatsioonivahendite plaanimine ja teostamine ühtsel positsioonil ning kommunikatsiooni ühiseesmärkide huvides.
Turunduskommunikatsioon on turunduskommunikatsiooni planeerimise kontseptsioon , erinevate kommunikatsioonivahendite- reklaam, müügisoodustus ja
Turunduskommunikatsioon on kommunikatsiooniliik, mida turundaja kasutab tarbijaga suhtlemisel, et saavutada turundusalaseid eesmärke.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Turunduskommunikatsiooni ehk turundusteabe levitamise all mõeldakse kõiki meetmeid, mille kaudu viiakse informatsioon toote kohta tarbijani – milliseid tooteid firma pakub, millise hinnaga, kus ja millal neid saab, millistel tingimustel jne. Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks.
Turunduskommunikatsioon on turunduse mehhanism,mis reguleerib müüja ja ostja vahelist suhtlust,teabe edastamist ning vastuvõttu.
Turunduskommunikatsiooni eelis on ressursside säästmine ning selle kaudu ka konkurentsieelise saavutamine (Pettegrew 2000-2001: 1).
Turunduskommunikatsioon on   organisatsiooni   ärilist   edukust   mõjutav   suhtlemine  sihtrühmadega: 
Vote UP
-1
Vote DOWN
Turunduskommunikatsioonil on neli peamist eesmärki: • Informeerimine – inimeste teadlikkuse tõstmine ettevõttest ja selle toodetest; • Sõnumi tugevdamine – saavutatud teadlikkuse säilitamine ja tugevdamine, mis puudutab ettevõte mainet, peamisi hüvesid ning nime ära tundmist ka pikema aja vältel.
Turunduskommunikatsioon on ostu/müügiga seotud sõnumi edastamine saatjalt vastuvõtjale.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Turunduskommunikatsioon on turunduse kontseptsioon, mis püüab maksimeerida klientidele ja teistele olulistele sidusrühmadele suunatavate sõnumite sünergiat.” (S. E. Moriarty). Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk -4-
Vote UP
-1
Vote DOWN
Turunduskommunikatsioon on organisatsiooni ärilist edukust mõjutav suhtlemine sihtrühmadega: ärilisi eesmärke toetavate stiimulite esitlemine sihtrühmadele tagasiside kogumine sihtrühma(de)lt, selle interpretatsioon ja loov rakendamine.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Turunduskommunikatsiooni vahendid on reklaam, avalikud suhted, müügitoetustegevused (müügitöö, otseturundus). Siia kuulub ka üritusturundus.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun