Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Reklaam on illustratsiooniga hästi tabatud, aga suur pealkiri reedab kohe ära selle tähenduse, ilma et tarbijal oleks võimalus ise selle peale tulla, pilti süveneda ja sellele põhjalkumalt mõelda. Samas on sõnum väga tabav ja selle üle pole vaja pikemalt mõelda.
Reklaamifirma – korporatiivse brändi kujundamine (reklaamikampaania, infomaterjalide kujundus, toote välimus) PR-firma – kommunikatsioon (meediasuhtlus, üritused, uuringud, auditid, fookusgruppide planeerimine, kaubamärgi strat planeerimine) Meediaagentuur – reklaamikampaania kanalite ja tähtaegade planeerimine (vastavalt spetsiifikale, levikule, sihtgruppile) Keskmes turundaja – ideede, meetodite sünergia, info
Reklaamipsühholoogias on olulised mitu hoiaku tasandit: *üldine hoiak reklaami kui sellise suhtes *hoiak konkreetse reklaamiteate suhtes *hoiak isiku suhtes kes figureerib reklaamis *hoiak reklaami vahendava teabekanali suhtes *hoiak reklaamitava kauba või teenuse suhtes *hoiak reklaami apellatsiooni kandva nähtuse ringi või sotsiaalse grupi suhtes(kas apelleeritakse nt pereväärtustele või seksile või loodushoiule.
Reklaamiga kaasnevad - reklaami tootmine on kulukas ning see tõstab ohud mõnede toodete hinda - reklaam võib panna inimesi tegema asjatuid oste - meedia sõltub reklaamist Millele mõelda, kui - ohutus plaanid säästa - tulumäär - likviidsus Ohutus Riik tagab sinu hoiuste turvalisuse kuni 20 000.- kroonini Tulumäär Tulumäära väljendatakse protsendina hoiustatud summast (põhisummast) aastase perioodi kohta.
Reklaam – teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil; reklaami avalikustaja – füüsiline või juriidiline isik või riigi- või kohaliku omavalitsuse asutus (edaspidi isik), kes reklaami avalikult esitab, edastab, näitab või
Reklaamitrikiks on midagi märkamatult tegema hakata, ning et hiljem tekiks sümpaatia selle ala vastu(näiteks muusika või joonistamine)Mika arust on bännerid väga häirivad ning tuleks teha raskemaid reklaame, kuna bänneri tegemine on lihtne ja tulemuseks on ainult klikkimine sellel, Mika sõnul tuleks inimesi panna osalema mingis võistluses või panna reklaami abil inimest ostma.
Reklaam on igasugune makstud, mitteisiklik ideede, toodete või teenuste esitlus, mida tehakse Eesmärgiks - brändi tuntuse suurendamine, esmaostjate arvu suurendamine ( %), kordusostjate arvu suurendamine (%), kordusostjateks viimine esmaostjatest (%), brändi või ettevõtte maine parandamine, uue hinna, ostukoha või lisahüvede tutvustamine, muud eesmärgid.
Reklaam on sõnum. Tema eripära seisneb selles, et sõnum: - koostatakse spetsialisti või reklaamiagentuuri töötaja poolt; - edastatakse reklaamikanali ja –vahendi kaudu; - makstakse tellija poolt kinni; - lähetatakse paljudele inimestele; - on mõeldud sihtturu informeerimiseks ja mõjutamiseks; - sisaldab teavet firma ja selle toodete kohta.
Reklaamieetika – reklaamitööstuses osalevate indiviidide eetiliste standardite koostoimes kujunev süsteem Kant: “Toimi vaid niisuguse maksiimi järgi, mille kohta võid sa ühtlasi tahta, et see üleüldiseks seaduseks saaks". Reklaam peegeldab ühiskonnas esinevaid tendentse, peegeldab neid võimendatult, kunstilisi vahendeid kasutades.
Reklaam on turunduses kasutatav kommunikatsioonivõte toodetele vahendatud tähelepanu pööramise kaudu tarbijate manipuleerimiseks. Strateegiad: 1.Mõistusele suunatud-peenike tekst,tark nägu,info andmine,usaldusväärsus,tõestatud. 2.Tunnetele suunatud-saab lõbutseda,populaarsus,puhtus,maitsemeelte,lõhnade jne aistingu
Reklaam on tugeva kriitika alla võetud, kuna manipuleeritakse ostjatega. Selle käsitluse vastand on “suveräänse tarbija kontseptsioon”, mis väidab, et tarbija on võimeline andma hinnangut mõjutamisstrateegiale ja tegema ratsionaalseid otsuseid. Suveräänne tarbija ei vaja kaitset.
Reklaam on minu jaoks oluline, sest eelkõige just selle kaudu saan teada uutest toodetest. Loomulikult ei saa uskuda reklaami nö pimesi, sest iga kaupmees kiidab oma toodet ja siinkohal peaks tarbija enne toote/teenuse ostmist põhjalikumalt ostetavaga tutvuma ja võimalusel ka proovima.
Reklaami tekstid on kindlad.  Nt. Alkoholi nauditavuse ideed esitlaltakse alko reklaamis.
Reklaamipsühholoogia - psühholoogia haru, mille raames rakendatakse üldisi psühholoogie seaduspärasusi inimese kui reklaami vastuvõtja käitumiseanalüüsimiseks, seletamiseks, ennustamiseks ning reklaamide ja inimtüüpide liigitamiseks reklaamitegevuse sisulisest probleemidest lähtudest.
Reklaam on identifitseeritud tellija kinni makstud mitteisiklik kommunikatsioon massimeedia kaudu, et veenda või mõjutada mingit auditooriumi REKLAAM kujutab endast müüjapoolset (ühesuunalist) info edastamise liiki, mis on tellitud ja finantseeritud kindlal eesmärgil.
Reklaamiseaduses on vajalik sätestada, et tarbijakrediidi reklaam võib sisaldada üksnes esmavajalikku teavet pakutava finantsteenuse, teenuse osutaja (nimi, tegevusloa number) ning tegevuskoha kohta, mis esitatakse ilma igasuguste sõnaliste ja/või kujunduslike lisanditeta.
Reklaamiroll - 1.müüa kaupa 2.anda ostjale infot 3.teenida kasumit Tarbijakaitse eesmärk-tutvustada inimesele tarbija põhiõigusi ja teadvustada tarbijakohustusi Tarbijakaitse ülesanded- 1.Levitada tarbijaõigustealast teavet 2.Jälgida et müüjad täidaks kehtivaid
Reklaamimodellina on Tyra veel kaasa löönud maailmakuulsate firmade kampaaniates nagu 3 Suisses , Alma Couture , Cover Girl , Dolce & Gabbana , Elite chocolate , Escada, H & M, Nike , Ralph Lauren , Rifat Ozbek , Swatch skin, Tommy Hilfiger, X-O-X-O,Yves Saint Laurent jne.
Reklaamikeel on erinev üldisest kirjakeelest oma funktsiooni poolest, reklaamikeel on üks kirjakeele funktsionaalne variant ehk üks kirjakeele kasutusala. Kuna reklaami puhul on tegemist väga levinud ühiskonnanähtusega, siis on reklaamide keelekasutus oluline.
Reklaamvara - On programm mis installeerub teie arvutisse ilma selleks eelnevalt nõusolekut küsimata ning võib näiteks asendada brauseri avalehe mõne oma reklaamkliendi omaga, koguda informatsiooni teie surfamisharjumuste kohta ja edastada seda oma loojaile.
Reklaam on üks turunduse tähtsamaid instrumente, mille eesmärgiks on teavitada läbi erinevate meediate tarbijat toodetest, rakendusdest, ideedest ja selle läbi muuta reklaami sihtgrupi suhtumist, teadlikkust ja/või tarbimisharjumusi soovitud suunas.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Reklaam – andmete levitamine kellegi või millegi kohta populaarsuse saavutamise eesmärgil, reklaami eesmärgiks on meid millestki teavitada, aga teavitamise põhjuseid võib olla väga palju. Kõik reklaamid on suunatud mingile kindlale sihtgrupile (näiteks vanainimestele, kes kasutavad proteese, reklaamitakse blend-a-dent’i jne). Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus.
Reklaam on kuulutused, plakatid, raadio, televisioon ja interneti teel teatamised jm vahendid, mille eesmärgiks on midagi laiemalt tuttavaks teha, tarbijaid meelitada või informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil.
Reklaamija on käivitanud ulatusliku reklaamikampaania ühel või mitmel maal, ei tohi teised reklaamijad sobimatult imiteerida seda kampaaniat maades, kus ta tegutseb, takistamaks mõõduka ajavahemiku jooksul kampaania laienemist nendesse maadesse.
Reklaamiseadus on viidud kooskõlla EÜ Nõukogu direktiiviga 84/450/EMÜ, mis käsitleb eksitava reklaamiga seotud liikmesriikide õigus- ja haldusnormide ühtlustamist (EÜT L 250, 19.09.1984, lk 17–20) ning teiste EL reklaamialaste õigusaktidega.
Reklaam on vastuolus reklaamiseadusega. Kõlvatu on reklaamiseaduse järgi reklaam, mis on vastuolus heade kommete ja tavadega või mis kutsub üles käituma seadusevastaselt või rikkuma üldisi moraalinorme või mis sisaldab sellist tegevust.
Reklaami taga on ärihuvi levitada ja informeerida inimesi, mingis mõttes see alaealisustab inimese: ta teab, et reklaamis pakutakse illusioone, kuid talle meeldib sellese uskumine ning ta mängib kaasa, sest reklaam teeb ju nende elu lihtsamaks.
Reklaamitegevus on tänapäeval rikkalikuks konfliktide põhjuseks, sest 1. tooted on väga profileeritud; 2. informatsioon toodete kohta on liialt tehnilise iseloomuga; 3. tootjate ja turustajate poolt väljastatav info on äärmiselt segane.
Reklaam – olemus, eesmärgid, sõnumi ja kanali valik Reklaam on mitteisiklik massiteabelevi kanalite kaudu edastatav sisendava iseloomuga teave, mille eesmark on propageerida teatud tooteid, teenuseid, organisatsioone või ideid.
Reklaamikulud on ühekordsed. 2 nädalat enne salongi avamist paneme Valga linna kohalikku lehte „Valgamaalane“ reklaami uue salongi avamise kohta 400.-. Leht ilmub nädalas kolm korda ja reklaam ilmub neljas järjestikuses lehes.
Reklaam – teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil
Reklaam on peibutis toomaks tarbijat kauplusesse, kuid lõpliku valiku teeb ta üldjuhul konsulteerides müüjaga näiteks ka selliste teemade osas, mida reklaamis üldse polnud mainitud-garantii, järelhooldus, remont jne.
Reklaam - kõrged 30.00% 8 2.4 Sooduspakkumi Kasutada finantskulud, vähene se taotlemine rohkem reklaamitihedus kuulutusstendide reklaami(odava m) Turundus ja 60.00% 5 3 Reklaam Leida uusi turge Konkurendid (kliendigrupp)
Reklaam on üksnes otsepakkumisega tegeleva televisiooniorganisatsiooni programmis lubatud käesoleva seaduse § 17 1. lõikes toodud mahtude ulatuses ning selle suhtes ei kohaldata sama paragrahvi 2. lõikes sätestatut.
Reklaam on spetsiifiline massikommunikatsiooni liik kasutades kanaleid, millede auditooriumid ulatuvad tuhendeteni, sadade tuhandeteni, miljoniteni .... Ja mille eesmärgiks on kokku viia müüja ja ostja, ostja ja kaup.
Reklaami avalikustaja on kohustatud säilitama reklaami koopiat vähemalt 20 päeva reklaami viimasest avalikustamisest arvates ja esitama reklaami koopia kontrollimiseks reklaamialase järelevalve teostajale tema esimesel nõudmisel.
Reklaamsõnumid on koostatud reklaamiosakonnas või reklaamiagentuuri poolt, müügiinimeste sõnumid on koostanud müügijuht, oma ala spetsialistid vastutavad suhtekorralduse, otseturunduse ja kodulehe ajakohastamise eest.
Reklaamtekst on üle keskmise hea, kui selles pole kasutatud ühtki mainitud epiteeti (või minimaalselt) „Eestikeelsete reklaamtekstide seis on tüütu, üksluine, sisutu, tühisõnaline, pinnaliselt emotsionaalne.
Reklaamid on loodud selleks, et müüa ja tänu sellele on nad tehtud ka sellised väga usutavad ja paljud inimesed lähevad selle õnge ning arvavadki, et see mida reklaamitakse on parim ja nad peavad seda saama.
Reklaam - Suurus A4, 4 lk Pakkumised Reklaamvoldikud voldikute saksa keeles - kõikusid 11 600 tehakse toodete tiražeerimine 400 tk kroonist 12 625 tutvustamiseks teenusepakettide itaalia keeles - kroonini.
Reklaamist on 20. saj lõpukümnenditeks vaieldamatult saanud moodsa ühiskonna lahutamatu osa. Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus.
Reklaam on üks nn “konsumerismi” toitja  kultuuriline roll-Reklaam mitte ei ole kultuuri mõjutav nähtus vaid ta on kultuuri osa, kultuur ise. On tarbimiskultuuri mootor ja kunstiline väljendus.
Reklaamile on eriti iseloomulikud võrdlusvahendita võte: võidakse selgitada aega enne reklaamitava kasutamist, nt vähem kortsukesi tähendab, et kortse jääb tootega vähemaks võrreldes praegusega.
Reklaam - mitteisiklik massiteabelevi kanalite kaudu edastatav (tavaliselt tasuline) sisendava iseloomuga teave, mille eesmärk on propageerida teatud tooteid, teenuseid, organisatsioone või ideid.
Reklaamikeeles on ka teine iseloomulik lausetüüp: 2 verbist koosnevad ringfraasid, kus 1. kutsub tegutsema ja 2. näitab sellest saadavat kasu (nt Vasta ja võida!) – struktuuriga tegu ja tagajärg.
Reklaami sihtgrupp on toodud välja suures ning kohe väljapaistvas pealkirjas „Tõenäoliselt parim peegelkaamera algajale fotohuvilisele“, mis meelitab kindasti inimesi endale peegelkaamerat ostma.
Reklaamindus on oluline toodete ja teenuste müügimeetod. See on vahend motiveerimiseks, harimiseks või antud juhul ka töötajatega suhtlemiseks. Teenuste puhul on oluline ka reklaami pidevus.
Reklaam on mitteisiklik infoedastusmeetod, mille eest tuleb kanda kulusid ja see on üldjuhul veenva iseloomuha ja sisaldab teavet toote teenuse kohta ning edastatakse mingis meediakanalis.
Reklaamid on palju lahedamad ning Eestis pole kedagi, kes neid oskaks teha ning reklaami lähevad õppima just need, kes kasvõi väheke oskab joonistada ja inimestele asju pähe määrida.
Reklaamid on ka petlikud, kuna seal reklaamitav toode räägitakse paremaks, kui ta tegelikult on. Oluliseks jooneks reklaamide puhul võib pidada nende ligitõmbavat väljanägemist.
Reklaam on suunatud eelkõige neile, ehkki tarbijaskonda võib leiduda peaaegust et igast vanusegrupist. Mõistetavalt on Saku Õlletehas hakkama saanud sobimatu tootereklaamiga.
Reklaamiapellsatsioon - Reklaamiapellatsioonid: Visuaalelement mis tekib kõigi teiste elementide koosmõju tulemusena ning peitub reklaamielementide psühhologilises suunitluses ja sisus.
Reklaamistrateegia - Reklaamistrateegiaid on mitmeid toon neist välja 3 : a) Avalduslik- See strateegia kujutab endas seda, kui mõni tähtis isik kuulutab, et ta on toodet kasutanud.
Reklaamikogemus on limiteeritud. D Mitme maa jaoks individuaalse kampaania loomine tekitab täiendavaid kulusid erinevate plaanide, fotosessioonide ja reklaamiklippide tootmiseks.
Reklaam on suunatud autohuvilistele ja nendele, kes kavatsevad lähitulevikus endale auto soetada. Reklaami sihtgrupp on selgelt välja toodud sellega, et pildil on auto.
Reklaami tootmine on kulukas ning see tõstab mõnede toodete hinda reklaam võib panna inimesi tegema asjatuid oste meedia sõltub reklaamist Säästmine sõltub: tulude suurusest
Reklaam on mõjuvõimas suhtlemise jõud ja tähtis turundusmeetod, mille abil müüakse tooteid, teenuseid, ideid ning pilte läbi teabekanalite ning veenmisoskuste.
Reklaamplakatid - tihi oli nende peal kujutatud ookeanilaevu või auruvedureid 2. Maalitud kangad, mis jõulise joone ja väljendusrikkuse poolest plakatitele sarnanevad.
Reklaam on tihtipeale loodud mõjuma inimemotsioonidele, et kujundada inimeses ihaldust teenuste vastu, ilma milleta ta varem on suurepäraselt hakkama saanud.
Reklaam – firmade organisatsiooide ja üksikisikute tellitud tasuline mitteisiklik kommunikatsioon massimeedia kaudu, et veenda või mõjutada auditooriumi.
Reklaam on jõulu ajast, mis algab sellega, et väike tüdruk jookseb ema juurde ja nad näevad, kuidas isa ja poeg toovad kuuse tuppa, sest käes on jõulud.
Reklaami osatähtsus on ettevõtete tegevuses läbi aastakümnete oluliselt kasvanud, mistõttu võib oletada, et üleüldiselt reklaamturg on stabiilne või pigem kasvav.
Reklaam on alati ja kõikjal saadaval Probleemid: reklaamibännerite silmapaistvuse, keerukuse, andmete Globaalne auditorium edastamise tehingute sooritamise
Reklaamimaksust on vabastatud riigi- ja omavalitsusasutuste kuulutused ning erakondade, valimisliitude ja üksikkandidaatide valimiskampaania kuulutused ja reklaam.
Reklaam - Reklaami teeme ajalehes ning ka veidi hiljem valmival kodulehel, kust saab erinevat informatsiooni olemasolevate teenuste ja ka ettevõtte kohta.
Reklaamid on need, mis panevad inimesi ostma paljusid tooteid, näiteks läheb inimene poodi kui mingi asi mis tal vaja võib minna on kasvõi poole odavam.
Reklaamipsühholoogia seisukohalt tähendab toodud hüüdlause seda, et tarvis on mõttekalt valida reklaamitavat kaupa ning loobuda utoopilistest, “vägistatud” kampaaniatest.
Reklaam – info toote , teenuse või ürituse kohta , eesmärk on meelitada inimesi just seda toodet ostma , teenust kasutama ja üritusest osa võtma .
Reklaam on esialgu salongi uksel ning välisukse ülemises ääres, samuti on esimestele nädalatel reklaami näha kohalikus ajakirjanduses ning raadios.
Reklaamil on kasutatud ka Pentax’i mudeli nimetust „K-500“. Nimetus on toodud välja suure fondiga sellepärast, et inimesel jääks see kohe meelde.
Reklaam on eestikeelsed, välja arvatud käesoleva seaduse paragrahvides 13, 15 ja 18 sätestatud juhtudel ning rahvusvaheliste ürituste korraldamisel.
Reklaam on minu arvates mõeldud eelkõige lastele, kes sellist armsat draakonit nähes neid komme kindlasti tahavd, suures plaanis on reklaam kõigile.
Reklaam – Reklaam on kindla isiku või organisatsiooni tellitud tasuline toodete, teenuste või organisatsioonide tutvustamine ning esiletõstmine.
Reklaam on kallis. Reklaami maksumuse määravad mitmesugused tegurid: 1) turu suurus 2) turu paiknemine tarbijate suhtes 3) reklaamitava toote liik
Reklaam e - kirjade teel ainult huvigruppidele;  õppematerjali jagamine toetudes ökoturistide soovile ennast harida;  holistiline lähenemine.
Reklaam on impersonaalne ideede, toodete või teenuste esitlemine ja promotsioon mis iganes tasulisel viisil ja kus rahastaja on identifitseeritav
Reklaamil on ka häid külgi, mis teavitavad meid näiteks meie ümber toimuvast. Annab teada uutest kontsertidest, pidudest ning soodusmüükidest.
Reklaam on asi mille ohvriks langetakse kergesti, kuid kui hakkata mõtlema ja analüüsima selle sisu siis ei pruugi sealt midagi tarka leida.
Reklaamioskus on meie ajastu kirjaoskus kui reklaamsuudab meie meelt ühel või teisel moel lahutada siis annab tarbija talle enamjaolt kõik andeks.
Reklaami põhi - või võtmeelemendiks on: pealkiri, visuaal, alapealkirjad, põhitekst, logotüüp ja/või allkiri, reklaamiapelleering ja modell.
Reklaam on populaarkultuuri valdkond, mis demonstreerib märkimisväärset loovat leidlikkust kõrvuti võimalusega manipuleerida ja petta.
Reklaam on planeeritud flaierid, puhveti ees kolmnurk reklaam, sotsiaalvõrgustikus ja Pärnu raadios, mis mängib suvel rannas muusikat.
Reklaami roll on mitmepalgeline, ta on nii informeerija kui ka manipuleerija, olenevalt defineerija vaatenurgast, ning sageli ka meelelahutaja.
Reklaamina on parimad variandid: luua oma tasuta jagatav tootekataloog ja veebilehekülg, kus on ära näidatud kõik vajalik toodete kohta.
Reklaam on lihtsalt propaganda kommertsvorm. Propaganda ei taha mitte ainult keskkonda sisse imbuda, vaid ise selleks keskkonnaks saada.
Reklaam on üks kultuuri väljundeid,kuulub ühiskonna juurde, väljendab seda, kuidas ühiskond end üles ehitab ja end kommunikeerib.
Reklaam internetis on üks soodsamaid kanaleid firma tutvustamiseks oma klientidele ja potentsiaalsetele tarbijatele nii Eestis kui ka välismaal.
Reklaam on kõikjal. Varsti tullakse majaseintelt ja prügikastidelt tualettpaberile ,toidunõudele või kasvõi hügieenisidemetele.
Reklaam on kindla isiku või firma poolt tellitud tasuline toodete, teenuste või organisatsioonide tutvustamine ning esiletõstmine.
Reklaam on turunduses kasutatav kommunikatsioonivõte toodetele vahendatud tähelepanu pööramise kaudu tarbijate manipuleerimiseks.
Reklaamide autorid ehk copywriter’id omavad tarkusi, teisisõnu teadmisi sellest, kuidas manipuleerida kogu maailma populatsiooni mõtetega.
Reklaamivaldkond on tugevalt seotud ärikorraldusega ning ei pea olulisel määral kinni demokraatlikest reeglitest ja võrdõiguslikkusest.
Reklaamvara –  tarkvara, mille eesmärk on kasutajale  automaatselt reklaami esitada, ilma kasutajat sellest  teatamata.
Reklaam iseenesest on protsess, mis viib informatsiooni inimeseni ükskõik mis viisil ja äratab tähelepanu reklameeritavale objektile.
Reklaamijale on televisioon oma tehniliste võimaluste, mõjutamisvahendite ja mõjujõu poolest kõige ahvatlevam suhtluskanal.
Reklaamimine on reguleeritud kuid alkoholi tarbimise kohta piiranguid pole • Võtmesõnad pole eraldi välja toodud Background
Reklaaminduse swot - analüüsis kajastuvad mitmed probleemid, nagu näiteks ebastabiilsus ning mõningane hooajalisus antud sektoris.
Reklaam on internetis alati ja kõikjal kättesaadav ja seda on võimalik muuta väikeste kuludega ja nii sageli kui vaja.
Reklaamipsühholoogias on olulised mitu hoiaku tasandit: reklaamteatesse, tootesse, isikusse, kes reklaamib, firma, reklaami, teabekanal.
Reklaaminägu – peab oskama toodet või teenust klientidele niimoodi esitleda, et neil tekiks tahtmine seda proovida ja osta.
Reklaam on kõige tuntum, kõige nähtavam ja tavaliselt ka kõige sagedamini kasutatav turunduskommunikatsiooni vahend.
Reklaami ülesanne on müüa tooteid ja teenuseid, suhtekorralduse eesmärk on luua organisatsiooni arenemist soodustav keskkond.
Reklaam on toodete, ideede, teenuste, sündmuste, ürituste jm mitteisiklik tasuline tutvustamine ja propageerimine.
Reklaamimine – Töö reklaamimisel peavad raamatupidajad vältima tegevusi mis võivad kahjustada tema elukutse mainet.
Reklaam on samuti oluline iga endast lugupidava ettevõtte jaoks, sest aitab tuua kliendid toote ja/või teenuseni.
Reklaam - positiivne kaup). Kooli oludes on palju võimalusi õppimiseks klassikalise tingituse vahendusel(naeratav
Reklaam – igasugune makstud, mitteisiklik ideede, toodete või teenuste esitlus, kus tellija on identifitseeritav
Reklaami tellijal on vimalik määrata mis kujul ja millises kanalis reklaam ilmub,sest tellija maksan nö kanali pinna eest.
Reklaam on minu arvates halb sellepärast, et sööki ei valmistata nii, et kõik kohad oleks toiduplägaga koos.
Reklaam on nn „konsumerismi“ toitja (eneseväljenduslik, sümboolse väärtusega kaupade-teenuste tarbimine)
Reklaamiseadus on madalamat järku õigusallikas, mis on kooskõlas EV Põhiseaduse kui kõrgemalseisva õigusallikaga.
Reklaamiapellasioon - millisetel hüvedele rõhutatakse reklaamis? Bioloogilistele, sotsiaalsetele, praktilistele, mugavus.
Reklaamijal on vaja teada, missugust telekanalit, raadiojaama, ajalehte või ajakirja sihtrühm eelistab jälgida.
Reklaamima on oodatud kõik ettevõtted kelle tegevus on suuremal või väiksemal määral seotud laomajandusega.
Reklaam – toote/teenuse tutvustamine ja propageerimine, toote/teenuse kohta sõnumi edastamine (promotion).
Reklaami mõju on otseselt seotud sellega, kuidas vastuvõtja töötleb (või ei töötle) temale suunatud reklaami.
Reklaami mõju on seotud otseselt sellega, kuidas vastuvõtja töötleb (ei töötle) temale suunatud reklaamteadet.
Reklaami sihtrühmaks nimetatakse inimesi, kelle jaoks see reklaam on tehtud, ehk inimesi, kellele see reklaam on suunatud.
Reklaami sünniaeg on ebaselge, erinevad autorid dateerivad seda erinevatesse sajanditesse ning isegi aastatuhandetesse.
Reklaami ülesanne on äratada auditooriumi huvi ning tekitama uudishimu teenuste või kaupade vastu ja nende ostmisele.
Reklaamiks on alguses väike silt salongiuksel ning suurem välisukse ülesmises osas, mis paistab ilusti silma.
Reklaamtooted – ostjatele jagatakse tootjafirma atribuutikaga kasulikke ja odavaid esemeid (kalendrid, pastakad).
Reklaam on kõikjal. Varsti tullakse majaseintelt ja bussipaviljonidelt toidunõudele või töövahenditele.
Reklaamieetika üldalused on fikseeritud “Rahvusvahelises reklaamikoodeksis”, mille esmavariant anti välja 1937. aastal.
Reklaam - on orienteeritud objektide eelistamisele ja ihaldusväärseks tegemisele, sihiks toodete müük.
Reklaam - see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel.
Reklaam internetis on üks soodsamaid kanaleid firma tutvustamiseks oma klientidele ja potentsiaalsetele tarbijatele.
Reklaamikanaliteks on radio ning ajalehed, raadioks on Lääne-virumaa radio Wiru radio ning ajaleht Virumaa Teataja.
Reklaam on kunsti kõrgeim vorm, aga teiselt poolt on see õudseim nähtus üldse” Pe ter Lamborn Wibon
Reklaam on marketingi ning promotsioonitegevuse üks osa, on kommunikatsioon nõudja ning pakkuja vahel.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Reklaam on üks nn “konsumerismi” toitja (Komsumerism – eneseväljenduslik, sümbolilise väärtusega kaupade-teenuste tarbimine. Kalmus 2005) Kumb on tähtsam- Kas see, mis mul on või see, kes ma olen? ● Ma näitan, kes ma olen läbi selle, mis mul on. Reklaami rollid st mida reklaam mõjutab?
Reklaamimise viise on väga palju, näiteks reklaamiks võib pidada ka purgisilte, kus mesiniku kontaktandmed peal.
Reklaam on ilmselt üks tõhusamaid viise noorte teadlikkuse tõstmiseks rasedusvastastest vahenditest.
Reklaamindus on meedia üks alaliikidest ja sellel on samuti suur osatähtsus inimeste otsuste mõjutamisel.
Reklaami eesmärgid - eesmärkide saavutamiseks sooritatavad ülesanded ülesannete täitmiseks vajalikud kulud.
Reklaamikeel on dünaamiline protsess, kus fookus on reklaamitarbija ja – tootja interaktiivsel suhtel.
Reklaamindus on põimunud ka sotsiaal- psühholoogiliste vajadustega ning klientide taustade tundmisega.
Reklaam on internetis üks vägagi suure tähtsusega asi, mida võib leida pea igalt veebilehelt.
Reklaamile trükiväljaannetes on edukaks osutunud reklaam raadios, mille osas eelistatakse R2 ning Star FM võimalusi.
Reklaami põhiülesanded on suurendada toote, teenuse või ettevõtte tuntust ja kujundada ettevõtte hea maine.
Reklaam on keskendunud välistele auditooriumitele, peamiselt teenuste ja toodete tarbijatele.
Reklaam - Sihipärane informatsioon, mis teeb toote vajalikuks ja suurendab sellega nõudlust.
Reklaami lõpus on öeldud, et Reformierakond mõtleb enda peale, aga Keskerakond mõtleb sinu peale.
Reklaam - selle loovad kauba tootjad või müüjad, et meelitada ostma just nende toodangut
Reklaamikanalite vajalikkus on oluline. Pigem televisiooni kaudu, sest toode on uus ning siis märgatakse seda.
Reklaamipsühholoogias on üheks kesksemaks tähelepanuga seotud probleemiks nägemistähelepanu probleem.
Reklaamispetsialistid on kindlaks teinud teatavad võlusõnad, mis omavad tugevat psühholoogilist mõju.
Reklaamimaksust on vabastatud riigi- ja omavalitsusasutuste kuulutused ning samuti valimisreklaam.
Reklaamid on telesaadete vaheaegadel, kaubanduskeskuste seintel, isegi arstikabineti laual.
Reklaamiteate tekst on sõnumistrateegia sõnaline esitus tarbijapoolset vastuvõttu silmas pidades.
Reklaam – teavitab inimest, mõjutab inimest valima, kujundab inimeses uusi hoiakuid.
Reklaami sihtgrupiks on inimesed, kes mõistavad nähtut ja kuuldut, kelleks sobivad kõik inimesed.
Reklaam on kõikjal ning tuleb aru saada, kas tegemist ongi reklaamilehega või mitte.
Reklaamispetsialistile on oluline teada neid toote spetsiifilisi omadusi, mida ta kavatseb rõhutada.
Reklaami poolest on lehed suhtelised võrdsed. Reklaami on, aga need ei hakka lugemist segama.
Reklaam on alati ja kõikjal saadaval Probleemid reklaambrännerite silmapaistvusega
Reklaami roll - kokku viia need inimese seisundid ja neid muuta võivad esemed/toimingud.
Reklaami funktsioon - eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks
Reklaamialal on tootel, kes suudab oma positsiooni esimesena kindlustada, tohutu eelis.
Reklaam on olnud pikka aega turunduskommunikatsiooni üks olulisemaid koostisosi.
Reklaam - toote müügikohtadesse viimine - toote müümine - raha kättesaamine.
Reklaam on loodud selleks, et suurendada Swedbanki noortekaardi kasutajate hulka.
Reklaamisemiootika on metakeel, mille abil saab uurida moodustuvaid ja tekkivaid tähendusi.
Reklaamkataloogid on hästi värvilised ja tõmbavad sellega palju tähelepanu enda juurde.
Reklaamid on pannud meid soovima ja ihaldama uusimaid autosid ja disainerrõivaid.
Reklaamil on raske köita toote vastaste tähelepanu, st uusi kliente raske saada.
Reklaamipsühholoogia - psühholoogia oskusteabe rakendamine reklaami efektiivsuse tõstmiseks
Reklaamitav toode on keskpunktis ja jääb silma, tekib tunne nagu ese oleks käeulatuses.
Reklaam – peab looma usalduse ja äratama huvi, lühike, loetleda tingimused.
Reklaamides on tüüpiline, et perenaine raputab pesupulbrit pakist otse masinasse.
Reklaamispetsialistile on oluline arvestada, et informeerimine ise sisaldab juba mõjutamist.
Reklaamid on muutunud aga nii rohkeks, et inimestele on muutunud see tüütuks.
Reklaamifunktsioon - selle sisu on turu funktsioneerimiseks vajalik info levitamises.
Reklaam on jällegi efektiivsem sel juhul, kui on kehtestatud madal hind.
Reklaamijad on leiutanud viise anda edasi viise, kuidas ülivõrret vältida.
Reklaamimisel on tähtis selgelt välja tuua, millist kasu kliendile lubatakse.
Reklaamisõnum on väga otsene, eesmärgiga müüa - “osta kohe” strateegia.
Reklaamid on stereotüüpse vormiga kommunikatsiooniakt – omaette žanr.
Reklaam on üldiselt positiivne või negatiivne, selle määrab meedia.
Reklaam – eesmärk on kutsuda inimesi ostma või teenuseid kasutama.
Reklaamida – [WWW] URL http://www.director.ee/hando-sinisalu-kmme-ksku-
Reklaam on tänapäeva ühiskonna jaoks väga tavaline osa meie elus.
Reklaam on eeskätt protsess, mis peaks kujundama toote populaarsust.
Reklaami ülesanne on anda teavet, mis suurendaks teenuste või kaupade müüki.
Reklaamide puhul on tavalisim hüüatus: eesmärk panna inimest midagi tegema.
Reklaam on suunatud ka inimestele kellel on huvi oma tervise kohta.
Reklaamid on värvilised ja lõbusad, mis tarbijaid lõksu püüavad.
Reklaam on kavas teha kohalikes ajalehtedes, ajakirjades, raadios.
Reklaamiala on toonud sõnavarasse klipid, copywriter´id, posterid.
Reklaamiajalugu on järjepidev ja kuhjab ühe reklaamikihi teise otsa.
Reklaamidele on asetatud kindlad piirid, mida reklaam tohib öelda.
Reklaamkingitus on maksuvaba kuni 10 eurot maksumuses (sh käibemaks)
Reklaam – tasuline firma toodete ja teenuste tutvustamine.
Reklaam on minu arust kõigile pitsa armastajatele mõeldud.
Reklaamides on küsimuse eesmärk infot peidetud vormis pakkuda.
Reklaamnäoks on ideaalse nahaga kaunis põhjamaine neiu ( heledad
Reklaamplakatite teke on seotud fotolitograafia leiutamisega 1890. aastal.
Reklaam on midagi, milleta ei saa telerit vaadates hakkama.
Reklaamkingitus on maksuvaba kuni 10 eurot käibemaksuta maksumuses
Reklaam on läbi saanud ja ta pead keerab, et emmet näha.
Reklaam on ka erinevate suhtlusvormide kasutamise tulemus.
Reklaam on keelerüvetamine. Reklaam kütab üles labaseid
Reklaami tootmine on kulukas ning see tõstab mõnede toodete hinda.
Reklaamitav toode on reklaami keskmes, mida ümbritsevad kadetsejad.
Reklaam – kas kunst või infoedastus? Raske vahet teha.
Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega.
Reklaam sotsiaalvõrgustikus – Facebook, mis on praegu üks populaarsemaid.
Reklaamil on palju eesmärke ja seoseid turuprotsessidega.
Reklaamimise testimisest on ka juttu olnud – kas seda teha, või mitte.
Reklaam on sõnum, kuid iga teade ei ole reklaamiteade.
Reklaamid on agentiivsed, kuigi inimest ennast seal pole.
Reklaamimise eesmärkideks on samuti olulised ka pakendi pind ja materjal.
Reklaam on turunduses kasutatav kommunikatsioonivõte.
Reklaamile on omane keeruliste probleemide lihtsustamine.
Reklaam on tähtis nii ettevõttele kui ühiskonnale.
Reklaam on kuluks igale firmale ja kogu ühiskonnale.
Reklaam – kodulehekülg, ajalehed, reklaamplakatid.
Reklaamid on armsad. Tulemus on näha alloleval tabelil
Reklaamides on palju propagandat ja teiste maha tegemist.
Reklaamindus on oluline toodete ja teenuste müügimeetod.
Reklaami sisuks on noored, kes on keset ööd kusagile teel.
Reklaam – ei liikumist ega häält ei saa lisada.
Reklaami idee - Reklaami idee on panna inimene tegutsema.
Reklaam on mitteisiklik. See võib näida isiklik.
Reklaamikanalid - reklaam peab olema lihtne ja mõistetav.
Reklaam on üks turunduse tähtsaimaid vahendeid.
Reklaam - igasugune makstud, mitteisiklik ideede.
Reklaamikeelt on hea võrrelda postimüügikataloogiga.
Reklaamiteates on identifitseeritav ka reklaami tellija.
Reklaam – kujundada välja tarbija eelistusi.
Reklaam ise on täiesti lihtne, särav, eestimaine.
Reklaam on olnud olemas juba pea 6000 aastat.
Reklaamindus on tehniline mõtteviisi mõjutamine.
Reklaamipsühholoogias on olulised mitu hoiaku tasandit: (6)
Reklaamid on Eesti Päevalehes ja Äripäevas.
Reklaam on mõtete ja ideede turunduskanal.
Reklaamid on kõik väga osavalt valmistatud.
Reklaam – tasustud, kontrollitud sõnum.
Reklaam on kellegi huvides, ta ei ole vaba
Reklaam - ja kleebismaterjalide soodus.
Reklaam on üks nn konsumerismi toitja.
Reklaam on üks turunduse tähtsaimaid
Reklaamiteate küljele on selline töötlus suunatud.
Reklaam on sõnum tootjalt tarbijale.
Reklaam on pika peiteajaga suhtlus.
Reklaam internetis on väga hästi mõõdetav.
Reklaamid on juba osake ühiskonnast.
Reklaam on selleks üks võimalus.
Reklaam on väga kulukas artikkel.
Reklaam on suunatud erakliendile.
Reklaam on väga informatiivne.
Reklaamifirmas on see niisiis reklaam.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Reklaamikeelt on kvantitatiivselt uurinud Leech, Römer, Andersson, Laur ja Nuume. Nimisõnu on kõikides tekstides enim.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Reklaamisõnumi koostajal on vaja meeles pidada, et tarbijal on kalduvus aspektinägemisele.
Vote UP
-2
Vote DOWN
Reklaamikunst on kõige rahvalikum kunst!



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun