Vajad kellegiga rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Sõnu seletav sõnaraamat
Krüptoraha on tõusuteel. Nüüd on just õige aeg osta! Ära riski ja kauple turvalises keskonnas -> TEE KONTO Sulge
Facebook Like
Add link
Teeninduskeel on oluline selleks, et teenindaja väljendaks kliendi suhtes austust ning väärtustust. Kui klient tunneb ennast oodatuna, on suurem võimalus, et ta külastab ettevõttet ka järgmistel kordadel, mis omakorda tagab firmale ka edu. Teeninduskeel väljendab selgelt firma suhtumist klientidesse.
Teeninduskeel on klienditeeninduse kõige tähtsam osa. Ilma korrektse ja viisaka suhtumise ja suhtlemiseta ei saa olla head teeninduskeelt.
Teeninduskeel on klienditeenidaja ja kliendi vaheline suhtlus.

Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun