Sõnu seletav sõnaraamat

Tootekontseptsioon - et tarbija eelistab kõrgema kvaliteediga SWOT-analüüs - võimaldab välja selgitada organisatsiooni toodet. Selle kontseptsiooni eelduseks on arvamus, et tootja on tugevad (strengths) ja nõrgad küljed (weaknesses), võimalused orienteeritud kvaliteetsete toodete valmistamisele mõõduka (opportunities) ja ohud (treats). hinnaga ja tarbijad on teadlikud samalaadsete toodete olemasolust SWOT-analüüs aitab: ning teevad valiku sarnaste toodete hind ja kvaliteeti võrreldes.
Tootekontseptsioon - keskendub tootele ning eeldatakse, et tarbija hindab toote juures kvaliteeti, tulemust ning innovaatilisust.
Tootekontseptsioon - tarbija eelistab kaupa, mille kvaliteet on parem ja mis pakub uusi kasutusvõimalusi.

Tootekontseptsiooni kasutamine on iseloomulik ettevõtetele, kes tegutsevad kõrgtehnoloogia valdkonnas.
Tootekontseptsioon - Klient ostab seda, mis on kvaliteetne ja teistest erinev.
Tootekontseptsioon - Tarbija ostab kvaliteetseid ja oma hinda väärt kaupu.

Tootekontseptsioon – tarbija eelistab kvaliteetsemat toodet.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Tootekontseptsioon – toodet täiustatakse ning arendatakse pidevalt, et vastata tarbijate kõige nõudlikumatele vajadustele.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto


30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto