Sõnu seletav sõnaraamat

Kuidas netis maksad? Vasta

Treeningu füsioloogia – organismi varustamine energiaga kestval pingutusel: ATP ja KP (kreatiinfosftaat) varu (u 10 sek.); anaeroobne glükolüüs, (1-2 min.) lõppeb piimhappe tekkimisega; aeroobne glükoosi lagundamine, lõppeb CO 2 ja H2O-ga (tundideks.) Pikaajaline treening tugevdab lihaseid, kopse ja südant; organism kaotab palju energiat, vett ja soolasid.
Treening - Õlad, trapets, jalad Harrjutus Seeriad kurdus Kangiga kükitamine(kang õlade peal) 4 4-6 Kangiga tõmme eespool üles 4 4-6 Jalgade kõverdamine trenazööril 4 4-6 Õlatõste kangiga 4 4-6 Hantli tõstmine küljelt, käed poolkõverad 4 4-6 hüpenöör 1 10.15 min
Treeninguid vaba - aja uisutamisega, samuti pakkudes võimalust korraldada ainulaadseid üritusi (asutuste pidusid ja sportmänge, sünnipäevi), laste- ja noortepäevi, uisumaratone, harrastada sporditurismi. Kiiruisuklubi muudaks Tartu veelgi omanäolisemaks Heade Mõtete Linnaks.

Treeningmaht - liialt suur treeningmaht (ületreening) - stretching - venitusharjutuste ja lõdvestusharjutuste puudumine - koormatud lihaste ebapiisav lihasjõud - halb jooksutehnika - halvad jooksujalanõud Allikas: J. Roschinsky 2003, H.Lemberg jt. Jooksja tarkvara.
Treeningsaalidest on enim saale jällegi Arctic Sport Clubil, kuid kuigi Fittest klubil on kõigest 3 saali ja mis on tunudvamalt väiksemad kui teiste spordiklubide saalid, vahetavad siiski paljud konkureerivate spordiklubide liikmed just Fittesti vastu.
Treeningute tulemuseks on see, et inimene hakkab kasutama mitmesuguseid võtteid, mis lubavad tal õpitut edukalt püsimälus salvestada ning selleks, et mälu paremaks muutuks on vaja motivatsiooni ja kõva tööd (Leppik: 2003, lk 59-60).

Treeningharjutusena on selle sõiduviisi kasutamine aga suhteliselt heaks vahelduseks, samas aitab parandada koordinatsiooni ning tegelikult on üsna lihtne selle sõiduviisi abil läbida tõusvaid rajalõike.'
Treening - ja tervisesporditeenust pakkuv kasumit tootev spordiklubi, mis on suunatud tervisest ja heast enesetundest hoolivatele ning targalt treenida soovivatele täiskasvanud inimestele.
Treening - eesmärkides seati esikohale jõulihaste tugevdamist. Küsitluse vastustes oli näha ka juhuseid, kus tegeleti ainult jõusaalis ning mitte ühegi teise spordialaga.

Treeningupäevadel on soovitatav vedeliku tarbimist veidi suurendada ja alates hommikust juua klaas vett iga kahe tunni tagant ning süüa korralikku süsivesikurikast toitu.
Treening on liiga üksluine Treeningute vahele ei jää piisavalt puhkust Harjutatakse liiga tugeva treeningpartneriga Valitakse liiga palju erinevaid spordialasid
Treeningu puhul on ka lihastreeningu planeerimisel oluline lihastöörežiim, koormuse suurus, korduste ja seeriate arv, puhkepauside pikkus, soorituse intensiivsus.

Treening tööga – uuele töötajale antakse mingi väike iseseisev ülesanne, mis vastab tema kogemuste tasemele ja see töö viiakse läbi järelvaataja vahetul
Treeningu alustamiseks on tähtis teada: millised terviseprobleemid esinevad, sümptomid, mis võivad tervislikke probleeme suurendada, elustiil, käitumisharjumused.
Treeningusse on lisatud funktsionaalsed tasakaaluharjutused. Treeningus on oluline roll hingamisel, tänu millele paraneb ka inimese keskendumisvõime.

Treeningu mõte on selles, et selline tegevus paneb organismi lihastööks vajamineva kütuse võtma tagavarana kasutatavast kogutud rasvkoest.
Treeningkoormused on sportlase jaoks ülemäära suured või taastumisperiood mitteküllaldane,siis tekib väsimuse ülekuhjumine organismis.
Treeningutingimus - - Vastupidavust ei treenita kui ühtset tervikut, vaid kui mingit konkreetset vastupidavu- test jpm faktoritest se liiki.

Treeningukoor - doseerida ka indiviidi VO2max taset otseselt määramata, 70 58 musi ja hinnata üksnes südame löögisageduse alusel.
Treening stepperil on sarnane trepist käimisele ning mõjub positiivselt südame- vereringele, samuti koormab jala- ja tuharalihaseid.
Treeningutega alusta - mise kriteeriumideks on kaebuste puudumine, taastunud reielihased ja põlveliige- se normaalne liikuvusulatus.

Treeningplaanis on iga kuu, nädala ja päeva jaoks ette nähtud oma harjutused ning erinevate treeningmeetodite kasutamine.
Treeningu intensiivsusel on oluline jälgida patsiendi liikumisvõimekust, sooritusvõimet ning teisi puudest tingitud piiranguid.
Treening on tõhusalt kaloreid põletav ja suure füüsilise koormusega, sobiv naistele ning eriti meestele.

Treeningkohtadeks on Paide Ujula, Paide Spordihall ja Paide Ühisgümnaasiumi spordikompleksis olevad rajatised.
Treeningutel on oluline keskenduda selja sirjutajalihastele, kaela painutajalihastele ja küljelihastele.
Treeninggu põhiosas on aeglase tempoga 300-500 m jooksud 100 m käigupausidega(Karikosk 1965: 147).

Treening – lihased tõmbuvad pingule, süda hakkab puperdama ning hingamine kiireneb.
Treeningtundides osalejad on tavaliselt väga erinevad oma vanuse ja füüsilise ettevalmistuse poolest.
Treening - > vastatikune toetus - > ressursikasutuse efektiivsus -> kommunikatsioon.

Treening töökohal on personali arendamise meetod, kus juhendaja on treenitavale kui tuutor.
Treening - mõnele sobib jooga, kuid teine saab parima laengu just aeroobikast.
Treening ise on näiteks jooks või jalgrattasõit, pole vaja teha muid harjutusi

Treeningut - > külmetamise oht 5,23 traav (mJ seeduvat energiat) 10,05 gaopp
Treening on intensiivne ning arendab mitmekülgselt kogu kere lihaseid.

Treeningute eesmärkideks on seatud südame- ja jõulihaste ning immuunsuse tugevdamine.
Treeningu jätkudes on headeks abilisteks kerged raskused, mansetid ja espander.
Treening on mitmekesine ja sobib heas kehalises vormis olijatele.

Treeningupinge on seotud üha kasvava kehalise koormuse talumisega.
Treeningkavades on spetsiaalsed muudatused nagu teema trennid.
Treeningu eesmärkideks on seatud jõu- ja südamelihaste tugevdamise.

Treeningud on meil esmaspäeval, kolmapäeval ja reedel.
Treeningust treeningusse on superkompensatsioon raskesti märgatav.
Treeningu põhialuseks on harjutamise ja puhkuse õige vahekord.

Treeningprogramme on koostatud jooksukiiruse arendamiseks.
Treeningut on venitused üks osa lõdvestumisest.
Treeningud on klubiliikmetele täiesti tasuta.

Treening on heas mõttes lihase lõhkumine.
Treening on kulgenud oodatud suunas.

Treening on praegu tugevas tõusus.
Treening - Selg, tritseps, kõht

Vote UP
-1
Vote DOWN
Treening on efektiivne siis, kui järgnev koormus toimub superkompensatsiooni faasis.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto


30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto