Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Sekretäril on raske pakkuda kliendisõbralikku teenindust, kui nende firmakultuur näeb kliendis vaid tuluallikat ega väärtusta kliendikesksust laiemalt, ei suhtluses sise- ega väliskliendiga. Kui sekretär ei tunneta end oma firma meeskonna liikmena, tal puudub vastutus ja õigus teha kliendi jaoks olulisi otsuseid, kuid samas peab õigeks kliendist lähtuvat teenindust, on selle tulemuseks sisemine pinge, mis väljendub ka igapäevastes teenindussituatsioonides.
Sekretärile on tippjuhi ideede vahendajana jäetud väga raske ülesanne. Ta peab suutma säilitada juhi käitumise sõltumatuse ja vajadusel asjatundlikult motiveerima alluvatele otsuste õigsust.
Sekretäril on õigus oma veendumustele ja väärtushinnangutele ning oma ametis on tal õigus keelduda täitmast neid korraldusi, mis on vastuolus õigusaktidega või tema veendumustega.
Sekretäril on vaja teada erinevate maade juhtimisstiili ja ärikohtumisistel on vaja teada, kuidas seal maal asjad käivad.
Sekretäril on vaja teada erinevate rahvuste tabusid, et kolleegina nende vastu mitte
Sekretäril on otsustav hääleõigus ja ta kuulub presiidiumi koosseisu.
Sekretäril on õigus eraelule ja puhkusele.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun