Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Sihtkuluarvestus on kliendiorientatsiooniga, see algab klientide poolt piiritletud hinna, kvaliteedi ja funktsionaalsuse nõuete kindlakstegemisega. Sihtkuluarvestus on korduva iseloomuga ja jätkub seni kuni arendusmeeskond leiab tootevormi, mille kavandatavad kulud on sihtkuludega sobivad.
Sihtkuluarvestus on kulude juhtimise vahend, mida planeerijad kasutavad toote ja tehnoloogilise protsessi väljaarendamisel, et suunata parandusjõupingutusi toote tulevaste tootmiskulude vähendamiseks.
Sihtkuluarvestus on vahend, mis arendab ja võimaldab kommunikatsiooni toote väljaarendamise eest vastutava ristfunktsionaalse iseloomuga meeskonna liikmete vahel.
Sihtkuluarvestus on kasumi saavutamise seisukohast eriti oluline, kuna kõige suuremad võimalused kulude kokku- hoiuks on just väljatöötamise faasis.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun