✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused!Luuletus.ee
0
Sisekommunikatsioon on tähtsam, kui me arvata oskame, selle mittetoimimisest tulenevaid halbu tagajärgi on kogenud ilmselt kõik inimesed, kes mingis organisatsioonist töötanud on. Iseasi muidugi, kas nad on neid tagajärgi suutnud seostada sisekommunikatsiooni probleemidaga. Tihtilugu on mingite juhtumite järeldused on valed või ebatäpsed, sest sisend pole olnud piisav või on olnud ebatäpne.
Sisekommunikatsioon on üks kõige olulisemaid organisatsioonikultuuri kujundamise vahendeid: ühtseid väärtusi ja tõekspidamisi kujundav info jõuab töötajateni küll nii sise- kui ka väliskommunikatsiooni kaudu, kuid just sisekommunikatsiooni kaudu peavad ettevõttes töötavad inimesed saama esmase info organisatsiooni kohta.
Sisekommunikatsioon on valdkond, kus enim puutuvad kokku kommunikatsiooni ja personalijuhtimise funktsiooni vastutusalad, mistõttu eeldab efektiivne sisekommunikatsiooni planeerimine ja elluviimine tõhusat koostööd ettevõtte nimetatud funktsioonide vahel.
Sisekommunikatsiooni viise on väga palju - vestlus, kõne, loeng, videokonverents, kiri, memo, raport, e-mail, faks, aga ka riietus, intonatsioon, žestid või näoilme.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.