✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused!Luuletus.ee
0
Tarneahela juhtimine on arenenud välja strateegilise ostu-, tootmis-, logistika- ja finantsjuhtimise, samuti müügi- ning klienditeeninduse omavahelise integreerumise tulemusena. (6) Tähtsat muutust tarneahela juhtimise strateegias on põhjustanud viimasel kümnenil juurdunud põhimõtete muutused.
0
Tarneahela juhtimine on ettevõtluse traditsiooniliste protsesside ja tegevuste koordineerimine lõpptarbijast kuni tarneahela alguseni ( tarnijani), et tagada toodete, teenuste ja informatsiooni väärtuseline kasulikkus kliendi või aktsionäri seisukohast ja täiustada tarneahelat kui tervikut.
Tarneahela juhtimine tähendab lisaväärtust loovate äritegevuste integreerumist kogu tarneahela ulatuses, et suurendada klientide rahulolu 13. Mida tähendab e-äri? E-äri tähendab eelkõige tarneahela eri osade analüüsi ja juhtimist interneti vahendusel, millega kaasneb uute ärimudelite väljatöötamine 14. Mida hõlmab tegevuste koordineerimine? Tegevuste koordineerimine hõlmab tarneahela osapoolte vaheliste tegevuste kiirendamist ja automatiseerimist.
Tarneahela juhtimine – tarneahela juhtimise erinevad strateegiad, milleks midagi kasutada? Tarneahela juhtimine on omavahel üles- ja allapoole seotud organisatsioonide juhtimine läbi protsessi, mis toodab väärtust lõpptarbijale toodete ja teenustega.
Tarneahela juhtimine – erinevate voogude koordineeritud juhtimine). Traditsiooniliselt on neid funktsioone käsitletud teineteisest eraldatuna. See aga tähendab üksikute osade optimeerimist, mis tihti tervikut ei optimeeri. Tarneahela juhtimise kontseptsioon hõlmab endas nimetatud funktsioonide ühendamist. See tähendab omakorda, et kõik osakonnad teevad olulisi otsuseid kogu ahelat ja ettevõtet, mitte vaid oma osakonda silmas pidades.
Tarneahela juhtimine on organisatsiooni vertikaalselt läbiv protsess, mis ulatub sellest väljas poole tarnijate, klientide, logistikateenuste pakkujate ning muude osapoolteni, kes võivad paikneda kõikjal maailmas.
Tarneahela juhtimine on võtmeäriprotsesside integratsioon lõpptarbijast algtarnijateni mille väljundiks on tooted, teenused ja informatsioon, mis lisab väärtust tarbijatele ja teistele huvirühmadele.
Tarneahela juhtimine on suures osas strateegilise planeerimise protsess põhirõhuga strateegiliste otsuste tegemisel süsteemide operatüvjuhtimise asemel; 3. Erinev suhtumine varudega tegelemisel.
Tarneahela juhtimine on suures osas strateegilise planeerimise protsess põhirõhuga strateegiliste otsuste tegemisel süsteemide operatüvjuhtimise asemel.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.