Turg on üks majandusteooria põhilisi mõisted, kus kujunevad müüdavate kaupade ja teenuste hinnad (Meiesaar, Metsa, Haldma 2008:63). Tervishoiuteenuste turu erinevus traditsioonilisest turust on see, et seal on lisaks tarbijatele ja pakkujatele veel ka kolmas ehk nii-öelda finantseeriv osapool, mida selgitati lähemalt eelmises peatükis (Samas). Tervishoiuteenuste turgu peetakse selle iseärasuste tõttu ebatäielikuks ja harva juhtub, et tegemist on täieliku konkurentsiga turuga (Samas).
Turg – majanduse toimimise korraldus, mis võimaldab inimestel teha omavahel vabatahtlikke vahetustehinguid ostjate ja müüjate vahetustehingud mingi konkreetse toote või teenuse osas; palju erinevaid turge (nt ehitusmaterjalidele, elamutele, erinevatele teenustele jne); ühine: toimub infovahetus hinna, kvaliteedi ja koguste kohta; erinev: formaalsuse tase (nt väärtpaberiturg ja ehitusturg);
Turg – mehhanism (institutsioon), mis viib kindlal ajal nind kindlas kohas kokku tootja ja tarbija, et need saaksid kindla hinnaga müüa ja osta fikseeritud omaduste ja kvaliteediga kaupa. Seda iseloomustavad – koht, aeg, hind, ostu ja müügi alternatiivkulud, ostja ja müüja kompensatsioon. Turg on peamine majanduselu reguleeriv institutsioon.
Turg - Klientide tundmine tähtsaim, Vajadus juhib (väljundi määratleb turu-ja tarbija uuring), Totaalkokkuhoid ja kasum fookuses, Hinnapoliitika baseerub väärtustele kliendi silmis, tarbijavajaduste mitmekülgne käsitlus, Erinevad eesmärgid erinevatele toodetele, rõhk sihtrühmal, Lühike ja pikk perspektiiv integreeritakse.
Turg – mehhanism, mille kaudu turul osalejad (ostjad ja müüjad) omavahel suhtlevad ning kujundavad kaupade ja/või teenuste hinnad ja kogused; mehhanism, kus saavad kokku hüviste müüjad ja ostjad; vabatahtlike vahetustehingute sooritamise protsess, kus kohtuvad kaupu ja teenuseid pakkuvad ning soovivad osapooled.
Turg - ettevõtted,mis kasutaksid teisest tooret riigi ja erasektori vastuolud-riik kogub kuid ei töötle tootjate huvitatus-tootjad tahavd puhast tooret peidetud välja minekud-riik toetab,inimene ei tea palju tegelikult maksab Lahendus:riigi ja erasektori koostöö,kokkulepe firmadega.
Turg - paik, kus kohtuvad hüviseid pakkuvad ning nõudvad ühiskonnaliikmed turu tasakaal - tähistab nõutava ja pakutava kaubakoguse võrdsust mingil konkreetsel hinnatasandil turu vaba toimimise üldine seaduspärasus - turu võime saavutada nõudmise ja pakkumise tasakaal
Turg on paik, kus kohtuvad kaupu ja teenuseid (hüviseid) pakkuvad ning nõudvad ühiskonnaliikmed. Majandusteoorias võib turgu vaadelda kui majanduse toimimise korraldust e .süsteemi . Turuga on tegemist kõikjal, kus kohtuvad mingi kauba või teenuse nõudjad ja
Turg – korraldus, mis võimaldab ostjal ja müüjal teha vahetustehinguid Ostjad ja müüjad vahetavad kaupu vabalt kokkulepitud hindade alusel 10) Mis iseloomustab segamajandust? Majandusmudel, kus segunevad vabatahtlik vahetus ja riiklikud regulatsioonid.
Turg on üldnimi, mis tähistab mis tahes institutsiooni, mille kaudu ostjad (tarbijad) ja müüjad (pakkujad, tootjad) omavahel suhtlevad ja hüviseid vastastikku vahetavad, samuti kohta, kus selline tegevus toimub.
0
Turg on üldnimi, mis tähistab mis tahes institutsiooni (või mehhanismi), mille kaudu ostjad (tarbijad) ja müüjad (pakkujad, tootjad) omavahel suhtlevad ning hüviseid ja tootmistegureid vastastikku vahetavad.
Turg on tasakaalust väljas pikemat aega, sekkub tema tegevusse riik kehtestades miinimum- ja maksimumhinna. Maksimumhind on seadusega kehtestatud kõrgeim hind, mida tootele kehtestada võib (N.: üüri
Turg on koondunud suurematesse linnadesse, eeskätt Tallinnasse, mõningal määral ka Tartusse. Kuid kauplusi leidub ka Viljandis, Rakveres, Võrus, Paides, Narvas ja veel mõnes väiksemas kohas.
Turg – institutsioon, mis viib ostja ja tarbija kokku kindlal ajal kindlas kohas Mida ostetakse/müüakse – sisenditurg, väljunditurg Turgusid saab klassifitseerida turu osaliste arvu järgi.
Turg on mehhanism (institutsioon), mis viib kindlal ajal ning kindlas kohas kokku tootja ja tarbija, et need saaksid kindla hinnaga müüa ja osta fikseeritud omaduste ja kvaliteediga kaupa.
Turg on selles mõttes ülidemokraatlik koht, kuhu kaubad ja teenused tekivad, lähtudes tarbija vajadustest, mitte eetilistest ja moraalsetest või poliitilistest tõekspidamistest.
Turg on homogeenne (homogeneous market), kui ta koosneb sarnaste vajadustega tarbijatest ning turg on heterogeenne (heterogeneous market), kui on erinevate vajadustega tarbijad.
Turg tähendab teatud hulka inimesi või organisatsioone, kellel on potentsiaalne huvi, ostuvõime ja soov kulutada raha mingit vajadust rahuldava kauba või teenuse ostmiseks.
Turg on üldnimi, mis tähistab mistahes institutsiooni, mille kaudu ostjad (tarbijad) ja müüjad (pakkujad, tootjad) omavahel suhtlevad ja hüviseid vastastikku vahetavad.
Turg - mehhanism mis viib kindlal ajal ja kindlaskohas kokku tootja ja tarbija, et need saaksid kindla hinnaga osta ja müüafikseeritud omaduste ja kvaliteediga kaupa.
Turg on osutunud kõige tõhusamaks majanduskorralduseks tingimustes, kus tootmisressursid on piiratud ja tuleb teha valik nende parima kasutusviisi kohta.
Turg on homogeenne, kui koosneb sarnaste vajadustega tarbijatest, või heterogeenne, kui sisaldab mitmesuguste tootenõuetega isikuid ja organisatsioone.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.