Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
Sponsoreeritakse maarja - liisi, tekib klassikalisus) Aitab luua positiivset suhtumist brändi Annab brändile nähtavust Annab sihtrühmale isikliku osalustunde võimaluse Sponsorlus aitab sihtrühma tabada tema tavalises ja loomulikus keskkonnas (nt Simpel session, sponsoreerib tänavakultuuri; koondab teatud stiili inimesi)
Sponsorlepingud on levinud ka näiteks ookeanitaguses profikorvpalliliigas NBA. Enamusel sealsetest mängijatest on olemas kontraht, mille kohaselt makstakse sportlasele suuri summasid vaid selle eest, et too esindaks vaid kindla firma riideid.
Sponsortegevus – majanduslike huvidega seotud toetustegevus kultuurile, spordile, eraisikutele jt nii, et spondeerija nimi oleks nähtav ja teadvustatud kas ev konkreetsele sihtgrupile või laiale avalikkusele.
Sponsorlus on tippspordi lahutamatu osa. Sponsorite raha, teenuste, kaupade või teiste hüvede eest saab sportlane treenida, võistelda ja teiste vajalike asjade eest tasuda.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.