Facebook Like
Add link

"sooduspakkumised" - 25 õppematerjali

sooduspakkumised - ja kampaaniad on nüüd vaid nupuvajutuse kaugusel.
1
doc

Spikker_KT2

SWOT ­ (turunduskeskkonna analüüs) , SWOT ­ (turunduskeskkonna analüüs) , , .. , .. . Teevad mitu inimest, kuna igal on erinev vaade, kogemus, jne. . Te...

Interaktiivne turundus - Tallinna Tehnikaülikool
70 allalaadimist
13
doc

Äriplaan

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Logistika ja kinnisvara õppetool ISESEISEV TÖÖ ÕPPEAINES "ETTEVÕTTE MAJANDUSÕPETUS" ÄRIPLAAN OÜ Klaasimaailm Äridefinitsioon: Koostajad:...

Äritegevuse alused - Tallinna Tehnikaülikool
1216 allalaadimist
15
docx

Ettevõtte analüüs -Selver AS

Selver As Ettevõtte analüüs Laura Oiluk 206 RMÜ 16.03.10 Tallinn 2010 Üldinfo Selver on Eestis ja Lätis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. S...

Müügiõpetus ja... - Kutsekool
210 allalaadimist
7
odt

Kliendinõustamise ABC

Kliendinõustamise ABC Õppeaines: Kliendinõustamine Tartu 2011 REEGLIT TÖÖDE VASTUVÕTJALE 1) Tule kliendi ootustele ja vajadustele vastu, olles alati kättesaadav. 2) Tervita külalist personaalselt. 3) Ole kohtumiste määramises konkreetne ja täpne. 4) Kasuta oma ärivaistu. 5) Ole kurs...

Klienditeenindus - Kutsekool
63 allalaadimist
25
docx

Turunduse ainetöö

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOLI TALLINNA KOLLEDZ Rahvusvaheline majandus ja ärikorraldus Virve-Hella Kruus OSTUOTSUSTE LANGETAMINE JA MAJANDUSLANGUSE MÕJU OSTUOTSUSTELE. Ainetöö Juhendaja: Raul Vatsar Tallinn 2011 SISSEJUHATUS Käesoleva töö eesmärgiks on...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
176 allalaadimist
5
doc

Selveri analüüs

TALLINNA TRANSPORDIKOOL xxxxxxx SELVER Analüüs Juhendaja: Turundus, xxxxxxx Tallinn 2011 SISUKORD SISUKORD..................................................................................................................2 Selveri iseloomustus...

Turundus - Kutsekool
116 allalaadimist
5
docx

Klienditeeninduse organiseerimine

Tartu Kutsehariduskeskus Autode ja masinate remondi osakond KLIENDITEENINDUSE ORGANISEERIMINE Iseseisev töö Juhendaja Tartu 2011 Klienditeeninduse organiseerimine 1. Teenindusaegade korraldamine 2. Kliendi vastuvõtt 3. Tööde teostamine 4. Auto üleandmine TEENINDUSAEGADE...

Auto õpetus - Kutsekool
41 allalaadimist
1
docx

Majanduse mõisted

1) Pakkumine ­ tähendab erinevaid koguseid mingeid kaupu, mida tootjad soovivad ja suudavad müüa erinevate võimalike hindadega teatud kindlal ajahetkel. 2) Majanduse põhivalikud ­ Mida? milliseid tooteid/teenuseid toota ja millises mahus? Kuidas? neid tooteid/teenuseid toota? Kellele? lähevda need tooted tarbimiseks? 3) Laenusoovija parameetrid ­ laenusaaja isikuomadused, maksevõime, vara ja...

Majandus - Kutsekool
48 allalaadimist
1
docx

Kolme kodulehekülje analüüs

a brauseri vahendusel + Rohkelt informatsiooni ja lisateenuseid - Fonti suurus...

Eesti keel - Tallinna Majanduskool
28 allalaadimist
6
doc

Estraveli turundusplaan

Turundus reisibüroos Estravel AS Grete Jakobson Katriin Mats TH2 1. Reisibüroo Estravel AS on Eesti ja Baltikumi suurim reisibüroo. 20. tegevusaasta jooksul on Estravelis loodud 11 esindust Eestis, filiaal Lätis ja tütarettevõte Vilniuses. Estraveli o...

Turismiturundus - Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž
317 allalaadimist
11
pptx

Kaupade käitlemine Prismas

Annelinna Prisma Signe Vois Ülevaade tööst Kaupade grupeerimine Kaupade väljapaneku meetodid Hinnasildid ja sooduspakkumised Riiulirääkijad Kaubakoodid Kaupade grupeerimine Prismas on selged väljapanekud. Kaubamärgi põhimõttel: Aura(mahlad), Prisma oma tooted(Rainbow), Alkoholid(Viru Valge), Leiva-ja saiatooted(Leibur) Tarbimise alusel: kust inimestel oleks mugav kättesaada. Tootja põhisel on näitek...

Kaupluse müügitöö... - Kutsekool
31 allalaadimist
9
ppt

Nimetu

REBASE RIMI Koostajad Agris Possul Raido Treial ÕLLED · Seatud planogrammi alusel. · Tootjapõhine paigutus ehk riiulis ning külmikus on vertikaalselt paigutatud ühe kindla tootja või kaubamärgi tooted. VEAD · kohati on sattunud püstakusse ka vale tootja kaup ning riiulid on õhtuks hõredalt täidetud. MAHLAD · Tootjapõhine paigutus, v...

Analüüsimeetodid... -
2 allalaadimist
3
docx

Rasvumine, ülesöömine, ülekaalulisuse tekke põhjused, toitumisprobleemid

sajandi inimesed elavad selleks et süüa Kui vanasti nähti paljalt söögi hankimiseks ränka vaeva, siis tänapäeval pole see enam eriliseks probleemiks. Nüüd ei sööda selleks et elada, vaid toimitakse vastupidiselt. Muidugi on ka piirkondi, kus valitsevad suured näljahädad, kuid selle teema jätaksin hetkel oma arutlusest välja. Kõige mõnusam on selle jutu alustamises, et ma ei tunne ennast puudutatuna. Ääretult...

Kehaline Kasvatus - Keskkool
12 allalaadimist
11
docx

Praktika aruanne: Krooni Selver AS

Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus- ja kaubandusosakond Kristi Tamm PRAKTIKA Praktika aruanne Juhendaja Vaike Vetka Tartu 2014 Kristi Tamm SISSEJUHATUS Läbisin praktika Krooni Selvers AS, minu praktika juhendajaks oli müügijuhataja Marit Kalinkin Praktika toimus F. G. Adoffi 11, Rakvere. Praktika kestis 200 akadeemili...

Kaubandus - Kutsekool
68 allalaadimist
16
docx

Turunduse referaat QR-koodi kasutamisest

Näiteks Tere piimatööstuse toodetelt on võimalik QR-koodi abil lugeda lisainformatsiooni toote sisalduse kohta. Siin kohal sooviks kohe huvi pärast teada, et huvitav kui paljud inimesed seda üldse kasutavad? Kas nüüd uurivad inimesed agaramalt toote sisaldust? Vaevalt. Lisaks võib näitena välja tuua Selveri kampaania, kus ruudukoodi skaneerides jõuavad kiirelt inimesteni värskeimad kampaaniad ja sooduspakkumised . (Aasna 2012) Ainulaadne näide QR-koodide kasutamisest Eesti turundusmaastikul, tuleb aga hoopis Vormsi saarelt, kus avati projekti ,,Armastame Eestimaad’’ silt, kust ruudukoodi skaneerides on võimalik tutvuda saare vaatamisväärsuste, söögikohtade ja majutusvõimalustega. Tegemist on tasuta teenusega ning selle eesmärgiks on suurendada inimeste külastatavust antud kohtades. (Lauri 2014) Siiamaani on se...

Turunduse alused - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
9 allalaadimist
20
doc

Äriidee kirjeldus: OÜ KODUKAUNISTUS

6 3. TURUSTAMINE 3.1. Turustuskanalid  Otsepakkumised sihtgruppidele  Internet (lihtne ja konkreetne kodulehekülg)  Müügijuhid ise oma strateegiatega (pakkumised personaalselt, telefoni teel, sooduspakkumised )  Reklaam (internet, ajalehtedes, lendlehed postkastidesse jne.) 3.2 Turundusstrateegia Garantii toodetele 2 aastat, tasuda saab koha peal sularahas, kaardiga ning ülekandega. Püsikliendikaardiga soodustus -10%. Ettevõtte asukoht on kesklinna lähedus – inimestele lähedal, piisavad parkimiskohad, ruumi kauba laadimiseks. 7 4. TOOTMINETEENUSTE OSUTAMINE NING RISKID...

Majandus -
13 allalaadimist
18
docx

Kategooria plaani koostamine

LÄÄNE- VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetööl KATEGOORIA PLAANI KOOSTAMINE Rühmatöö Õppejõud: Liina Maasik, MA Mõdriku 2014 SISUKORD VALITUD KATEGOORIA ASUKOHA KIRJELDUS MÜÜGIKOHAS.....................4 KATEGOORIA MÄÄRATLUS JA ROLL...

ostu-müügi juhtimine -
50 allalaadimist
12
doc

Privaatpangandus, pankade kliendiprogrammid

Lepi temaga kokku regulaarsed kohtumised, et arutada läbi tulevikuplaanid SWED privaat: Personaalne teenindus - Isiklik kliendihaldur ja arveldusspetsialist, keda toetavad valdkondade spetsialistid. Privaatpanganduse klientidel on internetipangas oma keskkond, kus on lisaks tootepakkumistele ka kultuurisündmuste ja hobidega seotud sooduspakkumised meie partneritelt. Privaatpanganduse kaart Privaatpanganduse kaart ühendab deebet- ja krediitkaardi parimaid omadusi, lisaks tagab kaart kaks tundi tasuta parkimist meie Tallinna peamaja parklas. Spetsiaalsed investeerimistooted Pakume spetsiaalseid investeerimistooteid (hedge-fondid, private equity fondifond, privaatportfell jne) ja finantseerimisvõimalusi (laen fondiplaani-, privaatportfelli-, investeerimishoiuse ja investeerimisportfelli tagat...

Pangandus, majandus,... -
6 allalaadimist
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

Võrreldes fännilehega, on see tõenäosus 40 kuni 150 korda. Seega tuleb ettevõtetel Facebookis turundamisel meeles pidada, et tähtsam on jõuda rohkemate inimeste uudistevoogu kui fännilehele. (Narayanan et al 2012) Kasutajate huvi üleval hoidmiseks peab ettevõte olema dünaamiline ja mitmekülgne. Kasutajate tähelepanu köidavad harivad artiklid, pildid ettevõtte tegemistest, sooduspakkumised, viimased blogi postitused ja uudised. (Kuidas turundada ... 2016) Kuna aga inimesed ei jõua kõigega kursis olla, püüavad nö „müra“ keskelt tähelepanu humoorikad videod, naljakad postitused ja erinevad üritused (Pereira, de Fátima Salgueiro, Mateus 2014). Regulatsioonideta oleks aga kasutajate uudistevoog väga mahukas. Milline info inimeste uudistevoogu jõuab, otsustab Facebooki algoritm EdgeRank, mis võtab postit...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
10 allalaadimist
3
docx

Kaubandusettevõtet konkurentsi hindamine

Võrdlesin iseseisva töö käigus Raadi-Kruusamäe linnaosas Vahi külas asuvaid Selveri ja Maxima kauplusteketti kuuluvaid kauplusi. Kauplused asetsevad kõrvuti kruntidel, ettevõtted on oma äritüübilt samad ja tegu on lähikonkurentidega. Tabelis 1 hindasin 10-palli süsteemis mõlema kaupluse puhul samu kriteeriume. Arvestades kriteeriumi tähtsuse osakaalu, leidsin kaalutud keskmise ja leidsin, et nende kahe kaup...

Müügikorraldus - Kutsekool
2 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun