Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Tegevusjuhised - Defineerige oma peamised kliendid kõige üldisemas mõttes (millist tüüpi kliendid teil on, nt äriklient ehk organisatsioon (B2B äritegevus) ja/või eraklient (B2C äritegevus)). - Edasi tuleb kokku leppida ettevõtte olemasolevate kliendisegmentide nimed (nt äriklientide all ja/või eraklientide jaotuste all) ja seejärel ära tuua teised turul eksisteerivad segmendid, mille kohta on teavet.
Tegevusjuhised - Ettevõtte profiil on vaja luua planeerimisprotsessi alguses, selle saab koostada (või olemasolevad materjalid üle vaadata) pädev isik või projektijuht enne ühisarutelude algust (või antakse ülesanne esimesel töökoosolekul). - Kirjelduses tuleb keskenduda kõige olulisematele asjaoludele, mis aitavad mõista ettevõtte tugevusi ja nõrkusi ning toetavad ettevõtte visiooni ja missiooni.
Tegevusjuhised - SWOT-analüüs viiakse läbi ajurünnaku vormis, kus esialgu märgitakse (kõigepealt grupimõtlemise tekkimise vältimiseks iseseisvalt ja seejärel üheskoos) üles kõikvõimalikud ideed, mis osalistel pähe tulevad.
Tegevusjuhised - Turundusprogrammi koostamisel tuleb hinnata, kas erinevatele kliendisegmentidele on (sõltuvalt sarnasuste või erisuste paljususest) tarvilik koostada eraldiseisvad meetmed/programm või mitte.
Tegevusjuhised - Strateegilised eesmärgid määratletakse ettevõtte võtmeisikute ühistööna, et kasutada oleks parim teave, eesmärkide seadmine oleks kvaliteetsem ja elluviimine lihtsam.
Tegevusjuhised ON SALVESTATUD NUKLEIINHAPETESSE *RNA peamine ül : DNAs sisalduva info ülekandmine tsütoplasmasse, kus sünteesitakse raku elutegevuseks vajalikud valgud.
Tegevusjuhised - Sihtturgude esialgne selekteerimine võiks toimuda plaani koostamise alguses, et keegi kirjutajatest saaks asuda turgude kohta informatsiooni koguma.
Tegevusjuhised - Konkurentsiolukorra iseloomustamiseks tuleb esmajärjekorras kindlaks teha tähtsamad konkurendid ja/või nende grupid.
Tegevusjuhised - Sõnastage või vaadake ühiselt üle ettevõtte missioon, kasutades küsimusi, millele missioon peaks vastuse andma.
Tegevusjuhised - Ettevõtte peab esitama jooksva aasta ning järgneva kolme aasta bilansi, kasumiaruande ja rahavoogude prognoosi.
Tegevusjuhised - Esmalt tuleb EASi juhendi alusel kirjeldada olemasolevaid turismitooteid ja pakette.
Tegevusjuhised - Turundusstrateegia on mõttekas koostada töökoosolekul.
Tegevusjuhised - Koostada tuleb plaani olemust kokkuvõttev sissejuhatus.
Tegevusjuhised - Tegevuskava tuleb koostada kaheks-kolmeks aastaks.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun