Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Teenindaja töö on väga raske ja vajab austust  Tööpäevad võiksid olla 8 tunnised, siis oleks teenindajatel rohkem energiat ja tase läheks kõrgemaks  Ka kliendid võiksid mõista kui koormav töö see on ja eriti siis kui kliendid on ebaviisakad, see rikub teise inimese tuju ja töö kvaliteeti  Olla positiivsemad, rõõmsameelsemad, abivalmimad ja siis ka elu on ilusam ja lihtsam
Teenindaja on oma tööd tehes mitmes rollis, olles ühteaegu saadik, psühholoog, näitleja, kliendi koostööpartner, kliendi arendaja, klienditeenindaja, kliendi vajaduste/soovide väljaselgitaja, teenuste esitleja, toote eelistamine kliendile, veenmine kliendil teenust/toodet kasutamist, probleemi lahendaja, tagasiside hankija, teabe koguja.
Teenindaja tööülesanneteks on lauateenindus, mis lahtiseletatult tähendab: kliendite vastuvõtt restorani, sobiva istekoha leidmine, tellimuse vastuvõtt kliendilt, tellimuse edastamine kööki, tellimuse kandmine köögist kliendile, positiivne suhtumine ja rõõmsameelsus.
Teenindaja on   see,   kelle   pärast   tullakse   firmasse  • valitse oma tundeid, suhtumisi tagasi, mitte konkreetse teenuse pärast. Igasuguste konfliktide  lahendamisel on kuulamisoskus eriti vajalik.
Teenindajad on suhteliselt koormatud, kuid järjekorra tekkimisel ei pea seal kaua ootama, sest teenindajad näevad/tajuvad päris kiiresti, et keegi soovib maksta ning kiirustavad kassaaparaadi juurde.
Teenindajad on kohustatud teavitama kasutajaid teadaolevatest häiretest ning informeerima neile teatatud probleemi kõrvaldamise tähtaegadest probleemi teatajale võimalikult kiiresti.
Teenindajate ruumid - personal, erand kontrollid 2.teenindusruumid kus on ka klientidel lubatud olla, söögisaalid, WC, fuajee, istumiskohad, peeglid, märgid kus asub tualettruum peaks olema.
Teenindajad on väga kokkuhoidlikud ja neil on väga omapärane viis seda väljendada: nad hoiavad kokku sõnu – nad kas ei räägi üldse või räägivad võimalikult vähe.
Teenindajad - motiveeritud.d?id=61107149] 07.10.2013. 3. Masso, J., Vahter, P. 2011. The Link between Innovation and Productivity in Estonia's Service Sectors.
Teenindajad on liiga vaiksed ja tagasihoidlikud, kuid peaksid olema rohkem aktiivsemad, algatama kontakti kliendiga tihedamini ja olema rohkem positiivsemad.
Teenindajal on   kindel   oma/  Teenindaja   püüdleb   avatult  Teenindaja annab kohe järele isiklik eesmärk mõlemat   poolt   rahuldavale 
Teenindajad on riietatud punastesse kombinesoonidesse ja ruum ise on täidetud punase valgusega – väljaarvatud siis, kui juurutamise teraapia on käimas.
Teenindaja on kindlustatud sellega, et tema töökoht püsib kaua ja tal ei ole põhjust sellepärast muretsed,et teda võidakse vallandada.
Teenindajatel on vahetustega töö. Üksnädal on üks peakokk ja temale lisaks veel kaks kokka ja üks köögiabi, teine nädal teised.
Teenindaja roll on hoiakute kogum, mis luuakse teenindaja eesmärgi täitmiseks – kliendirahulolu saavutamiseks tuues firmale kasumit.
Teenindajad on väga viisakad, isegi kokad tervitavad. Teenindajad saadavad su lauda, valid mida soovid tellida, esitad tellimuse.
Teenindaja on vastutav oma meeleolude eest, mis tal klienisuhtluses on. Teenindaja võib küll vihastuda, kuid see on inimlik.
Teenindaja on inimene kelle töö olemus on suunatud teiste inimeste või ühiskonna teenindamisele ning sisaldab teenindust.
Teenindaja elukutsed on suurema riskiga seetõttu, et sellele alale lähevad tundlikud inimesed, kellele meeldib inimestega töötada.
Teenindajad on sõbralikumad ning vabamad ja töötavad selle nimel, et klient tunneks, et teda vajatakse.
Teenindajad on kohustatud hoidma saladuses andmeid mida nad on saanud seoses töökohustuste täitmisega.
Teenindajad on ebameeldivad ja järelikult ka teenus, mida nad pakuvad, on kesine.
Teenindajad on korrektsed ning teavad, kuidas erinevates olukordades toime tulla.
Teenindajate vormirõivastus on vanaaegne, nagu oli siis, kui elas seal veel mõisahärra.
Teenindajaid on kaks. Laua katmine hakkab tund aega enne ürituse algust.
Teenindajal on seljas vormiriietus, mis on üldjuhul puhas ja korralik.
Teenindajatel on töögraafikud. • Juhataja kinnitab töögraafikud.
Teenindaja roll on hoiakute kogum, mis luuakse teenindaja eesmärgi
Teenindaja olla on uhke ja väärikas, mitte häbenemist vääriv!
Teenindaja suhtumist – on meeldiv, kui naeratatakse ja abi pakutakse.
Teenindaja töö on liikuv ning üldiselt ei ole see väga koormav.
Teenindaja on kasutanud viimased pool aastat sama tooni.
Teenindajad on head ning teevad oma tööd väga hästi.
Teenindajast talendiks on just see, mida töötajad ise sooviksid!
Teenindajateks on sõbralikud ja abivalmis teenindajad.
Teenindajatel omavahel on võimalik moodustada koalitsioone.
Teenindaja on esimene, kes räägib kliendiga.
Teenindaja - värbaja, valija info vahendaja.
Teenindajale on olnud see halb või hea päev.
Teenindaja - kassapidajas Kaubavastuvõtjad
Teenindajad on vahel viisakad, vahel mitte.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Teenindaja riietus on klassikaliselt must-valge, kui see ei pruugi sugugi alati olla klassikaline. Riietuse juurde kuulub kelnerirätik, mis peab olema laitmatult puhas ja triigitud, korralikult kokku volditud.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun