0
Reklaamifirma
– korporatiivse brändi kujundamine (reklaamikampaania, infomaterjalide kujundus, toote välimus) PR-firma – kommunikatsioon (meediasuhtlus, üritused, uuringud, auditid, fookusgruppide planeerimine, kaubamärgi strat planeerimine) Meediaagentuur – reklaamikampaania kanalite ja tähtaegade planeerimine (vastavalt spetsiifikale, levikule, sihtgruppile) Keskmes turundaja – ideede, meetodite sünergia, info
0
Reklaam
on igasugune makstud, mitteisiklik ideede, toodete või teenuste esitlus, mida tehakse Eesmärgiks - brändi tuntuse suurendamine, esmaostjate arvu suurendamine ( %), kordusostjate arvu suurendamine (%), kordusostjateks viimine esmaostjatest (%), brändi või ettevõtte maine parandamine, uue hinna, ostukoha või lisahüvede tutvustamine, muud eesmärgid.
0
Reklaamimodellina
on Tyra veel kaasa löönud maailmakuulsate firmade kampaaniates nagu 3 Suisses , Alma Couture , Cover Girl , Dolce & Gabbana , Elite chocolate , Escada, H & M, Nike , Ralph Lauren , Rifat Ozbek , Swatch skin, Tommy Hilfiger, X-O-X-O,Yves Saint Laurent jne.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.
Suvaline mõiste
Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima