Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Teenin - datakse omaette mehhanismidega; – grupisüsteemis teenindab üks mehhanism kasutajaid mitmes veetihedas sektsioonis; – tsentraliseeritud süsteemis teenindab kõiki kasutajaid üksainus mehhanism; – kombineeritud süsteem annab suurema töökindluse; sel juhul on küll igas sektsioonis oma mehhanismid, kuid ühe sektsiooni mehhanismide rikke korral võivad seda sektsiooni teenindada naabersektsiooni mehhanismid.
Teenindusasutusest on nad kõik õigustatud (Ueno 2008): Täielik ehk paindlik jõustamine sobib suurt professionaalsust nõudvatel teenindusaladel, kus klientidel võib olla väga erinevaid nõudmisi ja soove, näiteks arstid, juristid, nõustajad jne. Keskmist ehk piiritletud jõustamist rakendatakse massteeninduse ja tehnoloogiliste teenuste osutamisel, kus kliendi soovid on aimatavad või puudutavad mingit kindlat valdkonda.
Teenindamisnõuded on kõrged, tehnilised nõuded on kõrged, käive on väike Jaotuskanalis toimuvad protsessid • Toote füüsiline liikumine tarbijani (logistika) • Omandiõiguse edasikandumine • Rahavoo liikumine • Informatsiooni edasikandumine Jaotuse intensiivsuse määramine • Intensiivne jaotus –maksimaalne turu hõivamine, kaup saadav võimalikult paljudes kohtades ja võimalikult pikal ajaperioodil.
Teenindaja töö on väga raske ja vajab austust  Tööpäevad võiksid olla 8 tunnised, siis oleks teenindajatel rohkem energiat ja tase läheks kõrgemaks  Ka kliendid võiksid mõista kui koormav töö see on ja eriti siis kui kliendid on ebaviisakad, see rikub teise inimese tuju ja töö kvaliteeti  Olla positiivsemad, rõõmsameelsemad, abivalmimad ja siis ka elu on ilusam ja lihtsam
Teenindaja on oma tööd tehes mitmes rollis, olles ühteaegu saadik, psühholoog, näitleja, kliendi koostööpartner, kliendi arendaja, klienditeenindaja, kliendi vajaduste/soovide väljaselgitaja, teenuste esitleja, toote eelistamine kliendile, veenmine kliendil teenust/toodet kasutamist, probleemi lahendaja, tagasiside hankija, teabe koguja.
Teenindamisjärjekord – vaadeldavad mudelid peale ühe eeldavad, et esimesena saabujat teenindatakse esimesena. Teistsugust teenindamist rakendatakse nt kiirabis jne. Olenevalt teenindava süsteemi läbilaskevõimest ja tellimuste saabumise intensiivsusest võivad tekkida kas teenindamata tellimuste järjekorrad või teenindussüsteemi seisakud.
Teenindav majandus - haridus, kaubandus, veondus, hobuse, lamba) ja taimekasvatus (rukis, kartul, loomasööt) tervishoid, riigihaldus ja muud Tööstusharud: (energeetika), metalli- ja masinatööstus, Töötlev majandus- Tööstus(Toiduainete-, puidu-, puidutööstus, kergetööstus, keemiatööstus.
Teenindati - tuleb reageerida • Tehke valik ja sõlmige kokkulepe • Naerata ja täna • Ära anna katteta lubadusi • Selgita välja, mis eriti meeldis • Kui keegi võtab asja üle, kontrolli • Levita kiitust probleemi lahendamise kulgu • Lõpeta kontakt positiivses võtmes 87 88
Teenindaja tööülesanneteks on lauateenindus, mis lahtiseletatult tähendab: kliendite vastuvõtt restorani, sobiva istekoha leidmine, tellimuse vastuvõtt kliendilt, tellimuse edastamine kööki, tellimuse kandmine köögist kliendile, positiivne suhtumine ja rõõmsameelsus.
Teenindaja on   see,   kelle   pärast   tullakse   firmasse  • valitse oma tundeid, suhtumisi tagasi, mitte konkreetse teenuse pärast. Igasuguste konfliktide  lahendamisel on kuulamisoskus eriti vajalik.
Teenindamise aeg on erinev, teenindamisaega kirjeldab negatiivse eksponentsiaalse tõenäosuse jaotumise seadus, teenindamise kiirus on suurem saabumise kiirusest, tüüpnäide: panga kassiir, tasuline üherealine sild.
Teeninduse osakaal on suurenenud. Seetõttu on suurenenud füsioloogiliste (ergonoomiliste) ja psühho-füsioloogiliste ohutegurite (stress) ning mõnevõrra vähenenud teiste ohutegurite tähtsus töötajate tervisele.
Teenindajad on suhteliselt koormatud, kuid järjekorra tekkimisel ei pea seal kaua ootama, sest teenindajad näevad/tajuvad päris kiiresti, et keegi soovib maksta ning kiirustavad kassaaparaadi juurde.
Teenindajad on kohustatud teavitama kasutajaid teadaolevatest häiretest ning informeerima neile teatatud probleemi kõrvaldamise tähtaegadest probleemi teatajale võimalikult kiiresti.
Teenindamine – valitsuse ja peaministri asjaajamise korraldamine ja tehniline teenindamine. Riigikantseleid juhib riigisekretär, kelle nimetab ametisse ja vabastab ametist peaminister.
Teenindajate ruumid - personal, erand kontrollid 2.teenindusruumid kus on ka klientidel lubatud olla, söögisaalid, WC, fuajee, istumiskohad, peeglid, märgid kus asub tualettruum peaks olema.
Teenindamine on kasulik organisatsioonile, kus on toimiv koostöö ning sellest tulenevalt suudetakse pakkuda head teenindust nii olemasolevatele kui ka uutele välisklientidele.
Teenindajad on väga kokkuhoidlikud ja neil on väga omapärane viis seda väljendada: nad hoiavad kokku sõnu – nad kas ei räägi üldse või räägivad võimalikult vähe.
Teenindamine ehk teenindusteenus ei saa olla teenusest eraldi või lahus, see on tegelikult üks oluline osa tervikliku teenuse loomise protsessist ehk teenindusprotsessist.
Teenindav - ja muu personal on väga lahke ja vastutulelik, samuti on neile võimalik esitada erinevaid küsimusi, millele nad leiavad alati võimalikult ruttu vastuse.
Teenindamine - seostub teenindusmõttelaadile tugineva personaalse lähenemisega igale konkreetsele kliendile/külastajale/inimesele ning teenindussituatsioonile.
Teenindamine kristiines on sõbralik. 3. Kristiines on lai toidukaupade valik . 4. Kristiines on toidukaupade hinnad suhteliselt madalad võrreldes teiste kaubamajadega jne.
Teenindamise aeg on erinev, 5)teenindusaega kirjeldab negatiivse eksponentsiaalse esimesel etapil otsustatakse kas projekt teostatakse ühe voi mitme projektigrupiga.
Teenindav majandus - sinna alla kuulvad veondus, kaubandus, tervishoid, haridus, riigivalitsemine, riigikaitse, õiguskaitse, teadus, kunst, kirjandus jm kultuurialad.
Teeninduse teerajaja - Internet Public Library (IPL), mis sai alguse 1995. aastal Michigan’i ülikooli juures tegutseva Infoteaduste kooli poolt korraldatud seminaril.
Teenindajad - motiveeritud.d?id=61107149] 07.10.2013. 3. Masso, J., Vahter, P. 2011. The Link between Innovation and Productivity in Estonia's Service Sectors.
Teenindajad on liiga vaiksed ja tagasihoidlikud, kuid peaksid olema rohkem aktiivsemad, algatama kontakti kliendiga tihedamini ja olema rohkem positiivsemad.
Teenindajal on   kindel   oma/  Teenindaja   püüdleb   avatult  Teenindaja annab kohe järele isiklik eesmärk mõlemat   poolt   rahuldavale 
Teenindajad on riietatud punastesse kombinesoonidesse ja ruum ise on täidetud punase valgusega – väljaarvatud siis, kui juurutamise teraapia on käimas.
Teeninduse maht on kvantitatiivselt kasvanud: Sektor Osakaal majanduses Teenindav sektor 63% Tööstus, ehitus,energeetika 34% Põllumajandus, metsamajandus 3%
Teenindus suhteid nimetatakse jaotussuheteks. See tähendab seda, et teenindajad ei pööranud tähelepanu isiksustele vaid märkasid teeninduses ainult masse.
Teeninduse tase on tavaliselt tagasihoidlikum, kasutatakse masinamuusikat. Ööklubides võidakse kasutada kõiki eelnimetatud ajaviitmise võimalusi.
Teenindaja on kindlustatud sellega, et tema töökoht püsib kaua ja tal ei ole põhjust sellepärast muretsed,et teda võidakse vallandada.
Teenindamine ehk kliendi teadlikkuse tõstmine toote kasutamise , käsitlemise ning toodete detailide ja tagavara osada hoolduse tagamine.
Teenindajatel on vahetustega töö. Üksnädal on üks peakokk ja temale lisaks veel kaks kokka ja üks köögiabi, teine nädal teised.
Teenindaja roll on hoiakute kogum, mis luuakse teenindaja eesmärgi täitmiseks – kliendirahulolu saavutamiseks tuues firmale kasumit.
Teenindajad on väga viisakad, isegi kokad tervitavad. Teenindajad saadavad su lauda, valid mida soovid tellida, esitad tellimuse.
Teenindamise sünonüümina – no oli seal alles hea / halb teenindus . Tavaliselt on seejuures tegemist samuti üldistamise ja umbisikulisusega.
Teenindaja on vastutav oma meeleolude eest, mis tal klienisuhtluses on. Teenindaja võib küll vihastuda, kuid see on inimlik.
Teenindav majandus - haridus, kaubandus, veondus, tervishoid, riigihaldus ja muud Töötlev majandus- Tööstus(Toiduainete-, puidu-,
Teenindaja on inimene kelle töö olemus on suunatud teiste inimeste või ühiskonna teenindamisele ning sisaldab teenindust.
Teenindaja elukutsed on suurema riskiga seetõttu, et sellele alale lähevad tundlikud inimesed, kellele meeldib inimestega töötada.
Teeninduse nõrkus on teeninduskvaliteedi väga tugev kõikumine nii valdkonniti, piirkonniti kui ka ühe ja sama ettevõtte sees.
Teenindusaeg on konstantne, järjekorra moodustamist iseloomustab Poissoni jaotusseadus. Tüünide automaatne autopesula.
Teenindamine on üks hea võimalus ettevõtte turundamiseks, kuna rahulolev klient jagab oma kogemust ka teistega.
Teenindamisega on suurepärane, üllatav, hämmastav, ebatavaline, märkimisväärne, meeldejääv, lausa erakordne.
Teenindamise on reeglid selleks, et teenindada klienti võimalikult kiiresti, ohutult ja teda vähem häirides.
Teenindati - tuleb reageerida • Naerata ja täna • Selgita välja, mis eriti meeldis • Levita kiitust
Teenindajad on sõbralikumad ning vabamad ja töötavad selle nimel, et klient tunneks, et teda vajatakse.
Teenindajad on kohustatud hoidma saladuses andmeid mida nad on saanud seoses töökohustuste täitmisega.
Teenindav majandus – veondus, kaubandus, tervishoid, haridus, riigihaldus, isikuteenindus (juuksur jne)
Teenindab majandus - ja sotsiaalelu valdkondi, kuid samas tarbib nende poolt pakutavaid teenuseid.
Teenindavas majanduses on tähtsaimad kaubandus (sh. isikuteenuste osutamine) ja transport ning side.
Teeninduse kvaliteet on ilmselt massiturismi silmas pidades üsna kvaliteetseks nivelleeritud.
Teenindajad on ebameeldivad ja järelikult ka teenus, mida nad pakuvad, on kesine.
Teenindajad on korrektsed ning teavad, kuidas erinevates olukordades toime tulla.
Teenindus eestis on varieeruv ja leidub nii väga head teenindust kui ka väga halba.
Teeninduse kvaliteet on määratav ka lahknevusega loodetud ja kogutud kvaliteedi vahel.
Teenindavale transpordifirmale on tema klient turist, linna ühistranspordile lihtsalt reisija.
Teenindajate vormirõivastus on vanaaegne, nagu oli siis, kui elas seal veel mõisahärra.
Teenindajaid on kaks. Laua katmine hakkab tund aega enne ürituse algust.
Teenindusega on rahule jäädud või teenindusega ei ole rahule jäädud.
Teenindajal on seljas vormiriietus, mis on üldjuhul puhas ja korralik.
Teenindama põhja - Eesti piirkonnas Tallinnas, Rakveres, Jõhvis ja Narvas.
Teenindus ühiskond - suurem osa rahvastikust on seotud teenindavas sektoris.
Teenindajatel on töögraafikud. • Juhataja kinnitab töögraafikud.
Teeninduse puhul - professionaalne teenus-teenuste kauplus-mass teenus.
Teenindaja roll on hoiakute kogum, mis luuakse teenindaja eesmärgi
Teenindaja olla on uhke ja väärikas, mitte häbenemist vääriv!
Teenindaja suhtumist – on meeldiv, kui naeratatakse ja abi pakutakse.
Teenindaja töö on liikuv ning üldiselt ei ole see väga koormav.
Teenindamine on kõige sagedamini korraldatud iseteenindusena.
Teenindamine on toiming. Igale kliendile ainukohane teenindus.
Teenindus suurköökides on kõige sagedamini korraldatud iseteenindusena.
Teenindav majandus e. tersiaalne: haridus, tervishoid, kaubandus.
Teenindaja on kasutanud viimased pool aastat sama tooni.
Teenindajad on head ning teevad oma tööd väga hästi.
Teenindajast talendiks on just see, mida töötajad ise sooviksid!
Teenindamiseks on eelkõige selge ja lihtne internetipank.
Teenindajateks on sõbralikud ja abivalmis teenindajad.
Teenindajatel omavahel on võimalik moodustada koalitsioone.
Teenindamise ettevalmistamine tähendab asjade panemist oma kohale.
Teenindusahel e. rahulolev klient Tubade seisundid:
Teenindus teema on juhtkonnale suunavaks visiooniks.
Teenindaja on esimene, kes räägib kliendiga.
Teenindaja - värbaja, valija info vahendaja.
Teenindajale on olnud see halb või hea päev.
Teenindaja - kassapidajas Kaubavastuvõtjad
Teenindajad on vahel viisakad, vahel mitte.
Teenindama – kellegi jaoks midagi tegema
Teenindus poes on kõrge kvalifikatsooniga.
Teenindamine on igalpool meie ümber.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Teenindaja riietus on klassikaliselt must-valge, kui see ei pruugi sugugi alati olla klassikaline. Riietuse juurde kuulub kelnerirätik, mis peab olema laitmatult puhas ja triigitud, korralikult kokku volditud.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun