Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
Strateegilised eesmärgid on suunatud ettevõtte konkurentsipositsiooni tugevdamisele. Strateegia kavandamine – algab ettevõtte välise ja sisemise keskkonna analüüsist ning kujuneb seguna kahest komponendist; 1)kavandatud eesmärgipäraste sammude astumine; 2)reaktsioon ootamatutele muutustele ja konkurentide käitumisele.
Strateegilised eesmärgid on seotud firma pikaajaliste plaanidega ja hõlmavad firma kasvu, toodete mitmekesistamist, kasumi suurust Operatsioonilised eesmärgid on seotud taotletava strateegia rakendamiseks vajaliku taktika elluviimiseks Välisturule sisenemise motiivid
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.